Skocz do zawartości
aceraspire

Gwarancja Acer

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem że temat ten już był poruszany ale ja teraz pytam ostatecznie ile Acer daje gwarancji na notebooki serii Aspire. Mam tylko paragon jako dowód zakupu i nie mam żadnej karty gwarancyjnej (bo podobno Acer jej nie daje), jestem osobą prywatną tzn nie kupiłem go na firmę. Proszę o odpowiedź

Edytowane przez aceraspire

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem że temat ten już był poruszany ale ja teraz pytam ostatecznie ile Acer daje gwarancji na notebooki serii Aspire. Mam tylko paragon jako dowód zakupu i nie mam żadnej karty gwarancyjnej (bo podobno Acer jej nie daje), jestem osobą prywatną tzn nie kupiłem go na firmę. Proszę o odpowiedź

rok czasu na komputer/ 6 miesiecy na akumulator

 

 

jest oczywiście możliwość wykupienia przedłużenia gwarancji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osoba prywatna 24 miesiące - WIEM bo mam. / jeżeli tyczy sie baterii to nie wiem slyszałem o 3 latach! nie Potwierdzone.

 

co masz 24 miesiace gwarancji?

 

moze w sklepie u sprzedawcy ale nie u producenta i nie gwarancję a odpowiedzialność sprzedawcy za niezgodność towaru z umową (zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej [Dz. U. 141 poz. 1176])

 

a taką ochronę to ma każdy konsument RP niezaleznie czy kupuje acera, toshibę, della czy pralkę. tylko w praktyce wyegzekwowanie jej (gdy skończyła sie DOBROWOLNA gwarancja producenta) to już cieżkie boje.

Edytowane przez Marasek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem jednoznacznie i dosadnie ten temat jest wałkowany w kółko wiec napisze jak mówiły łepki na szkoleniu Acera java script:emoticon(':mur:', 'smid_14')

1 standardowo jest 12 miesiecy jesli kupuje sie na firme ( oczywiscie na fakture która jest gwarancją)

2) 24 miesiące (12 miesiecy od producenta + bonusowe 12 miesiecy dane przez serwis i Acer polska) gwarancji na podstawie FAKTURY <<musze to napisac wiekimi krowami by kazdy widział . (poza tym faktura jest potrzebna w wypadku kradzieży sprzetu ) ZAWSZE LEPIEJ MIEC FAKTURE NA OSOBĘ FIZYCZNA

 

3 sprawa serwisu : firma BLASC w Warszawie www

telefon .

 

4 mają przenieść serwis do BRNA z miedzy innymi POLSKIM CALL CENTER

(to oznacza ze bedzie mozna sobie porozmawiac z miła pania w naszym ojczystym języku :) )

SKRÓCI TO CZAS OCZEKIWANIA NA LAPTOPA (teraz czekałem 1 miesiąc na swoje PDA !!!)

5 Przesyłka BEDZIE NADAL ZA FREE

koniec:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem jednoznacznie i dosadnie ten temat jest wałkowany w kółko wiec napisze jak mówiły łepki na szkoleniu Acera java script:emoticon(':mur:', 'smid_14')

1 standardowo jest 12 miesiecy jesli kupuje sie na firme ( oczywiscie na fakture która jest gwarancją)

2) 24 miesiące (12 miesiecy od producenta + bonusowe 12 miesiecy dane przez serwis i Acer polska) gwarancji na podstawie FAKTURY <<musze to napisac wiekimi krowami by kazdy widział . (poza tym faktura jest potrzebna w wypadku kradzieży sprzetu ) ZAWSZE LEPIEJ MIEC FAKTURE NA OSOBĘ FIZYCZNA

 

3 sprawa serwisu : firma BLASC w Warszawie www

telefon .

 

4 mają przenieść serwis do BRNA z miedzy innymi POLSKIM CALL CENTER

(to oznacza ze bedzie mozna sobie porozmawiac z miła pania w naszym ojczystym języku :) )

SKRÓCI TO CZAS OCZEKIWANIA NA LAPTOPA (teraz czekałem 1 miesiąc na swoje PDA !!!)

5 Przesyłka BEDZIE NADAL ZA FREE

koniec:)

wszystko fajnie. tylko jaki w tym sens.....? to po jaka cholere proponuja mi dokupienie drugiego roku gwarancji skoro tak naprawde ma sie w chwili zakupu na fakture??? wniosek z tego taki ze sa to pieniadze wyrzucone w bloto :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem jednoznacznie i dosadnie ten temat jest wałkowany w kółko wiec napisze jak mówiły łepki na szkoleniu Acera java script:emoticon(':mur:', 'smid_14')

1 standardowo jest 12 miesiecy jesli kupuje sie na firme ( oczywiscie na fakture która jest gwarancją)

2) 24 miesiące (12 miesiecy od producenta + bonusowe 12 miesiecy dane przez serwis i Acer polska) gwarancji na podstawie FAKTURY <<musze to napisac wiekimi krowami by kazdy widział . (poza tym faktura jest potrzebna w wypadku kradzieży sprzetu ) ZAWSZE LEPIEJ MIEC FAKTURE NA OSOBĘ FIZYCZNA

 

super fajnie ze Ci cytat "łepki na szkoleiu Acera" mówili

 

pokaż mi to proszę na piśmie od Acera. bo póki co odsyłam na stronę ACERA POLSKA www.acer.pl poczytać dział warunki gwarancji.

 

a co do faktury czy paragonu to musisz miec go zawsze bo bez dowodu/dokumentu zakupu żaden producent/sprzedawca nie musi honorować gwarancji. Sama karta gwarancyjna (chociaż w przypadku acera i tak jej nie ma) bez dowodu zakupu i tak jest zresztą bezwartoścowym świstkiem - to tak dygresja do osób sprzedających towar z rzekomo wieczystą gwarancją bo bez wpisanej daty zakupu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kur..... czak(a czy mały to nie wiem :) ) odnosnie gwarancji . nie jest to napisane NIGDZIE bo takie informacje sa rozprowadzane poczta pantoflowa ,jakkolwiek jest ona na 100% . a co do pisania na stronie to Acer nie pisze również że urządzenia z IPLUSA nie działaja z niektorymi modelami notebooków ACERA .

STARY to co jest na szkoleniu nie pisze nigdzie bo było by to głupotą ze strony ACERA ( no wiesz chwalili sie nie tylko gwarancja ale byłą tez cześć ekonomiczna ) zastanów sie co piszesz

2 ) gwarancja wieczysta to nie jest gwarancja na całe życie .to jest gwarancja na pewien okres od zaprzestania produkcji (zejsciu produktu z taśmy produkcyjnej ) tzn . przykładowo (przykład wziety z kosmosu ) jesli kupiłes w 2000 roku sdramy firmy x oferujaca wieczysta gwarancje .firma x przestała produkowac sdramy w 2002 i napisała na stronie ze wieczyta gwarancja to 5 lat od skonczenia produkcji.

to niezaleznie kiedy kupisz czy w 2000 czy w 2006.12.31 bo i tak masz koniec gw.w 2007

uff ale sie napisałem blee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to że któreś z urządzeń do iplusa np karta SonyEricssona GC79 ma problemy ze wspólpracą z niektórymi Acerami to akurat nie jest powód to chwalenia się tym tej firmy a tym bardziej branie na siebie za to odpowiedzialności jeżeli np. do końca nie wiadomo gdzie leży problem.

Zresztą w tym przypadku to raczej PLUS albo SE powinien informować ze jego PCMCIA nie jest kompatybilna z acerem.

Zresztą nic nie wiem o takich problemach iplusa vs acer wiec nie będę tego rozwijał.

 

Ale akurat wydłużenie gwarancji to jest coś czym firmy się chwalą a nie trzymają to w tajemnicy. Czy Twoim zdaniem ta nowa 2 letnia gwarancja jest takim powodem do wstydu że Acer trzyma to w tajemnicy? i nie informuje swoich klientów?

 

Warunki gwarancji są integralną cześcią umowy i póki co obowiązują jako pismene ustalenia a nie plotki. A póki co acer w swoich pismach i stronie www (co jest wiążące z punktu widzenia prawa) informuje klienta o ROCZNEJ GWARANCJI. poczta patoflowa to jest dobra dla plotkarek na targu a nie relacji klient/konsument a producent/dystrybutor.

 

 

widzisz u mnie w firmie na szkoleniach i konferencjach też pokazują mi/nam ładne tabelki jak to jesteśmy liderem rynku, a faktycznie jeszcze nie jesteśmy - wszystko zalezy kto, jak i które dane chce pokazać.

 

 

Jako posiadacz Acera szczerze jestem zainteresowany bezpłatną 2 letnią gwarancją PRODUCENTA (nie 2 letnia odpowiedzialnością sprzedawcy wg ustawy) datego jescze raz proszę POKAŻ MI PISMO ACERA W KTORYM STNANDARDOWO DAJE ON KLIENTOM DWA LATA GWARANCJI. BO DOPÓKI NIE MA TEGO NA PIŚMIE TO TEGO NIE MA I TYLE W TYM TEMACIE

 

dlatego to Ty lepiej zastanów się co piszesz

 

a tematu Wieczystej Gwarancji nie poruszałem w kontekscie gwarancji na całe życie ale w kontekscie nieuczciwych np. allegrowiczów czy sklepów którzy oszukują klientów ze towar na który np producent daje 1 albo 2 gwarancji bedzie dlużej pod ochroną gwarancyją producenta bo karta gwarancyjna nie jest wypełniona, nie ma wpisanej daty. wiec jeszcze raz warunkiem realizacji gwarancji jest posiadanie dowodu zakupu: paragonu/faktury a na tym dokumencie jest data sprzedaży i to od niej biegnie gwarancja nie zaleznie od tego jaką datę jakiś naiwniak sobie wpisze bądź nie wpisze w karcie gwarancyjnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako posiadacz Acera szczerze jestem zainteresowany bezpłatną 2 letnią gwarancją PRODUCENTA (nie 2 letnia odpowiedzialnością sprzedawcy wg ustawy) datego jescze raz proszę POKAŻ MI PISMO ACERA W KTORYM STNANDARDOWO DAJE ON KLIENTOM DWA LATA GWARANCJI. BO DOPÓKI NIE MA TEGO NA PIŚMIE TO TEGO NIE MA I TYLE W TYM TEMACIE

prosze bardzo!

oto odpowiedz na maila w ktorym zapytalem o okres gwarancji.....

 

Zgodnie z ustawą konsumencką, gwarancja dla klienta indywidualnego wynosi

2 lata, a dla firm tylko rok.

Nie dostarczamy karty gwarancyjnej, a w tym przypadku kartą gwarancyjną

jest zazwyczaj faktura zakupu i ten dokument jest honorowany w serwisie.

 

Pozdrawiam,

Daniel Zając

 

Acer Computer GmbH Sp. z o.o.,

Przedstawicielstwo w Polsce,

ul. Domaniewska 41, "GALAXY", II p.

02-672 Warszawa

 

Dla mnie to juz cos znaczy, zawsze jakis dowod.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prosze bardzo!

oto odpowiedz na maila w ktorym zapytalem o okres gwarancji.....

 

Zgodnie z ustawą konsumencką, gwarancja dla klienta indywidualnego wynosi

2 lata, a dla firm tylko rok.

Nie dostarczamy karty gwarancyjnej, a w tym przypadku kartą gwarancyjną

jest zazwyczaj faktura zakupu i ten dokument jest honorowany w serwisie.

Zadna ustawa nie sankcjonuje dwuletniej gwarancji. Co do gwarancji to ustawa wyraznie mowi ze jest to dobrowolne swiadczenie sprzedawcy/producenta/dystrybutora i on okresla jej warunki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prosze bardzo!

oto odpowiedz na maila w ktorym zapytalem o okres gwarancji.....

 

Zgodnie z ustawą konsumencką, gwarancja dla klienta indywidualnego wynosi

2 lata, a dla firm tylko rok.

Nie dostarczamy karty gwarancyjnej, a w tym przypadku kartą gwarancyjną

jest zazwyczaj faktura zakupu i ten dokument jest honorowany w serwisie.

 

Pozdrawiam,

Daniel Zając

 

Acer Computer GmbH Sp. z o.o.,

Przedstawicielstwo w Polsce,

ul. Domaniewska 41, "GALAXY", II p.

02-672 Warszawa

 

Dla mnie to juz cos znaczy, zawsze jakis dowod.

pozdrawiam

no i tu niekompetencja wykazal sie pracownik acera... ustawa nie mowi nic o dwuletniej gwarancji dla konsumentow indywidualnych, traktujac ja jako dobrowolne zobowiazanie producenta. a dwa lata o ktorych mowa to te w trakcie ktorych mozna obciazyc sprzedawce odpowiedzialnoscia i zazadac wymiany sprzetu lub jego naprawy (zadko) ewentualnie zwrotu kosztow.

widocznie acer stosuje polityke spychania na sprzedawcow odpowiedzialnosci z tytulu naprawy lub wymiany sprzetu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...