sempron@64 Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 Siemka. Dzisaj zauważyłem że mój procek posiada uszkodzony róg laminatu.,,jest lekko ukruszony.Procek działa,ale kupilem go przed sylewkiem a dzisaj to zauważyłem . Wydaje mi się że takiego go już kupiłem,bowiem nie ma szans na to że ja go uszkodziłem.Czy to uszkodzenie będzie wplywalo na jego pracę?? Ewentulanie czy mogę w sklepie ubiegać się o wymianę lub zwrot pieniędzy?? Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wild555 Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 Siemka. Dzisaj zauważyłem że mój procek posiada uszkodzony róg laminatu.,,jest lekko ukruszony.Procek działa,ale kupilem go przed sylewkiem a dzisaj to zauważyłem . Wydaje mi się że takiego go już kupiłem,bowiem nie ma szans na to że ja go uszkodziłem.Czy to uszkodzenie będzie wplywalo na jego pracę?? Ewentulanie czy mogę w sklepie ubiegać się o wymianę lub zwrot pieniędzy?? Proszę o pomoc Oddaj go do sklepu,powinni wymienic od reki.Osobiscie kiedys mialem lekki ubytek jesli to mozna nazwac na rdzeniu ,oddalem bez problemu wymienilem na taki jaki mnie sie podobal. Napewno zamienia od reki na inny taki jaki sobie wypatrzysz ze bedzie cie satysfacjonowal. Co do pracy jesli dziala poprawnie to bedzie dzialac dalej to tylko kosmetyka:) pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sempron@64 Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 Byłem w sklepie w którym kupiłem procka i się pytam czy była by taka możliwość,koleś mi wyjeżdza z tekstem że nie ma takiej opcji,gdyż proces jest fabrycznie zapakowany(kupilem w boxie) i jest malo prawdopodobne ze mi wymienią. Oni uważają że to moja wina:/ Sklep to proline.....co mogę jeszcze zrobic?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 idz do nich jeszcze raz i powiedz ze jak nie wymienia to pojdziesz do rzecznika praw konsumenta bo to jest ewidentna wada ukryta, i pomimo iz procesor dziala, zadasz wymiany bo nie jest to spowodowane nie z twojej winy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi_h Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 Hm, wydaje mi się, że jeśli "dopiero co zauważyłeś to ukruszenie" no i teraz chcesz się ubiegać o wymianę procka to nie ma szans. Takie sprawy załatwia się odrazu po zakupie, sprawdzasz zakupione części i odrazu telefon do sklepu gdzie kupowałeś... jeśli coś nie gra. Tak więc nie wydaje mi się, aby wymienili... no chyba że będą baaaardzo mili :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyberM Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 masz 10 dni na wymianiane bez zadnych wyjasnień - poprostu im go oddajesz, tylko placisz sam koszty przesylki albo coś. jak wiecej czekałeś to juz musisz sie jakoś na gwarancje powoływać i kombinować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A_M_D Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 A czy jak starłem orginalną pastę z coolera i nałożyłem nową artic silver to nie będą się pluli?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajsi Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 masz 10 dni na wymianiane bez zadnych wyjasnień - poprostu im go oddajesz, tylko placisz sam koszty przesylki albo coś. jak wiecej czekałeś to juz musisz sie jakoś na gwarancje powoływać i kombinować. To dotyczy tylko zakupów przez internet. Jak kupione normalnym sklepie to nie można tak po prostu oddaćć. Poza tym jeśli nie ma w regulaminie sklepu internetowego wzmianki że jesto możliwosc wymiany w ciągu 10 dni to automatycznie masz do tego prawo przez okres 90dni. Oczywiście sklepy informację o przyjmowaniu zwrotów trzymają w takim miejscu gdzie standardowo kupujący nigdy nie zajrzy. A czy jak starłem orginalną pastę z coolera i nałożyłem nową artic silver to nie będą się pluli?? O pastę nie powinni się czepiać ale skoro już Cię uprzedzili że obwiniają o to Ciebie to nie bym był taki pewien. Dałeś plamę, że zwracasz się dopiero teraz do nich. Zrób fotkę i wrzuć na forum, może nie ma o co kopii kruszyć i proc jest całkiem sprawny, bo nie sądzę, że bez straszenia UOKIKiem się obejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A_M_D Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 (edytowane) Nie mam narazie cyfrówki,,,,ale zrobiłem rysunek żeby mniej więcej było wiadomo oco chodzi. Jak tylko dostanę cyfrówke to wyjmę procka i zrobię zdięcia Edytowane 2 Stycznia 2006 przez A_M_D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynchRo ! Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 Adi H ale on dopiero zauwazyl to jak zakladal procka.A kupil go dzien wczesniej wiec jak mial isc odrazu zauwazyl dzien pozniej to poszedł. :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi_h Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 OK ! OK! Inaczej to zrozumiałem... Jeśli jest tak jak napisałeś to sklep powinien wymienić felerny procesor. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...