Gość CBZ Opublikowano 16 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2007 Patrzac teraz na Bioshocka i tego co potrafi UE3... UE2.5 mocno podrasowany ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 16 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2007 (edytowane) UE2.5 mocno podrasowany ;)no cóż, chyba sami twórcy engine nie moga sie mylic ? http://www.unrealtechnology.com/html/powered/announced.shtml ja tu widze Third Generation Titles czyli UE3. na dodatek Unreal_engine Edytowane 16 Września 2007 przez WeqWeq Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasrka Opublikowano 16 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2007 UE2.5 mocno podrasowany ;)tiaa a mercedes to podrasowany kaszlak :mur: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CBZ Opublikowano 16 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2007 Ktos tutaj usilnie twierdzil, ze Bio jest na rasowanym UE2.5 :mur: Stad moj blad, sry. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 16 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2007 (edytowane) Ktos tutaj usilnie twierdzil, ze Bio jest na rasowanym UE2.5 :mur: Stad moj blad, sry.bo tak jest ;) Bioshock byl tworzony pod UE2.x, pozniej zostal "przekompilowany" pod UE3. imo pierwszym "prawdziwym" tytulem UE3 na piecu, jest MoH:A http://en.wikipedia.org/wiki/Bioshock Edytowane 16 Września 2007 przez Sulaco Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 16 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2007 (edytowane) bo tak jest ;) Bioshock byl tworzony pod UE2.x, pozniej zostal "przekompilowany" pod UE3. imo pierwszym "prawdziwym" tytulem UE3 na piecu, jest MoH:A http://en.wikipedia.org/wiki/Bioshock jesli wikipedia jest dla Ciebie wiarygodniejszym i aktualniejszym zrodlem informacji niz strona http://www.unrealtechnology.com/html/powered/announced.shtml to szacun dla Ciebie ... tu twoja skarbnica wiedzy twierdzi co innego już Unreal_engine nie wiem czy ty jesteś ślepy , pisze na stronie unrealtechnology jak byk w grupie 3rd generation to znaczy ze jest w pełni zgodny z UE3 ale widać ze dalej wolisz rozpowszechniać własne bzdury i domysły ... przy promocji Gears of War ktore jest w tej samej grupie co Bioshock trabili ze jest to gra na UE3 . To samo z MoH o ktorym piszesz - rowniez ta sama grupa co Bioshock !!! pokażesz takiemu niezbity dowód a on dalej swoje .... co mnie obchodzi co było kiedyś, ważne jak jest teraz ... Duke Nukem najpierw był na engine Q2 a pozniej wskoczyli na Unreal to znaczy ze jak kiedys wyjdzie to bedzie na silniku Q2 tak naprawde ?!? pieprzysz ! Edytowane 16 Września 2007 przez WeqWeq Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 16 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2007 a a moze to cry engine 2, albo pomylilem tematy?! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 16 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2007 a a moze to cry engine 2, albo pomylilem tematy?!poprostu nie lubie jak ktoś rozpowszechnia bzdury na podstawie błędnych artykułów albo nie sprawdzi u źródła jaka jest prawda . sorry .. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moulder Opublikowano 17 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2007 bo tak jest ;) Bioshock byl tworzony pod UE2.x, pozniej zostal "przekompilowany" pod UE3. imo pierwszym "prawdziwym" tytulem UE3 na piecu, jest MoH:A http://en.wikipedia.org/wiki/Bioshock Pierwszy był Rainbow Six Six Vegas. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 17 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2007 (edytowane) nie wiem czy ty jesteś ślepy , pisze na stronie unrealtechnology jak byk w grupie 3rd generation to znaczy ze jest w pełni zgodny z UE3zapomniales (a moze nie wiesz?), ze dev na roznych platformach wykorzystuja rozne silniki - przyklad R6:Vegas, tak wiec takie listy to sobie mozesz, dzieciom na dobranoc czytac ;) . z mojej strony EOT Pierwszy był Rainbow Six Six Vegas.nie. R6Vegas to na piecu UE2.5, na XO byl UE3. szybko uprzedzam nastepny tytul - Roboblitz to tez nie UE3, tylko UE2.6. w obu przypadkch wystarczy zajrzec w pliki .exe. EOT EOT ;) Edytowane 17 Września 2007 przez Sulaco Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 17 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2007 WeqWeq Chcesz miec 2 tygodnie wolnego od pisania czy wystarczy miesiac ZKU? Bo niestety obrazanie innych i OT nie wystarczy do bana... A dzis mam lzejszy humor. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 17 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2007 wracajac szybko do tematu duze prawdopodobienstwo, ze dzisiaj beda nowe klucze - jedna seria na tydzien. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 17 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2007 wracajac szybko do tematu duze prawdopodobienstwo, ze dzisiaj beda nowe klucze - jedna seria na tydzien. I pewnie znowu dla subów, mogliby dać normalnie otwartą betę i przynajmniej byłoby jasne czy rozgrywka w MP by podeszła. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 17 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2007 Gwoli scislosci narazie "najpelniejszy: UE3 ma GOW. Bioshock Roboblitz Vegas Czerpia tylko z UE3 niektore efekty (napisali UE3 bo fajnie brzmi:P), spojzcie na UT2k7 i bioshocka w ktorym niektore textury sa jak w q2, jesli to ten sam engine to ja postoje;] Zeby nie bylo OT http://maxygames.no.sapo.pt/Crysis.jpg Hmmm gdzie sie ta grafika w crysisie podziala? Pamietam coraz lepsze screeny natura vs crysis....a teraz jak widze z tej betki fotki na max detalach to wyglada srednio :blink: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 17 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2007 Zeby nie bylo OT http://maxygames.no.sapo.pt/Crysis.jpg Hmmm gdzie sie ta grafika w crysisie podziala? Pamietam coraz lepsze screeny natura vs crysis....a teraz jak widze z tej betki fotki na max detalach to wyglada srednio :blink: Po pierwsze to jest beta, słabe tekstury, brak niektórych efektów, po drugie w becie nie ma max. detali są niedostępne, po trzecie beta jest w DX9, w DX10 może wyglądać o wiele lepiej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 17 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2007 Po pierwsze to jest beta, słabe tekstury, brak niektórych efektów, po drugie w becie nie ma max. detali są niedostępne, po trzecie beta jest w DX9, w DX10 może wyglądać o wiele lepiej.no w becie v2 sporo popawili szczegolnie jakosc tekstur, na forum bety ludzie pisza, ze na slabszych kartach np.7900 dosc mocno przyspieszyla. teraz naprawde wyglada to ok. z drobnymi wyjatkami. przez najblizsze pare lat, Crysis bedzie benchmarkiem, tak jak FC ;) btw: 1280x1024 bez fsaa, w low to ~230MB vram, medium ~280MB, high ponad 420MB. w 1920x1200 fsaa 4x high ~740MB ;) i jescze maly bench high, 1920x1200, aniso 16x, bez fsaa SLI/single 2007-09-16 21:47:35 - Crysis Frames: 5982 - Time: 189885ms - Avg: 31.503 - Min: 21 - Max: 39 2007-09-16 21:54:51 - Crysis1 Frames: 3612 - Time: 150182ms - Avg: 24.050 - Min: 17 - Max: 28 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 17 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2007 (edytowane) Po pierwsze to jest beta, słabe tekstury, brak niektórych efektów, po drugie w becie nie ma max. detali są niedostępne, po trzecie beta jest w DX9, w DX10 może wyglądać o wiele lepiej. tak tak :lol2: Wyjdzie singiel to sie zobaczy bo jak na razie to wg mnie tak wlasnie bedzie wygladal przelomowy (graficznie) crysis, publika nafaszerowana renderami, a teraz jest cos w stylu: :blink: Obym sie mylil ale dla mnie sytuacja jest oczywista jak w przypadku wielu innych gier kiedy po premierze grafika na pc miala sie do screenow przedpremierowych jak... nie bede sie nieladnie wyrazal Edytowane 17 Września 2007 przez CarsonPoland Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 17 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2007 zapomniales (a moze nie wiesz?), ze dev na roznych platformach wykorzystuja rozne silniki - przyklad R6:Vegas, tak wiec takie listy to sobie mozesz, dzieciom na dobranoc czytac ;) .nie wiem skąd bierzesz te rewelacje ale to wierutne bzdury ... zapomniałeś tylko przedstawić jakieś dowody na ich poparcie - to o czym mówisz o niczym nie świadczy i niczego nie dowodzi ... zastosowanie UE3 w Bioshock jest faktem, czy wam sie podoba to czy nie ... możecie dalej rozpowszechniać swoje teorie "o kosmitach" tylko nie wiem po co ... ----------------- a teraz na temat, tutaj mozna sie rejestrowac do otrzymania kluczy do kolejnych bet http://incrysis.com/crysis-beta/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 17 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2007 (edytowane) Troche kulawo tak porownywac wymagania Bioshocka do Crysisa W Bioshocku w najwiekszym pomieszczeniu i zarazem obszarze widocznosci ( max textur shaderow i polygonow do obliczenia ) mamy tak na Oko 3x mniej do renderowania niz w takiej samej scenie w Crysisie . W Bioshocku na moim skromny sprzecie mam maxymalnie nawet i 100fps 1280x960 all max ( minimum 30 fps ) a to dzieki temu ze czasami jest naprawde malo do obliczania dla GPU . W Crysisie w 3/4 scen/leveli/map bedzie znacznie wiecej do liczenia niz w przecietnej mapie Bioshocka. Tak naprawde co potrafi UE3 dowiemy sie po wyjsciu UT3 . sorry za lekkiego offtopa Edytowane 17 Września 2007 przez Mario2k Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 17 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2007 (edytowane) a teraz na temat, tutaj mozna sie rejestrowac do otrzymania kluczy do kolejnych bet http://incrysis.com/crysis-beta/ O, o tym nie wiedziałem. Gotowe. Edytowane 17 Września 2007 przez Vennor Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 17 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2007 na FP ruszyl nowy "batch" tyle, ze znowu dla subow :( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasrka Opublikowano 17 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2007 (edytowane) Troche kulawo tak porownywac wymagania Bioshocka do Crysisa W Bioshocku w najwiekszym pomieszczeniu i zarazem obszarze widocznosci ( max textur shaderow i polygonow do obliczenia ) mamy tak na Oko 3x mniej do renderowania niz w takiej samej scenie w Crysisie . W Bioshocku na moim skromny sprzecie mam maxymalnie nawet i 100fps 1280x960 all max ( minimum 30 fps ) a to dzieki temu ze czasami jest naprawde malo do obliczania dla GPU . W Crysisie w 3/4 scen/leveli/map bedzie znacznie wiecej do liczenia niz w przecietnej mapie Bioshocka. Tak naprawde co potrafi UE3 dowiemy sie po wyjsciu UT3 . sorry za lekkiego offtopa kompletna bzdura watpie abysmy sporo cos lepszego ujrzyli w ut3 od bioshocka ktory jak dotad prezentuje najlepsze wykorzystanie ue3.0. Nawet jesli wymagania ut3 beda wieksze od bioshocka przy nieco lepszej grafie wiekszej ilosci polygonow czy shaderow na scene to tylko bedzie umiejszalo umiejetnosci epica ( tworcy tego enigne ) w moich oczach. A tez nie piszmy takich peanow na temat crysia czy cryengine 2.0 jakby to nie wiem co bylo. Tak naprawde jest to krok dalej niz ue3.0 ale napewno nie jest to krok milowy Edytowane 17 Września 2007 przez jasrka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 17 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2007 kompletna bzdura watpie abysmy sporo cos lepszego ujrzyli w ut3 od bioshocka ktory jak dotad prezentuje najlepsze wykorzystanie ue3.0. Nawet jesli wymagania ut3 beda wieksze od bioshocka przy nieco lepszej grafie wiekszej ilosci polygonow czy shaderow na scene to tylko bedzie umiejszalo umiejetnosci epica ( tworcy tego enigne ) w moich oczach. A tez nie piszmy takich peanow na temat crysia czy cryengine 2.0 jakby to nie wiem co bylo. Tak naprawde jest to krok dalej niz ue3.0 ale napewno nie jest to krok milowy Oj akurat BioS ma textury cienkie ....... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 17 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2007 nie wiem skąd bierzesz te rewelacje ale to wierutne bzdury ... zapomniałeś tylko przedstawić jakieś dowody na ich poparcie - to o czym mówisz o niczym nie świadczy i niczego nie dowodzi ... zastosowanie UE3 w Bioshock jest faktem, czy wam sie podoba to czy nie ... możecie dalej rozpowszechniać swoje teorie "o kosmitach" tylko nie wiem po co ... 2754844[/snapback] Oj akurat BioS ma textury cienkie ....... ...no wlasnie taki bioshock i UT2k7 roznica w texturach kolosalna... http://blog.pc-actual.com/images/unreal-to...13025113538.jpg http://files.xboxic.com/xbox-360/bioshock/...ck-screen-2.jpg I moze to ludzi mylic, ja jednak czuje w moczu i kosciach ze Crysis jak i UT2k7 zabije najmocniejsze kompy przy max detalach (8800 oczywiscie a nie g9x) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaPi Opublikowano 17 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2007 http://www.unrealtechnology.com/html/powered/announced.shtml To powinno zakonczyc spory, jednak fakt faktem UE3 roznic sie moze i to znacznie..z tad pewnie owe klotnie i nie porozumienia. ...no wlasnie taki bioshock i UT2k7 roznica w texturach kolosalna... http://blog.pc-actual.com/images/unreal-to...13025113538.jpg http://files.xboxic.com/xbox-360/bioshock/...ck-screen-2.jpg I moze to ludzi mylic, ja jednak czuje w moczu i kosciach ze Crysis jak i UT2k7 zabije najmocniejsze kompy przy max detalach (8800 oczywiscie a nie g9x) Zechcij porownywac tekstury BS z PCta, bo jak wszystkich wiadomo X360 mocno obcina detale. Pozdrawiam PaPi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 17 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2007 http://www.unrealtechnology.com/html/powered/announced.shtml To powinno zakonczyc spory, jednak fakt faktem UE3 roznic sie moze i to znacznie..z tad pewnie owe klotnie i nie porozumienia. ...no wlasnie taki bioshock i UT2k7 roznica w texturach kolosalna... http://blog.pc-actual.com/images/unreal-to...13025113538.jpg http://files.xboxic.com/xbox-360/bioshock/...ck-screen-2.jpg I moze to ludzi mylic, ja jednak czuje w moczu i kosciach ze Crysis jak i UT2k7 zabije najmocniejsze kompy przy max detalach (8800 oczywiscie a nie g9x) dokładnie może być cienko :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 17 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2007 Zechcij porownywac tekstury BS z PCta, bo jak wszystkich wiadomo X360 mocno obcina detale. Pozdrawiam PaPi Przyznaje http://www.gamespot.com/features/6178185/p-2.html Roznica miedzy xklockiem a pc jest lecz niewielka "You won't sacrifice much image quality if you choose to play on the Xbox 360" Jednak BS przeszedlem cale i wiem co moje oczy widzialy, nieraz textury jak w q2... http://img239.imageshack.us/img239/1571/10uu0.jpg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 17 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2007 taki mały szczegol ze obecne karty graficzne są już za słabe do DX10 i Crysis niedługo to udowodni ... wogole nie wiem kiedy bedzie premiera komputera ktory pociagnie Crysis na full detalach w DX10 w 1280x1024 ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 17 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2007 pewnie za 2-3 lata,bo dopiero dziś można pograć na full w gierki sprzed 2-3lat :( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naxt Opublikowano 18 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2007 pewnie za 2-3 lata,bo dopiero dziś można pograć na full w gierki sprzed 2-3lat :(chyba na 7600GT :lol2: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...