Skocz do zawartości
rumun_666

Quake 4

Rekomendowane odpowiedzi

stareee.

 

PS- dodatek do Doom 3 będzie posiadał gravity gun rodem z Half Life 2 ;)

To sie dopiero okaze. To, ze zapowiedzieli bron antygrawitacyjna nie musi wcale oznaczac, ze bedzie ona dzialac na tej samej zasadzie jak w HL2. Zreszta, zeby mogla tak dzialac musieliby przebudowac troche engine i duzo wiecej obiektow, ktore mozna przemieszczac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To sie dopiero okaze. To, ze zapowiedzieli bron antygrawitacyjna nie musi wcale oznaczac, ze bedzie ona dzialac na tej samej zasadzie jak w HL2. Zreszta, zeby mogla tak dzialac musieliby przebudowac troche engine i duzo wiecej obiektow, ktore mozna przemieszczac.

Nie musieliby nic kompletnie zmieniac.

Wystarczy, ze ruchome rzeczy (a troche ich bylo w DIII - pudla, szafki na ktorych one staly) sa.

Powiedzmy, ze przy mocniejszej wersji moznaby bylo rzucac przeciwnikami jak w HL2 i gravity gun jak sie patrzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, wg pierwotnej koncepcji Dooma3 wszystko mozna bylo przemieszczac. W koncowej grze jednak tego zabraklo. W takim razie rzeczywiscie wystarczyloby dorzucic nieco "ruchomych" obiektow i gotowe. Wszystko sie okaze, jak dodatek bedzie juz dostepny, poki co nie ma sie chyba co nad tym zastanawiac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

preview w październikowym PCGAMERZE był entuzjastyczny;

poszczekamy, zobaczymy

 

na rynku multi jest konkurencja spora - Q IV musiałby sprostać Batllefieldom, CS:S czy UT

Q3 nie musi z nimi konkurowac i ma swoja publike.

QIV znajdzie jeszcze wieksza jezeli bedzie choc tak dobry jak III.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, tworcy w ogole nie musze sie bac o przyjecie przez ludzi. I tak kupia i tak. To samo mialo miejsce z D3 i HL2.

 

Szkoda tylko ze Q4 wyglada identycznie jak D3. Ale moze nie ogranicza sie do ciasnych klimatycznych pomieszczen, ale tez to jakis pojazdow i przede wszystkich wolnosci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Quake 4 pierwrotnie mial byc gra single player, wiec szalowego multi bym sie nie spodziewal. Premiera jest dobrze pamietam go srodek/koniec 2005 roku, czy az tak wiele sie do tego czasu zdarzy w tej grze zmienic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Quake 4 pierwrotnie mial byc gra single player, wiec szalowego multi bym sie nie spodziewal. Premiera jest dobrze pamietam go srodek/koniec 2005 roku, czy az tak wiele sie do tego czasu zdarzy w tej grze zmienic?

Wiesz... a tu alpha wycieknie... zmiana terminu...

A tu problemy z wydaniem gry....

I jeszcze kilkanascie problemów....

Więc nic nie wiadomo z premierą... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Q1 i to tez byla gra nastawione na singla i jaki mialy multi?:D Ci co grali to wiedza... Jak q4 bedzie nastawione na singla to jest szansa ze znowu niechacy zrobia cos genialnego :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi sie wydaje jednak ze ID udezy w multiplayer. Grafa badz co badz nie jest taka wazna i tak jak ktos gra "powaznie" na necie, to wiecie co robi sie z grafa... 125fps stałe, im mniej fajerwerkow graficznych tym lepsza widocznosc na levelu, im mniej pstrokate tekstury tym lepiej widac przeciwnika i tak dalej... od zawsze tak jest, mowa tu oczywiscie o progamerach.Zreszta sam wiem po sobie w q3 oswietlenie stale, vertex, rozjasnione levele, a bynajmniej komp moj pociagnie q3 na full detalach 8). A jezeli to bedzie gra multi to pewnie levele beda w roznych klimatach. Troche monotonnie by bylo ciasnac sie caigle w korytarzykach. Teraz gry multi to podstawa ciekawe levele, tryby gry no i fizyka (dlatego q3 wiecznie zywy, dzieki swojej oryginalnosci)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Multi bedzie i pewnie zyska popularnosc. Quake2 tez byl niby typowo single, a ludzie po dzis dzien graja na multi. Gry od ID checiach!a sie rowniez mozliwoscia i iloscia dostepnym modyfikacji. Predzej czy pozniej ukaze sie cos ciekawego. Generalnie gre robi Raven Software, ID w zasadzie zlecil im taka robote, co mnie wcale nie dziwi. Osobiscie gram w q3 na detalach troche wyzszych niz srednich (oswietlenie stale, wylaczone slady na murach i takie tam male ciach!ly), ale glownie z tego powodu, ze sterowniki ATI dla Linuxa sa na tyle kiepskie, ze i z tym maja problem. Osobiscie jakos nie widze mozliwosci grania przy detalach na min, najlepiej bez tekstur itp, wtedy gra by mnie momentalnie odrzucila a przeciwnik zlal by mi sie ze sciana :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:( Kolejny Doom :( Half wyglada lepiej i ma przynajmniej fabułem bo to co ma doom3 to nie przypomina fabuły. A w Q4 niespodizewam się rewelacji bo żaden Q niemaił fabuły a ja lubie osobiście aby w grze chodziło o coś węcej niż kilemALL.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio widzialem level z hl2 w doom3, wygladal 3x lepiej niz oryginal, a pozniej widzialem level z d3 w hl2, i byl tak zalosny jak ati + valve.

 

quake4 bedzie mial dobry mp, i otwarte przestrzenie. juz teraz nawet sa mody do doom3 ktore oferuja pojazdy i otwarte przestrzenie.

 

jezeli ktos porownuje quake 1 z 2, 2 z 3, 3 z 1 czy jak tam jeszcze, to ma naprawde cos poprzestawiane pod kopula. wiem wiem, zaraz ktos napisze zeby nie porownywac swiata warzyw do ... swiata "progamerow".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może i ten level wyglądał lepiej ale również mogły być specjalnie spreparowane na kożyść d3 i nie wiem po co tu poruszasz tematy ati. Bzdurska opowiadasz. Ja powiem jedno d3 był nie wypałem i tak samo stawiałbym na q4.Carmack'owi cos te gry juz nie wychodzą. Umiejetność zrobienia dobrego silnika graficznego to nie wszystko. Choć ten z dooma za piękny też nie jest. Jutro lece do sklepu po hl2 bo choć nie grałem jeszcze to raczej jestem pewien że ten tytuł zjada d3 i te całe carmack'owskie enginy na śniadanie

Co do porównywania starszych gier ID to może się myle ale jakiś sens porównawczy to ma i nie mówie tu o grafice bo dla mnie liczy się only grywalność. I chyba każdy powie że grając w q1 miał większe wypieki niż w nudnego d3. Nie chciałbym żeby inni odebrali mnie jako anty ID'owiec no ale takie są fakty. Z tego co czytałem hl2 dużo nie stracił do swojego wielkiego starszego brata hl. No ale dobra to jest temat o q4. Więc na koniec napisze tylko ze mam nadzieje ze carmack zdejmie te klapki z oczów i zajmie się tworzeniem gier a nie "programów" pokazowych jego najnowszego enginu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt, level HL2 wygląda duużo lepiej na DOOM3. Ale jakby zrobić level na zewnątrz, to sytuacja trochę by się chyba odwróciła :P

A ten Quake 4 za bardzo przypomina dooma, niewiem po kiego grzyba publikowali te screeny. Przecież w ciągu 2 czy 3 lat grafika się diametralnie zmieni. Tak w ogóle to nie powinni robić Q4 na DOOM 3 engine, bo za pare lat będzie raczej przestarzały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Q1 i to tez byla gra nastawione na singla i jaki mialy multi?:D Ci co grali to wiedza... Jak q4 bedzie nastawione na singla to jest szansa ze znowu niechacy zrobia cos genialnego :twisted:

Nie gralem za wiele z Q1 ale wiem co w quakeworld piszczy :)

A cala reszta sceptykow obrazonych na Carmacka zawsze znajdzie pretekst do upuszczenia swoich zalow do DIII. Ja Carmackowi dziekuje za to dzielo bo podobalo mi sie niesamowicie.

 

P.S. tyr = tyrion (wspolne lany z dave`m w pro mode ) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hl2 jest spoko, ale conajwyzej tak samo spoko jak d3... btw myslalem ze nie da sie zrobic gry bardziej liniowej niz doom3, MYLILEM SIE -> HL2 <- tam sie nie da zabladzic, cala gra to jeden wielki korytarz :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Graficzka fajna. Czekam... Czekam....

 

Co wy macie do tego Dooma 3 - przez tekie pie*dolenie, postanowiłem w niego NIE GRAĆ, aż wkońcu przypadkiem kumpel mi ja podrzucił kilka dni temu, jak go poprosiłem o jakąś nową giercę do stestownia GB R9550. Z braku laku włączyłem to "na chwilkę" i od soboty nie mogę się od niej oderwać, po pracy tylko D3 mi w głowie. A grafika? Najlepsze co do tej pory widziałem - a widziałem wszystko prócz HL ( mówię o zobaczeniu na żywo, nie screenach). Klimacik swój ma, potrafi wystraszyć, grafika piękna ...więc czego wy się czepiacie ? Już z niecierpliwością czekam na dodatek mimo iż jeszcze jej całkiem nie przeszedłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hydro2

hl2 jest spoko, ale conajwyzej tak samo spoko jak d3... btw myslalem ze nie da sie zrobic gry bardziej liniowej niz doom3, MYLILEM SIE -> HL2 <- tam sie nie da zabladzic,  cala gra to jeden wielki korytarz :E

Takie slowa slysze tylko od posiadaczy G-Forcow :P

 

ostatnio widzialem level z hl2 w doom3, wygladal 3x lepiej niz oryginal, a pozniej widzialem level z d3 w hl2, i byl tak zalosny jak ati + valve.

 

quake4 bedzie mial dobry mp, i otwarte przestrzenie. juz teraz nawet sa mody do doom3 ktore oferuja pojazdy i otwarte przestrzenie.

 

jezeli ktos porownuje quake 1 z 2, 2 z 3, 3 z 1 czy jak tam jeszcze, to ma naprawde cos poprzestawiane pod kopula. wiem wiem, zaraz ktos napisze zeby nie porownywac swiata warzyw do ... swiata "progamerow".

Takie tez :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...