piotrjancy Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2007 No wiesz ma się od kogo uczyć, a poza tym skąd kolega ją zna ? Co do AA to prawda by się przydało bardzo bo te poszarpane krawędzie nieraz aż rażą po oczach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fuqs Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2007 No wiesz ma się od kogo uczyć, a poza tym skąd kolega ją zna ? z forum o LP ciekawe jaki tryby beda multi, ja licze zeby w koncu zrobili takie cos jak assault w far cry :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Ja bym nie potrafił grać w to online. Dla mnie jest za mało dynamiczne. Nie da się poruszać podczas dokładnego celowania, nie da się biegać sprintem podczas przeładowywania broni, itd. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denek Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2007 No wiesz ma się od kogo uczyć, a poza tym skąd kolega ją zna ? Co do AA to prawda by się przydało bardzo bo te poszarpane krawędzie nieraz aż rażą po oczach. Pooglądaj moje screeny, robiłem je przy AA i AF x16 w sterach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Co do AA to prawda by się przydało bardzo bo te poszarpane krawędzie nieraz aż rażą po oczach.bylo juz pare razy - AA dziala btw SLI tez dziala, wiekszosc z wymienionych kart w readme, ze nie beda dzialac, tez dzialaja, tak wiec o kant mozna sobie te pliki readme :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrjancy Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaBlO Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2007 piotrjancy , jakie miałeś ustawione detale kiedy robiłeś screeny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrjancy Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2007 (edytowane) 800x600, tekstury - średnio, model - średnio, ślady - niski, efekty - pełne. Na pewno coś jeszcze mi się uda wycisnąć ale to dopiero będę testował w pełnej wersji. Edytowane 26 Sierpnia 2007 przez piotrjancy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly86 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Ja bym nie potrafił grać w to online. Dla mnie jest za mało dynamiczne. Nie da się poruszać podczas dokładnego celowania, nie da się biegać sprintem podczas przeładowywania broni, itd. :) Przestan gadac glupoty :>, ja wlasnie ta gre tylko dla online kupuje :). Juz zamowiony preorder, a Ty takie rzeczy wypisujesz :D. Gra jest miodzio, dodadm, ze gram 1280x1024 wszystko full deatil i mam caly czas te 130 fps, nie spada ponizej 80... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuditu Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Włąśnie skończyłęm demko. Widziałem kilka ciekawych bugów typu kolesie w ścianie ale i tak jestem pod ogromnym wrażeniem. Grafa ok. Zastanawiam się tylko jak ta grafika wygląda w dzień. Choć nie wiem czy takie misje są skoro zawsze skaczemy z samolotu. Niemniej czekam na nią. Szczególnie podoba mi się bieganie. Rozmycia. Jest dobrze i na pewno strace kilka godzin z życia na rzecz nowej MoHy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Przestan gadac glupoty :>, ja wlasnie ta gre tylko dla online kupuje :). Juz zamowiony preorder, a Ty takie rzeczy wypisujesz :D. Gra jest miodzio, dodadm, ze gram 1280x1024 wszystko full deatil i mam caly czas te 130 fps, nie spada ponizej 80... Taka prawda ^_^. Do gry online to ja Call of Duty 4 poproszę - o ile będzie miało takie samo tempo rozgrywki jak CoD2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurczak80 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Przestan gadac glupoty :>, ja wlasnie ta gre tylko dla online kupuje :). Juz zamowiony preorder, a Ty takie rzeczy wypisujesz :D. Gra jest miodzio, dodadm, ze gram 1280x1024 wszystko full deatil i mam caly czas te 130 fps, nie spada ponizej 80... Skoro u ciebie taki framerate jest w takiej samej roździelczości jak u mnie i nie spada poniżej 25 to obstawiam jednak że moje audigy 2 obciąża bardzo mocno kompa pod vistą.Jutro wyjmę kartę i zobaczę czy to coś da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
99tomcat Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2007 eh pograłem w demki- trąci konsolą ale ujdzie -niestety już po pa widać było wyraźnie zę w kwestii realizmu jesli w fpp mżna tak powiedzieć drogi medala i cod rozchodzą się diametralnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Włąśnie skończyłęm demko. Widziałem kilka ciekawych bugów typu kolesie w ścianie ale i tak jestem pod ogromnym wrażeniem. Grafa ok. Zastanawiam się tylko jak ta grafika wygląda w dzień. Choć nie wiem czy takie misje są skoro zawsze skaczemy z samolotu. Niemniej czekam na nią. Szczególnie podoba mi się bieganie. Rozmycia. Jest dobrze i na pewno strace kilka godzin z życia na rzecz nowej MoHy Są misje w dzień (choćby ostatnia) i imo grafa trzyma poziom. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizardus Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2007 u Was tez wystepuje ten restart compa po wyjsciu z dema? po skonczeniu dema powraca mi do menu glownego gry , robie quit, czarny ekran, muzyczka dalej gra , po 10 sek restart compa. Mam tak ZAWSZE. a co do samej gry: na compie z sigu gra dziala lepiej niz sie spodziewalem, 1280x960 wszystko na maxa w setupie i okolo 45-50fps , przy ostrej walce przy glownej rezydencji w meisice(tam gdzie 2 dziala na dachu stoja) spada nieraz do 30 pare. ogolnie pomysl z mozliwoscia wyboru miejsca skad zaczynamy gre jest czadowy i bardzo inowacyjny w tym typie gier jednak sama gra traci konsola, na poziomie easy w ogole to tylko wbijamy na srodek placu i strzalamy do wszystkich (cale szczescie recoil jest ala FEAR czy CS bo by wtedy w ogole byla miazga), poziom inteligencji jest zenujacy (zupelnie jak boty po waypointach) wbiegaja na srodek placu i sie wracaja na campe i tak prawie kazdy zolnierz po kolei. No moze dlatego ze to byli Wlosi co podkreslili pod koneic dema:P ale Niemcy to pewnie tylko lepszy accuracy i to wszystko wiec zal... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fidel Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2007 (edytowane) Fidel mam to samo, ale tylko pod Xp. Na vista jest ok (poza wydajnością). Tylko 1 raz odpaliło mi się normalnie. Problem leży chyba po stronie karty dzwiękowej no ja mam audigy 2 i xp na jakichs starych betach ale one mi nigdy nie sprawialy problemow:] zaraz przelacze sie na viste i zobacze Mamy identyczne karty, ja mam stery oficjalne więc lipa... no wiec na viscie tragedia ale o tym nawet w readme pisza:P no moze nie tragedia ale jako tako chodzilo na xp x64 ktorego przed chwila zainstalowalem problem loadingow zniknol i gieka chodzi OK ale kurde w ogole nie umwa sie to do wersji na x360 bo tam to jest to staly framerate (jedno zwolnienie zauwazylem jak wchodzilem do jakieos budynku duzego) wysokie detale a ogolnie gierka jest super:P kurde bedzie hit strasznie sie mi podoba no dobra przesadzam na cp tez sie fajnie gra:p Edytowane 26 Sierpnia 2007 przez Fidel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2007 (edytowane) ale kurde w ogole nie umwa sie to do wersji na x360 bo tam to jest to staly framerate (jedno zwolnienie zauwazylem jak wchodzilem do jakieos budynku duzego) kucyk ma inne zdanie na ten temat ... widzisz ''wyższość'' wersji X360 bo chcesz widzieć a nie że tak jest ale ja rozumiem, właśnie zagrałem w demko i recka pochodziła prawdopodobnie z wersji x360, gra jest całkowicie niegrywalna z powodu spadającego do 15 klatek frameratu przy oddawaniu strzałów :lol2: Edytowane 26 Sierpnia 2007 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2007 No dziwne, ze tylko kuc mial takie problemu, nikt oprocz niego nie pisal tu zeby mial dropy na iksie. I czy tylko ja zauwazylem jak wiarygodnie ("realistycznie" moglo by byc naduzyciem :] ) padaja ciala? Pierwsze co mi sie w oczy rzucilo w tej grze, w zadnej innej nie widzialem tak dobrego rag doll'a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2007 No dziwne, ze tylko kuc mial takie problemu, nikt oprocz niego nie pisal tu zeby mial dropy na iksie. I czy tylko ja zauwazylem jak wiarygodnie ("realistycznie" moglo by byc naduzyciem :] ) padaja ciala? Pierwsze co mi sie w oczy rzucilo w tej grze, w zadnej innej nie widzialem tak dobrego rag doll'a. Rzeczywiście fizyka ciał jest niezła szkoda tylko, że brak fizyki otoczenia zero zniszczeń nawet głupiej doniczki z kwiatkiem nie można rozwalić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andżej Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2007 No dziwne, ze tylko kuc mial takie problemu, nikt oprocz niego nie pisal tu zeby mial dropy na iksie. I czy tylko ja zauwazylem jak wiarygodnie ("realistycznie" moglo by byc naduzyciem :] ) padaja ciala? Pierwsze co mi sie w oczy rzucilo w tej grze, w zadnej innej nie widzialem tak dobrego rag doll'a. : O X O co ty piszesz człowieku jaki super ragdoll? Momentami w ogole nie ma ragrdolla tylko animacja dalsze strzały przelatują jak przez papier to już Max Payne 2 miał lepszy ragdoll chociaż fakt postacie czasem padają efektownie ale widać, że to jest po prostu animacja a nie fizyka co do "wyższości" to nie wiem komu zwalnia ale na 8800GTX gra nie zwalnia ani razu więc lepiej niż na Xboxie 360 :razz: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2007 zabawka z siga, cep na def, grafa 600/1600 i w 1680*1050 detale ustawione na max w grze i FPS trzyma sie w granicach ~30-40fps. giera fajna choc dem zdecydowanie za krotkie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2007 (edytowane) u mnie na sprzecie z podpisu... proc na 3.2ghz grafa(grafy :P) na 550/700 w 1280x720 nie schodzi zbytnio z 60fps .. 1680x1050 tak z 35-50 ... co ciekawe SLI mam tylko jak odpale gre z jako UTGAME.EXE .. albo mi sie zdaje ;] edit: nie .. jako R6Vegas_Game.exe tez sie odpala ze SLI ;] Edytowane 26 Sierpnia 2007 przez Chaos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość v1per86 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Ja bym nie potrafił grać w to online. Dla mnie jest za mało dynamiczne. Nie da się poruszać podczas dokładnego celowania, nie da się biegać sprintem podczas przeładowywania broni, itd. :) Dla mnie bardziej dynamiczny to chyba jest tylko Q3. Tak szybciej gry dawno nie widzialem. Oczywiscie jesli posiadamy stosowny komputer, ale jakis super szybki tez nie jest wymagany do gry na full ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2007 kucyk ma inne zdanie na ten temat ... widzisz ''wyższość'' wersji X360 bo chcesz widzieć a nie że tak jest widzę, że masz swoją wyrocznie na forum :lol: i tylko niej się słuchasz. da się może ustawić sterowanie tak aby przy przybliżeniu można było chodzić, a nie tylko się rozglądac ?? imo beznadziejne posunięcie :lol2: w mp będzie tragedia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Dla mnie bardziej dynamiczny to chyba jest tylko Q3. Tak szybciej gry dawno nie widzialem. Oczywiscie jesli posiadamy stosowny komputer, ale jakis super szybki tez nie jest wymagany do gry na full ;)Skoro tak uważasz... Ja odczuwam wrażenie, że gra się okropnie wolno, prawie jak na konsoli :P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fidel Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2007 widzę, że masz swoją wyrocznie na forum :lol: i tylko niej się słuchasz. da się może ustawić sterowanie tak aby przy przybliżeniu można było chodzić, a nie tylko się rozglądac ?? imo beznadziejne posunięcie :lol2: w mp będzie tragedia. mi sie ten patent podoba:] a nawet bardzo bo latwo sie wychylic z za jakiejs skrzynki czy cos:P a co do animacji to wydaje mi sie ze raczej konsolowcy sa na jej temat berdziej wyczuleni bo gra w gre co zawsze idzie w ramce (czyli rowno z odswiezaniem) przez jakis czas powoduje to ze puzniej jak sie siadzie przed czyms co ma 40fpsow to sie 3a przyzwyczajac:P zreszta nawet majac te 140 klatek zdazy sie ze raz cos sie nie zgra z odswiezaniem i mamy rozjechanie gory z dolem albo co innego:P a jak gramy w gre co wszystko robi w ramce takiej sytuacji nie ma na pc sytuacje zalatwia vsync Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2007 (edytowane) widzę, że masz swoją wyrocznie na forum :lol: i tylko niej się słuchasz.weż nie pitol, pobiegaj sobie w bioshocka i sie przesiądź na MOH, framerate przy oddawaniu strzałów to jakiś śmiech na sali, nie wypada mówić, że jest el0 jak nie jest, mimo tego, że" kochasz swoją konsolę"... Edytowane 27 Sierpnia 2007 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF11 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Dajcie spokój z tą grą. Już niedługo Mortyr 3. Szykuje się prawdziwa rewolucja w grach wojennych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2007 (edytowane) Ja właśnie jestem po demku i muszę przyznać,że nawet mi się podobało,choć wcześniej grałem tylko w CoD (nawet jest troche podobne,choćby ze wzgl na odskakujące hełmy :) ) Nie bardzo wiem o co chodzi wam z tym fps, u mnie niezaobserwowałem zadnego spadku etc,tyle,ze sprzetu tez nie mam najgorszego. pzd Edytowane 27 Sierpnia 2007 przez jurek911 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naxt Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2007 (edytowane) Boze co za glupia gra.Mam srednio 50fps a czuc jak bym mial 20fps.co to ma byc jakies zarty :blink:.Nikty z was tego nie zauważyl,gra mimo nawet ciagłych 60fps bez spadków nie jest płynna :? :? Edytowane 27 Sierpnia 2007 przez naxt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...