masin Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 racja dawac linka ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszPaweł Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 (edytowane) z ktorego drzewa ty sie urwales przeciez ludzi z cyteka mowili ze dema ktore byly prezentowane na filmikach oraz te screeny nie lecialy na jakims specjalnym sprzecie a64 3500 i karta klasy 7XXX, i napewno mozna liczyc na optymalizacje pod 64 bity ( lepsze textury dadza w tej wersji wieceji + cos tam jeszcze ) zadne 2 rdzeniowy procek nie jest potrzebny pomysl zanim zaczniesz pisac glupoty niczym kilkuletnie dziecko nie majace pojecia o czym pisze ludzie z cryteka to zdolni programisci i w koncu powstanie graficznie cos godnego uwagi bo obecnie poza fear cod2 oblivion graficznie jest kiepskawo i optymalizacja do [gluteus maximus] byc moze niektore efekty+ lepsza wydajnosc zobaczymy dopiero w dx10 natomiast do tej fizy procek jak a64 4000+ w zupelnosc starczy. To nie jest cellfactor zawsze wierzysz we wszystko co mówią producenci gier?.czas zejść na ziemię i przestać żyć złudzeniami...... Jasne a Doom 3 był pisany na ti 4600 a potem na FX5800 i miał być git nawet w 1600x1200.... No to pograj sobie w Dooma3 na FX5800 w 1600x1200 z maks detalami aa4 i an 8... Wyszło na to że trzeba mieć prznajmniej 6800Ultra by w chwili premiery poszaleć.... Jak mówię o sprzęcie mam na myśli najwyższe rozdzielczości i maks grafikę.... Edytowane 20 Kwietnia 2006 przez TomaszPaweł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 (edytowane) Jasne a Doom 3 był pisany na ti 4600 a potem na FX5800 i miał być git nawet w 1600x1200.... No to pograj sobie w Dooma3 na FX5800 w 1600x1200 z maks detalami aa4 i an 8... Jak mówię o sprzęcie mam na myśli najwyższe rozdzielczości i maks grafikę.... To chyba oczywiste, jezeli robia gre przez 2-3 lata to nie beda caly czas siedziec i optymalizowac ja pod ti4600 jak w sklepach sie 6800U pojawila ;] Edytowane 20 Kwietnia 2006 przez -Caleb- Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszPaweł Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 To chyba oczywiste, jezeli robia gre przez 2-3 lata to nie beda caly czas siedziec i optymalizowac ja pod ti4600 jak w sklepach sie 6800U pojawila ;] Ja o tym wiem ale niektórzy tego nie rozumieją.... Ahh te prezentacje producentów.... Obliviona prezentowali na 1900XTX :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 8x7900GTX :lol2: :lol2: bez komentarza... http://worthplaying.com/press/210/CRYSpcSCRN10a.jpg http://worthplaying.com/press/210/CRYSpcSCRN09a.jpg Bardzo ciekawe różnice w oświetleniu pomiędzy tymi scrennami szczególnie cienie na twarach i otoczeniu.. Te zdjęcia ładnie przedstawiaja efekty zmian pór dnia ;) Ja myśle ze następne produkty ATI czy też NVIDII wystarczą do tej gierki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 (edytowane) Unreal Engine3 był pisany z myśla o 6800Ultra a dzisiaj mamy 7900GTX i X1900XTX więc to jedna generacja dalej. Do płynnej gry przewidywali 6800Ultra w SLI. Dzisiejsze karty są od nich szybsze. A do końca roku pewnie coś jeszcze wyjdzie więc nie widzę powodu do paniki. :] Edytowane 20 Kwietnia 2006 przez kojak_ct Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Unreal Engine3 był pisany z myśla o 6800Ultra a dzisiaj mamy 7900GTX i X1900XTX więc to jedna generacja dalej. Do płynnej gry przewidywali 6800Ultra w SLI. Dzisiejsze karty są od nich szybsze. A do końca roku pewnie coś jeszcze wyjdzie więc nie widzę powodu do paniki. :] Zobaczymy :D jedno w tym caly wariactwie jest dobre ze zaczeli optymalizowac gierki pod Szli bo ciagle im malo mocy heh. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puffy Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Już niedługo wyjdzie tyle smacznych tytułków:) I tak i tak wiadomo że będzie się dawać grać na powiedzmy geforce 6600gt A co do max-det to trzeba zawsze czekać 2 generacje kart aby było to możliwe. Grafika i tak już dzisiaj jest ok ważne aby popracoawali jeszcze bardziej nad fabułą i fizyką graficznie już gry zadowalają Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 (edytowane) AI vel SI by sie przydalo lepsze :] by takich durniowatych maszkar jak w DIII, H-L 2 czy Oblivionie bylo jak najmniej...eh.. szkoda gadac...w H-L byli bystrzejsi ... kiedys za tym goniono (Ai) a teraz polozyli na to lache bo grafa najwazniejsza ... Edytowane 20 Kwietnia 2006 przez -Caleb- Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JestemNoobem Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 ... kiedys za tym goniono (Ai) a teraz polozyli na to lache bo grafa najwazniejsza ... Gonili ale nie dokonili :razz: Jedyne porządne AI w FPSach to było chyba tylko w FAR CRY. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Gonili ale nie dokonili :razz: Jedyne porządne AI w FPSach to było chyba tylko w FAR CRY.Ja bym dodał F.E.A.R'a jeszcze ;). Co do fabuły to na rewolucję nie liczę. FPSy mają być przyjemne w swojej formie czyli przede wszystkim strzelanie a dopiero później zadawanie pytań ;). Fabuła się przydaje żeby jakoś wytłumaczyć to że nasz bohater idzie i zabija cała masę potworków/strażników (ogółem przeciwników) ale zazwyczej jest ona w FPSach na drugim planie. Tu liczy się przyjemność czerpana z rozwałki. Przynajmnie ja mam takie spojrzenie na to. Oczywiście nie mam nic przeciwko dobrej, porządnej fabule w FPSach...żeby nie było że jestm przeciwny albo coś ;). Pozdro. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 8x7900GTX :lol2: :lol2: bez komentarza... Te zdjęcia ładnie przedstawiaja efekty zmian pór dnia ;) Ja myśle ze następne produkty ATI czy też NVIDII wystarczą do tej gierki te zdjecia to nie dzialaja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 (edytowane) Widze ze daleko pamiecia nie siegacie wstecz :D, w grach z ktorych pamietam ze Si bylo niezle a nie sa to nowe produkcje toooo: - Requiem Avenging Angel - Half Life - pierwszy UT (wiadomo - błoty :) ) Edytowane 20 Kwietnia 2006 przez -Caleb- Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 hydro2 Mi działają, a pozatym to są te z poprzedniej strony ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 (edytowane) no no gra sie narazie zapowiada super ciekawe kiedy bedzie demo ;p i czy mój sprzęt to uciągnie ;p co do grafiki jaka jest na screen'ach to poprostu masakra, pomyślec jak gry będą wyglądac za 5-6-10 lat :] Edytowane 20 Kwietnia 2006 przez maruh Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2006 (edytowane) nie beda wygladac, bo potrzebowalyby takiego sprzetu ze kazdy musial by miec jakas prywatna/domowa mini eletkrownie do zasilenia kompa w ktorym by siedzialo ze 4grafy sli/ 16rdzeniowe procki/ terabajt ramu i do tego chlodzenie wodne podpiete do sieci wodociagowej w mieszkaniu. tak to bedzie wygladac za 10 lat :D:D Kurek wez mnie lepiej nie denerwuj bo sie posypia niepotrzebnie % nie wiem jak ty ale mnie gry nie doprowadzaja do orgazmu ale moze Ciebie, nie wiem, nie wnikam w to. a co do premiery, gdzies ty sie uczyl angielskiego za przeproszeniem? czy w filmiku sciagnietym z oficjalnej strony project'u offset gdzie koles prezentowal w tv giere uslyszales ze premiera ma byc w tym roku ? buhaha. przejrzalem i PRZESLUCHALEM caly ten wywiad i koles na koncu spytal McGrath'a kiedy tak mniej-wiecej mozemy oczekiwac premiery gry, na co mcgrath odpowiedzial mu ze prawdopodobnie za 2-3 lata. :) bez komentarza. a wywiad jest z pazdziernika 2005 roku. pozdrawiam Edytowane 21 Kwietnia 2006 przez CarsonPoland Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2006 (edytowane) @CarsonPoland O jakiej grze napisałeś, że wyjdzie za 2-3 lata? Chyba nie o Crysis, który wychodzi w I kwartale 2007, tak podało EA w marcu tego roku. Demo wyjdzie przed pełną wersją, ale nie wiadomo o ile szybciej. Edytowane 21 Kwietnia 2006 przez WDK Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF11 Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2006 O jakiej grze napisałeś, że wyjdzie za 2-3 lata? Chyba nie o Crysis, który wychodzi w I kwartale 2007, tak podało EA w marcu tego roku. Demo wyjdzie przed pełną wersją, ale nie wiadomo o ile szybciej. może i wyjdzie za rok ale o grafice jak na screenach zapomnijcie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2006 [...]PRZESLUCHALEM caly ten wywiad i koles na koncu spytal McGrath'a kiedy tak mniej-wiecej mozemy oczekiwac premiery gry, na co mcgrath odpowiedzial mu ze prawdopodobnie za 2-3 lata. :) bez komentarza. a wywiad jest z pazdziernika 2005 roku. pozdrawiam No z prostego rachunku 2005 + miejmy nadzieję 2lata = 2007 więc nie wiem w czym problem. Wydaje mi się, że to Ty chciałeś w tym momencie zabłysnąc znajomością języka, myle się? :| Zobaczymy co przyniesie DX10. Może nie będą potrzebne aż tak potężne maszyny w przyszłych latach ^^ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2006 faktycznie dla Ciebie pazdziernik to koniec roku, a z przedzialu 2-3 lata wybrales sobie akurat 2 lata zeby ladnie pasowalo. a tak pozatym to dajcie mi spokoj, nie mam zamiaru sie z wami klocic o jakas gre ktorej jeszcze nie ma, chcialem tylko poprawic Kurka zyjacego w nieswiadomosci. narka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2006 jam świadom jest CarsonPoland wiem co pisze... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Ja się będe cieszył jak to demko wypuszczą tak jak zapowiadali, czyli pod koniec roku ;) A CRYSIS to niech wyjdzie w przyszłym i też będzie dobrze ;) :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2006 (edytowane) (...) Zobaczymy co przyniesie DX10. Może nie będą potrzebne aż tak potężne maszyny w przyszłych latach ^^ Nawet jeśli, to potrzebny będzie hardware i software do tego...jego wymiana raczej na pewno będzie kosztować....Zrobią grafikę która, powiedzmy, jest 2 razy słabsza od obecnych ale dzięki nowemu DX będzie wszystko obrabiać szybciej. Niby okej (jestem za oczywiście) ale za taką grafikę i tak zapłacimy jak za "nówkę" i "najlepszą" na rynku. Plusem może być jednak zmniejszenie poboru prądu i wydzielanego ciepła. Zresztą nawet teraz tak jest. Karta która kiedyś była "topowa" potrzebowała dużo prądu i naprawdę "suszarkowatego" systemu chłodzenia ma teraz odpowiednik w odpowiednio lepszej technologicznie karcie o IDENTYCZNYCH jak nie lepszych parametrach które pozwalają na to samo i nie grzeją się tak bardzo i nie pochłaniją tyle prądu. Owszem najszybsze grafiki wymagają stopniowo coraz więcej prądu ale grafy "ze średniej półki" pozwalają na całkiem sporo za "całkiem niewiele". Technologia idzie do przodu i bardzo dobrze, inaczej każdy dzisiaj musiałby mieć kompa chłodzonego azotem podpietego do Mini elektrowni atomowej ale dzięki ciągle poprawianym procesom technologicznym sytuacja nie jest zła. Dlatego uważam że panika o nasze źródła prądu jest lekko przesadzona ;). Poczekajmy, zobaczymy. Ja powoli się uodparniam na marketingowy bełkot. Jak Crysis wyjdzie to go obadam, jak uda mi się zagrać przynajmniej w medium detalach z "zadowaljącym" frameratem (nie jestem strasznie wybredny ;) ) to wtedy napiszę, że optymalizacja jest spoko. Narazie cisza. Pozdro. Edytowane 21 Kwietnia 2006 przez TrueVanDal Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2006 może i wyjdzie za rok ale o grafice jak na screenach zapomnijcie.A to niby dlaczego?! Jakoś jak były screeny z FC, to też się wszyscy zachwycali, a gra w praktyce wyglądała IDENTYCZNIE! Poza tym co to za pieprzenie, przecież mamy 2 rewelacyjne filmiki z tej gry, więc wiemy jak będzie wyglądać :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość crysis Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2006 (edytowane) nowe filmiki z unreal engine 2007 jednak crytec wypada lepiej http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=811 http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=748 Edytowane 22 Kwietnia 2006 przez crysis Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2006 nowe filmiki z unreal engine 2007 jednak crytec wypada lepiej http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=811 http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=748 kielnia oczywiscie slaba jakosc ale... no wlasnie Unreal 2004 w tak slabej rozdzielczosci by wygladal niemal tak samo. Zamiast cyrkowej scenerii gdzie poruszaja sie kazde mozliwe elementy dali by w koncu jakis realistyczny model zniszczen i uszkodzen scian i elementow mapy. Tak przeslodzone jak sa mapy w UT2004 to juz przesada juz bardziej brnac w ta strone to glupota moim zdaniem. Zdecydowanie konwencja Crysis czyli "bardziej realnie" ( vide lamiace sie drzewa) mi bardziej odpowiada Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac102 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2006 I gdzie tam fenomenalna grafika? wszędobylski hdr jakieś odblaskowe podłgi itp, osobiście niespecjalnie mi sie to podoba,może daltego że jestem zwolennikiem otwartych przestrzeni... czekamy na crysis pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buu Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Wow widzialem kilka trailerow i musze powiedziec, ze niezle sie ptrezentuje, szczegolnie GDC 2006 Trailer HD. Niezle chmury, ogolnie wypas. Cos czuje ze dla tego silniczka kupie grafe pod dx10. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 (edytowane) Ktos wczesniej napisal ze silnik Unreal3 pisany byl pod kart GF6800Ultra :) powiem tyle ze ten silnik jest gotowy od co najmniej paru miesiecy i nie jest to nowy silnik tylko kolejna modernizacja czekajaca az wyjdzie odpowiedni sprzet ! ! dzis sie nowych silnikow nie pisze ,tylko dodaje nowe procedury do starych tak jest w 90% PRZYPADKOW ! ! jedyny nowy jaki mi na mysl przychodzi to pisany pod DX8.1 i DX9.0 silnik FAR CRY , wszystkie Quake3-Doomy ,HL2 Unreale jada na starych ciagle modyfikowanych silnikach jak ktos cos kumaty to sobie znajdzie wspolne linijku kodu ,czytalem kiedys taki artykul na jakiejs ruskiej stronie wszystko bylo jak na talezu rozpisane , Q2-Q3-Doom3-Q4 to tylko modernizacje kodu i to nie wiecej jak 30% :) oczywiscie takich rzeczy sie nie rozglasza ,bo lepiej i bardziej Marketingowo powiedziec ze nowy super wydajny i wspanialy silnik graficzny generacj xx :) nadchodzi :) Kolejneym przykladem jest Obvilion , mialo byc tak pieknie ,screeny rozpowszechniane od roku bily po oczach jakoscia juz rok temu silnik byl w stanie renderowac grafe , skoro byly screeny :) tylko ze na owczesny sprzet panowie z Bethesda'y osiagali 4-5 klatek w max jakosci , po co bylo meczyc umysl i pracowac na optymizacja lepiej i latwiej poczekac az sprzet przyspieszy na tyle ze gra bedzie chodzic na srednich detalach 45 fps :) takie to czasy spadlo piracto zwiekszylo sie lenistwwo programistow a wszystko naszym kosztem Edytowane 25 Kwietnia 2006 przez Bemx2k Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość crysis Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Ktos wczesniej napisal ze silnik Unreal3 pisany byl pod kart GF6800Ultra :) powiem tyle ze ten silnik jest gotowy od co najmniej paru miesiecy i nie jest to nowy silnik tylko kolejna modernizacja czekajaca az wyjdzie odpowiedni sprzet ! ! dzis sie nowych silnikow nie pisze ,tylko dodaje nowe procedury do starych tak jest w 90% PRZYPADKOW ! ! jedyny nowy jaki mi na mysl przychodzi to pisany pod DX8.1 i DX9.0 silnik FAR CRY , wszystkie Quake3-Doomy ,HL2 Unreale jada na starych ciagle modyfikowanych silnikach jak ktos cos kumaty to sobie znajdzie wspolne linijku kodu ,czytalem kiedys taki artykul na jakiejs ruskiej stronie wszystko bylo jak na talezu rozpisane , Q2-Q3-Doom3-Q4 to tylko modernizacje kodu i to nie wiecej jak 30% :) oczywiscie takich rzeczy sie nie rozglasza ,bo lepiej i bardziej Marketingowo powiedziec ze nowy super wydajny i wspanialy silnik graficzny generacj xx :) nadchodzi :) Kolejneym przykladem jest Obvilion , mialo byc tak pieknie ,screeny rozpowszechniane od roku bily po oczach jakoscia juz rok temu silnik byl w stanie renderowac grafe , skoro byly screeny :) tylko ze na owczesny sprzet panowie z Bethesda'y osiagali 4-5 klatek w max jakosci , po co bylo meczyc umysl i pracowac na optymizacja lepiej i latwiej poczekac az sprzet przyspieszy na tyle ze gra bedzie chodzic na srednich detalach 45 fps :) takie to czasy spadlo piracto zwiekszylo sie lenistwwo programistow a wszystko naszym kosztem no to ze q4 jest na silniku niczym mod do doom3 to zadna tajemnica ale ze silnik dooma wywodzi sie z quake 3 no moze jakies elementy unreal enigne 3.0 to juz z 2 latka temu byl zrobiony natomiast robienie gier trwa z 1 - 2 lat no i napewno ma pewne elementy dobrego silnika unreal engine 2.5 natomiast od strony developerskiej znaczaco sie rozni wiele udogodnien dla tworcow gier w porownaniu ze starszym bratem wiec to jet raczej troche wiecej niz mala modernizacja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...