Jabar83 Opublikowano 11 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2006 (edytowane) rozdzielczość 800*600 (schodki) no i widać że na low :P hehe albo Czesi nie mają na sprzęt albo nie lubią techlandu :lol: Ja tam widzę screeny o rozdziałce 1024x768... ale to i tak nie zmienia faktu że recenzujący grę grał na Low Detail , i nic dziwnego że tak ją oceniał. Pewnie sama grafika go odstraszała i nie zwracał zbytniej uwagi na ciekawsze aspekty gry.. Nie znam zbytnio Czeskiego ale z tego co widzę to nie wspominali choćby o Depth Field. 7/10 to troszkę za mało moim zdaniem. Zabieram się za dalsze granie ,a jak skończę to mam nadzieję ,że znajdą się chętni na MP... ;) Edytowane 11 Września 2006 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fllanker Opublikowano 11 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2006 (edytowane) hmmm, nie dowiedzialem sie za wiele napiszcie czy na SM 3.0 mozecie zmieniac AA u mnie opcja dostepna jest tylko na SM 2.0 dlaczego tak sie dzieje ? wiem ze przy 3.0 jest HDR ale czy to jest przyczyna tego ze nie mozna wlanczyc AA :/ ? co innego bylo by gdyby HDR sam w sobie wygladzal krawedzie ale skoro nie to nei czaje tego,a w idac ze AA nie dziala Edytowane 11 Września 2006 przez fllanker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 11 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2006 hmmm, nie dowiedzialem sie za wiele napiszcie czy na SM 3.0 mozecie zmieniac AA u mnie opcja dostepna jest tylko na SM 2.0 dlaczego tak sie dzieje ? wiem ze przy 3.0 jest HDR ale czy to jest przyczyna tego ze nie mozna wlanczyc AA :/ ? co innego bylo by gdyby HDR sam w sobie wygladzal krawedzie ale skoro nie to nei czaje tego,a w idac ze AA nie dziala Ile razy można to samo wałkować karty od nvidii nie obsługują HDR+AA , taką możliwość mają tylko nowe radeony z seri x1xxx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 11 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2006 No ale sa wyjatki np. taki HL:Episode one obsluguje AA i hdr razem ale on ma jakis inny hdr juz wbudowany w silnik i to chyba zresza jedyny wyjatek :lol:. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 11 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2006 No ale sa wyjatki np. taki HL:Episode one obsluguje AA i hdr razem ale on ma jakis inny hdr juz wbudowany w silnik i to chyba zresza jedyny wyjatek :lol:. Zwłaszcza że działa pod PS 2.0 a zawsze myślałem ,że HDR jest dostępny od 3.0.. (w Far Cry np. nie działa mi HDR Jeśli w sterach nie można tego zmienić (mówie o GF i AA+HDR) to straszna kiszka. A ja przymierzałem sie do kupienia GF z serii 7x, bo coś pod PCI-e musze znaleźć. Ja tam proponuje dawać samo HDR ,chociaż w grze bez AA i przy 1024x768 już widać schodki i to wyraźnie co trochę IMO psuje całość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzperSon Opublikowano 11 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2006 Zwłaszcza że działa pod PS 2.0 a zawsze myślałem ,że HDR jest dostępny od 3.0.. (w Far Cry np. nie działa mi HDR Jeśli w sterach nie można tego zmienić (mówie o GF i AA+HDR) to straszna kiszka. A ja przymierzałem sie do kupienia GF z serii 7x, bo coś pod PCI-e musze znaleźć. Ja tam proponuje dawać samo HDR ,chociaż w grze bez AA i przy 1024x768 już widać schodki i to wyraźnie co trochę IMO psuje całość.Przy rozdziałce 1280x1240 już tych schodków prawie nie widać. Ale na to rozwiązanie niektórym jak widać ciężko wpaść :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 To zależy kto ma jakiego kompa. Podnoszenie rozdziałki minimalizuje efekt aliasingu ale powoduje spadki FPSów (no, załączenie AA raczej też). Ja np. jestem przyzwyczajony do grania nawet w 640x480 (nigdy nie miałem topowego sprzętu a grać się chciało :D) co nie znaczy że to wygląda ładnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmmaaarr Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 Az wstyd sie przyznac ale nie wiem co zrobic na samym poczatku, tj jak zlazlem na sam dol, glownym wejsciem nie moge wejsc na podworko bo koles od razu mnie widzi. Jest gdzies spolszczenie do niej bo w opcjach mam tylko angielski? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 TAKI MAŁY BONUS: Chcecie muzykę z CoJa to rozpakujcie w WinRAR pliki datax.pak z głównego katalogu gry i poszukajcie w nich: Data\Music a ci co już sobie wcześniej rozpakowali aby przyspieszyć grę otwierają: Data\Music macie wszystkie odgłosy wraz z muzyką w grze. Pliki są w formacie .ogg - więc możecie ich posłuchać np. ALLPlayer'em. Te piękne długie muzyczki to pliki rozpoczynające się na CoJ. A tak w ogóle to TechLand mógłby pomyśleć o dodaniu soundtrack'u do gry na płycie wraz z grą, bo muzyczki są fantastyczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 Krótka opinia z mojej strony (dopiero teraz znalazłem chwilę na full'a)- gra jest świetna! Grywalna, bardzo bardzo ładna i zapowiada się kolejny po Prey'u FPP, który wciągnie mnie bez reszty. Polecam! :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 draak- jestem w XI episodzie i uważam tak samo jak ukończę to zrobię jakieś małe podsumowanie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 Ehh tylko czemu to tak rwie bezczelnie?? Czy ma tu ktos na tym forum ;) takiego kompa co w 1280x1024 all max chodzi mu dobrze?? Jeszcze takiego czegos na swoim configu nie widzialem 12 fps o_O. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 (edytowane) No raczej twoj komp z podpisu do 1280x1024 all max nie za bardzo pasuje, gra ma kosmiczne wymagania. U mnie na 2 gb ramu sa doczytki i to porzadne miejscami - np. wpadam miedzy 4 bandziorow i zaczynam sie z nimi strzelac - scinka, oddam 2 strzaly , zabije jednego, odwroce sie, scinka itp. Oczywiscie chodzi mi o takie akcje zaraz po zaladowaniu lvlu, pare strzalow oddam i juz jest ok. Edytowane 12 Września 2006 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 No raczej twoj komp z podpisu do 1280x1024 all max nie za bardzo pasuje, gra ma kosmiczne wymagania. U mnie na 2 gb ramu sa doczytki i to pozadne miejscami - np. wpadam miedzy 4 bandziorow i zaczynam sie z nimi strzelac - scinka, oddam 2 strzaly , zabije jednego, odwroce sie, scinka itp. Ja na 1GB nie uświadczyłem przycięć w walkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 No raczej twoj komp z podpisu do 1280x1024 all max nie za bardzo pasuje, gra ma kosmiczne wymagania. U mnie na 2 gb ramu sa doczytki i to pozadne miejscami - np. wpadam miedzy 4 bandziorow i zaczynam sie z nimi strzelac - scinka, oddam 2 strzaly , zabije jednego, odwroce sie, scinka itp. Hęś? :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 (edytowane) Tez nie mam problemu z doczytkami ale poprostu frame rate przez te zas... cienie strasznie spada :/ wystarczy je pogorszyc troszke i wszystko płynie. Szkoda bo piekne te cienie. Nic trza nowego proca zacząć podkręcac :P Edytowane 12 Września 2006 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 (edytowane) Hęś? :blink: Może mu dysk nie wyrabia? Pioorek na tym co ja mam i 1.5 GB nie mam doczytek żadnych. Na początku troszkę pomięli ,ale potem już jest ok. Na medium mam całkiem płynnie... ale są momenty gdzie spada do 11 framerate. Coś IMO masz nie tak. Edytowane 12 Września 2006 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 Ma ma cos nie tak bo nawet cs source stress test to pokazał :P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 Przeciez wyedytowalem i dopsialem ze na poczatku... choc podczas gry tez sie przytrafi. Gregor - co ma cs source stress test do ramu? ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 (edytowane) Przeciez wyedytowalem i dopsialem ze na poczatku... choc podczas gry tez sie przytrafi. Gregor - co ma cs source stress test do ramu? ;] No właśnie nic.... jak Ci spada FPS to mogła być to wina procka.. ale w sumie słabego to ty nie masz... defragmentowałeś dysk ostatnio ? EDIT No to raczej winą jest taka mało ilość miejsca na dysku/partycji systemowej. Przynajmniej z 2 GB wolnego... dobra to też kończę OT z piuurkowymi problemami ;) Edytowane 12 Września 2006 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 (edytowane) FPS sa raczej na swoim miejscu... zreszta to nie temat o problemach piurkowych i proponuje aby zejsc z tego tematu ;]]]. Winde przeinstaluje bo nie robilem tego od zmiany grafiki. Moze to wina tego ze moj dysk z windowsem ma tylko 400 mb wolnego miejsca... Edytowane 12 Września 2006 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 Spox Pioorek właśnie doczytałem twój edit. Mnie chodzilo o to ze cos ogólnie moze masz nie tak bo po tym stress tescie zrobionym kiedys za nisko to wyszło. Nie ważne koniec problemów i narzekań czas postrzelac troszkę ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 Czy ja wiem, to normalne ze twoj x800gto wypadl lepiej w stress tescie bo karty ati zawsze sobie lepiej radzily z hl2/css. OK koniec ot, sry ;]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fllanker Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 (edytowane) u mnie w 1024 smiga na maxa zwalnia jedynie jak jest bardzo duzo trawy i obiektow ale glownie na trawie widac, w koncu praktycznie kazde zdzblo generowane jest osobno :/ do tego drzewa cienie no i spada sporo ale da sie grac. Ja grajac w ta gre odnioslem wrazenie ze jest z nia tak jak ze Chromem -sprawiwa wrazenie niedopracowanej mimo wszystko, wymagania sa naprawde duze i przeceitny uzytkownik moze pomazyc o grze z wykorzystaniem fajnych efektow, w grafice tez sa elementy ktore mogli by poprawic, chociaz ogolnie ten element robi wrazenie. Jesli chodzi o AI przeciwnikow to nalezy potraktowac ja z przymruzeniem oka :) wkoncu koniokrady i zbiry w skorzanych plaszczach do iteligentow nienalezeli hehe. Sam pomysl na gre mi sie podoba, wkurzylem sie tylko ze pewne sprawy nie sa przemyslane np: w I epizodzie gdzie zaraz po wyskoczeniu z okna tego swira ktoremu trzeba zakosic naboje i za chwile musimy przeskoczyc przez kanion za pomoca bicza. Tylko pytanie z kad go wytrzasnac, nie bylo momentu w grze w ktorej musielibysmy go zabrac. Widzialem go jak gralem (chociaz mozna by go psokojnie przegapic) ale jakos nie wydawal mi sie potrzebny potem juz nie ma mozliwosci sie po niego wrocic i musialem od nowa zaczac. Totalny bezsens, zawsze jest to rozwiazane tak ze w sumei musisz go zabrac tak jak z bronia ze muisz ja tez ukrasc, i nie mozesz przejsc dalej jesli tego nie zrobisz no chyba ze da sei wrocic... Edytowane 13 Września 2006 przez fllanker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 (edytowane) Heh wielu z was troche myli gatunek gry ;] jest to zwykly szuter fpp i masz do wykonania zadania i brniesz przed siebie. To ze sa otwarte tereny nie znaczy ze gra ma byc tak swobodna jak np. oblivion. Jakos nikt sie nie przyczepia do Half Life 2 za to, ze jest liniowy. Wiadomo ze liniowosc to minus gry, ale praktycznie kazdy tytul fpp jest liniowy. Edytowane 13 Września 2006 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 dlaczego nikt nie napisal ze twarze postaci sa zajeb.... zrobione :) ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 (edytowane) Prawie każdy FPP jest liniowy ,więc co w tym dziwnego. Co do grafiki to Techland nigdy z tego nie słynął (opieram się na przykładzie Chrome).Tekstury w tej grze IMO są mniej niż średnie ,mało shaderów i innych bajerów a zwalnia gorzej niż HL2 i Far Cry. Spieszyło im się to wydali grę niedopracowaną.... Twarze jak i same modele w tej grze to główny atut grafiki ,no i głębia pola.. reszta nie zachwyca... A.I też jest denne i nie ma tu znaczenia że farmerzy ,czy tam kowboje nie grzeszyli inteligencją ,bo przechodzenie parę centymetrów obok rewolwerowca ,który ciebie nie zauważa jest IMO żałosne. .Tak jest np. w Epizodzie w którym Billy'm mamy wydostać się z miasta.... jednak mimo tego gra jest grywalna i najlepiej ją przejść na poziome HARD. Dobra skończmy już te pisanie postów na temat grafy ,optymalizacji itd.. Grę właśnie skończyłem i w razie czego mogę pomóc w przejściu jakiegoś momentu (o ile nie zapomnę ;) ). Edytowane 13 Września 2006 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 Prawie każdy FPP ... ... (o ile nie zapomnę ;) ). Nie rzuciły mi się w oczy mniej niż średnie tekstury i mam pech ponieważ mnie widzą doskonale. No na pewno gdy przechodzę przed nimi. Grasz na 9800pro? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 (edytowane) ok jak pisałem wcześniej grę ukończyłem i parę groszy z mojej strony: Przede wszystkim grało się naprawdę bardzo przyjemnie co więcej gra pochłaniała, a o to w końcu chodzi :). Zdecydowanie na wielki plus można zaliczyć grafikę, której dałbym w rozrachunku 9+/10. Dlaczego tak wysoko? Mamy do czynienia z wysokiej jakości texturami, KAPITALNIE odwzorowaną roślinnością wraz z krzewami i drzewami. Wszystko idealnie się komponuje w obrazz dzikiego zachodu czyli sprawia wrażenie ostrego i wysuszonego. Do tego świetne modele, mniejsze efekty no i depth on field, który spisywał się rewelacyjnie :) Optymalizacja jest rzeczywiście bardzo średnia o ile nie powiedzieć słaba ale znów tragicznie nie jest. U mnie dało się grać bez problemów w 1024, SM3.0, tex: średnie, modele;wysokie, roślinność:niska i cienei niskie czyli nawet nawet a gra wyglądała kapitalnie. Muzyka już wypada nieco słabiej jakieś 8/10 pozwala się wczuć w klimaty ale też jakoś specjalnie nie niszczy no moze poza jednym kawałkiem połączeniem muzyki a'la syberia i desperadosa miód malina po prostu :D Co nieco o czystej grze. Jest ona liniowa do bólu ale dla mnie albo muszę mieć świetny scenariusz i mogę być prowadzony za rączkę od początku do końca gry albo totalną swobodę. Naszczęście w CoJ scenariusz jest ciekawy i jedna wytyczona ścieżka absolutnie nie przeszkadza. Bardziej denerwowało mnie to, iż korytarze po których sie poruszamy są tak niekiedy głupio skonstruowane, iż dla przykładu nie mogę przejść po tej samej pochyłości terenu obok kamienia na lewo za to po prawej stronie kamienia bez problemu. To był największy mankament dla mnie. A.I. - grałem na średnim poziomie, generalnie nie mam nic do niego. Panowie albo kryją się za przeszkodami, wychylają albo atakują prosto z mostu. sytuacja gdy chodzimy billym jest nieco inna i nie można obarczać ai za to, że jak siedzimy w krzakach to nikt nas nie może ruszyć choćby przeszedł 1cm obok nas. fakt pare razy zdarzyło mi się stać za przeszkodą, koleś przeszedł obok mnie i nic ale takich sytuacji było zaledwie kilka stąd na tle generalnei dobrego ai można incydent ten pominąć. Wreszcie najważniejsze, że gra rozgrywa się na dzikim zachodzie, który został wspaniale utworzony wąwozy, pustynie, lasy ehh coś niesamowitego. Episod XI to jest po prostu cudo pod każdym względem. Podsumowując gra ma u mnie 9-/10 +grafika! +muzyka +poziomy +fabuła +klimat dzikiego zachodu -czasami ai walnie buraka ;) -źle zrobione gdzie niegdzie ścieżki -optymalizacja Edytowane 13 Września 2006 przez LPKorn3324 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 (edytowane) Nie rzuciły mi się w oczy mniej niż średnie tekstury i mam pech ponieważ mnie widzą doskonale. No na pewno gdy przechodzę przed nimi. Grasz na 9800pro? Na 6600 GT (nie mój niestety)... tekstury jak na te wymagania są dla mnie słabe i tyle ;) Co do ostatniego to nie wiem czy dobrze Ciebie zrozumiałem . Jak przejdziesz bokiem obok jakiegoś rewolwerowca to Ciebie nie zauważy ale ludzkie oko może dostrzec kątem oka (zwłaszcza że przechodziłem baardzo blisko niego...) poza tym w samym mieście nie raz wychodziłem jak gość stał i patrzył się w moją stronę tyle że był trochę oddalony, i mnie nie widział... :| Edytowane 13 Września 2006 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...