Skocz do zawartości
Grees

Call of Juarez

Rekomendowane odpowiedzi

Draak

 

jak Ci nie przeszkadza niski framerate to mozesz grac i w 1680x1280 :) przy 12 fps :)

 

Zaraz sprawdze czy zmiana SM3.0 na SM2.0 poprawi cos framerate

Pomyśl zanim napiszesz, ewentualnie poczytaj, to co już inni pisali wcześniej. Gra na podkręconym x1800xt 512 po zmianie cieni na medium jest płynna w 1280x1024, a tobie rwie w 1024x768. Wyraźnie widać, że oprócz faktu, iż engine nie jest w 100% zoptymalizowany (a który jest?), to u ciebie zawodzi jeszcze łącznik między klawiaturą a fotelem. CPU i ram mamy widać podobne, twoja vga zaś o te 10% powinna być wydajniejsza, a mimo to nie uzyskujesz rozsądnego avg fps nawet w 1024x768.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przejmuj sie tym draak...

dzieciak i tyle ja juz tez mialem od Niego PM jakiego to on nie ma kompa ;)

Przepraszam ze to OT

Wracaja do gry... wg mnie nie jest na tyle dobra zeby powalalo nawet najlepszy kompy w tym temacie...

Grac na 30 klatkach to nie jest przyjemnosc przynjamniej dla mnie...

To juz naprawde TR:L lepiej chodzil

Poczekamy zobaczymy

Moze jakis patch czy cos wyjdzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nazwiazujac do samego silnika, uwazam, ze dobrze zoptymizowany to on nie jest, jednak patrzac na ogromne terenty jakie mamy do dyspozycji + mase bumpmappingu i innych bajerow graficznych, to wcale sie nie dziwie, ze gra chodzi tak jak chodzi. Silnik Dooma 3 przy tylu efektach i tak duzych terenach juz dawno moim zdaniem by skisl (w sumie poczekamy na ET2, to wtedy lepiej to bedziemy mogli oceniac). Tak wiec jak na taka grafike, ciesze sie, ze w ogole da sie jakos grac nna takim sprzecie jak moj. Z reka na sercu przyznaje, ze luksusowo nie jest, ale z checia pogram nawet w takich warunkach, bo obecnie nie stac mnie na zmiane sprzetu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak juz mowilem, gra lepiej chodzi i wyglada niz TRL z Next Genem i Oblivion. Wystarczy dac tylko cienie medium i wszystko smiga z SM3.0 HDR'em i w detalach na high. Po wlaczeniu rozdzialki 1024x768 czyli poprostu zwyklym ustawieniu na high quality framerate nie spada mi ponizej 30 klatek nawet w najbardziej hardcorowych momentach wiec nie narzekam, a demko bardzo dobre :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ggrydza, u Ciebie wygląda to super z ps 3.0, na ati to jest jakaś kpina :blink:

Widziałem screen'y z włączonym s.m.3.0 zrobione na ati i nie dziwię się już Twojej opinii na temat hdr w tej grze. Techland współpracował z nv ale to i tak nie tłumaczy faktu, że tak to wygląda. Powinni to naprawić i myślę, że to zrobią bo sporo mogą stracić tym bardziej, że przed nami jeszcze chrom2 na tym silniku. Jeśli zostawią to w obecnym stanie to nie przysporzy im zwolenników i pochlebnych opinii.

Osobiście uważam, że to nie jest wina ati.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coz - teoretycznie 3danalizer dziala. Praktycznie nie polecam gdyz nawet na 7900gt do idealnej konsolowej plynnosci musialem dac cienie medium :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem screen sulaco z PS3.0 wygląda identycznie jak PS2.0 na ATI.Nie zauważyłem żadnych różnic ,nie zmienia to faktu że na ATI efekt z PS3.0 to kpina a nie efekt.No i jeszcze jedna sprawa czyżby PS3.0 na NV było tylko "napisem na dropsie" i kto jest tu Spritem a kto pragnieniem .... ;-)

Edytowane przez Racuch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Racuch - akurat te jego screeny sa mylace. Wiem jak to wyglada na ps3. Porobie zaraz pare screenow i sam zobaczysz. Zreszta zobacz screeny qqrydzy.

Edit - a oto pare moich:

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Edytowane przez hose27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem screen sulaco z PS3.0 wygląda identycznie jak PS2.0 na ATI.Nie zauważyłem żadnych różnic ,nie zmienia to faktu że na ATI efekt z PS3.0 to kpina a nie efekt.No i jeszcze jedna sprawa czyżby PS3.0 na NV było tylko "napisem na dropsie" i kto jest tu Spritem a kto pragnieniem .... ;-)

Ty jesteś pragnieniem. :D W s.m.2.0 nie ma hdr i najciekawszego moim zdaniem w tej grze efektu jakim jest głębia obrazu. W tak spektakularny sposób zastosowaną widzę po raz pierwszy, było niby w graw i tombrider'ze ale daleko im do tego co prezentuje pod tym względem coj.

A, no i woda też inaczej wygląda choć takie drobiazgi mogą umknąć niepostrzeżenie. Może różnic jest więcej ale aż tak nie wnikałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez postanowilem przejsc demko jeszcze raz i wytluc wszystkich czerwonoskorych ;)

przy okazji maly test ,

 

ATI 1900xtx

wsio na maxa z PS3.0 tylko cienie na medium

 

Dołączona grafika

 

 

Dołączona grafika

 

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

po ustawieniu cieni na Medium jest znacznie plynniej ,czasami nawet pokaze sie 80fps :)

ale tak naprawde to czegos w tej plynnosci brakuje ,cos ten silnik dziwnie renderuje klatki

jak w PREY'u mialem 60 fps to byl miod malina

a tu w miejscach gdzie niby jest 50-60 jest znacznie gorzej .......?

 

Nic tylko wypada miec nadzieje ze poprawia A.I przeciwnikow co by nie zasypaiali na stojaco

no i ten HDR na kartach ATI :/ zreszta przydalo by sie wiecej opcji Video ,

doczyt leveli tez cos za wolny :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byc moze na ATI ten mleczny HDR jest jak najbardziej na miejscu ;)

 

Byl ktos z was moze latem w jakims poludniowym kraju ?? poludnie hiszpani ,Maroco Tunezja , Egipt ??

Tam w poludnie gdy jest bezchmurne niebo i swieci slonce jest znacznie jasniej niz np. latem w polsce

znaczy slonce tak mocno swieci ze swiatlo sloneczne wrecz rozmywa cale otoczenie

efekt bardzo podobny do tego HDR z kart ATI

zreszta kto byl to pewnie widzial ,kto nie byl to musi uwierzyc na slowo tym co byli :/

 

co do moich screenow to jestem swiadom ze sa za jasne ,

bo mam takie ustawienia gammy i brightness w ATITool ,

wszystko dopasowane wzgledem banki crt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ci indianie to całkiem fajni goście, nie wiem co od nich chcecie, w moim przypadku nie mieli nic przeciwko temu, abym przysiadł się do nich do ogniska:

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

niestety, dalej sprawy nie potoczyły się po mojej myśli i wszystko skończyło się tak:

indiańska masakra drewnianym łukiem

:D

 

panowie z Techland mają jeszcze pełne ręcę roboty, a czasu brak <_<

Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty jesteś pragnieniem. :D W s.m.2.0 nie ma hdr i najciekawszego moim zdaniem w tej grze efektu jakim jest głębia obrazu. W tak spektakularny sposób zastosowaną widzę po raz pierwszy, było niby w graw i tombrider'ze ale daleko im do tego co prezentuje pod tym względem coj.

A, no i woda też inaczej wygląda choć takie drobiazgi mogą umknąć niepostrzeżenie. Może różnic jest więcej ale aż tak nie wnikałem.

to fakt ale nie dam rady grać z SM3.0 ,świeci po oczach jak lampa błyskowa , (poczekam na poprawkę)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No więc tak, odpalilem CoJ u siebie na 7600gt i w 1280x1024 All High z P.S 3 jest kolo 20 fps <_< wiec grac sie zabardzo nie da ... ale juz w 1280x1024 P.S 2.0 AA2 AN2 jest kolo 35 :) a róznicy specjalnej nie ma pomijajać hdr - wystarczy troche przyciemnić obraz, dodać kontrastu i jest nieźle hehe, zrobiłem nawet pare screenow dla porownania i może wrzuce je wieczorem do wglądu.

Grafa może i jest niezła ale bez jakiejś specjalnej rewelacji, a chodzi marnie, chyba gorzej niz Oblivion ... a silnik ma do wyświetlenia znacznie mniej objektów.

 

Sama gra srednio mi sie podoba, może dlatego że ten klimat to nie dla mnie :wink:

Długość ładowania leveli na 2gb to jakaś kpina, idę sie wy*** do klopa przychodze a tu nadal ... loading ... :lol2: a mapa do przebiegnięcia w 45 sekund ...

Fizyka jest na całkiem wysokim poziomie, szkoda tylko ze demolowac otoczenia się za bardzo nie da.

Wnerwia mnie też ciągłe przeładowywanie Coltów - mogli by dać przynajmniej 12 strzałowe albo full automat :lol2:

Edytowane przez -Caleb-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeszedlem demko i w sumie nawet gites. 1024/768 ps2.0 , cienie OFF, reszta na medium bez AA i ladnie smiga. Grafa jak na takie wymagania nie zachwyca ale jakis klimacik ta gra ma ;] Tylko troche dziwnie sie czuje biegajac z biblia i wyglaszajac kazania przeciwnika :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzet z sygnaturki tylko proc ustawiony na 2,33Ghz i grafa 585/585.

1024x768 SM 2.0 AA off Shadows Low reszta High

http://img413.imageshack.us/img413/5110/colza9.jpg

1024x768 SM 2.0 AAx2 Shadows Low reszta High

http://img274.imageshack.us/img274/3919/cojqw8.jpg

Jak wylacze ciene to ponizej 40 fps nie spada...gierka ogolnie spoko ;)

Edytowane przez Grzesiek_KB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...