Skocz do zawartości
Guma'

R9000 PRO - flashować ??

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problemy z wyswietlaniem tekstur w wielu grach. Karta : Power Color r9000 pro, 128 MB, tv itd.. pamieci 4ns. Słyszałem, że po wgraniu biosu od ATI problemy znikają ! Co wy na to ??!

PowerColor - i wszystko jasne, a do tego pamieci 4ns - porazka. Znow marketing, ze jest 128MB wygrala. Szybsze sa karty z Radkiem 9000 Pro z 64MB 3.6ns na pokladzie. 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szybsze może i są, ale jak wejdą gry pamięcio-żerne (jeśli chodzi o tekstury) to przestaną być  :lol:

Jak wejda gry bardziej pamieciozerne to i Radki 9000 Pro nie dadza rady pociagnac takiej gry szybko i bez kwasow. Wtedy to w cenie 9000 Pro beda 9500Pro. :lol: :lol: :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problemy z wyswietlaniem tekstur w wielu grach. Karta : Power Color r9000 pro, 128 MB, tv itd.. pamieci 4ns. Słyszałem, że po wgraniu biosu od ATI problemy znikają ! Co wy na to ??!

PowerColor - i wszystko jasne, a do tego pamieci 4ns - porazka. Znow marketing, ze jest 128MB wygrala. Szybsze sa karty z Radkiem 9000 Pro z 64MB 3.6ns na pokladzie. 8)

Od Power Colora sie odwal :twisted: sam ma takiego radka 9000Pro 64Mb Hynix 3.6ns i jestem zadowolony :D

A wlasnie skad bios do tej karty wziac :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problemy z wyswietlaniem tekstur w wielu grach. Karta : Power Color r9000 pro, 128 MB, tv itd.. pamieci 4ns. Słyszałem, że po wgraniu biosu od ATI problemy znikają ! Co wy na to ??!

PowerColor - i wszystko jasne, a do tego pamieci 4ns - porazka. Znow marketing, ze jest 128MB wygrala. Szybsze sa karty z Radkiem 9000 Pro z 64MB 3.6ns na pokladzie. 8)

Od Power Colora sie odwal :twisted: sam ma takiego radka 9000Pro 64Mb Hynix 3.6ns i jestem zadowolony :D

A wlasnie skad bios do tej karty wziac :?:

Kazdy na forum Ci to powie, ze PowerColor jest nierowny - jeden egzemplarz takiego samego modelu karty dziala ok, a inny kisi niemilosiernie, a do tego te tanie komponenty. :twisted: 8O

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szybsze może i są, ale jak wejdą gry pamięcio-żerne (jeśli chodzi o tekstury) to przestaną być  :lol:

Jak wejda gry bardziej pamieciozerne to i Radki 9000 Pro nie dadza rady pociagnac takiej gry szybko i bez kwasow. Wtedy to w cenie 9000 Pro beda 9500Pro. :lol: :lol: :lol:

Ja z doświadczenia wiem, że RAM'u na karcie nigdy za wiele. Podam prosty przykład. Miełem kiedyś TNT2, ale jedną z pierwszych wersji gdzie obcięli RAM do 16MB. Karta była firmowa - WinFast. Sam chipset był mocniejszy od grafy kumpla (S3 Savage), ale mimo to na jego 32MB karcie taki Quake III chodził bez problemu w 32-bitach (kolor), a u mnie był slajd-show. Po prostu większe tekstury już nie mieściły się w lokalnej pamięci karty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szybsze może i są, ale jak wejdą gry pamięcio-żerne (jeśli chodzi o tekstury) to przestaną być  :lol:

Jak wejda gry bardziej pamieciozerne to i Radki 9000 Pro nie dadza rady pociagnac takiej gry szybko i bez kwasow. Wtedy to w cenie 9000 Pro beda 9500Pro. :lol: :lol: :lol:

Ja z doświadczenia wiem, że RAM'u na karcie nigdy za wiele. Podam prosty przykład. Miełem kiedyś TNT2, ale jedną z pierwszych wersji gdzie obcięli RAM do 16MB. Karta była firmowa - WinFast. Sam chipset był mocniejszy od grafy kumpla (S3 Savage), ale mimo to na jego 32MB karcie taki Quake III chodził bez problemu w 32-bitach (kolor), a u mnie był slajd-show. Po prostu większe tekstury już nie mieściły się w lokalnej pamięci karty.

TO miales jakiegos pecha, ja na NVIDIA Vanta 8MB mialem w QIII Arena na K6-2 400 @ 450 MHz okolo 45 klatek/sec w 640x480x32 bit color. Wiec cos miales nie tak skonfigurowane. A owszem ramu na karcie i w ogole nigdy za wiele. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To raczej było testowane w większej rozdziałce. Nie pamiętam teraz dokładnych parametrów testów. A to moje TNT2 to nie była żadna lipa, bo to nawet było chyba TNT2 Pro. W innych grach śmigało ładnie i szybciej od tego Savage'a, więc to musiała być wina niewystarczającej ilości RAM'u na karcie.

 

Ja gdybym miał wybierać między R9000 128MB a R9000Pro 64MB to też zdecydowałbym na wersję R9000 128MB. Różnice w wydajności między R9000 a R9000Pro nie są aż takie duże, a dodatkowe 64MB na prawdę może się przydać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...