Skocz do zawartości
Grees

Call of Juarez

Rekomendowane odpowiedzi

Czyżby przedwczesny bench pod DX 10 panowie ! Ja powiem jedno: niech oni najpierw poprawią silnik gry ,bo optymalizacja jest do [gluteus maximus].

Moze włąsnie tym poprawią :lol2: tylko ze nam nie pojdze w to grac (dx9) ;]. Moze i CoH chodzi badziewnie ale na 5900 dało sie uruchomic i zachować jako taka grafike (czyt. na pograniczu szitu ;p) ale fps ostro spadał w singlu ze w sumie grac sie nie dało. W multi juz troche lepiej ale mp ssie w CoH zdeka.

 

Ogolnie to ja bym wolał QUTLAWS w takie oprawie (z lepszą optymalizacja ;]). Duzo fajnieszy był i z broni sie fajniej korzystało ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na tym screenie pięknie wygląda DX10 ale nie wierzę aby nie można tego zrobić na DX9. Powinni raczej zaprezentować to jako, że w wersji DX10 będą lepsze tekstury, ale nie mają one związku z samym DX10.

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na tym screenie pięknie wygląda DX10 ale nie wierzę aby nie można tego zrobić na DX9. Powinni raczej zaprezentować to jako, że w wersji DX10 będą lepsze tekstury, ale nie mają one związku z samym DX10.

Na oko dali inne textury (sytuacja jak z Obliviona). Te patchowanie gier na dx10 to dla mnie jakaś parodia :lol2:. Rozumiem robienie gier od nowa na nowej technologi (np Crysis itp) ale nie patche na dx10 w CoJ, CoH czy lost planet :|.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie broni [rewolwery] -

 

Border Gun - wolno się przeładowują

Quick Sgooter - przeładowanie trwa 6x krócej niż naładowanie Border Gun

 

ps. wybuchła komuś zardzewiała broń ?

Edytowane przez Kyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na tym screenie pięknie wygląda DX10 ale nie wierzę aby nie można tego zrobić na DX9. Powinni raczej zaprezentować to jako, że w wersji DX10 będą lepsze tekstury, ale nie mają one związku z samym DX10.

Ja tam widze jeszcze ładniejsze niebo oraz bardziej szczegółowe cienie. Ale faktyczne nie wyglada to na "true Dx10" :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem po Benchmarku w DX10 i tyle:

Wymagania SZKODA GADAĆ.

Grafika i tekstury REWELACJA.

 

A tak to wygląda na moim "słabiutkim" sprzęcie:

 

WSZYSTKO NA MAXA

Dołączona grafika

Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem po Benchmarku w DX10 i tyle:

Wymagania SZKODA GADAĆ.

Grafika i tekstury REWELACJA.

 

A tak to wygląda na moim "słabiutkim" sprzęcie:

 

WSZYSTKO NA MAXA

 

Ty ale zapodałbyś jakieś screeny ;) FPS jak dla mnie to jakaś tragedia. Ciekawe czy jakby od początku pisali pod DX10 to wymagania by były mniejsze.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejny "udany" patch pod Dx10, krew czlowieka zalewa jak patrzy na takie partactwo - i oni to normalnie udostepnili nie zwarzajac na absurdalne wymagania? Nawet GTX w sli mialoby sredni fps na poziomie 12 o_O Kpina!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie na wyżyłowanym na maksa. Jestem ciekawy na czym oni w Techlandzie to testowali, chyba na grafach i procach od OBCYCH. Ta jakość tekstur, cienie i światła nie są warte takiego poświęcenia w postaci kilkaunastu FPS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyniki usera MariuszDW na x2900XT - daje dla porownania. Wiecej wtemacie o tej karcie.

 

CoJ DX10

1280x1024

Ustawienia domyślne (BALANCED)Przebieg	1	  2Min		 8.7	11.7Max		55.7	56.9Avg		25.7	25.5
Ustawienia  - HIGHPrzebieg	1	  2Min		 6.9	11.3Max		51.2	52.3Avg		20.0	22.0
Ustawienia  - LOWPrzebieg	1	  2Min		10.8	16.4Max		73.3	73.3Avg		39.6	40.4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CoJ DX10

karta 8600GT taktowana 820/910

 

________LOW_____BALANCED____HIGH

MIN_____4.6________2.3_________1.7

MAX____19.2________5.1_________3.6

AVG____11.2________3.7_________2.6

Edytowane przez Kinio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CoJ DX10

karta 8600GT taktowana 820/910

 

________LOW_____BALANCED____HIGH

MIN_____4.6________2.3_________1.7

MAX____19.2________5.1_________3.6

AVG____11.2________3.7_________2.6

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

No ja chyba zaraz [ciach!]lne o sciane ;00. Kretyni robią te gry czy jak ? Ja juz naprawde nie mam sił jak widze powyżej na GTX'e avr 16 fps :lol:

 

Nie mniej widać na 2900xt jest znacznie wiecej Fps ale i tak to jakaś parodia nie fps. Na karcie za 2patyki nie można nawet 30fps uzyskać ? Ja odpadam....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Własnie skończyłem gierke jest super, grafa przepiękna, fabuła wciąga jak holera, końcówka z...bista, cały czas sie coś dzieje, epizod z pościgiem za dylizansem genialny. GRY takie jak PREY itd nawet nie dorastają tej gierce do stóp, poprostu TERAZ POLSKA

ps. możemy byc tylko dumni z tego ze to polacy zrobili jedna z najlepszych gier ostanich lat.

post-3967-1157410563_thumb.jpg

aha sprzet mam juz inny niz w opisie

Sądzę że gra o wiele, wiele .... wiele naturalniej wygląda z AA i AF przy SM2 ... niż przy renderingu niskiej jakości ale SM3

 

Screen z końcówki - 1680x1050 , cienie 1024 ale i tak OFF, 4xAA, 16xAF, detale max , SM2 - wynik framerate w tym ujęciu to jedynie 28 (dodałem też obraz po włączeniu cieni - prędkościowo staje się "źle" :) ) . Podczas normalnej rozgrywki framerate zwykle oscyluje w granicach 42 fps ( cienie OFF - choć te podstawowe na szczęście pozostają )

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

Screen na identycznych ustawieniach - rozległy widok , palący się wóz ... framerate 42

Dołączona grafika

 

Karta graf. Radeon X1950PRO

Edytowane przez Kyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...