manatee Opublikowano 17 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2006 poniewaz jestem raczej laikiem (moj kontakt z nowy sprzetem skonczyl sie 2 lata temu..) a chce zlozyc kompa.. prosze o pomoc.. sprawa dotyczy samego pc (BEZ KARTY GRAFICZNEJ I DZWIEKOWEJ)w granicach 3000 zlotych netto.. z tym ze komp ma byc zlozony z oferty firmy komputronik chcialbym zeby komp opieral sie na pentiumie 4 (>3,2GHz) mial mocny, cichy zasilacz (najlepiej z pasywnym chlodzeniem) poniewaz do zestawu dolaczy geforce 7800gtx.. chcialbym tez miec 1024mb ddr2 ramu... plyta glowna bez zbednych bajerow jak bloototh czy inne takie (najlepiej bez zadnych zintegrewanych kart) nie znam sie wiec nie wypowiem sie na temat chipsetow ale chcialbym jak najlepiej za ta cene... dysk z rozsadkiem (120GB?), nagrywarka dvd, i jakas (nie koniecznie najprostsza) obudowa ale z tym sobie sam poradze:)... jesli macie jakies obiekcje co do P4 i polecacie cos w zamian to ja bardzo chetnie.. WIEKIE DZIEKS!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Wróblewski Opublikowano 17 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2006 athlon 3500+, DFI LanParty nf4 SLI-D, , 2x512MB Patriot Cl2.5, Seagate 120GB SATA2 8MB cache, DVD=-RW BenQ, Zasilacz Hyper 480W, obudowa wedle uznania Razem ~2700zł (bez obudowy) Pozdrawiam B) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 17 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2006 Miało być na intelu... Do czego potrzebny ten komputer?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...