Jabar83 Opublikowano 6 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2007 Z tyłu domu są drzwi ,które należy potraktować z buta i wchodzisz do posesji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 9 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2007 http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=33382 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 9 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2007 Czyżby przedwczesny bench pod DX 10 panowie ! Ja powiem jedno: niech oni najpierw poprawią silnik gry ,bo optymalizacja jest do [gluteus maximus]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 9 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2007 Czyżby przedwczesny bench pod DX 10 panowie ! Ja powiem jedno: niech oni najpierw poprawią silnik gry ,bo optymalizacja jest do [gluteus maximus].Moze włąsnie tym poprawią :lol2: tylko ze nam nie pojdze w to grac (dx9) ;]. Moze i CoH chodzi badziewnie ale na 5900 dało sie uruchomic i zachować jako taka grafike (czyt. na pograniczu szitu ;p) ale fps ostro spadał w singlu ze w sumie grac sie nie dało. W multi juz troche lepiej ale mp ssie w CoH zdeka. Ogolnie to ja bym wolał QUTLAWS w takie oprawie (z lepszą optymalizacja ;]). Duzo fajnieszy był i z broni sie fajniej korzystało ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 9 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2007 (edytowane) Czy ja wiem chodzi lepiej niż np cell factor ;). Grałem i jakoś źle nie było w COJ. Edytowane 9 Maja 2007 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 W grze są różne rewolwery ( quick shooter , rusty coś tam ;) itd... ) - jest różnica między nimi w celności, szybkostrzelności ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 Na tym screenie pięknie wygląda DX10 ale nie wierzę aby nie można tego zrobić na DX9. Powinni raczej zaprezentować to jako, że w wersji DX10 będą lepsze tekstury, ale nie mają one związku z samym DX10. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 Na bank da się taki efekt uzyskać na DX 9 ( nie będę ryzykować stwierdzenia że na 8.1 bo to mogło by być trudne ) Wiesz coś odnośnie różnic między różnymi rewolwerami ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 (edytowane) Kyle: Niektóre są bardziej wytrzymałe albo celniejsze. ? Też uważam że to tylko kwestia tekstur. Może nieco modele podrasują ,ale te i tak są niezłe nawet na DX9. Edytowane 7 Czerwca 2007 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 Na tym screenie pięknie wygląda DX10 ale nie wierzę aby nie można tego zrobić na DX9. Powinni raczej zaprezentować to jako, że w wersji DX10 będą lepsze tekstury, ale nie mają one związku z samym DX10.Na oko dali inne textury (sytuacja jak z Obliviona). Te patchowanie gier na dx10 to dla mnie jakaś parodia :lol2:. Rozumiem robienie gier od nowa na nowej technologi (np Crysis itp) ale nie patche na dx10 w CoJ, CoH czy lost planet :|. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 Kyle: Niektóre są bardziej wytrzymałe albo celniejsze. ?No właśnie - może spotkałeś się z jakąś ... tabelą ... na której by można "wyczytać" która broń z np. rewolwerów jest najcelniejsza itp. ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 Call of Juarez DirectX 10 Benchmark Waży 700mb , niech ktoś potestuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 (edytowane) Odnośnie broni [rewolwery] - Border Gun - wolno się przeładowują Quick Sgooter - przeładowanie trwa 6x krócej niż naładowanie Border Gun ps. wybuchła komuś zardzewiała broń ? Edytowane 7 Czerwca 2007 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 Na tym screenie pięknie wygląda DX10 ale nie wierzę aby nie można tego zrobić na DX9. Powinni raczej zaprezentować to jako, że w wersji DX10 będą lepsze tekstury, ale nie mają one związku z samym DX10. Ja tam widze jeszcze ładniejsze niebo oraz bardziej szczegółowe cienie. Ale faktyczne nie wyglada to na "true Dx10" :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 8 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2007 (edytowane) Jestem po Benchmarku w DX10 i tyle: Wymagania SZKODA GADAĆ. Grafika i tekstury REWELACJA. A tak to wygląda na moim "słabiutkim" sprzęcie: WSZYSTKO NA MAXA Edytowane 8 Czerwca 2007 przez LCC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2007 (edytowane) Jestem po Benchmarku w DX10 i tyle: Wymagania SZKODA GADAĆ. Grafika i tekstury REWELACJA. A tak to wygląda na moim "słabiutkim" sprzęcie: WSZYSTKO NA MAXA Ty ale zapodałbyś jakieś screeny ;) FPS jak dla mnie to jakaś tragedia. Ciekawe czy jakby od początku pisali pod DX10 to wymagania by były mniejsze. Edytowane 8 Czerwca 2007 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 8 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2007 Jestem po Benchmarku w DX10 i tyle: Wymagania SZKODA GADAĆ. Grafika i tekstury REWELACJA. A tak to wygląda na moim "słabiutkim" sprzęcie: WSZYSTKO NA MAXA Nie powiem wyniki rewelacja :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keniger Opublikowano 8 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2007 Na 8800GTX i C2DUO 3.4GHZ wyniki to: MIN.5.8 MAX.27.8 AVG 16.6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 8 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2007 Kolejny "udany" patch pod Dx10, krew czlowieka zalewa jak patrzy na takie partactwo - i oni to normalnie udostepnili nie zwarzajac na absurdalne wymagania? Nawet GTX w sli mialoby sredni fps na poziomie 12 o_O Kpina! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rav85 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2007 GTS 320 nie daja rady 640 juz idzie lepiej u mnie 12fps rotfl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 8 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2007 12 fps ale na niezle wykreconym 8800GTS 640 Mb, po prostu kompromitacja dla autorow CoJ ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 8 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2007 Dokładnie na wyżyłowanym na maksa. Jestem ciekawy na czym oni w Techlandzie to testowali, chyba na grafach i procach od OBCYCH. Ta jakość tekstur, cienie i światła nie są warte takiego poświęcenia w postaci kilkaunastu FPS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rav85 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2007 wszystko by było cacy jak by zmienili modele postaci na dir x 10 ale wtedy zapewne był by fps na poziomie -10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 8 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2007 Wyniki usera MariuszDW na x2900XT - daje dla porownania. Wiecej wtemacie o tej karcie. CoJ DX10 1280x1024 Ustawienia domyślne (BALANCED)Przebieg 1 2Min 8.7 11.7Max 55.7 56.9Avg 25.7 25.5 Ustawienia - HIGHPrzebieg 1 2Min 6.9 11.3Max 51.2 52.3Avg 20.0 22.0 Ustawienia - LOWPrzebieg 1 2Min 10.8 16.4Max 73.3 73.3Avg 39.6 40.4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2007 Dobra ale dajce jakieś screeny jak to wygląda.. Wyniki na ATI lepsze ,ale dalej za słabe by sensownie pograć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 8 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2007 A wyniki przy cieniach ustawionych na 1024..? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2007 co wy chcecie na GF'ach wynik dobry po co wam więcej niż 12 fps <lol> a tak z innej beczki: wg mnie jakby zapodali to samo w DX9 tyle, że wrzucili te lepsze teksturki to dużo wizualnie by się nie straciło, a fps byłby 10x lepszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kinio Opublikowano 8 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2007 (edytowane) CoJ DX10 karta 8600GT taktowana 820/910 ________LOW_____BALANCED____HIGH MIN_____4.6________2.3_________1.7 MAX____19.2________5.1_________3.6 AVG____11.2________3.7_________2.6 Edytowane 8 Czerwca 2007 przez Kinio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 8 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2007 CoJ DX10 karta 8600GT taktowana 820/910 ________LOW_____BALANCED____HIGH MIN_____4.6________2.3_________1.7 MAX____19.2________5.1_________3.6 AVG____11.2________3.7_________2.6 :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: No ja chyba zaraz [ciach!]lne o sciane ;00. Kretyni robią te gry czy jak ? Ja juz naprawde nie mam sił jak widze powyżej na GTX'e avr 16 fps :lol: Nie mniej widać na 2900xt jest znacznie wiecej Fps ale i tak to jakaś parodia nie fps. Na karcie za 2patyki nie można nawet 30fps uzyskać ? Ja odpadam.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 8 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2007 (edytowane) » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Własnie skończyłem gierke jest super, grafa przepiękna, fabuła wciąga jak holera, końcówka z...bista, cały czas sie coś dzieje, epizod z pościgiem za dylizansem genialny. GRY takie jak PREY itd nawet nie dorastają tej gierce do stóp, poprostu TERAZ POLSKA ps. możemy byc tylko dumni z tego ze to polacy zrobili jedna z najlepszych gier ostanich lat. aha sprzet mam juz inny niz w opisie Sądzę że gra o wiele, wiele .... wiele naturalniej wygląda z AA i AF przy SM2 ... niż przy renderingu niskiej jakości ale SM3 Screen z końcówki - 1680x1050 , cienie 1024 ale i tak OFF, 4xAA, 16xAF, detale max , SM2 - wynik framerate w tym ujęciu to jedynie 28 (dodałem też obraz po włączeniu cieni - prędkościowo staje się "źle" :) ) . Podczas normalnej rozgrywki framerate zwykle oscyluje w granicach 42 fps ( cienie OFF - choć te podstawowe na szczęście pozostają ) » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Screen na identycznych ustawieniach - rozległy widok , palący się wóz ... framerate 42 Karta graf. Radeon X1950PRO Edytowane 9 Czerwca 2007 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...