Skocz do zawartości
cinek204

Wyświetlacz Od Przycisku Turbo ...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was ... Mam takie pytanie czy dało by rade podłończyć wyświetlacz od przycisku turbo tak aby wyswietlał temperature ze środka obudowy ?? Jak tak to proszę o jakieś schematy instrukcje i co bym potrzebował wiem że napewno czujke a czy coś jeszcze ?? jestem laikiem w takich dziedzinach ale próbuje sie uczyć ... prosze o odp. z góry dziękuję :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam.

Co do starego Led to jest tylko wyświetlacz z ręcznym ustawianiem segmentów (z tyłu jest dużo zworek)

można to zapiąć pod jakiś sterownik jako pole odczytu temp, polecam jednak gotowe rozwiązania -są tańsze. B)

Albo ustaw sobie 2 temperatury np -10* idlle 20* stress i przełączaj przyciskiem turbo. :lol2: (żartuję)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Co do starego Led to jest tylko wyświetlacz z ręcznym ustawianiem segmentów (z tyłu jest dużo zworek)można to zapiąć pod jakiś sterownik jako pole odczytu temp, polecam jednak gotowe rozwiązania -są tańsze. B)

ale on nie chce tego POLDLACZYC tylko "podłończyć" - nie zrozumiales pytania.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

sam sie nie dasz :) Idź do sklepu z elektroniką.. i kup sobie kit do samodzielnego montażu pod tytułem .. termometr elektroniczny LED, na układzie ICLXXXX (gdzie X- nie pamietam cyferek). Sam sobie polutujesz.. zmontujes i bediesz sie cieszył.. jeśli zadziała :D

swoją drogą.. podłończyć.. to taka forma trzymania czegoś w dłoni czy wtf? :D

Edytowane przez PelzaK

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Gość Overclocked

Jasne ze sie da ale ci ktorzy o to pytaja tego nie zrobia... bo innaczej by nie pytali:) wiec lepiej odrazu pisac "nie":)

i wogole to juz bylo XXX razy... pare stron mial ostatni temat:/ next time uzyj "szukaj"

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi