_q_b_a_ Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 W tym wywiadzie ludzie z Cryteka napisali, że wszystko (filmiki itp.) co było do tej pory pokazane, chodziło na DX9 i jednordzeniowym procku :blink: I jeszcze napisali, że DX10 od 9 różni się conajmniej jedną generacją czy coś takiego, i że na 10 wygląda to naprawdę sporo lepiej :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JestemNoobem Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Tak jak chyba na tym forum pisałem, że to co na filmie da się zrobić z użyciem direct 9. Co do Dx10 i Visty to MS już zapowiada, że Halo 2 i Flight Sim X będzie Vista exclusive. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Tak jak chyba na tym forum pisałem, że to co na filmie da się zrobić z użyciem direct 9. Co do Dx10 i Visty to MS już zapowiada, że Halo 2 i Flight Sim X będzie Vista exclusive. a w jakichs zapowiedziach sa juz karty graficzne na dx10? :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel89 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Radek na R600 ma podobno obsługiwać DX10. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 o Direct 10 MS mówi, że D10 ma zwiększyć wydajność w grach od 6 do 8miu razy ... coś w to nie wierze 6 do 8 to może na XP, a na Vista nawet nie zauważymy tego "miążdżącego" skoku wydajności :lol2: W każdym razie grafika i przede wszystkim efekty robią ogromne wrażenie, a to że chodzi na jednordzeniowym procku to zasługa porządnej optymalizacji. Zależy jaki jednordzeniowy A64 FX-57 też jest jednordzeniowy :wink: DX 10 pozwoli na skok wydajności :?: Ok, ale jak dorzucą trochę efektów dorzuconym do DX 10 to Crysis wcale nie będzie musiał "chodzić" szybciej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luisam Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 (edytowane) PeCety nadaja sie do worda a nie do grania, widac to doskonale na przykladzie obliviona albo tomb raidera z trybem next gen, nikomu juz sie nie chce optymalizowac gry pod 100 roznych konfiguracji, pisanie gier na konsole jest o wiele przyjemniejsze, latwiejsze i bardziej oplacalne. Poza tym i tak na kompy wychodza tylko same FPP plus raz na jakis czas rpg albo rts. to czy jest łatwiejsze zależy od architektury konsoli, przeciez każda jest inna i nie mozna tak uogólniać, ze pisanie na konsole jest łatwiejsze, np. takie ps2 w programowaniu było z lekka powalone i troche czasu mineło zanim to do końca opanowali, nie mówiąc już o konsoli Atari, Jaguarze którą zabiła źle pomyślana archtektura i prawie niemożliwe było pisanie na nią złożonych gier Edytowane 14 Kwietnia 2006 przez luisam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 (edytowane) farcry jest swietna giera i crysis tez powinnien byc git. ale to w jak szybkim tempie robia nowe karty graf i reszte organow do kompa to jest poprostu masakra, nie mam pojecia gdzie to cale zamieszanie zmierza. czytam ten watek i patrze: 2rdzeniowe procki, wzmianka o 4rdzeniowych, karty graf z dx10 itp. przeciez to jest jakis obled. nie podoba mi sie ten caly bieg do przodu, programistow gier i producentow komponentow do pc ktorzy nie nadazaja za tymi pierwszymi. jak tak dalej pojdzie to kompy beda ciagnac tyle pradu co wszystkie graty w domu naraz wlaczone, a wszystko po to zeby cos na monitorze wygladalo jak najbardziej podobnie do tego co mozemy (w wielu wypadkach) zobaczyc za oknem. i po co to?! :) sorry za ot ale wg mnie "gry stracily koncepcje". zamiast szukac nowych pomyslow na gre, wszystko sie obraca wokol grafiki i fizyki w grze (ageia physic). odgrzewane kotlety albo nie, powiem innaczej, dostajemy kotleta=gre dla ktorego patelka=kompy jest niewystarczajaco dobra zeby go nalezycie podgrzac. wiecie o co mi chodzi? :) jak dla mnie grafika w grach moglby spokojnie zatrzymac sie na poziomie grafy w farcry'u. i nie trzeba by bylo co chwila wymieniac grafe/procka/dokupywac ramu. Edytowane 14 Kwietnia 2006 przez CarsonPoland Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Sam DX cudów nie zrobi ;). Potrzeba i tak wsparcie ze strony sprzętu no i zdolnych programistów (gorzej jak wraz z nowym DX programiści się rozleniwią bo "przecież teraz wszystko lepiej śmiga"). Ale tak czy inaczej to nie topic PC Vs Konsole ani Rozmówki o nowym Dx. Trzymajmy się tematu panowie ;). PS: #Mreko, edytuj posty ;). 3mta się. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Kurde napisałem już wcześniej tyle postów, a niektórzy zachowują się tak jakby w ogóle ich nie widzieli... Nie rozumiem, jak może wystarczyć Athlon 4000 do płynnej gry w Crysis, skoro taki procesor nawet w odpowiednich miejscach w Far Cry'u potrafi nie nadążać? A dwadzieścia parę FPS na otwartej przestrzeni to w tej grze nic przyjamnego. Poza tym skąd ta informacja, że fizyka w Crysis będzie na poziomie tej z HL2? Czy w HL2 zawalają się drzewa, wyginają się liście i krzaki gdy się o nie zachaczy itp.? Nie mówiąc o tym, że przeczysz sam sobie (Mreko) - skoro przy DX10 będzie nawet kilkukrotny wzrost wydajności, to chyba oczywiste, że gra będzie w większości wypadków CPU limited?! Pozdro :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość #Mreko Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2006 (edytowane) Kurde napisałem już wcześniej tyle postów, a niektórzy zachowują się tak jakby w ogóle ich nie widzieli... Nie rozumiem, jak może wystarczyć Athlon 4000 do płynnej gry w Crysis, skoro taki procesor nawet w odpowiednich miejscach w Far Cry'u potrafi nie nadążać? A dwadzieścia parę FPS na otwartej przestrzeni to w tej grze nic przyjamnego. Poza tym skąd ta informacja, że fizyka w Crysis będzie na poziomie tej z HL2? Czy w HL2 zawalają się drzewa, wyginają się liście i krzaki gdy się o nie zachaczy itp.? Nie mówiąc o tym, że przeczysz sam sobie (Mreko) - skoro przy DX10 będzie nawet kilkukrotny wzrost wydajności, to chyba oczywiste, że gra będzie w większości wypadków CPU limited?! Pozdro :) aby zakonczyc motyw niezbednosci wielordzeniowych prockow zamieszczam ponizsza wypowiedz Bernd Diemer Everything you've seen has been running on DX9 and normal hardware you can get in the shops right now. It's all normal spec and doesn't even use a dual processor or anything like that, we don't have any special graphical hardware inside these boxes. However, with DX10 and a dual core CPU, you're going to see something very special indeed. When we compare Far Cry to Crysis we're talking about two to three levels better in terms of generations, but if you compare DX 9 to DX10 it's at least a generation better, so there's a tangible difference, visually as well as from the intensity. http://www.computerandvideogames.com/r/?pa...y.php?id=137279 demo cryteka jest chodzi na dx9 i planuja wydac w zime 2006 i nie musza czekac na viste natomiast jakbys czytal ze zrozumieniem to pisalem ze bedzie wersja pod 64 bity sciencemark mol dyn 32bit 86sek 64 bity 33 sek no ale widocznie jestes madrzejszy od tworcow i widocznie sie lepiej znasz a ze tobie sie cos zacina nie uruchamia zwalnia to juz twoj problem ja w farcry takiego typu problemow nie mialem proponuje optymalizacje swapa systemu itp dokupic ramu pogrzebac w biosie zastanowic sie ile ramu ma karta graficzna i dopiero zalic ze gra zwalnia Edytowane 15 Kwietnia 2006 przez #Mreko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2006 (edytowane) #Mreko - przecież to samo napisałem na poprzedniej stronie, o tym że te demka były na DX9 i jednordzeniowych prockach :wink: Chyba jednak wszystkich postów nie przeczytałeś :wink: Tylko chodzi o to, że w Far Cry'u jest wiele miejsc, gdzie gra bardzo zwalnia (z winy CPU). Dokładnie to wtedy, gdy widać przed sobą dużą otwartą przestrzeń. Dlatego twierdzę, że żeby w Crysisie na full detalach grać, też będzie potrzebny dwurdzeniowy procek. Chociaż mam ogrmną nadzieję, że twórcy jakoś niesamowicie zoptymalizują kod i że się mylę :) I nie wmawiaj mi, że to, że mam 2x klatek często w FC jest winą ramu czy pofragmnentowanego dysku, umiem to odróżnić :lol: Jest jeszcze jedna opcja, że np. w Crysisie o wiele więcej rzeczy będzie "zwalonych" na GPU. Wtedy tez bym był zadowolony, bo zawsze można zmniejszyć rozdziałkę, czy wyłączyć AA i już jest dużo lepiej. Edit: Aaa i co do tych 64 bitów, to jakbys czytał ze zrozumieniem kilka stron wcześniej, to wiedziałbyś, że 64bity w FC też są (trzeba jednego patcha zainstalować), tylko że ich efekty są... hmm mizerne :wink: Pozdro Edytowane 15 Kwietnia 2006 przez _q_b_a_ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Założę się, że większość nie wie co piszę, łącznie ze mną;). Nie wiecie co to optymalizacja i silniki gier. Może są zdolni młodzi ludzie potrafiący ze sprzętu wyciągnąć wiele dobrego bez zbytniego obciążenia. Widziałem dema(były tematy o nich na tym forum) pokazujące wspaniałe efekty nie spotykane w dzisiejszych grach a odpalane(ponoć) na radeon'ach 9700. Nauczeni doświadczeniami z poprzednich produkcji, takich jak far :cry: (bo zdaje się, że o tym mowa w tym temacie) idą za ciosem, wykorzystują dostępny sprzęt oraz techniki i pokazują ludziom na co stać nowatorski zespół programistów przy okazji zdobywając sławę i popularność nie wspominając już o kasiorce spływającej do ich kieszeni. Zobaczymy jeszcze na co będzie stać wspominany wcześniej już silnik unreal bo z tego co można przeczytać na necie będzie małą rewolucją względem tego co zobaczymy na ekranie a jego wymaganiami. Oby to wszystko było prawdą. Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Denaturatos Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2006 moim zdaniem grafika z crysisa albo unreala 3 jest juz calkowicie wystarczajaca, ja stawiam na nowatorstwo w grze, po co mi kolejny FPP z lepsza grafa, ja oczekuje czegos nowego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peseq Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2006 (edytowane) Ja tu sie nie zgodze z kolegą wyżej. Wg mnie, powinno być nowatorstwo.. ZGADZAm sie z tym, ale chwila, co z tego, ze dadza nam mozliwosc przeniesienie kamyczka, czy tez zrobienia dziury w podlodze gdzie chcemy,jednak to nie starczy gdy grafika bedzie taka jak z gry z przed 2 lat.. czy nie tak jest? wraz z grafiką robią sie wieksze mozliwoscui co do fizyki.. aha, jezeli poruszysz temat co do fabuły, mniej pretensje do rezyserow.. wszak to czlowiek i to co mozna bylo wymyslic to wymyslono, nastepnego Spielberga oczekuj w nowym tysiacleciu, bo po filmach widac, ze takowy wlasnie na te czasy sie zapowiada. Edytowane 15 Kwietnia 2006 przez peseq Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość #Mreko Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2006 (edytowane) #Mreko - przecież to samo napisałem na poprzedniej stronie, o tym że te demka były na DX9 i jednordzeniowych prockach :wink: Chyba jednak wszystkich postów nie przeczytałeś :wink: Tylko chodzi o to, że w Far Cry'u jest wiele miejsc, gdzie gra bardzo zwalnia (z winy CPU). Dokładnie to wtedy, gdy widać przed sobą dużą otwartą przestrzeń. Dlatego twierdzę, że żeby w Crysisie na full detalach grać, też będzie potrzebny dwurdzeniowy procek. Chociaż mam ogrmną nadzieję, że twórcy jakoś niesamowicie zoptymalizują kod i że się mylę :) I nie wmawiaj mi, że to, że mam 2x klatek często w FC jest winą ramu czy pofragmnentowanego dysku, umiem to odróżnić :lol: Jest jeszcze jedna opcja, że np. w Crysisie o wiele więcej rzeczy będzie "zwalonych" na GPU. Wtedy tez bym był zadowolony, bo zawsze można zmniejszyć rozdziałkę, czy wyłączyć AA i już jest dużo lepiej. Edit: Aaa i co do tych 64 bitów, to jakbys czytał ze zrozumieniem kilka stron wcześniej, to wiedziałbyś, że 64bity w FC też są (trzeba jednego patcha zainstalować), tylko że ich efekty są... hmm mizerne :wink: Pozdro no z twoim PixelView GF 6600 GT to napewno pograsz na full detalach :mur: jesli o detale to bym sie martwil nie o procka tylko o grafe na medium - high spokojnie sie pogra na 6800gt w 1024x768 od unreala wiekszych wymagan nie powinno miec a jak bedzie dobra optymalizacja to moze i mniejsze a patrzac dzisaj nawet na optymalizowane gry pod 2 rdzenie jak serius sam 2 http://img212.imageshack.us/img212/340/ss20vr.png wydajnosc x2 2ghz jest podobna do jednojajowca 2.6ghz autorzy pisza wyraznie niczym jak abel krowie ze prezentowane dema nie lecialy na jakims specjalnym sprzecie i napewno na 2 rdzeniowcu a na medium tego nie puszszczali na pewno wiec nie wmawiaj mi ze bedzie konieczny x2 do gry na high detail bedzie 64 bitowa gierka i na a64 4000+ bedzie smigac az milo jak ktos dal sie zindoktrynowac reklama intela i amd to juz jego sprawa jesli chodzi o wielordzeniowosc to godny uwagi bedzie k10 z odwroconym hypertransportem bo odpalanie wiele aplikacji do mnie nie przemawia a roznice w grach sa i tak marginalne 2 rdzeniowce w grach jak narazie to jedna wielka bujda markeginowa Edytowane 15 Kwietnia 2006 przez #Mreko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JestemNoobem Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2006 moim zdaniem grafika z crysisa albo unreala 3 jest juz calkowicie wystarczajaca, ja stawiam na nowatorstwo w grze, po co mi kolejny FPP z lepsza grafa, ja oczekuje czegos nowego. Ja czekam wkońcu na jakieś AI bo już od dawna gram tylko w multi bo tylko tam można spotkać kogoś trudnego do pokonania a AI w grach to nadal aimbot i zero myślenia. PS. Kuluturą to widze kolega aż grzeszy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość #Mreko Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2006 (edytowane) Ja czekam wkońcu na jakieś AI bo już od dawna gram tylko w multi bo tylko tam można spotkać kogoś trudnego do pokonania a AI w grach to nadal aimbot i zero myślenia. PS. Kuluturą to widze kolega aż grzeszy. no w crysis ma by ai niezle postacie swiadome otaczajacego terenu np ze moze snie na nich zwalic drzewo po strzele wiec tak latwo nie bedzie no ale nie ma to jak multiplayer to moze byc cos zasadzki w dzungli interaktywne otoczenie zapowiada sie niezla jatka obecnie najlepsze multi to swat4 fear i battlefield 2 no i cs source call of duty 2 to taka bezsensowana sieczka prawie jak w cyrku no ale ktos moze miec omiene zdanie dobrze jakby dali elementy walki rekami i nogami cos jak w fear aby np zaczaic sie w krzakach i kolesia z pol obrotu a pewnie sie skonczy na jakims nozu i tyle fajnym bejerem bylby tez luk ala rambo2-3 aby kolesia po cichu z daleka Edytowane 15 Kwietnia 2006 przez #Mreko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2006 No w tym wywiadzie jest sporo o nowym AI napisane, przeczytajcie sobie - podobno głównie skupili się na jakimś nowatorskich i bardzo inteligentnych Obcych, na ludziach trochę mniej. Mreko - już mi się nie chce dalej kłócić, ja Ci piszę, że na A64 po porządnym OC są w Far Cry'u spadki do dwudziestu paru FPS w wielu miejscach, a ty się kłócisz, że Crysis będzie na takim procku hiper płynnie działał, tak jak byś w ogóle połowy mojego postu nie widział :lol: Więc zakończmy może ten temat, po tylko do kłótni prowadzi :wink: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość #Mreko Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2006 (edytowane) No w tym wywiadzie jest sporo o nowym AI napisane, przeczytajcie sobie - podobno głównie skupili się na jakimś nowatorskich i bardzo inteligentnych Obcych, na ludziach trochę mniej. Mreko - już mi się nie chce dalej kłócić, ja Ci piszę, że na A64 po porządnym OC są w Far Cry'u spadki do dwudziestu paru FPS w wielu miejscach, a ty się kłócisz, że Crysis będzie na takim procku hiper płynnie działał, tak jak byś w ogóle połowy mojego postu nie widział :lol: Więc zakończmy może ten temat, po tylko do kłótni prowadzi :wink: w 800x600 low detail tez masz zwolnienia do 20 klatek Edytowane 15 Kwietnia 2006 przez #Mreko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domik Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Temat uprzątnięty. Nie róbcie ot. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JestemNoobem Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2006 no ale nie ma to jak multiplayer to moze byc cos zasadzki w dzungli interaktywne otoczenie zapowiada sie niezla jatka obecnie najlepsze multi to swat4 fear i battlefield 2 no i cs source call of duty 2 to taka bezsensowana sieczka prawie jak w cyrku no ale ktos moze miec omiene zdanie COD2 na meczach nie ma aż takiej sieki Co do CS:S to własnie sobie pykam ostatnio i nierozumiem na czym polega fenomen tej gry ;/ Nie ma wychylania, nie da się położyć, nie ma celowanie z muszki i biega się jak w Quake 3 ;/ Dla mnie jedne z lepszych multi ma jeszcze Raven Shield ( taktyka tu to wazna rzecz i to bardzo, a broń ma odrzut na maxa i trzeba umieć strzelać) I ostatnio też grałem w Red Orchestra i musze przyznać ze chyba najbardziej realistyczny mp w grze o II wojnie jaki widziałem ale tu dużo można pisać powiem tylko że takiego odwzorowywania walk 2 wojny jeszcze nie widziałem a OT sie powiększa i powiększa :D Co do multi w Crisisie to muszą być jakieś sensowne teamy i tryby do walk ligowych bo DM i TDM w ligach jest troche nudny ;/ A no i chyba mało kto by się zainteresował grą w której walczy się alienami vs ludzmi ;/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2006 w 800x600 low detail tez masz zwolnienia do 20 klatekJa pitole, pisałem tak samo gdzieś wcześniej, że za niektóre ustawienia w głównej mierze odpowiada właśnie procesor, więc takie gadanie, że na low jest więcej fps jest bez sensu! Ale tak, w rozdzialce 720x576 (najmniejsza z możliwych) mam tyle samo klatek / sekundę, lol. I nie tylko ja, widziałem jak chodzi FC tez na różnych kompach u kumpli. Tak przy okazji, przecież kilka stron wcześniej (dokładnie na 7) prowadziliśmy praktycznie IDENTYCZNĄ rozmowę, nawet te same argumenty podawałeś, a ja to samo odpowiadałem, masz amnezję czy jak :lol2: Pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Oj qba walczysz nie wiem o co . Farcry poprostu plywa w full detalach przynajmniej u mnie i u wielu ludzi . Na frapsie nie widzialem ponizej 30 fpsow oczywiscie bez hdr bo nie mam . Gierka ma tak dobry silniczek ze na wszystkim praktycznie sie pogra nawet znam ludzi co na 4mx doszli do konca. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Widze że o mnie mowa :P Ja grałem kiedyś w FarCry'a na 4MX :) Całkiem dobrze się grało ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 W tym wywiadzie ludzie z Cryteka napisali, że wszystko (filmiki itp.) co było do tej pory pokazane, chodziło na DX9 i jednordzeniowym procku :blink: I jeszcze napisali, że DX10 od 9 różni się conajmniej jedną generacją czy coś takiego, i że na 10 wygląda to naprawdę sporo lepiej :)dx9 tylko pytanie sm3.0 czy sm4.0 były ty screeny i filmiki , dx9L-sm4.0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lubu10 Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Stawiam na SM 3.0. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość #Mreko Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 (edytowane) Oj qba walczysz nie wiem o co . Farcry poprostu plywa w full detalach przynajmniej u mnie i u wielu ludzi . Na frapsie nie widzialem ponizej 30 fpsow oczywiscie bez hdr bo nie mam . Gierka ma tak dobry silniczek ze na wszystkim praktycznie sie pogra nawet znam ludzi co na 4mx doszli do konca.wlasnie a jak nawet jak zwalnia w kilku miejscach to nienalezy siac paniki zreszta polecam novodex rocket demo bigbang 17000 cegiel na venice 2250mhz 5 klatek na sekunde procesor bez jednostek wektorowych do fizyki przez duze F nadaje sie jak widelec do klepania kotleta tak wiec niezbednosc wielordzeniowych procesorow w obecnej postaci to mzonki intela i amd :mur: Edytowane 16 Kwietnia 2006 przez #Mreko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.zip Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Panowie a Far Cry Instinct to wyszedł na PC czy nie . :rolleyes: dawno sie nie interesowałem tematem . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santi Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Panowie a Far Cry Instinct to wyszedł na PC czy nie . :rolleyes: dawno sie nie interesowałem tematem .Nie wyszedl. Tylko na konsolach jest. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość #Mreko Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 (edytowane) dx9 tylko pytanie sm3.0 czy sm4.0 były ty screeny i filmiki , dx9L-sm4.0czytaj ze zrozumieniem Bernd Diemer Everything you've seen has been running on DX9 and normal hardware you can get in the shops right now. It's all normal spec and doesn't even use a dual processor or anything like that, we don't have any special graphical hardware inside these boxes. However, with DX10 and a dual core CPU, you're going to see something very special indeed. When we compare Far Cry to Crysis we're talking about two to three levels better in terms of generations, but if you compare DX 9 to DX10 it's at least a generation better, so there's a tangible difference, visually as well as from the intensity. czy normalnie dzisaj w sklepach mozesz kupic karte z sm4.0 po co te pytania w ogole co do roznicy wizualnej miedzy DX 9c a DX10 to troche brzmi to jak papka marketingowa microsoftu w ustach ludzi z cryteca. O ile co do kwesti wydajnosciowych napewno dx10 bedzie lepszy ale na jakies zadziwajace efekty to bym nie liczyl chyba ze wieksza wydajnosc systemu graficznego pozwoli na pokazanie czegos gdzie w dx9 bylby pokaz slajdow Edytowane 16 Kwietnia 2006 przez #Mreko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...