grykom Opublikowano 7 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2006 Nie wiem czy mozna tutaj reklamowac, czy nie, ale sprobuje. W razie czego prosze moderatora o usuniecie posta. Razem z firma Techland moj serwis o grach organizuje konkurs w ktorym do wygrania dwa egzemplarze tej gry. Paczka wyjdzie od Techlandu, wiec pewnosc ze dotrze na bank. Dwie sztuki to nie wiele, ale zawsze cos. Pytania tez banalne, a czym wiecej osob wezmie udzial tym mniejsza szansa na wygrana :P Btw. gra jest juz od dawna dostepna - gdzies z tydzien temu jeden z Redaktorow dostal gre do recenzji ;) link : http://www.grymulti.net/index.php?dzial=konkurs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 7 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2006 (edytowane) Jak juz napisalem, rozpakowalem, wszystko siedzi w folderze DATA w katalogu z gra, te z .pak wywalone. Nie czuje roznicy w czasiw czytywanie sie gry i czasem sie zetnie, szczegolnie jak jest jakas strzelanina zaraz po zaladowaniu poziomu. Ale to nie ma znaczenia juz, gre przeszedlem - choc pewnie do niej wroce. Edytowane 7 Września 2006 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 7 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2006 No bo pewnie przy 2 GB ramu i twoim procku różnicy takiej nie widać. Szybko wszystko ładuje do pamięci i tyle. A Ci co mają mniej i słabszy procek to może im przyspieszyć to ładowanie poziomów... co do docinek to nie wiem. Jutro nabędę grę i się przekonam. Zrobię parę screenów z wszystkim na HIGH na PS 2.0 i jak pożyczę GF 6600 to może i na PS 3.0. Jestem ciekaw jak to u mnie będzie śmigać. Na razie pozostaje mi grać w demo MP :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grykom Opublikowano 7 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2006 (edytowane) http://www.grymulti.net/index.php?dzial=gr...;dalej=recenzja Recenzja gry dla niezdecydowanych ;) edit: subiektywna opinia recenzenta. uwagi to do niego prosze kierowac ;) Edytowane 7 Września 2006 przez grykom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 7 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2006 (edytowane) Widze ze w polsce jej nie doceniono, 8/10 za grafe to malo, sama glebia obrazu powinna podniesc note, nigdzie tego nie bylo a dodaje klimatu... grywalnosc 6/10? NC:P. Devil - wyciaganie broni pojedynkach mi sie podoba, w koncu trzeba siegnac po bron, wyciagnac a i dopiero strzelic, jakbys sobie wyobrazal pojedynek inaczej? Ze co, wciskasz 1 albo wybierasz bron rolką i oddajesz strzal? Bez sens, rozwiazali to idealnie! Grywalnoscv to tak z 8/10 imo by bylo ok, bo rzeczywiscie sa etapy gdzie idziesz, idziesz, idziesz Bill'ym i konca nie widac. No i wg mnei zbyt pozno dostajemy luk!!! Tak super sie nim strzelalo, raz naet jak w glowe celowalem to jednemu amigos trafilem w kapelusz i mu go zdmuchnalem ;]. Edytowane 7 Września 2006 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 7 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2006 No właśnie przede wszystkim dla tego efektu chcę zobaczyć tą grę z PS 3.0. Grywalność (sugeruję się demkiem) stoi na wysokim poziomie.Wiele gier z czasem się robią monotonne a pod koniec już to nadrabiają. Grafika dla mnie piękna.... duże przestrzenie i ładne widoki.. jak na dobry western przystało Tylko te pojedynki i wyciąganie broni za pomocą myszki mi się nie podoba... ale IMO 6/10 za grywalność to lekka przesada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HoMMik Opublikowano 7 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2006 Witam, tu ów krytykowany recenzent ;) Po pierwszym epizodzie miałem zamiar porozdawać równe noty: po 8/10 . Gra jednak szybko zaczyna gonić w piętkę i nie rozwija się, ani fabuła, ani przeciwnicy, ani bronie nie zmieniają się zbytnio - zmieniają się tylko lokacje i liczba przeciwników. Schemat jest cały czas taki sam: wypadamy z bullet timem, bijemy przeciwników, uciekamy, przeładowujemy i tak w kółko. Może i fajnie, ale po jakimś czasie zaczyna nużyć. Etapy Billym są jeszcze gorsze. Wprawdzie urozmaicane przeskakiwaniem biczem, unikaniem świateł, wspinaniem się, skakaniem - ale AI przeciwnika zabija te fragmenty. Rozbawił mnie szczególnie fragment, kiedy przeleciałem dwóm zbirom przed nosem (dosłownie przeleciałem - zeskakiwałem do rzeki)... i mnie nie zauważyli. Poza tym sporo pomniejszych pierdółek. Poza tym, 6/10 nie jest przecież oceną złą. Wiem, że oczekiwania co do CoJ były spore - ale cóż, gra nie do końca je spełnia. I nie jestem w tym twierdzeniu odosobniony, bo sporo recenzji w taki sposób ukazuje CoJ. Co do grafiki - nie mam w serwisie exGames.pl możliwości wystawiania ocen cząstkowych, bowiem chciałbym wystawić 8+... I żeby była jasność, 10 wystawiłbym chyba tylko Crysisowi. Tyle słowem wyjaśnienia :) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 7 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2006 (edytowane) Nie dziwie ci sie jezeli nudzily cie strzelaniny, jezeli nie potrafisz ich urozmaicic. Otoz ja uzylem bullettime'u z 2-3 razy w calej grze, tak to sciagalem worgow na odleglosc wymeiniajac sie ogniem. IMO z tym bullettime'em przesadzili, za duzo go jest i mozemy go uzywac bez ogrnaiczen w sumie. Fabula? Hmm jak mozesz pisac ze do przodu sie nie ruszala? Mnie wciagnela maksymalnie, do tego swietne teksty mowione przez bohatoerow podczas ladownaia lvlow - jezeli gra by mnie nudzila to nie przeszedl bym jej w 2 dni. AI przeciwnika szwankuje rzeczywiscie, ale strzelaja ok, kryja sie, wychylaja... jedynie podczas skradania (a raczej etapow billa) zdazaja sie im wpadki. Ogolnie imo ocena za niska. 6/10 za grywalnosc? :( NIEE! Gra jest urozmaicona, raz jedziemy na koniu po lesie, raz nawalamy z luku, potem ganiamy Billa, skradamy sie, latamy z bronia po miescie itp... oczywiscie sa nudne etapy, chodzi mi o dlugie wedrowki Billego na pieszo, ale mozna wtedy podziwiac prace ludzi ktorzy siedzieli nad ta gra ;]. W CDA byl owspominane ze z klimatu troche wybijaja te listy goncze i napisy typu 'w tej grze nie tolerujemy strzelania do zwierzat' co jest rzeczywiscie bez sensu, bo wciagasz sie w gre, jestes Ray'em i nagle masz taki napis... w czym problem jakbym zastrzelil konia? W koncu to brutalny dziki zachod! Wiele rzeczy bym poprawil w tej grze czy ulepszyl, ale ona ma w sobie to cos (moze to za sprawa dzikiego zachodu?) i tyle. PS. Nie ma sie co czepiac do malej ilosci broni, mi by nawet same rewolwery wystarczyly - ale co ja bede mowil, przeciez gra jest nudna a ty przeszedles ja strzelajac na bullettimie (co da sie zrobic tylko lukiem i pistoletami), moze nawet nie wiesz ze w grze byla sniperka, rifle i shotgun + minigun? Zreszta ciezko sie spodziewac wiekszej ilosci uzbrojenia, bo przeciez wtedy nie bylo az tak duzo broni, a dawac 10 rodzajow samych rewolwerow to glupota. Edytowane 7 Września 2006 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 7 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2006 Moim zdaniem grafa jest rewelacyjna. :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 7 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2006 (edytowane) A moim zdaniem trawa w tej grze tak nie wyglada :). Ale miejscami widoczki lepsze niz w oblivionie... choc tam wiadomo duza przestrzen i nie ma co porownywac ale jednak. I dziwia mnie slabe 'noty' za grafikę. Edytowane 7 Września 2006 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 7 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2006 qqrydza ładne zdjęcie ;) Pioorek czy ja wiem. Do grafiki można się przyczepić. Ja zwykle czepiam się do tekstur które, IMO w tej grze są średnie.Woda też bywała lepsza jak w FarCry czy HL2. Za to modele ,roślinność wypasik jak dla mnie. 8/10 za grafę to nie tak mało nie przesadzaj ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dym0 Opublikowano 7 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2006 qqrydza przeciez to nie jest zdjecie z gry :P Naprawde wstyd mi ze tak zle myslalem o tej grze... Gra DLA MNIE jest REWELACYJNA!! Jak widac jest 00:52 a ja zasiadlem do Niej wieczorkiem... Jestem juz na 6 etapie :) A rozgrywka coraz ciekawsza :D Ile jest w sumie etapow ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 15 albo 16 nie pamietam ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 (edytowane) Noo wreszcie mam tą gierę. Odpaliłem i jakieś 2 godzinki pograłem. Powiem tak na High idzie tak że na dużych przestrzeniach jest ok... FPS raczej nie spada poniżej 30 ,ale już w mieście np.. jak dostałem sie Billy;im to było mniej ciekawie. Potem misja wielebnym i łażeniu po kopalniach (ile to ja się nakręciłem w tej kopalni po tych rusztowaniach ;) Teraz jestem w epizodzie z tym pociągiem i już Devil ma problem ;) » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Powybijałem tych kolesi w pociągu dostałem się do tego karabinu maszynowego (nie wiem co to dokładnie) i powybijałem też trochę ,ale teraz nie wiem co robić dalej.Help me! Trochę screenów: 1024x768 bez AA ,Anizo,bez cieni.. reszta na High.Nie wiem czemu ale Fraps uciął licznik FPS...zrobię jeszcze raz inna wersją albo użyje ATT i on też tam nalicza FPS. FPS wacha się od 12 do 70. Jak napisałem w otwartych przestrzeniach tam gdzie się skradałem Billym w tych jaskiniach by dostać się do kapalni mam płynnie 30-44 FPS ale np. w misji z pociągiem jak jestem na zewnątrz to jest płynnie ale jak wejdę do pociągu to spada do 16-19 FPS :| Trochę to dziwne. Co tam niby takiego jest.. Edytowane 8 Września 2006 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 Trochę ciemne te screeny...Tak grasz czy może u Ciebie wygląda to...hmm...normalnie? IMO za ciemno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 (edytowane) No coś za ciemno ;) Dałem trochę jaśniej ale chyba te screeny tak wyszły dziwnie. A z pociągiem to już sobie poradziłem. EDIT no i kolejny problem w epizodzie z pociągiem. Bandziory zabarykadowali się w wagonie i mam rozwalić jakąś podporę blokującą drzwi od zewnątrz. Mam snajperkę ale nie widzę tej podpory. Jak mam się dostać na most żeby ją rozwalić ? Edytowane 8 Września 2006 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 (edytowane) Na zaden most, idziesz za dzialko maszynowe te co stalo na wagonie i za tym dzialkiem jest przejscie, idziesz nim prosto i bedziesz na takiej gorce skad mozesz podpore rozwalic ktora blokuje drzwi. Na askrinach rzeczywisice cos ciemno. Masz wlaczone PS 3.0? Spylon: 'Gralem u kumpla' - przejscie gry zajelo mi sporo godzin, rozumiem ze siedziales u kolegi cale dnie i ja przeszedles, tak? Nie wiem czy mozna poznac fabule gry i jej grywalnosc jedynie po 'rzucie' okiem na ekran kolegi. Zgadzam sie - Techland mial posro pomyslow, ale mniej doswiadczenia, jednak plusy gry sa wystarczajaco mocne - dla mnie najlepszy fps w jaki gralem i tyle :D. edit// Jestem obiektywny i dumny ze polacy zrobili taka dobra gre :) Edytowane 8 Września 2006 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 (edytowane) Gra jest średnia, nie wiem za co dostaje tak wysokie noty. Imo to jeden wielki chodzący niewypał, który chodzi jak chce i sypie się kiedy chce. Wymagania to wzięli z kosmosu, głupawe skrypty, nędzna jak szkapa fabuła i doprawione to mizerną grywalnością. Grałem u kumpla i ziewałem momentami. Wkońcu dałem sobie spokój. Grafika owszem jest całkiem, całkiem, ale imo podniecać zaś za bardzo nie ma się czym. Przecież to Chrome engine z licznymi niepoprawionymi błędami i spadkami fps. Niech chłopaki z Techlandu nabiorą więcej doświadczenia, niech pracują dalej, może w przyszłości coś osiągną. Ta gierka furory nie zrobi, wielu z was grało i nie chce do niej powracać, a dlaczego? Wielu się podnieca imo niewiadomo czym, zachwala, w sumie rozumiem to tak, że jak jesteśmy polakami to zachwalamy tego przeciętniaka CoJ, a imo nie tędy droga. Trzeba być obiektywnym, a nie podniecać się kolejną imo przeciętną polską grą. Edytowane 8 Września 2006 przez Spylon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 Imo to jeden wielki chodzący niewypał, który chodzi jak chce i sypie się kiedy chce. Wymagania to wzięli z kosmosu, głupawe skrypty, nędzna jak szkapa fabuła i doprawione to mizerną grywalnością. Grafika owszem jest całkiem, całkiem, ale imo podniecać zaś za bardzo nie ma się czym. Przecież to Chrome engine z licznymi niepoprawionymi błędami i spadkami fps. Niech chłopaki z Techlandu nabiorą więcej doświadczenia, niech pracują dalej, może w przyszłości coś osiągną. Ta gierka furory nie zrobi, wielu z was grało i nie chce do niej powracać, a dlaczego? Wielu się podnieca imo niewiadomo czym, zachwala, w sumie rozumiem to tak, że jak jesteśmy polakami to zachwalamy tego przeciętniaka CoJ, a imo nie tędy droga. Trzeba być obiektywnym, a nie podniecać się kolejną imo przeciętną polską grą. Wlasnie to jest sedno tego o czym pisalem w paru tematach dotyczacych Techlandu , ich ENGINOW oraz wydajnosci tego czegos. Wiedzialem juz po Chrome i Xpandzie , ze oni " to jeszcze dlugo nie". Grac w to nie zamierzam. Demo mi styklo...A wychwalanie gierki tylko dlatego , ze to polskie cos nie ma sensu. Zbyt duzo ludzi mozna nabrac...wywalenie kasy w bloto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 A wy nie potraficie zrozumie ze gra sie moze komus podobac? Co wy tak ciagle z tym 'bo to polskie' :mur:. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 A wy nie potraficie zrozumie ze gra sie moze komus podobac? Co wy tak ciagle z tym 'bo to polskie' :mur:.A olej tych co się im nie podoba. Ważne, że Tobie, mi i jeszcze wielu ludziom się podoba i potrafią ją docenić :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 A olej tych co się im nie podoba. Ważne, że Tobie, mi i jeszcze wielu ludziom się podoba i potrafią ją docenić :) Dokładnie. Ładna grafika ,muzyka wtapiająca się w tło dzikiego zachodu i grywalnoś mi wystarcza już teraz ocenić grę 8/10. Dałbym 9 ale za optymalizacje i te kiepskie pojedynki daje tylko tyle. Pioorek ja ślepy jestem chyba. Przełaziłem koło tego działka maszynowego z kilka razy i nie zauważyłem że tam jest ścieżka :lol: Dobra poziom skończony jak i VII. Gra jest niczego sobie. Bardzo mi przypadła do gustu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HoMMik Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 @Pioorek: Bawiłem się przy CoJ nieźle. Bullet time jest IMO jedna z najfajniejszych rzeczy w grze i dodaje grywalności - ale gra staje się schematyczna. Poza tym normalne chyba, że jak gram, to korzystam z udostępnionych przez twórców gry środków - tak jak bullet time. I WIEM, że były takie bronie. Małej ich ilości też się nie czepiam, bo to uzasadnione realiami Dzikiego Zachodu (zresztą, wcale tak mało ich nie jest). Czepiam się średniej AI, schematyczności rozgrywki i nudy bijącej z ekranu. Dodatkowo przypomnę, że każda recenzja jest SUBIEKTYWNA >.< . Nikt Ci nie broni stworzyć i opublikować gdzieś recenzji CoJ, gdzie wystawisz jej 15/10. Ale (na razie) Konstytucja III RP pozwala mi na wolność wypowiedzi, a moim obowiązkiem, jako recenzenta, jest wyszczególnienie, co mi się w grze nie podobało. Co nie oznacza, że gracz musi się zgadzać. Moim, i tylko moim zdaniem gra jest warta 7/10 (czyli - dobra gra), a grywalność 6/10 (czyli - niezła grywalność). Czepiania się odnośnie niskich not grafiki zupełnie nie rozumiem. 8/10 to ocena bardzo dobra, grafika też jest bardzo dobra, ale miejscami zawodzi. Tyle gwoli wyjaśnienia. A skoro gierka Wam się podoba, to mile spędzonego czasu przy pogrywaniu weń ;] . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 I właśnie o to chodzi ja w CoJ grałem 2 dni w sobote to nawet do 3:00 tak mnie cholera wciągneło że chciałem wiedzieć co zaraz będzie to jak czytanie dobrej książki w Empiku wiesz że musisz iść na obiad do domu, ale nie potrafisz się oderwać od czytania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 @Pioorek: Bawiłem się przy CoJ nieźle. Bullet time jest IMO jedna z najfajniejszych rzeczy w grze i dodaje grywalności - ale gra staje się schematyczna. Poza tym normalne chyba, że jak gram, to korzystam z udostępnionych przez twórców gry środków - tak jak bullet time. I WIEM, że były takie bronie. Małej ich ilości też się nie czepiam, bo to uzasadnione realiami Dzikiego Zachodu (zresztą, wcale tak mało ich nie jest). Czepiam się średniej AI, schematyczności rozgrywki i nudy bijącej z ekranu. Dodatkowo przypomnę, że każda recenzja jest SUBIEKTYWNA >.< . Nikt Ci nie broni stworzyć i opublikować gdzieś recenzji CoJ, gdzie wystawisz jej 15/10. Ale (na razie) Konstytucja III RP pozwala mi na wolność wypowiedzi, a moim obowiązkiem, jako recenzenta, jest wyszczególnienie, co mi się w grze nie podobało. Co nie oznacza, że gracz musi się zgadzać. Moim, i tylko moim zdaniem gra jest warta 7/10 (czyli - dobra gra), a grywalność 6/10 (czyli - niezła grywalność). Czepiania się odnośnie niskich not grafiki zupełnie nie rozumiem. 8/10 to ocena bardzo dobra, grafika też jest bardzo dobra, ale miejscami zawodzi. Tyle gwoli wyjaśnienia. A skoro gierka Wam się podoba, to mile spędzonego czasu przy pogrywaniu weń ;] . Nudna ? A niby w czym ? Cały czas coś się dzieje ,strzelaniny i misję do rozwiązania jak pozbycie się bandytów napadających na pociąg. Jak to dla Ciebie jest nudne to ja nie wiem co ty byś chciał w grze tego typu ? Z AI się zgodzę bo jest słabe. Jak skradałem się Billym przed tą kopalnią to przełaziłem bokiem z 10 cm obok jednego i mnie nie zauważył. To samo dzieje się w mieście z którego musiałem uciec.... przechodzisz weranda i cie nie zauważa gość stojący obok tego budynku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srekal34 Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 Na zaden most, idziesz za dzialko maszynowe te co stalo na wagonie i za tym dzialkiem jest przejscie, idziesz nim prosto i bedziesz na takiej gorce skad mozesz podpore rozwalic ktora blokuje drzwi.No własnie się zablokowałem tutaj. Ostrzelałem już cała lokomotywe i nic się nie dzieje. W co ja mam strzelić?:| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 (edytowane) No własnie się zablokowałem tutaj. Ostrzelałem już cała lokomotywe i nic się nie dzieje. W co ja mam strzelić?:| Rozwalasz tą podpore... wracasz do pociagu idziesz na sam przód. Potem wchodzisz na przedostatni wagon (ten co płonie w środku) i zabijasz bandytę a potem podbiegasz do dziewczyny co zwisa trzymając się ręką wagonu by ją uratować ... I podbiegasz do maszynisty w lokomotywie ,a na koniec czeka Ciebie ostatni pojedynek. Koniec epizodu :) Edytowane 8 Września 2006 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1983 Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 mam problem w rozdziale IV : jak przeskoczyc ten mostek do tunelu caly czas jak na niego wchodze albo probuje przeskoczyc to wpadam do wody i gine Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 mam problem w rozdziale IV : jak przeskoczyc ten mostek do tunelu caly czas jak na niego wchodze albo probuje przeskoczyc to wpadam do wody i gine Nie da się przejść po nim.. musisz szukać obejścia ,skacząc do wody z brzegu.. podpływasz kawałek cały czas kierując się na lewo... wchodzisz na półkę skalną i nią przechodzisz nieco w górę aż po lewej stronie zobaczysz kolejną półkę (łatwo jej nie zauważyć) trochę się po wspinasz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HoMMik Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 Nudna ? A niby w czym ? Cały czas coś się dzieje ,strzelaniny i misję do rozwiązania jak pozbycie się bandytów napadających na pociąg. Jak to dla Ciebie jest nudne to ja nie wiem co ty byś chciał w grze tego typu ? "Grywalności", jak rozumiem, będzie nieco zbyt ogólnikową odpowiedzią. A więc: cały czas coś się dzieje? Cały czas dzieje się to samo. Wpadamy, młócimy (cały czas na jeden, ulubiony sposób: jedni wolą szybką wymianę strzałów za pomocą rewolwerów, inni zabawę z bullet time'em), idziemy dalej. Chciałoby się, żeby więcej było urozmaiceń, a'la końcówka IV Epizodu, kiedy Billy'm jesteśmy zmuszeni walczyć na sporą odległość i cały czas chować się. Gdyby takich wstawek było więcej, ocena grywalności śmiało mogłaby pójść w górę o jedno, dwa oczka, tym samym podnosząc pewnie i ogólną ocenę. A owe "misje" sprowadzają się też do jednego, utartego (opisanego wyżej) schematu. Misje skradankowe to porażka, nie tyle urozmaicają rozgrywkę, co irytują (AIajajaj!), niekoniecznie poziomem trudności. Czyli: "nudna" w sensie schematyczna, zapętla się, goni w piętkę. Ja osobiście wolę rozgrywkę, która cały czas ewoluuje, w której jeszcze pod koniec mamy nowe rzeczy, a nie schemat, który powtarza się aż do końca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...