sideband Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 wiele rzeczy nie można kupić w sklepie , a są dostępne , fakt że w sklepie nie kupisz takiej karty nie znaczy , że nie istnieje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Bez przesady sideband ale chyba przeslanie ludzi z Crytek'a jest zrozumiale... Nawet nie uzyli dwujajowca co dopiero mowic o jakiejs wirtualnej vga obslugujacej dx9.0L :wink: pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość #Mreko Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 (edytowane) wiele rzeczy nie można kupić w sklepie , a są dostępne , fakt że w sklepie nie kupisz takiej karty nie znaczy , że nie istniejehas been running on DX9 and normal hardware you can get in the shops right now co tu wiecej pisac nie siej paniki i jakis przesadnych wymagan jak te dzieciory co straszyly 4 rdzeniowymi prockami niezbednymi do tej gry Edytowane 16 Kwietnia 2006 przez #Mreko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santi Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Jak gra ma byc zgodna z DX10 i PS 4.0 to panowie z Crytec'a musieli miec hardware jak i software pozwalajacy pracowac w tym srodowisku :-P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Jak gra ma byc zgodna z DX10 i PS 4.0 to panowie z Crytec'a musieli miec hardware jak i software pozwalajacy pracowac w tym srodowisku :-PNiekoniecznie. A Far :cry: nie dzialal na 4ti? Przeciez wszystko wrecz latalo ,a gierka byla pod dx9... Na poczatku nie bylo mowy o obsludze efektow dostepnych w dx9c ,az tu latka i mamy HDR :D Programisci z Crytek'a to "zdolne bestie" i wierze w nich :wink: pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santi Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 (edytowane) Niekoniecznie. A Far :cry: nie dzialal na 4ti? Przeciez wszystko wrecz latalo ,a gierka byla pod dx9... Na poczatku nie bylo mowy o obsludze efektow dostepnych w dx9c ,az tu latka i mamy HDR :D Programisci z Crytek'a to "zdolne bestie" i wierze w nich :wink: pozdroTak tylko Crysis ma byc zgodny z DX10 od razu, a nie po zainstalowaniu jakiegos patcha. To ma byc produkt, ktory bedzie w "pewnym sensie" reklamowal viste wiec panowie z microsoftu na pewno udostepnili swoje biblioteki z DX10. Zreszta zobaczymy po premierze jak ta gra bedzie wygladac, jakiego sprzetu potrzebowac itd. Na razie jest to wrozenie z fusow* :-) * - fusy czyli dostepne screeny i filmiki :-P Edytowane 16 Kwietnia 2006 przez Santi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość #Mreko Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 (edytowane) Tak tylko Crysis ma byc zgodny z DX10 od razu, a nie po zainstalowaniu jakiegos patcha. To ma byc produkt, ktory bedzie w "pewnym sensie" reklamowal viste wiec panowie z microsoftu na pewno udostepnili swoje biblioteki z DX10. Zreszta zobaczymy po premierze jak ta gra bedzie wygladac, jakiego sprzetu potrzebowac itd. Na razie jest to wrozenie z fusow* :-) * - fusy czyli dostepne screeny i filmiki :-P a tu mamy godnego przeciwnika cry engine 2 konkurencja nie spi http://www.projectoffset.com/downloads.html Edytowane 16 Kwietnia 2006 przez #Mreko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2006 (edytowane) powiem tylko tak: obejrzalem pierwszy trailer projektu offset i.... i zbieram wlasnie szczeke z ziemi OMG !!! poprostu zaniemowilem :shock: -------------- wlasnieeee obejrzalem drugi trailer, i wydaje mi sie ze unreal engine 3 i cry-engine 2 dostana porzadnie po [gluteus maximus], to jest poprostu masakra :shock: te prezentacje obiektow cieniowanych w czasie rzeczywistym podcinaja nogi ogladajacemu :shock: i jaka plynnosc. szykuje sie rewolucja, mam nadzieje ze grywalnosc tej gry bedzie stala na tak samo nieosiagalnie (dla zwyklych smiertelnikow) wysokim poziomie jak grafa. sorry za OT Edytowane 17 Kwietnia 2006 przez CarsonPoland Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JestemNoobem Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2006 (edytowane) To nie będzie gra to będzie program robiący tapety w czasie rzeczywistym :lol2: Masakra wystarczy zrobić screena i juz można komuś sciemniać, że sie to robiło w photoshopie. Ale coś mi to wygląda troche jak renderowany filmik ;/ ( oglądałem w low quality 12MB) Edytowane 17 Kwietnia 2006 przez JestemNoobem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2006 (edytowane) project offset nie bedzie wygladal tak jak na tych renderach i nie wyjdzie w terminie, chyba sie czegos nauczyliscie do tej pory... hehehehe CarsonPoland smieszny jestes. Cieniowanie 2 NIERUCHOMYCH modeli bez tla, srodowiska, AI, fizyki, ludzie czym wy sie emocjonujecie! Edytowane 17 Kwietnia 2006 przez kurek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masin Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2006 project offset nie bedzie wygladal tak jak na tych renderach i nie wyjdzie w terminie, chyba sie czegos nauczyliscie do tej pory... hehehehe CarsonPoland smieszny jestes. Cieniowanie 2 NIERUCHOMYCH modeli bez tla, srodowiska, AI, fizyki, ludzie czym wy sie emocjonujecie! prorok ;) ??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2006 hell yes I`m przeciez to nie trudno wywnioskowac ze to tylko materialy promocyjne Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2006 (edytowane) hehe Kurek wrozka prawde ci powie. chlopie to ty jestes smieszny. a to jest najlepsze " I NIE WYJDZIE W TERMINIE" buahahaha. powiedz mi gdzie znalazles date premiery gry, to wysle Ci browca poczta. ;) widze ze kolega wstal chyba lewa noga. a szanowny pan widzial filmik na ktorym McGrath prezentuje w jakims ......show ta gre? pokazuja tam dwarf'a z toporem w jakis lochach czy cos. ------------- cos znalazlem i troch mnie to zaciekawilo, spojrzcie sami to jest jedna klatka (wylapalem ja) w filmiku prezentujacym strzelanie z kuszy do tlumu goblinow a tak to wyglada dwie klatki pozniej (nie udany montaz paru roznych renderow w jedna calosc??)czyzby to faktycznie byl jakis przekret (moze 3dmax)no nie wiem juz sam co myslec. napisalem na ich forum, ciekawe co mi odpisza? :) Edytowane 17 Kwietnia 2006 przez CarsonPoland Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość #Mreko Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2006 (edytowane) hehe Kurek wrozka prawde ci powie. chlopie to ty jestes smieszny. a to jest najlepsze " I NIE WYJDZIE W TERMINIE" buahahaha. powiedz mi gdzie znalazles date premiery gry, to wysle Ci browca poczta. ;) widze ze kolega wstal chyba lewa noga. a szanowny pan widzial filmik na ktorym McGrath prezentuje w jakims ......show ta gre? pokazuja tam dwarf'a z toporem w jakis lochach czy cos. ------------- cos znalazlem i troch mnie to zaciekawilo, spojrzcie sami to jest jedna klatka (wylapalem ja) w filmiku prezentujacym strzelanie z kuszy do tlumu goblinow a tak to wyglada dwie klatki pozniej (nie udany montaz paru roznych renderow w jedna calosc??)czyzby to faktycznie byl jakis przekret (moze 3dmax)no nie wiem juz sam co myslec. napisalem na ich forum, ciekawe co mi odpisza? :) znajac mozliwosci crysisa unrealengine 3.0 powatpiewasz ze mozna zrobic cos lepszego czy panowie z cryteca czy epic maja monopol na doskonalosc, zawsze sie znajdzie ktos cos lepszego tymbardziej ze unreal engine 3.0 jjuz jest dawno zrobiony tylko gry sa w produkcji a technologia szybko sie starzeje co do trailerow to nawet prerender killzone ps3 juz nie wyglada tak wspaniale Edytowane 17 Kwietnia 2006 przez #Mreko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2006 http://worthplaying.com/article.php?sid=33...=thread&order=0 19 nowych screenów z gry ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Ładne te screeny, ale te twarze są masakryczne. Mam nadzieje że to będzie wyglądałe co najmniej tak samo w efekcie końcowym ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpektor Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Czy to aby napewno gra? Moze film kreca a my dalismy sie nabrac... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JestemNoobem Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2006 http://img149.imageshack.us/my.php?image=c...scrn13a18sj.jpg 1. Te drzewa słabo wyglądają :wink: Troche jak bitmapa na horyzoncie. 2. Ta deska też jakoś dziwnie wygląda i nie komponuje sie z resztą nie mówiąc że tkwi w innej desce :P 3. To coś wygląda jak alien 4. To wygląda jak sylwetka postaci i jej cień Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Jedne zdjęcia są super ostre bez AA i wyglądają jakby z gry a inne są rozmyte i nafaszerowane efektami. Krawędzie postaci zlewają się z otoczeniem. Nie daję wiary w te screeny. :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JestemNoobem Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Mi zdaje się, że Screeny były robione w większej rozdziałce i były zmniejszane przez co ucierpiały na jakości :P BTW na screenie z czołgiem zobaczcie na lewą gąsienice jak wżyna się w model drzewa. Takie coś często występuje w grach jeden model wchodzi w drugi. Na screenie gdzie stoi dowódca i jakiś murzyn przed monitorami zobaczcie na jego prawą ręke, może rozjaśnijcie troche obraz i zobaczcie na końcówke jakoś to dziwnie wygląda. Screeny z wodą, Fale są jakieś małe a na tym drugim to wogóle wygląda jak bitmapa Screen pierwszy z góry od lewej na dole po środku leży kamień... a chyba raczej czaszka :P Porównajcie sobie te 2 screeny z czołgami w dżungli ten w dzień wygląda jak by był podrasowany. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lubu10 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Czy ty nie masz co robic? Do czego dazysz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Dąży do tego, czego ja nie miałem czasu poruszyć. Dziwne te screeny i tyle. Belka na screenie on Nooba po prostu wygląda jak domalowana. Podobnie ma się sprawa z deskami na ziemi. Drzewa w tle zostawie, może to taki trick ^^. ale Ogólnie można wyobdrębnić obszary, w których coś sie nie zgadza. Dziwne to wszytko ;| Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF11 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 jak zobaczę taką grafikę na 2x7900GTX,nawet w 5 klatlach na sekundę,to uwierzę że to są prawdziwe screeny. jeszcze nie spotkałem gry,która wyglądałaby tak samo dobrze w rzeczywistości jak na screenach reklamujących grę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszPaweł Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 (edytowane) Na moje oko aby renderować to płynnie będzie potrzebna karta o wydajności minimum 4x7900GTX.... czyli jakieś minimum 30000pkt w 3Dmarku05.... na jednej karcie.... Chodzi mi oczywiście o ustawienia grafiki na maksa z geometryinstancing włączonym. Coś czuję że z AA i Anizo to będzie trzeba SLI 4x7900GTX czyli moc 8x7900GTX... I naprawdę nie przesadzam.... Jeżeli fizykę ma liczyć CPU to coś czuję że trzeba będzie mieć dwa jaja....chyba że fizykę policzy GPU lub dedykowana karta.... no i pytanie o AL... http://worthplaying.com/press/210/CRYSpcSCRN10a.jpg http://worthplaying.com/press/210/CRYSpcSCRN09a.jpg Bardzo ciekawe różnice w oświetleniu pomiędzy tymi scrennami szczególnie cienie na twarach i otoczeniu.. Edytowane 20 Kwietnia 2006 przez TomaszPaweł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość crysis Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 (edytowane) Na moje oko aby renderować to płynnie będzie potrzebna karta o wydajności minimum 4x7900GTX.... czyli jakieś minimum 30000pkt w 3Dmarku05.... na jednej karcie.... Chodzi mi oczywiście o ustawienia grafiki na maksa z geometryinstancing włączonym. Coś czuję że z AA i Anizo to będzie trzeba SLI 4x7900GTX czyli moc 8x7900GTX... I naprawdę nie przesadzam.... Jeżeli fizykę ma liczyć CPU to coś czuję że trzeba będzie mieć dwa jaja....chyba że fizykę policzy GPU lub dedykowana karta.... no i pytanie o AL... http://worthplaying.com/press/210/CRYSpcSCRN10a.jpg http://worthplaying.com/press/210/CRYSpcSCRN09a.jpg Bardzo ciekawe różnice w oświetleniu pomiędzy tymi scrennami szczególnie cienie na twarach i otoczeniu.. z ktorego drzewa ty sie urwales przeciez ludzi z cyteka mowili ze dema ktore byly prezentowane na filmikach oraz te screeny nie lecialy na jakims specjalnym sprzecie a64 3500 i karta klasy 7XXX, i napewno mozna liczyc na optymalizacje pod 64 bity ( lepsze textury dadza w tej wersji wieceji + cos tam jeszcze ) zadne 2 rdzeniowy procek nie jest potrzebny pomysl zanim zaczniesz pisac glupoty niczym kilkuletnie dziecko nie majace pojecia o czym pisze ludzie z cryteka to zdolni programisci i w koncu powstanie graficznie cos godnego uwagi bo obecnie poza fear cod2 oblivion graficznie jest kiepskawo i optymalizacja do [gluteus maximus] byc moze niektore efekty+ lepsza wydajnosc zobaczymy dopiero w dx10 natomiast do tej fizy procek jak a64 4000+ w zupelnosc starczy. To nie jest cellfactor Edytowane 20 Kwietnia 2006 przez crysis Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF11 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 z ktorego drzewa ty sie urwales przeciez ludzi z cyteka mowili ze dema ktore byly prezentowane na filmikach oraz te screeny nie lecialy na jakims specjalnym sprzecie a64 3500 i karta klasy 7XXX zadne 2 rdzeniowy procek nie jest potrzebny pomysl zanim zaczniesz pisac glupoty niczym kilkuletnie dziecko nie majace pojecia o czym pisze zawsze wierzysz we wszystko co mówią producenci gier?.czas zejść na ziemię i przestać żyć złudzeniami...... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 (edytowane) CarsonPoland pisalem o project offset i gra wg tego co powiedzial czlonek teamu developerskiego w wywiadzie tv ma wyjsc po koniec tego roku :angry: jeszcze jakies glupie pytania? :angry: Najlepiej po pierwszym demku technologicznym czy tam czym kolwiek przygotowanym pod publiczke sie spuscic i wierzyc zawzicie ze gra naprawde bedzie tak wygladac w wersji finalnej jak te modele latajace w 3d max (czesto nieanimowane nawet) i jeszcze zakladac ze wyjdzie w terminie. Edytowane 20 Kwietnia 2006 przez kurek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość crysis Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 zawsze wierzysz we wszystko co mówią producenci gier?.czas zejść na ziemię i przestać żyć złudzeniami......patrzac na to i wierzac w umiejetnosc cryteka wymagania beda troche wieksze niz w fear conajwyzej sie wylaczy softshadows albo aa i bedzie git na medium high na 6800 gt w 1024x768 Dema unreal engine 3.0 spokojnie chodza na 6800 ultra wiec z crytekiem powinno byc podobnie a dla maniakow aa x4 anizo 16x to sli Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Złudzenie to sprzęt wymieniony z kosmosu. Ludzie. Oszaleliście? :D A ile osób ma takie komputery? 1? 5? 10? Programiści robią gry dla mas a nie dla 10osób. Więc zanim zaczniecie wypisywać bzdury to się zastanówcie. Jak wyszedł FarCry to każdy srał w gacie jaka to nie grafa na poczciwym 9800Pro (nie wspominając już o starszych kartach) więc przestańcie pisać bajki. :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 patrzac na to i wierzac w umiejetnosc cryteka wymagania beda troche wieksze niz w fear conajwyzej sie wylaczy softshadows albo aa i bedzie git na medium high na 6800 gt w 1024x768 Dema unreal engine 3.0 spokojnie chodza na 6800 ultra wiec z crytekiem powinno byc podobnie a dla maniakow aa x4 anizo 16x to sli A z checia bym sprawdzil jak mi demo u2007 by smigalo, moze daj linka gdzie je mozna zassac - wtedy zobaczymy na ile to prawda ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...