Orgiusz Opublikowano 9 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2007 :rolleyes: Wylacz anizo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 9 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2007 znalazlem kompromis. Tekstury LOW, pare na med, i post procesing moze zostac na high. Wtedy juz gra w 1024x768 nie jest taka tragiczna, choć zdarzaja sie doczytki, to mam nadzieje, ze cos sie poprawi do dema sp ale wcale sie nie łudzę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satoshie Opublikowano 9 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2007 Q&A: Crytek CEO specs out Crysis Cevat Yerli spells out the system requirements for his upcoming first-person shooter, and offers insight on getting the most from the hardware. Here are the minimum and recommended system requirements from Crytek and EA: Minimum System Requirements OS – Windows XP or Windows Vista Processor – 2.8 GHz or faster (XP) or 3.2 GHz or faster* (Vista) Memory – 1.0 GB RAM (XP) or 1.5 GB RAM (Vista) Video Card –256 MB** Hard Drive – 12GB Sound Card – DirectX 9.0c compatible * Supported Processors: Intel Pentium 4 2.8 GHz (3.2 GHz for Vista) or faster, Intel Core 2.0 GHz (2.2 GHz for Vista) or faster, AMD Athlon 2800+ (3200+ for Vista) or faster. ** Supported chipsets: NVIDIA GeForce 6800 GT or greater; ATI Radeon 9800 Pro (Radeon X800 Pro for Vista) or greater. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. Integrated chipsets are not supported. Updates to your video and sound card drivers may be required. Recommended System Requirements OS – Windows XP / Vista Processor – Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ Memory – 2.0 GB RAM GPU – NVIDIA GeForce 8800 GTS/640 or similar I jeszcze jedna ciekawostka ;) GS: When we talked last year it was said that Crysis will ship with 32-bit and 64-bit versions. Is 64-bit still in the box? Does it offer any kind of performance improvements as predicted? CY: Yes 64-bit in general runs better than 32-bit. In fact I would recommend gamers run 64-bit only under very-high configurations. We ship both 32-and-64-bit out of box. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizardus Opublikowano 9 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2007 (edytowane) haha 64bit chodzi lepiej niz 32bit ale nie uruchamiajcie na low/mid endach zal.ru , pewnie znow kamyczki na plazach zamiast piaskow - 5% fps Edytowane 9 Października 2007 przez Lizardus Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 9 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2007 nie wiem co jest grane, zainstalowałem najnowsze drivery, a ten dalej swoje:miałęm tak samo jak Ty gdy pierwszy raz odpaliłem gre, wyszedłemz gry wszedłęm jeszcze raz i juz było good. napewno nie jest to przegrzewanie sie grafy [ no przynajmniej u mnie] bo było ledwo 60*. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChrisG Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 (edytowane) No to kończcie gdybac oficjalne wymagania dzisiejsze http://www.incrysis.com/index.php?option=c...view&id=508 do gry potrzebny 8800GTS na maxa,a nie gadałem ze na show owiele lepiej juz chodziło :) Edytowane 10 Października 2007 przez ChrisG Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro18 Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 (edytowane) Jeśli znudziło się komuś grać, to chętnie przyjmę w darowiznę serial i klucz aktywacyjny (serial mam, ale nie wiem czy serial i klucz aktywacyjny są ze sobą w jakiś sposób powiązane?). Z góry dziękuję! Darowizny proszę na PW! :D PEACE!! PS ChrisG: spójrz 3 posty wyżej - już zostały te wymagania podane Edytowane 10 Października 2007 przez maro18 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 Jeśli znudziło się komuś grać, to chętnie przyjmę w darowiznę serial i klucz aktywacyjny (serial mam, ale nie wiem czy serial i klucz aktywacyjny są ze sobą w jakiś sposób powiązane?). Z góry dziękuję! Darowizny proszę na PW! :D PEACE!! PS ChrisG: spójrz 3 posty wyżej - już zostały te wymagania podane Nie są ze sobą powiązane, masz jeden klucz i potrzebny jest do instalacji jak i aktywacji. Ja wpisałem dwa różne klucze inny przy instalce i aktywacji i nie mogłem się wbić na żaden serwer, potem wszystko zrobiłem na jednym kluczyku i działa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 Zdjęcie porównujące poziom detali. http://games.tiscali.cz/clanek/screen_deta...mp;img=bbg4.jpg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro18 Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 Nie są ze sobą powiązane, masz jeden klucz i potrzebny jest do instalacji jak i aktywacji. Ja wpisałem dwa różne klucze inny przy instalce i aktywacji i nie mogłem się wbić na żaden serwer, potem wszystko zrobiłem na jednym kluczyku i działa. A to ciekawa informacja... Myślałem, że wpisuje się serial, a później trzeba "uzyskać" klucz aktywacyjny, nigdzie się nie spotkałem z tym , że to jeden i ten sam klucz :blink: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satoshie Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 Q&A with NVIDIA@InCrysis.com DX9 vs. DX10 Comparison Screenshots 3D Waves (DX9) 3D Waves (DX10) Motion Blur (DX9) Motion Blur (DX10) Mountains (DX9) Mountains (DX10) Sun Shafts (DX9) Sun Shafts (DX10) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 Teraz różnica jest zauważalna... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 (edytowane) heh , widac ze nie chcialo sie zrobic kilku rzeczy w DX9 .... sun shafty lepsze widzialem w just cause .... ale coz, jak sie chce wypromowac DX10 to trzeba uwypuklic roznice miedzy jest a nie ma Edytowane 10 Października 2007 przez OpenSource Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 W artykule piszą, że jest tego więcej niż na tych screen'ach, nazywają po imieniu a niektórych jeszcze nie zdradzają by zrobić niespodziankę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 heh , widac ze nie chcialo sie zrobic kilku rzeczy w DX9 .... sun shafty lepsze widzialem w just cause .... ale coz, jak sie chce wypromowac DX10 to trzeba uwypuklic roznice miedzy jest a nie ma Tak od zawsze było. Dx8.1 ti4200 dx9.0 ati 9800 Hl2... niby wszystko gorsze pod 8.1...a possał człowiek patche/mody i różnicy byś między wodą i shaderami nie zauważył;) To taki hłyt maketintowy:) Ale tu trzeba przyznać dx10 rox..:P szkoda że viśta:( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 to czy rox to sie dopiero przekonamy ;) a ile gier bedzie w DX10 oprocz Crysis ? ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 Ja wymienie te na ktore czekam; Hellgate London UT2k7 Alan Wake :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro18 Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 (edytowane) Na tej stronie odpowiadającej na odwieczne lamerskie pytanie "czy mi pójdzie" pojawił się crysis. W sumie to ciekawostka, bo póki gra nie wyjdzie i nie zrobią testów, to sobie można pogdybać... Ja np. uwaliłem ten test, bo... mam za mało miejsca na twardzielu :-) I mimo, że pozostałe komponenty przechodzą mi test recommended, to wychodzi mi, że mój komp to złom B-) Edytowane 10 Października 2007 przez maro18 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamove Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 Żal.pl grac w ta gre na low/medium bo po screenach to wyglada jak Far Cry Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 (edytowane) Żal.pl grac w ta gre na low/medium bo po screenach to wyglada jak Far Cry a jak kogos nie stac na nowy komputer to znaczy ze ma nie grac na low/medium bo jest zalosny ? a jak ktos nie chce visty kupowac i instalowac to tez zal.pl ?? nie rozumiem ... zal.pl to wciskac kit ze nie da sie zrobic obslugi DX10 pod XP ... a poza tym Crysis zaoferuje cos wiecej niz tylko ladne obrazki, prawda ? ;) Edytowane 10 Października 2007 przez OpenSource Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RazorBMW Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 Jak ktoś jest chętny, niech odda mi swój kluczyk na PW plz! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tow3r Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 (edytowane) proponuje looknąc tutaj na low to high Różnice xD http://www.overclock.net/video-game-news/2...red-dx10-i.html wyjeśnienie dla retardów jak ja ... http://www.overclock.net/video-game-news/2...tml#post2832760 Edytowane 10 Października 2007 przez Tow3r Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 zal.pl to wciskac kit ze nie da sie zrobic obslugi DX10 pod XP ...To nie kit tylko prawda , ale tak nie płacz wszedł OpenGL 3.0 - czyli efekty z dx10 pod xp. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 ale tak nie płacz chyba ze śmiechu, pełny bump mapping tylko na very high details inaczej "płaskie kamyki" ? xD Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 OpenSource Bumpmapping to masz juz na High Na VeryHigh to jest ParalaxMapping zrzerajacy 2,5x tyle mocy GPU co Bumpmapping . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surix Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 zal.pl to wciskac kit ze nie da sie zrobic obslugi DX10 pod XP ... To nie kit tylko prawda , ale tak nie płacz wszedł OpenGL 3.0 - czyli efekty z dx10 pod xp. Na twoim 8600GT Dx 10 też będzie "pięknie" chodzić :-P czyli nie ma się nad czym zachwycać... dali screeny gdzie widać dość znaczącą różnicę i to wszystko, następna generacja kart to będzie możliwy wtedy Dx 10 full.......... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 (edytowane) OpenSource Bumpmapping to masz juz na High Na VeryHigh to jest ParalaxMapping zrzerajacy 2,5x tyle mocy GPU co Bumpmapping . mozesz sobie nazywac to nawet paralalalax hyper ultra mapping :P co nie zmienia faktu ze w innych grach chyba ten efekt byl juz obecny i wcale nie wymagal 8800GTS :D a pewnie chcac go wlaczyc w Crysis nie obejdzie sie bez high ustawien , czyli przesuwajac na high liczyc sie z wlaczeniem miolionow innych efektow ;) czyli spadek wydajnosci na kartach innych niz 8800Ultra :D http://www.thg.ru/graphic/20060114/images/...apping_1big.jpg mam nadzieje ze ustawienia w Crysis beda bardziej przychylne ;) Edytowane 10 Października 2007 przez OpenSource Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Halfi Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 3D Waves mnie powala na ziemie .... dawac demo! dx10! :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 (edytowane) Na tej stronie odpowiadającej na odwieczne lamerskie pytanie "czy mi pójdzie" pojawił się crysis. W sumie to ciekawostka, bo póki gra nie wyjdzie i nie zrobią testów, to sobie można pogdybać... Ja np. uwaliłem ten test, bo... mam za mało miejsca na twardzielu :-) I mimo, że pozostałe komponenty przechodzą mi test recommended, to wychodzi mi, że mój komp to złom B-) Jedyne co "ledwie" przeszedł mój komp to wymagania pod względem....systemu :lol2: Wygląda na to,że xp pro 64 to dla panów z cryteca średnia opcja :lol: Edytowane 10 Października 2007 przez jurek911 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 a pewnie chcac go wlaczyc w Crysis nie obejdzie sie bez high ustawien , czyli przesuwajac na high liczyc sie z wlaczeniem miolionow innych efektow ;)Crysis jest na tyle konfigurowalny, że można sobie ręcznie ustawić w cfg, jakie efekty i w jakim stopniu mają być włączone w danych detalach shaderów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...