MeRBi Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 (edytowane) Mam jedną platformę z radkiem 9800se@pro... w NFS Most Wanted całkiem przyjemnie się gra, ale cienie nie są wygładzone, chyba tzw. Soft Shadows brak. Na GeForcie 6200, którego tymczasowo posiadam na drugim kompie jest Pixel Shaderek 3.0 i efekty mam wszystkie, ale przy fullu grać się nie da :P . Stąd pytanie... czy na radku X800GT/GTO (Pixel Shader 2.0b) będę miał wszystkie efekty w NFS MW czy nie ?? Gdyż zastanawiałem się nad radkiem X1600XT... wiem, że to kastrat... (podobno potoki renderowania ma tylko 4, jednostek PS 12). Ale za to obsługa PS 3.0+, jakość obrazu, VIVO i wydajność wyższa niż GeForce 6600GT... Czy ktoś rozwieje moje wątpliwości ? :razz: Edytowane 2 Stycznia 2006 przez MeRBi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbedzard Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 po co wydawać kase na jakieś hybrydy? w takiej cenie możesz mieć 6800gs!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeRBi Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 Aj... zapomniałem wspomnieć o jednym.... musi być bezgłośny (najlepiej system Silent-Pipe) ... ewentualnie coś podobnego do HIS IceQ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkel84 Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 Aj... zapomniałem wspomnieć o jednym.... musi być bezgłośny (najlepiej system Silent-Pipe) ... ewentualnie coś podobnego do HIS IceQ... to już lepiej to drugie, bo takie karty ostro sie grzeją ... 6800gs byłby optymalnym wyborem X800 ma znacznie wiekszą moc obliczniową, ale w gruncie rzeczy bardzo sie nie różni od 9800 ja na 6200 @ 8x1 @550/700 gram sobie na 1024x768 ze wszystkim na full i AA na 2/3 więc nie wiem co ci przycina :-P jakoś nie sądze żeby X1600 był dobrym wyborem- X800GTO modowalny byłby lepszy, podobnie jak 6800gs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garfield^ Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 moze glupio spytam, ale chodzi ci o to ze cienie sa kanciate?, jesli tak to podobno najnowsze stery maja juz to poprawione, ja niestety jeszcze nie sprawdzilem, ale chyba warto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pho Opublikowano 4 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2006 Radeon x1600xt jest niewarty tej kasy! Kup lepiej GF6800GS. Takie moie zdanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 5 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2006 hmm czy nfs:Mw wogóel korzysta z sm3.0 ? i to samo z soft shadows? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 5 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2006 porównanie 6800gs .x1600xt , x800gto , 6800gt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chase1 Opublikowano 5 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2006 nfs mw ma zwalony engine i dlatego masz kanciaste cienie :] powaznie polookaj na screeny z topicu i tej grze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 5 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2006 hmm czy nfs:Mw wogóel korzysta z sm3.0 ? i to samo z soft shadows?Nie i nie :) pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 5 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2006 no właśnie :D to po co ten wątek :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garfield^ Opublikowano 5 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2006 chyba napisalem ze trzeba stery najnowsze sciagnac tzn ze cos jest nie tak albo z sterami albo z gra, a nie z karta ludzie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 5 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2006 ale ja to pisałem do MeRBi'ego ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xan02 Opublikowano 6 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2006 Kolejne wybitne wyniki :blink: najnowszego Radeona X1600XT kosztujacego ok. 750zl. To juz na stale utwierdzilo mnie w przekonaniu ze jak brac jakas karte z serii X1000 to tylko X1800. Wyniki testow X1600XT LINK A 6800GS na PCX z tego zestawienia mozna zlapac za jakies ~800zl. Czekam tylko kiedy wyjdzie na AGP i jak bedzie w podobnej cenie jak ten PCX i najlepiej na NV40 to go sobie zamowie :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 6 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2006 Oczywiscie MW nie korzysta z PS3.0 i jakis soft shadows ale faktycznie cienie sa ladniejsze od tych ktore widzialem na ATi. W watku o tej grze ktos pokazywal screeny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...