Gość JestemNoobem Opublikowano 20 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2006 Oczywiście mi też zwalnia ale dochodzi do 40FPS na rozdziałce 1024x768 i wszystko na full. Zaraz zaczną pisać posiadacze 9500, że im chodzi 30 non stop na maxa z PS 3.0 :lol: ( ironia atakująca posiadaczy starych kart piszących w wielu tematach, że im nigdy nic nie tnie!) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 20 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2006 (edytowane) ta jasne :D moze na samym poczatku gry jeszcze jako-tako sie to rusza ale pozniej juz jest tylko gorzej ;) ja nie ukrywam ze moj radek sie dusi i blaga o pomoc podczas generowania obrazu w coj :D Edytowane 20 Września 2006 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 21 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2006 Faktycznie gra ma kosmiczne wymagania / zle zoptymalizowany silnik : na moim sprzecie z podpisu wlaczylem wszystko na max co sie da SM 3.0 (oprocz FSAA - nie dziala z Sm30) i w 1280x1024 w niektorych momentach jest mega krucho, czasami fps powyzej 60 ale za sekunde spada grubo ponizej 20. Obliwion mi duuuuuzo lepiej biegal i to z Sm3.0 i AA :? wlaczylem SM 2.0 i AAx4 i jest zdecydowanie lepiej zadnych spadkow, ale roznica w grafice jest ogromna, wedlug mnie jest tak duza ze w tej grze lepiej zrezygnowac z AA na rzecz SM3.0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fllanker Opublikowano 21 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2006 ja juz skonczylem ta gre i przyznam ze bardzo fajnie mi sie w nia gralo. Na wielkie uznanie jak dla mnie zasluguje efekt strzalu z luku. Chodzi zarowno o zwolnienie, sam wystrzal jak i trafienie np. zajaca. To jak go obraca w chwili oberwania, bardzo realistycznie to wyglada podobnie jak obloczek kurzu, ktory unosi sie z pod koziolkujacego futerkowca hehe. Ogolnie cala fizika strzalu takze z broni zrobila na mnie duze wrazenie, Np. strzala, gdy strzelimy nia w kant jakies skrzyni wbije sie w nia a z drugiej strony bedzie wystawac grot. W zaleznosci od tego z jakiej odleglosci strzelimy grot bedzie wystawal minimalnie lub z czescia drzewca ( to z czego wykonana jest strzala) jesli strzelimy z bliska. Strzala nie wbije sie w metalowe czesci ani w beton, odbije sie od nich. Udalo mi sie nawet strzelic w barieke drewniana w forcie, strzelilem w srodek i rozpadla sie na dwa kawalki, probowalem tez strzelic w miotle stojaca przy skrzyni, strzala przebila miotle do polowy i wbila sie jeszcze w skrzynie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RogerWhite Opublikowano 21 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2006 (edytowane) Owszem jest ogromna ale wg mnie brak AA psuje caly obraz ... Male podsumowanie: ;) Poziomy Billego są może i denerwujące ;) ale za to urozmaicają rozgrywkę a rozgrywka Rayem to zupełnie inna bajeczka [;.Podobnie jak kolega niżej strasznie spodobał mi sie łuk szkoda tylko że przyszlo mi go użyc tylko w 2 misjach jeśli polowanie na króliki można nazwać misją [;.Ciekawa fabuła która zachecała mnie do pokonywania kolejnych etapów. Bullet Time fajna sprawa chodź osobiście dosyć mało go używałem ;].Podsumowując fajna gra z fajną grafiką ciekawą fabuła zachecająca do rozgrywki :) Troche szkoda że zginął ... (zainteresowani wiedzą o kogo chodzi ;]) WG mnie 8/10 Edytowane 21 Września 2006 przez RogerWhite Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 21 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2006 ja juz skonczylem ta gre i przyznam ze bardzo fajnie mi sie w nia gralo. Na wielkie uznanie jak dla mnie zasluguje efekt strzalu z luku. Chodzi zarowno o zwolnienie, sam wystrzal jak i trafienie np. zajaca. To jak go obraca w chwili oberwania, bardzo realistycznie to wyglada podobnie jak obloczek kurzu, ktory unosi sie z pod koziolkujacego futerkowca hehe. Ogolnie cala fizika strzalu takze z broni zrobila na mnie duze wrazenie, Np. strzala, gdy strzelimy nia w kant jakies skrzyni wbije sie w nia a z drugiej strony bedzie wystawac grot. W zaleznosci od tego z jakiej odleglosci strzelimy grot bedzie wystawal minimalnie lub z czescia drzewca ( to z czego wykonana jest strzala) jesli strzelimy z bliska. Strzala nie wbije sie w metalowe czesci ani w beton, odbije sie od nich. Udalo mi sie nawet strzelic w barieke drewniana w forcie, strzelilem w srodek i rozpadla sie na dwa kawalki, probowalem tez strzelic w miotle stojaca przy skrzyni, strzala przebila miotle do polowy i wbila sie jeszcze w skrzynie. :D nie wydaje mi sie zeby strzala potrafila przebic na wylot skrzynie ani inne drewniane konstrukcje ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 21 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2006 Strasznie mi się podoba ta gierka :) , ale cos mi sie wydaje , że nie lubi radeonów . 1280x1024 wszystko na maxa tylko cienie w 1024 i ustawione na medium - jak chodze tam gdzie nie ma roslinek to fps przyzwoity ale jak tylko te cholerne trwska sie pojawia to łomatko no 15 fps tożto żenada!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 21 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2006 :D nie wydaje mi sie zeby strzala potrafila przebic na wylot skrzynie ani inne drewniane konstrukcje ;)Owszem, jest to możliwe, zależy właśnie od konstrukcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 21 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2006 watpie, zeby sie przebic strzala musi zrobic otwor w drewnie wielkosci grota co jest malo prawdopodobne przy gubej "desce". to nie kula ktora wystrzelona z pistoletu leci z zawrotna predkoscia do tego jest mala wiec drewno przebija z latwoscia. strzala sie wbije grotem, nic wiecej, "organike" przebija z latwoscia ale nie drewno, moze cienka pilsnie albo sklejke, nic wiecej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fllanker Opublikowano 21 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2006 watpie, zeby sie przebic strzala musi zrobic otwor w drewnie wielkosci grota co jest malo prawdopodobne przy gubej "desce". to nie kula ktora wystrzelona z pistoletu leci z zawrotna predkoscia do tego jest mala wiec drewno przebija z latwoscia. strzala sie wbije grotem, nic wiecej, "organike" przebija z latwoscia ale nie drewno, moze cienka pilsnie albo sklejke, nic wiecej skoro juz sie tak utrzepiles szczegolow, to skoro bochater z latwosicia podnosi je skacze z nimi i przezuca to faktycznie mozna przypuszczac ze sa zrobione ze sklejki -niech bedzie :) ale glownie liczy sie fakt ze chyba w nie wielu grach znajdziemy cos takiego wogole. Wiec nawet jesli by to mialo byc male przeklamanie to i tak jest ono na korzyc gry bo to cos nowego zwykle wszystko jest zrobione tak ze nic nie widac a tu mozna strzelic przebic i jeszcze obczajic jak to wyglada -o to chodzi, a wymyslac w jakich warunkach i z jakim materialem jest to mozliwe czy nie to nie ma sensu nawet w prawdziwym zyciu czasem zdarzaja sie rzeczy ktorych bysmy sie nei spodziewali :) wiec mozna przymknac oko na takie przesadnie wnikliwe analizy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 21 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2006 watpie, zeby sie przebic strzala musi zrobic otwor w drewnie wielkosci grota co jest malo prawdopodobne przy gubej "desce". to nie kula ktora wystrzelona z pistoletu leci z zawrotna predkoscia do tego jest mala wiec drewno przebija z latwoscia. strzala sie wbije grotem, nic wiecej, "organike" przebija z latwoscia ale nie drewno, moze cienka pilsnie albo sklejke, nic wiecejWszystko zależy od nastawów broni jak i "konstrukcji", do któej się celuje. Skoro nie strzelałeś z łuku sportowego (a po wypowiedzi wnoszę, że nie strzelałeś), to zakończymy OT. Zresztą CoJ to tylko gra, całkiem niezła swoją drogą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santi Opublikowano 22 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2006 Recka Call of Juarez. http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=...&action=all Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 23 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2006 Normalnie nie wytrzymalem i musialem pier.... w klawiature az sie posypala. Przeciez jak wlazlem do tego lasu po tym jak bacikiem na drzewie sie wiesilem po to aby przeskoczyc nad skarpa i chyba ze 3 fps tam miałem . Mam gdzies tą grę i czekam na jakies pacze ktore moze cos dadza. To jest jakies nieporozumienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 23 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2006 (edytowane) Znacie może jakiś łatwy sposób na upolowanie tych królików?, kurde na jednego polowałem z 20min, aż wkoncu wyłonczyłem gierke z 1 upolowanym królikiem ;p Edytowane 23 Września 2006 przez maruh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 23 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2006 LOL? Wciskasz prawy przycisk, wlacza sie bullet time i trafienie krolika jest proste jak kaszka z mleczkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crusio Opublikowano 23 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2006 Kroliki zawsze biegaja od krzaka do krzaka. Wiec jesli nie mozesz trafic z daleka, po prostu podejrz do krzaka i kiedy on wyskoczy wystarczy strzelic i nawet nie trzeba dobrze celowac :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RogerWhite Opublikowano 23 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2006 Pierwsze 2 króliki sa bardzo blisko obozu btw w pl wersji zamiast upolować 3 króliki mamy upolować 3 zające :lol: Koleś mówi three rabbits a tłumaczą to jako zające ... :blink: rotfl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 23 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2006 (edytowane) Ja to wszystko wiem, tylko że ja jakoś tych królików nie widze ;p, dobra ide dalej polować lol ;p EDIT: ok upolowane :wink: :lol: Edytowane 23 Września 2006 przez maruh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam2009 Opublikowano 23 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2006 jesli ma ktos save po przejsciu gry lub wie gdzie jest to prosze o podanie linku, a jak nie to na www.rapidshare.de wrzuccie lub na mojego maila ad-fa@o2.pl z gory dzieki !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 24 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2006 No i ja sobie troche pogralem, za mna prawie polowa gry. Nigdy nie bylem fanem silnika chrome, od pierwszej pozycji w jakiej zadebiutowal mial duze problemy z wydajnoscia i tak mu juz zostalo do konca. Zamiast go zoptymalizowac to dowalili tylko mase efektow graficznych, rezultat mogl byc tylko jeden... W sumie w zamknietych lokacjach spisuje sie calkiem niezle, ale ogolnie nie jest taka zupelna kaplica, grac sie tam jakos da. ;] Gierka ma niesamowity klimacik, strasznie mnie wciagnela, nie pamietam juz gierki, ktora by przykula mnie do kompa na tyle godzin (ostatnio to byc chyba fear). Kolejnym plusem jest oczywiscie grafika, bardzo ladne, ostre tekstury, fajne efekty graficzne, tylko jedynie woda mi sie nie spodobala, strasznie uboga, mogli wzorowac sie na tej z silnika source, w ktorym zobrazowana jest ona niemal idealnie. Ogolnie shadery nie wywarly na mnie jakiegos duzego wrazenia po preyu. ;] Kolejny plusik to oczywiscie bullet time, bardzo fajny pomysl 'koncentracji' i strzelania osobno z rewolwerow. Interakcja tez nie jest najgorsza, ale mogli by dac wieksza swobode w niszczeniu beczek, skrzynek itp. , no i te okna jakos dziwnie sie tluka. ;] Co do al to nieraz sie jakies dziwne akcje. Mialem podobny blad jak kolega wyzej ze zlym ujeciem kamery. Poza tym mialem tez smieszna akcje, zabilem jednego oprycha w duelu strzalem w glowe, po czym po skonczonym pojedynku wlacza sie animacja i kolo podnosi sie z gleby i zaczyna cos do mnie nawijac. :lol2: Podsumowujac mam bardzo pozytywne odczucia, brak optymalizacji wynagradza klimat i ciekawa historia, troche przypominajaca ta z maxa payne'a 2, tam tez byl motyw przeplatajacej sie gry 2ch postaci w tym samym czasie. ;] Gry poki co nie oceniam, bo to dopiero polowa, ale mysle, ze dalej sie nie zawiode. ps. moje ulubione zagranie 3in1 :) http://www.flurl.com/item/call_of_juarez_u_187182 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robot Opublikowano 25 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2006 tak sobie pogralem w wolnym czasie - moze mi ktos powiedziec jak w 15 epizodzie ugasic pozar -tam gdzie laska i ten koles sie w dole , a niedaleko stoi beczka z woda ... zabijam paru kolesi a potem nie wiem jak ruszyc wode .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RogerWhite Opublikowano 25 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2006 Z beczka zrób to samo co z ta kulą w 11 epizodzie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robot Opublikowano 25 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2006 thx :) gra skonczona , mimo ze prawie wogole nie gram to ta mi sie podobala ,duzo lepsza niz fear itp . silnik troche skopany bo na x2@3ghz +7800GT 490/1150 i sm3 1280X1024 w wiekszosci momentow ciela -dopiero ustawienie roslinnosci na minimum pozwolilo w miare komfortowow grac (wczesniej jak sie polowaleo na zajace i przejezdzalo przez te lasy to bylo ledwo pare fps ....) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 25 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2006 (edytowane) Ja równiez juz ukonczyłem gierke i naprawde gra wypaśna, swietny klimat, muzyka i wiele innych żeczy, co do AI to nie było takie złe, grąłem na srednim poziomie, wymagania troche skopane grałem ze wszystkim na max i były spadki nawet do 15fps :blink: :) No ale mimo wszystko gierka spoko polecam. Edytowane 25 Września 2006 przez maruh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 25 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2006 Chciałbym zrobić test kart graficznych w tej grze i mam w związku z tym pytanie: Czy możecie wskazać miejsce w którym ta gra ma największe (lub bardzo duże wymagania)? Mile widziany save z tego miejsca. Bardzo ułatwiłoby mi to sprawę no i przyspieszyło publikację testu :) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 25 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2006 (edytowane) Ale.. przecież obojętnie jakie wybierzesz miejsce gdzie spada FPS..... Możesz to zrobić w mieście ,w którym uciekasz Billy'm np.Tam momentami FPS mi spadał dość drastycznie. Zresztą praktycznie w każdym mieście. Tylko na otwartych przestrzeniach ,lasy ,prerie itd... mam płynnie. Odpalasz frapsa ,robisz screeny i znów na innej karcie i procku w tym samym miejscu. Tyle że prawda jest taka że to nie wina słabszej karty tylko niezoptymalizowanego silnika. Gdyby to zrobili to gra chodziła by jak choćby w FarCry , albo Prey z niezłą grafiką. Tu w COJ chyba procek się liczy najbardziej. Czekam na testy. Pozdro Edytowane 25 Września 2006 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 25 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2006 Ale.. przecież obojętnie jakie wybierzesz miejsce gdzie spada FPS..... Możesz to zrobić w mieście ,w którym uciekasz Billy'm np.Tam momentami FPS mi spadał dość drastycznie. Zresztą praktycznie w każdym mieście. Tylko na otwartych przestrzeniach ,lasy ,prerie itd... mam płynnie. Odpalasz frapsa ,robisz screeny i znów na innej karcie i procku w tym samym miejscu. Tyle że prawda jest taka że to nie wina słabszej karty tylko niezoptymalizowanego silnika. Gdyby to zrobili to gra chodziła by jak choćby w FarCry , albo Prey z niezłą grafiką. Tu w COJ chyba procek się liczy najbardziej. Czekam na testy. Pozdroa mógłbym liczyć na ewentualne savy? :) Mam wersję polską - po prostu nie mam czasu na granie, choć bardzo bym chciał :( bardzo bym prosił na focus @egielda.com.pl (bez spacji oczywiście). Z góry dzięki :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukk_ Opublikowano 25 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2006 Właśnie przechodze gierke i nie jest zła ;) Tylko wymagania rzeczywiście z kosmosu. Ale jako taka jest ok. Brakowało czegoś z Dzikiego Zachodu. Outlaws kieeeedy to było ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robot Opublikowano 25 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2006 najwieksze spadki przy max ustawieniahc nie sa w miastach itp , ale w czasie jazdy np koniem po lesie itp ,mialem doslownie kilka fps w tych momentach dopki nie dalem ustawien roslinnosci na minimum .... taka jakas niby trawa +jakies krzaki itp i komp zamulony totalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 26 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2006 Znalazłem dwa dość ciekawe (moim zdaniem) miejsca testu - przejście w lesie oraz w jednej z misji jest takie coś, że pociąg został napadnięty - coś tam trzeba zrobić, ale najwazniejsze jest to, że będąc w środku ilość shaderów szczególnie tych na szybach jest ogromna. Obserwacje: obciążenie procka jest dość spore ale nie ma tragedii. Przynajmniej w tych testach, aczkolwiek wiem, że w czasie gry nawet na 7950 GX2 na Pentium M 2400 MHz (odpowiednik Athlona 64 2800 MHz) potrafi przyciąć do 10 FPS nawet. Na kartach nVidii przejście na SM 2.0 nie daje jakiegoś wzrostu wydajności - z 29 robi się 31 FPS - mała różnica, a w jakości obrazu przepaść! Można za to obiniżyć rozdzielczość cieni z 2048 na 1024 - tutaj jest już solidniejszy wzrost wydajności, zaś na jakości obrazu wiele nie tracimy (poza wyjątkami). Różnica 31 do 36. To chyba tyle - dziś powinienem wiedzieć jak się sprawuje X1900 XTX w tej grze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...