malczur Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 (edytowane) Juz mi odpisywano na ten temat ale mam metlik w glowie mam do dyspozycji 2200-2300 zl na czesci z tematu mam dodatkowo pytanie czy sytem SLI jest oplacalny moze kupie leadtek 6800 gt maci inna sugestie mam rowniez chlodzeni wodne wiec moze bym torche podniosl wydajnosc w O/C ale jestem w tym zielony wiec nie jestem pewien czy bede go robil ale raczej sklanialbym sie do tego aby jednak robic ten O/c komputer bedzie sluzyl glownie do grania z gory thx Edytowane 3 Stycznia 2006 przez malczur Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 Ja bym polecał: AMD Opteron 144OEM ~ 700zł DFI Lan Party nf4 Ultra-d ~ 522zł no i grafe ATI Radeon x800GTO2 modowalny na x850xt za reszte kasy, chyba ze ud ci sie jeszcze z 150zł zdobyc to MSI 7800GT na allegro za 1200zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malczur Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 a nie lepiej Athlona64 3200 BOX Venice?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pho Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 (edytowane) Lepiej opterona poniewaz jak wykrecisz go na okolo 2600Mhz to bedziesz mial wydajnosc FX!! Za 700zl wydajnosc procka za 3k to sie oplaca prawda! A wszystkie opterony dotej pory ladnie sie kreca. Edytowane 3 Stycznia 2006 przez Maciag Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...