Skocz do zawartości
nrl

Crysis - Zamykamy :]

Rekomendowane odpowiedzi

z ktorego drzewa ty sie urwales przeciez ludzi z cyteka mowili ze dema ktore byly prezentowane na filmikach oraz te screeny nie lecialy na jakims specjalnym sprzecie a64 3500 i karta klasy 7XXX, i napewno mozna liczyc na optymalizacje pod 64 bity ( lepsze textury dadza w tej wersji wieceji + cos tam jeszcze ) zadne 2 rdzeniowy procek nie jest potrzebny

pomysl zanim zaczniesz pisac glupoty niczym kilkuletnie dziecko nie majace pojecia o czym pisze

 

ludzie z cryteka to zdolni programisci i w koncu powstanie graficznie cos godnego uwagi bo obecnie poza fear cod2 oblivion graficznie jest kiepskawo i optymalizacja do [gluteus maximus]

byc moze niektore efekty+ lepsza wydajnosc zobaczymy dopiero w dx10 natomiast do tej fizy procek jak a64 4000+ w zupelnosc starczy. To nie jest cellfactor

zawsze wierzysz we wszystko co mówią producenci gier?.czas zejść na ziemię i przestać żyć złudzeniami......

Jasne a Doom 3 był pisany na ti 4600 a potem na FX5800 i miał być git nawet w 1600x1200....

 

No to pograj sobie w Dooma3 na FX5800 w 1600x1200 z maks detalami aa4 i an 8...

 

Wyszło na to że trzeba mieć prznajmniej 6800Ultra by w chwili premiery poszaleć....

 

Jak mówię o sprzęcie mam na myśli najwyższe rozdzielczości i maks grafikę....

Edytowane przez TomaszPaweł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne a Doom 3 był pisany na ti 4600 a potem na FX5800 i miał być git nawet w 1600x1200....

 

No to pograj sobie w Dooma3 na FX5800 w 1600x1200 z maks detalami aa4 i an 8...

 

Jak mówię o sprzęcie mam na myśli najwyższe rozdzielczości i maks grafikę....

To chyba oczywiste, jezeli robia gre przez 2-3 lata to nie beda caly czas siedziec i optymalizowac ja pod ti4600 jak w sklepach sie 6800U pojawila ;]

Edytowane przez -Caleb-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba oczywiste, jezeli robia gre przez 2-3 lata to nie beda caly czas siedziec i optymalizowac ja pod ti4600 jak w sklepach sie 6800U pojawila ;]

Ja o tym wiem ale niektórzy tego nie rozumieją....

 

Ahh te prezentacje producentów....

 

Obliviona prezentowali na 1900XTX :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

8x7900GTX :lol2: :lol2:

bez komentarza...

 

http://worthplaying.com/press/210/CRYSpcSCRN10a.jpg

 

http://worthplaying.com/press/210/CRYSpcSCRN09a.jpg

 

Bardzo ciekawe różnice w oświetleniu pomiędzy tymi scrennami szczególnie cienie na twarach i otoczeniu..

Te zdjęcia ładnie przedstawiaja efekty zmian pór dnia ;)

 

Ja myśle ze następne produkty ATI czy też NVIDII wystarczą do tej gierki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Unreal Engine3 był pisany z myśla o 6800Ultra a dzisiaj mamy 7900GTX i X1900XTX więc to jedna generacja dalej. Do płynnej gry przewidywali 6800Ultra w SLI. Dzisiejsze karty są od nich szybsze. A do końca roku pewnie coś jeszcze wyjdzie więc nie widzę powodu do paniki. :]

Edytowane przez kojak_ct

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Unreal Engine3 był pisany z myśla o 6800Ultra a dzisiaj mamy 7900GTX i X1900XTX więc to jedna generacja dalej. Do płynnej gry przewidywali 6800Ultra w SLI. Dzisiejsze karty są od nich szybsze. A do końca roku pewnie coś jeszcze wyjdzie więc nie widzę powodu do paniki. :]

Zobaczymy :D jedno w tym caly wariactwie jest dobre ze zaczeli optymalizowac gierki pod Szli bo ciagle im malo mocy heh.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już niedługo wyjdzie tyle smacznych tytułków:)

 

I tak i tak wiadomo że będzie się dawać grać na powiedzmy geforce 6600gt

 

A co do max-det to trzeba zawsze czekać 2 generacje kart aby było to możliwe.

 

Grafika i tak już dzisiaj jest ok ważne aby popracoawali jeszcze bardziej nad fabułą i fizyką graficznie już gry zadowalają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AI vel SI by sie przydalo lepsze :] by takich durniowatych maszkar jak w DIII, H-L 2 czy Oblivionie bylo jak najmniej...eh.. szkoda gadac...w H-L byli bystrzejsi ... kiedys za tym goniono (Ai) a teraz polozyli na to lache bo grafa najwazniejsza ...

Edytowane przez -Caleb-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

... kiedys za tym goniono (Ai) a teraz polozyli na to lache bo grafa najwazniejsza ...

Gonili ale nie dokonili :razz: Jedyne porządne AI w FPSach to było chyba tylko w FAR CRY.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gonili ale nie dokonili :razz: Jedyne porządne AI w FPSach to było chyba tylko w FAR CRY.

Ja bym dodał F.E.A.R'a jeszcze ;).

Co do fabuły to na rewolucję nie liczę. FPSy mają być przyjemne w swojej formie czyli przede wszystkim strzelanie a dopiero później zadawanie pytań ;). Fabuła się przydaje żeby jakoś wytłumaczyć to że nasz bohater idzie i zabija cała masę potworków/strażników (ogółem przeciwników) ale zazwyczej jest ona w FPSach na drugim planie. Tu liczy się przyjemność czerpana z rozwałki. Przynajmnie ja mam takie spojrzenie na to. Oczywiście nie mam nic przeciwko dobrej, porządnej fabule w FPSach...żeby nie było że jestm przeciwny albo coś ;). Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

8x7900GTX :lol2: :lol2:

bez komentarza...

Te zdjęcia ładnie przedstawiaja efekty zmian pór dnia ;)

 

Ja myśle ze następne produkty ATI czy też NVIDII wystarczą do tej gierki

te zdjecia to nie dzialaja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widze ze daleko pamiecia nie siegacie wstecz :D, w grach z ktorych pamietam ze Si bylo niezle a nie sa to nowe produkcje toooo:

 

- Requiem Avenging Angel

- Half Life

- pierwszy UT (wiadomo - błoty :) )

Edytowane przez -Caleb-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no no gra sie narazie zapowiada super ciekawe kiedy bedzie demo ;p i czy mój sprzęt to uciągnie ;p co do grafiki jaka jest na screen'ach to poprostu masakra, pomyślec jak gry będą wyglądac za 5-6-10 lat :]

Edytowane przez maruh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie beda wygladac, bo potrzebowalyby takiego sprzetu ze kazdy musial by miec jakas prywatna/domowa mini eletkrownie do zasilenia kompa w ktorym by siedzialo ze 4grafy sli/ 16rdzeniowe procki/ terabajt ramu i do tego chlodzenie wodne podpiete do sieci wodociagowej w mieszkaniu. tak to bedzie wygladac za 10 lat :D:D

Kurek wez mnie lepiej nie denerwuj bo sie posypia niepotrzebnie % nie wiem jak ty ale mnie gry nie doprowadzaja do orgazmu ale moze Ciebie, nie wiem, nie wnikam w to. a co do premiery, gdzies ty sie uczyl angielskiego za przeproszeniem? czy w filmiku sciagnietym z oficjalnej strony project'u offset gdzie koles prezentowal w tv giere uslyszales ze premiera ma byc w tym roku ? buhaha. przejrzalem i PRZESLUCHALEM caly ten wywiad i koles na koncu spytal McGrath'a kiedy tak mniej-wiecej mozemy oczekiwac premiery gry, na co mcgrath odpowiedzial mu ze prawdopodobnie za 2-3 lata. :) bez komentarza. a wywiad jest z pazdziernika 2005 roku. pozdrawiam

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@CarsonPoland

O jakiej grze napisałeś, że wyjdzie za 2-3 lata? Chyba nie o Crysis, który wychodzi w I kwartale 2007, tak podało EA w marcu tego roku. Demo wyjdzie przed pełną wersją, ale nie wiadomo o ile szybciej.

Edytowane przez WDK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O jakiej grze napisałeś, że wyjdzie za 2-3 lata? Chyba nie o Crysis, który wychodzi w I kwartale 2007, tak podało EA w marcu tego roku. Demo wyjdzie przed pełną wersją, ale nie wiadomo o ile szybciej.

może i wyjdzie za rok ale o grafice jak na screenach zapomnijcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[...]PRZESLUCHALEM caly ten wywiad i koles na koncu spytal McGrath'a kiedy tak mniej-wiecej mozemy oczekiwac premiery gry, na co mcgrath odpowiedzial mu ze prawdopodobnie za 2-3 lata. :) bez komentarza. a wywiad jest z pazdziernika 2005 roku. pozdrawiam

No z prostego rachunku 2005 + miejmy nadzieję 2lata = 2007 więc nie wiem w czym problem. Wydaje mi się, że to Ty chciałeś w tym momencie zabłysnąc znajomością języka, myle się? :|

 

Zobaczymy co przyniesie DX10. Może nie będą potrzebne aż tak potężne maszyny w przyszłych latach ^^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

faktycznie dla Ciebie pazdziernik to koniec roku, a z przedzialu 2-3 lata wybrales sobie akurat 2 lata zeby ladnie pasowalo. a tak pozatym to dajcie mi spokoj, nie mam zamiaru sie z wami klocic o jakas gre ktorej jeszcze nie ma, chcialem tylko poprawic Kurka zyjacego w nieswiadomosci. narka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)

Zobaczymy co przyniesie DX10. Może nie będą potrzebne aż tak potężne maszyny w przyszłych latach ^^

Nawet jeśli, to potrzebny będzie hardware i software do tego...jego wymiana raczej na pewno będzie kosztować....Zrobią grafikę która, powiedzmy, jest 2 razy słabsza od obecnych ale dzięki nowemu DX będzie wszystko obrabiać szybciej. Niby okej (jestem za oczywiście) ale za taką grafikę i tak zapłacimy jak za "nówkę" i "najlepszą" na rynku. Plusem może być jednak zmniejszenie poboru prądu i wydzielanego ciepła. Zresztą nawet teraz tak jest. Karta która kiedyś była "topowa" potrzebowała dużo prądu i naprawdę "suszarkowatego" systemu chłodzenia ma teraz odpowiednik w odpowiednio lepszej technologicznie karcie o IDENTYCZNYCH jak nie lepszych parametrach które pozwalają na to samo i nie grzeją się tak bardzo i nie pochłaniją tyle prądu. Owszem najszybsze grafiki wymagają stopniowo coraz więcej prądu ale grafy "ze średniej półki" pozwalają na całkiem sporo za "całkiem niewiele". Technologia idzie do przodu i bardzo dobrze, inaczej każdy dzisiaj musiałby mieć kompa chłodzonego azotem podpietego do Mini elektrowni atomowej ale dzięki ciągle poprawianym procesom technologicznym sytuacja nie jest zła. Dlatego uważam że panika o nasze źródła prądu jest lekko przesadzona ;). Poczekajmy, zobaczymy. Ja powoli się uodparniam na marketingowy bełkot. Jak Crysis wyjdzie to go obadam, jak uda mi się zagrać przynajmniej w medium detalach z "zadowaljącym" frameratem (nie jestem strasznie wybredny ;) ) to wtedy napiszę, że optymalizacja jest spoko. Narazie cisza. Pozdro. Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może i wyjdzie za rok ale o grafice jak na screenach zapomnijcie.

A to niby dlaczego?! Jakoś jak były screeny z FC, to też się wszyscy zachwycali, a gra w praktyce wyglądała IDENTYCZNIE! Poza tym co to za pieprzenie, przecież mamy 2 rewelacyjne filmiki z tej gry, więc wiemy jak będzie wyglądać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nowe filmiki z unreal engine 2007 jednak crytec wypada lepiej

 

http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=811

 

http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=748

kielnia

 

oczywiscie slaba jakosc ale... no wlasnie Unreal 2004 w tak slabej rozdzielczosci by wygladal niemal tak samo. Zamiast cyrkowej scenerii gdzie poruszaja sie kazde mozliwe elementy dali by w koncu jakis realistyczny model zniszczen i uszkodzen scian i elementow mapy. Tak przeslodzone jak sa mapy w UT2004 to juz przesada juz bardziej brnac w ta strone to glupota moim zdaniem.

 

Zdecydowanie konwencja Crysis czyli "bardziej realnie" ( vide lamiace sie drzewa) mi bardziej odpowiada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I gdzie tam fenomenalna grafika? wszędobylski hdr jakieś odblaskowe podłgi itp, osobiście niespecjalnie mi sie to podoba,może daltego że jestem zwolennikiem otwartych przestrzeni... czekamy na crysis

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktos wczesniej napisal ze silnik Unreal3 pisany byl pod kart GF6800Ultra :)

powiem tyle ze ten silnik jest gotowy od co najmniej paru miesiecy i nie jest to nowy silnik

tylko kolejna modernizacja czekajaca az wyjdzie odpowiedni sprzet ! !

dzis sie nowych silnikow nie pisze ,tylko dodaje nowe procedury do starych

tak jest w 90% PRZYPADKOW ! ! jedyny nowy jaki mi na mysl przychodzi to pisany pod DX8.1 i DX9.0 silnik

FAR CRY ,

wszystkie Quake3-Doomy ,HL2 Unreale jada na starych ciagle modyfikowanych silnikach

jak ktos cos kumaty to sobie znajdzie wspolne linijku kodu ,czytalem kiedys taki artykul na jakiejs ruskiej stronie

wszystko bylo jak na talezu rozpisane , Q2-Q3-Doom3-Q4 to tylko modernizacje kodu i to nie wiecej jak 30% :)

oczywiscie takich rzeczy sie nie rozglasza ,bo lepiej i bardziej Marketingowo powiedziec

ze nowy super wydajny i wspanialy silnik graficzny generacj xx :) nadchodzi :)

 

Kolejneym przykladem jest Obvilion , mialo byc tak pieknie ,screeny rozpowszechniane od roku bily po oczach jakoscia

juz rok temu silnik byl w stanie renderowac grafe , skoro byly screeny :) tylko ze na owczesny sprzet

panowie z Bethesda'y osiagali 4-5 klatek w max jakosci , po co bylo meczyc umysl i pracowac na optymizacja

lepiej i latwiej poczekac az sprzet przyspieszy na tyle ze gra bedzie chodzic na srednich detalach 45 fps :)

takie to czasy

spadlo piracto

zwiekszylo sie lenistwwo programistow

a wszystko naszym kosztem

Edytowane przez Bemx2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktos wczesniej napisal ze silnik Unreal3 pisany byl pod kart GF6800Ultra :)

powiem tyle ze ten silnik jest gotowy od co najmniej paru miesiecy i nie jest to nowy silnik

tylko kolejna modernizacja czekajaca az wyjdzie odpowiedni sprzet ! !

dzis sie nowych silnikow nie pisze ,tylko dodaje nowe procedury do starych

tak jest w 90% PRZYPADKOW ! ! jedyny nowy jaki mi na mysl przychodzi to pisany pod DX8.1 i DX9.0 silnik

FAR CRY ,

wszystkie Quake3-Doomy ,HL2 Unreale jada na starych ciagle modyfikowanych silnikach

jak ktos cos kumaty to sobie znajdzie wspolne linijku kodu ,czytalem kiedys taki artykul na jakiejs ruskiej stronie

wszystko bylo jak na talezu rozpisane , Q2-Q3-Doom3-Q4 to tylko modernizacje kodu i to nie wiecej jak 30% :)

oczywiscie takich rzeczy sie nie rozglasza ,bo lepiej i bardziej Marketingowo powiedziec

ze nowy super wydajny i wspanialy silnik graficzny generacj xx :) nadchodzi :)

 

Kolejneym przykladem jest Obvilion , mialo byc tak pieknie ,screeny rozpowszechniane od roku bily po oczach jakoscia

juz rok temu silnik byl w stanie renderowac grafe , skoro byly screeny :) tylko ze na owczesny sprzet

panowie z Bethesda'y osiagali 4-5 klatek w max jakosci , po co bylo meczyc umysl i pracowac na optymizacja

lepiej i latwiej poczekac az sprzet przyspieszy na tyle ze gra bedzie chodzic na srednich detalach 45 fps :)

takie to czasy

spadlo piracto

zwiekszylo sie lenistwwo programistow

a wszystko naszym kosztem

no to ze q4 jest na silniku niczym mod do doom3 to zadna tajemnica

ale ze silnik dooma wywodzi sie z quake 3 no moze jakies elementy

unreal enigne 3.0 to juz z 2 latka temu byl zrobiony natomiast robienie gier trwa z 1 - 2 lat

no i napewno ma pewne elementy dobrego silnika unreal engine 2.5

natomiast od strony developerskiej znaczaco sie rozni wiele udogodnien dla tworcow gier w porownaniu ze starszym bratem wiec to jet raczej troche wiecej niz mala modernizacja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...