Skocz do zawartości
nrl

Crysis - Zamykamy :]

Rekomendowane odpowiedzi

a jakie numery padna w Totka jutro?

nikt mi nie wmowi ze jesli w fear mozna grac na danej karcie w 1280x1024 high details bez soft shadows to crysis nie pojdzie w 1024x760 medium high details ( prawdopodobnie bez soft shadows heh)

majac 5500-6000 3dmarkow 2005 mozna spac spokonie

 

crytek slynie z optymalizacji dla maniakow potrzebujacych fsaa 4x AA x16 oczywiscie beda potrzebne drozsze rozwiazania

 

:lol2: :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość SamoDobro

nikt mi nie wmowi

alez nikt Ci nic nie wmawia, ale zauwaz pewna dyskretna roznice: w FEAR masz ciasne korytarze, zamkniete przestrzenie i brak HDRa. w Crytek maja byc olbrzymie przestrzenie, z setkami roznych obiektow, fizyka taka, ze FEAR i HL2 razem to pikus i HDRem, volumetric lights (choc na najnowszych filmikach z gameplayem gdzies ono zniknelo), globalnym oswietleniem sceny itp itd. a zreszta - co ja Ci bede pisal - jestes specem od grafiki komputerowej, rajt man?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porownujesz rzeczy nieporownywalne, nie wiesz jak zostaly napisane silniki obu gier, nie wiesz jak i co wykorzystuja i jak zostaly zoptymalizowane, wiec jak mozesz twierdzic, ze jakas gra bedzie chodzic tak, bo inna, na zupelnie innym silniku chodzila tak.

 

BTW ja mam 6k w marku 2005 i w FEAR'a nie grało mi sie zbyt komfortowo, mimo ze gralem w 1024x768, bez soft shadows bez AA, mialem spadki momentami ponizej 20fps, ale pewnie dla ciebie to jest bardzo plynna gra.

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli gra od samego poczatku bylaby dx10 only to bylby to gwozdz do trumny cryteka bo sprzedaz bylaby mizerna a gra adresowana do wybrancow z zasobnym portfelem

za exclusive na vista moga dostac od m$ 10x wiecej $ niz ze sprzedazy detalicznej. oprocz tego dodatkowe $ wpadna z sprzedazy samego silnika. bardzo watpie, aby crytek musial sie przejmowac naszymi konfigami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

alez nikt Ci nic nie wmawia, ale zauwaz pewna dyskretna roznice: w FEAR masz ciasne korytarze, zamkniete przestrzenie i brak HDRa. w Crytek maja byc olbrzymie przestrzenie, z setkami roznych obiektow, fizyka taka, ze FEAR i HL2 razem to pikus i HDRem, volumetric lights (choc na najnowszych filmikach z gameplayem gdzies ono zniknelo), globalnym oswietleniem sceny itp itd. a zreszta - co ja Ci bede pisal - jestes specem od grafiki komputerowej, rajt man?

widac ze nie grasz w feara polecam mape z multiplayer deadwood jezeli to jest male i ciasne to polecam wizyte u okulisty

Hdr no coz bedzie mozna wlaczyc i wylaczyc w razie potrzeby. Mi osobiscie hdr wnerwia przynajmniej ten ze starego farcry

 

Porownujesz rzeczy nieporownywalne, nie wiesz jak zostaly napisane silniki obu gier, nie wiesz jak i co wykorzystuja i jak zostaly zoptymalizowane, wiec jak mozesz twierdzic, ze jakas gra bedzie chodzic tak, bo inna, na zupelnie innym silniku chodzila tak.

 

BTW ja mam 6k w marku 2005 i w FEAR'a nie grało mi sie zbyt komfortowo, mimo ze gralem w 1024x768, bez soft shadows bez AA, mialem spadki momentami ponizej 20fps, ale pewnie dla ciebie to jest bardzo plynna gra.

bez 1.5- 2 giga ramu nie ma co ustawiac textur na high bo i ile w multiplayerze to przejdzie to w singleplayer na raz jest ladowanych tyle rzeczy ze to sa przyczyny spadkow. W grze byl tescik ktorym mozna bylo testowac ustawienia lecz to mala scenka przy duzych lewelach z texturami na high i 1gb ramu konczylo sie na doczytywaniu i zacinkach . Przez pewien czas stery nvidia mialy problemy z fear ale zostaly w koncu zooptymalizowane i jest git

 

gra jest obecnie graficznie najblizej do crysisa i napewno jest jakims punktem zaczepienia

 

a jesli chodzi o feara to polecam defragmentacje swapa

Edytowane przez dzikass

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widac ze nie grasz w feara polecam mape z multiplayer deadwood jezeli to jest male i ciasne to polecam wizyte u okulisty

No i oceniasz to pod katem jednej mapy do mp? o.O NC

 

gra jest obecnie graficznie najblizej do crysisa i napewno jest jakims punktem zaczepienia

Masz dziwne poczucie humoru :> Edytowane przez -Caleb-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i oceniasz to pod katem jednej mapy do mp? o.O NC

Masz dziwne poczucie humoru :>

a ty oceniasz tylko po single playerze NC

 

polecam multi single player jest nudny jak flaki z olejem.

 

Zreszta poczytaj sobie o silniku zastosowanym w fear i daleko do crysia az tak nie ma pod wzglendem zastosowanych technologii

Edytowane przez dzikass

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"polecam mape z multiplayer deadwood"

 

Ta mapa wygląda tragicznie...

Na niej to właśnie widać, że Fear zrobiony został pod tereny zamknięte...

 

Jak w ogóle można porównać tą gre do Crysis'a, nie widze żadnego podobieństwa... :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:mur: :mur:

 

ponadto poza papka marketingowa nie widzial praktycznych testow wykazujacych wieksza wydajnosc nowego api a jezeli ati 8500 byla pierwsza karta w dx9 to np jak sie jej wydajnosc prezentuje w grze fear czy np graw. Oby tak nie bylo z pierwszymi kartami pod dx10

A ja glupi caly czas sadzilem ze Radon 8500 mial konkurowac z Ti4200 i obslugiwal w pelni DX8.1

Gdzie Ti4200 mial obciete PS 1.4 i biegal tylko Na PS 1.3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"polecam mape z multiplayer deadwood"

 

Ta mapa wygląda tragicznie...

Na niej to właśnie widać, że Fear zrobiony został pod tereny zamknięte...

 

Jak w ogóle można porównać tą gre do Crysis'a, nie widze żadnego podobieństwa... :blink:

crysis

http://www.crysis-online-files-3.com/Media...tiplayer-02.jpg

 

fear deadwood

 

http://img301.imageshack.us/img301/5880/6mx2.jpg

 

 

http://img301.imageshack.us/img301/5646/4sz3.jpg

 

 

http://img93.imageshack.us/img93/134/5lj5.jpg

 

 

jesli chodzi o otwarte przestrzenie to do crysis bedzie nie do pobicia ale nie mniej mimo nienajlepszej texturki imitujacej trawki fear nawet na otwartych przestrzeniach tak zle nie wypada

 

no a crysis bedzie napewno procozerny

 

 

w kazdym razie polecam ta mapke na serwerach 16 osobowych aby pomeczyc karte graficzna i proca a napewno jest to pewien przedsmak wymagan sprzetowych crysis. Jezeli karta i proc beda sie dlawily to crysis bedzie slide show

Edytowane przez dzikass

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość SamoDobro

Ta mapa wygląda tragicznie...

Na niej to właśnie widać, że Fear zrobiony został pod tereny zamknięte...

z ust mi to wyjales...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludwiczek

A ja glupi caly czas sadzilem ze Radon 8500 mial konkurowac z Ti4200 i obslugiwal w pelni DX8.1

Gdzie Ti4200 mial obciete PS 1.4 i biegal tylko Na PS 1.3

Jonathan zobacz co on robi w tym temacie, pójdz to tematu Gears of Wars i zastanów się nad nagrodą dla naszego "speca". :wink:

Edytowane przez Ludwiczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

alez nikt Ci nic nie wmawia, ale zauwaz pewna dyskretna roznice: w FEAR masz ciasne korytarze, zamkniete przestrzenie i brak HDRa. w Crytek maja byc olbrzymie przestrzenie, z setkami roznych obiektow, fizyka taka, ze FEAR i HL2 razem to pikus i HDRem, volumetric lights

W fear jest tylko bloom , jeżeli fizyka w Crysisie ma przypominać fizyke z Cell Factor to się popluje ze śmiechu. Na otwartych przestrzeniach fear nie ma najmniejszych szans z crysisem , a nawet z Far Cry.

 

DX10 w XP, albo jaja, albo nieporozumienie, że tylko na Vista będzie DX10, albo fake:

http://img222.imageshack.us/my.php?image=dx10xprc4.jpg

Przecież wyrażnie widać jest to dx9 - końcówka 904 najnowsza poprawka do dx9c .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z ust mi to wyjales...

to tragiczne

 

http://img301.imageshack.us/img301/5880/6mx2.jpg

 

 

http://img301.imageshack.us/img301/5646/4sz3.jpg

 

 

http://img93.imageshack.us/img93/134/5lj5.jpg

 

chyba grywasz w low detail na geforce 2mx 400 albo modowanym ati9600 to moze i masz tragicznie

 

jedynie mozna sie przyczepic do podloza imitujacego trawe i lekkiej kanciastosci ale mapke ta robil zwykly gracz a firma dolaczyla ja do patcha

 

zrob cos lepszego to pogadamy krytykowac kazdy potrafi

 

ja w kazdym razie grywam w ta mapke non stop polecam

crysis multi bedzie napewno lepszy ale w podobnych klimatach. Camperzy beda sie czaic w krzakach i rozwalac ze snajperki

Edytowane przez dzikass

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość SamoDobro

w porownaniu z chocby tym to TAK, JEST TO TRAGICZNE. wyglada jak zywcem wyjete z Quake ]I[

jesli tego nie widzisz, to n/c

 

ja w kazdym razie grywam w ta mapke non stop polecam

crysis multi bedzie napewno lepszy ale w podobnych klimatach. Camperzy beda sie czaic w krzakach i rozwalac ze snajperki

prawdziwy gracz! lezec w krzakach i snajperka. zuch chlopak. wez sie juz przestan osmieszac, bo zaczyna mi sie Cie zal robic...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w porownaniu z chocby tym to TAK, JEST TO TRAGICZNE. wyglada jak zywcem wyjete z Quake ]I[

jesli tego nie widzisz, to n/c

prawdziwy gracz! lezec w krzakach i snajperka. zuch chlopak. wez sie juz przestan osmieszac, bo zaczyna mi sie Cie zal robic...

ale czy w porwnaniu z tym http://www.crysis-online-files-3.com/Media...tiplayer-02.jpg ktory pod wzglendem sceneri jest najblizszy jakiemu kolwiek porownywaniu jesli chodzi o modele postaci to te z fear wygladaja lepiej z moich screeshotow

 

a czy ja pisalem za gram. Mnie tylka wnerwiaja campersi nooby co caly czas siedza w tym samym miejscu kucaja i to ich cala gra

 

W crysis bedzie to jeszcze ulatwione dzieki otoczeniu wiec to bedzie raj dla noob camperow

 

 

a zreszta do tego screenshota co dales ktory jest chyba z gear of war to poza woda i hdr nic szczegolnego tam nie ma

Model postaci tez przecietny

 

tak wiec kwestia gustu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fear deadwood

jesli chodzi o otwarte przestrzenie to do crysis bedzie nie do pobicia ale nie mniej mimo nienajlepszej texturki imitujacej trawki fear nawet na otwartych przestrzeniach tak zle nie wypada

:lol2: ale pasztet :lol2: weż juz nie wciskaj ludziom kitu bo całe forum będzie zaraz rechotać i jeszcze ktoś pomyśli że cały FEAR tak wygląda. To mi raczej Blood II czy HL1 przypomina :lol2:

 

http://img301.imageshack.us/img301/5880/6mx2.jpg

Ten screen "kozaczy" - spójrzcie na piękne lazurowe niebo, dokładną teksture podłoża, bogatą roślinność i monumentalne drzewa :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Error 404: File Not Found

wskaz jedna gre gdzie postaci wygladaja lepiej. prosilem Cie o to juz w tym drugim watku.

zieeeew

tak wiec kolesie dwaj z crysisa

 

http://www.crysis-online-files-3.com/Media...tiplayer-02.jpg

 

 

koles z feara

 

http://img301.imageshack.us/img301/5880/6mx2.jpg

 

 

modele postaci z lekkim plusem dla feara

 

 

jesli chodzi o reszte to racja ze fear nie byl robiony z mysla o otwartych przestrzeniach i tu wtopa tworcow

ale modele postaci palce lizac

Edytowane przez dzikass

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość SamoDobro

ale modele postaci palce lizac

ale w porownaniu z tymi to juz tak fajnie nie wygladaja ;)

 

tak, wiem - to screeny z wersji PC :D

 

BTW - porownywales animacje postaci w FEAR i w GoW?

 

P.S.

przepraszam za tego OT :)

Edytowane przez SamoDobro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale w porownaniu z tymi to juz tak fajnie nie wygladaja ;)

 

tak, wiem - to screeny z wersji PC :D

 

BTW - porownywales animacje postaci w FEAR i w GoW?

 

P.S.

przepraszam za tego OT :)

tak gry ktore dzieli 12 miesiecy to sa napewno godni przeciwnicy zreszta formalnie gears of war na pc nie ma wiec jak badac potencjalne wymagania pod crysisa

co ma piernik do wiatraka.

 

jesli chodzi o screen to poza technologia facefx zakupiona przez epic miod z ekranu nie plynie

Edytowane przez dzikass

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez 1.5- 2 giga ramu nie ma co ustawiac textur na high bo i ile w multiplayerze to przejdzie to w singleplayer na raz jest ladowanych tyle rzeczy ze to sa przyczyny spadkow. W grze byl tescik ktorym mozna bylo testowac ustawienia lecz to mala scenka przy duzych lewelach z texturami na high i 1gb ramu konczylo sie na doczytywaniu i zacinkach . Przez pewien czas stery nvidia mialy problemy z fear ale zostaly w koncu zooptymalizowane i jest git

 

gra jest obecnie graficznie najblizej do crysisa i napewno jest jakims punktem zaczepienia

 

a jesli chodzi o feara to polecam defragmentacje swapa

 

Gdybys chociaz spojrzal na moj podpis to byc wiedzial, ze mam 2GB ramu i nie produkowalbys sie tyle w tym poscie.

 

Porownywanie screenow z FEAR'a (w dodatku wybrales jakies strasznie paskudne) do screenow z Crysisa swiadczy albo o tym ze masz wade wzroku i nie zalozyles okularow, albo ze jestes slepo zapatrzonym maniakiem/fanem FEAR'a (pewnie tak jest biorac pod uwage twoj stosunek do multi w tej grze). A ja tam uważam, ze Quake 3 jest najleszą gra FPP, tyle z w multi (mowie serio) :P

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w jaki sposób uznajesz, ze modele w FEAR'ze sa lepsze nzi w Crysis, szczególnie na tych zdjęciach. Jesteś fanboyem feara czy jak?

nie jest gierka najblizsza wymaganiami do crysisa a ze gry bedzie dzielic 1.5 roku jesli crysis wyjdzie w kwietniu spod reki wyjadaczy z cryteka a nie jakis sznurkow to wiadomo ze zmiecie wszystko lacznie z ue 3.0

 

absolutnie crysis bedzie nie do pokonania przez conajmniej rok unreal engine 3.0 klony nic nie pomoga bo cryengine 2 bije na leb epica i spolke

 

 

obawiam sie tylko ze z taka grafika jezeli bedzie jeszcze fajny multiplayer to sporo ludzi pozniej trafi na odwyk komputerowy i pojawia sie kolejne przypadki jak ten w korei smierci z wyczerpania przed komputerem po 2 dobowej grze non stop

:lol2: :lol2: :lol2:

:mur: :mur: :mur:

 

 

Gdybys chociaz spojrzal na moj podpis to byc wiedzial, ze mam 2GB ramu i nie produkowalbys sie tyle w tym poscie.

silnik feara nie jest najlepiej zooptymalizowany 256mb na karcie tez wydaje sie byc malo

 

kwestia ustawien sterow pomoga light detail na medium czasem jedno ustawienie dobija karte i framerate

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie jest gierka najblizsza wymaganiami do crysisa a ze gry bedzie dzielic 1.5 roku jesli crysis wyjdzie w kwietniu spod reki wyjadaczy z cryteka a nie jakis sznurkow to wiadomo ze zmiecie wszystko lacznie z ue 3.0

 

absolutnie crysis bedzie nie do pokonania przez conajmniej rok unreal engine 3.0 klony nic nie pomoga bo cryengine 2 bije na leb epica i spolke

obawiam sie tylko ze z taka grafika jezeli bedzie jeszcze fajny multiplayer to sporo ludzi pozniej trafi na odwyk komputerowy i pojawia sie kolejne przypadki jak ten w korei smierci z wyczerpania przed komputerem po 2 dobowej grze non stop

:lol2: :lol2: :lol2:

:mur: :mur: :mur:

 

VS

 

 

Zreszta poczytaj sobie o silniku zastosowanym w fear i daleko do crysia az tak nie ma pod wzglendem zastosowanych technologii

 

To w koncu jak jest? Crysis zdeklasuje wszystko czy ledwo odstaje o FEAR'a? Zdecyduj sie, chyba, ze stosujesz zasade: skoro nie mozesz wygrac to przylacz sie do wroga.

 

 

silnik feara nie jest najlepiej zooptymalizowany 256mb na karcie tez wydaje sie byc malo

 

kwestia ustawien sterow pomoga light detail na medium czasem jedno ustawienie dobija karte i framerate

Tiaa, gdybym mial 512 na karcie to pewnie bys napisal, ze to przez karte dzwiekowa!

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...