Skocz do zawartości
nrl

Crysis - Zamykamy :]

Rekomendowane odpowiedzi

Znów mnie wyawaliło tym razem niebieski ekran , ale zdołałem czołg rozwalic ;) . 45 min pograne . Z tego co widzę na moim kompie to coś dziwnego się dzieje w tym crysisie. Już mówię o co chodzi .

Nie wazne czy podkręce grafę czy nie gra nchodzi tak samo 0 przypływu fps po podkręceniu grafy. Coś mi się wydaje , że tu procesor z NASA jest potrzebny :(.Osobiście wolałbym zagrać w tą grę za 6 miechów ale bez problemowo i z fpsem mnimalnym większym o conajmniej 10 , bo to co teraz się dzieje to lekka żenada . Jest to "maximum game " jakby nie było , ale crytek musi !! to napraić , bo blaszak wyleci przez okno ;).

Edytowane przez Gregor1230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siema Limak, niepoznałem ;)

 

a ja nadal nie moge sie połaczyc wyskakuje mi błąd że FAILED !! robie reintal gry i nie instaluje już rzadnego badziewia typu spy game czy coś, zobaczymy. pewnie edytuje tego posta ;] %%%

 

wlasnie wbilem sie na serwer i spotkal mnie Polak koles z Nvision forum i wlasnie gramy hehe, 1024 medium deltae komp jak z siga, pozdro ;)

 

3.10 co za jajcarska gra, gra sie przekomicznie, tyle smiechu hehe, gralismy na x-fire comunicator:)

Edytowane przez FanEk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znaczy ze bete nadal mozna sciagnac i dostac keja? widze rozne opinie i nie moglem sie przekonac do sciagnecia. nie ma to jak jak samemu obczaic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Test jak zwykle do d.upy po pierwsze nie ma czegoś takiego jak powtarzalność testu w którym za każdym razem gracz przechodzi dany etap gry, jaka powtarzalność jak lekkie spojrzenie w którąś stronę i fps potrafi spaść o 10, ciężko jest przejść tak wielki, rozbudowany level za każdym razem tak samo, póki nie będzie wbudowanego bencha, albo możliwości nagrywania dem takie testy są wiadomo do czego.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak oni na gtsie uruchomili niższej jakości textury. Pomiędzy medium a high jest straszna różnica i jak daję na high to jest high , a nie jakieś teorie z ...

Najwyższy czas włożyć kartę, która ma przynajmniej 512 MB pamięci i zobaczyć te wg Ciebie takie same tekstury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli komuś się już znudziło pykać w crysis betke to niech zapoda lub pożyczy

key'a, dawać na PW :D

 

Z góry ThX

 

EDIT- juz mam :-P

Edytowane przez maruh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Test jak zwykle do d.upy po pierwsze nie ma czegoś takiego jak powtarzalność testu w którym za każdym razem gracz przechodzi dany etap gry, jaka powtarzalność jak lekkie spojrzenie w którąś stronę i fps potrafi spaść o 10, ciężko jest przejść tak wielki, rozbudowany level za każdym razem tak samo, póki nie będzie wbudowanego bencha, albo możliwości nagrywania dem takie testy są wiadomo do czego.

Zanim zaczniesz rzucać takie oskarżenia to wypadałoby chociaż zobaczyć jak tester czyli ja przeprowadzam pomiary. Powtarzalność mam na poziomie 0,2 - 0,3 FPS'a w skali 40 - podobnie jak w wielu innych grach. Zaś co do wbudowanych testów i timedem - to właśnie mechanizm timedemo wbudowany w Far Cry jest jednym z najmniej powtarzalnych - sam się zgadnij dlaczego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zanim zaczniesz rzucać takie oskarżenia to wypadałoby chociaż zobaczyć jak tester czyli ja przeprowadzam pomiary. Powtarzalność mam na poziomie 0,2 - 0,3 FPS'a w skali 40 - podobnie jak w wielu innych grach. Zaś co do wbudowanych testów i timedem - to właśnie mechanizm timedemo wbudowany w Far Cry jest jednym z najmniej powtarzalnych - sam się zgadnij dlaczego.

No to może należałoby przeczytać mojego posta w całości. Po pierwsze 0,2 - 0,3 fps'a w skali 40 to jest nic, ale to piszecie w każdym teście czyli standard formułka do niczego zapewne nie zobowiązująca. O co mi chodziło pisząc posta otóż robiąc pomiary nie da się za każdym razem przejść danego levelu tak samo zwłaszcza w MP i to na tak bardzo rozległym terenie tutaj poruszenie się choćby mały kawałek inaczej niż w poprzednim teście waży na całości danego testu, nie wmówisz mi, że jesteś genialny masz super pamięć i potrafisz za każdym razem przejść dany level identycznie jak poprzedni. Piszesz o FarCry, inna gra inny engine, ale powiedzmy niech będzie, więc skoro timedemo jest mało powtarzalne tym bardziej twój test, a więc po prostu można go traktować jako ciekawostkę, a nie rzeczywiste odniesienie.

Może rzeczywiście przesadziłem pisząc, że jest do d.upy, ale trzeba niestety powiedzieć, że nie jest on zbyt obiektywny poprzez właśnie możliwe błędy pomiarowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

robiąc pomiary nie da się za każdym razem przejść danego levelu tak samo zwłaszcza w MP i to na tak bardzo rozległym terenie

imho przesadzasz. mozna taka metodologie obrac, ze sie da. wsiadam np. w jakis pojazd i jade jedna i ta sma droga, jakie moga byc wahania fps jezeli droga biegnie caly czas tak samo? jezeli czyms tam plyne jest podobnie, ide tez. wszystko zalezy od metodologii. MP niczego tutaj nie zmienia - co z tego, ze mi sie pojawi jakas postac/pojazd? framerate w Crysis zabija roslinnosc i wybuchy. drzewa mi nie wybiegana na droge, wybuchy jak sa, to wybieram mape bez graczy, albo robie test od nowa. wszystko jest do zrobienia.

 

Może rzeczywiście przesadziłem pisząc, że jest do d.upy, ale trzeba niestety powiedzieć, że nie jest on zbyt obiektywny poprzez właśnie możliwe błędy pomiarowe.

przesadziles, bo moga byc faktycznie znikome i imho czepiles sie wlasciwie niczego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to może należałoby przeczytać mojego posta w całości. Po pierwsze 0,2 - 0,3 fps'a w skali 40 to jest nic, ale to piszecie w każdym teście czyli standard formułka do niczego zapewne nie zobowiązująca. O co mi chodziło pisząc posta otóż robiąc pomiary nie da się za każdym razem przejść danego levelu tak samo zwłaszcza w MP i to na tak bardzo rozległym terenie tutaj poruszenie się choćby mały kawałek inaczej niż w poprzednim teście waży na całości danego testu, nie wmówisz mi, że jesteś genialny masz super pamięć i potrafisz za każdym razem przejść dany level identycznie jak poprzedni. Piszesz o FarCry, inna gra inny engine, ale powiedzmy niech będzie, więc skoro timedemo jest mało powtarzalne tym bardziej twój test, a więc po prostu można go traktować jako ciekawostkę, a nie rzeczywiste odniesienie.

Może rzeczywiście przesadziłem pisząc, że jest do d.upy, ale trzeba niestety powiedzieć, że nie jest on zbyt obiektywny poprzez właśnie możliwe błędy pomiarowe.

Piszemy w większości przypadków o tych 0,2 - 0,3 FPS'a bo w większości przypadków o takim rozrzucie możemy mówić i taki notujemy. Oczywiście nie musisz mi wierzyć, bo nawet jakbym Ci przesłał 10 pełnych frapsów z przejścia miejsca testowego kolejno po sobie i tak byś w to nie uwierzył.

 

W przypadku tego testu - Crysis - pomiary sa na tyle krótkie - około 20 - 25 sekund, że nie ma możliwości błędu - nie mogę za wiele mówić o mojej procedurze, bo już nie raz konkurencja wykorzystała moje metody - ale ZAPEWNIAM, że jest to powtarzalne i błędu być nie może. Dla przykładu w takim colinie Dirt, w którym jadę całą trasę i przecież chyba nikt nie podejrzewa mnie, że potrafię przejechać całość trasy za każdym razem z dokładnością co do 2 sekund, to rozrzut wynosi równo 0,1 FPS'a w skali 40. Sam byłem zaskoczony, bo jednak czasówki robię z rozrzutem rzedu 5 - 6 sekund, a mimo to wyniki są niesamowicie powtarzalne - kwestia by jechać w miarę zapobiegawczo, by nie ryzykowac wycieczki poza drogę.

 

W przypadku Crysis sprawa wygląda tak, że wystarczyło testować na pustym serwerze - w godzinach porannych nie był to problem, a wtedy właśnie testowałem.

Jeśli jakiś test ma rozrzuty większe niż 0,8 - 1 FPS'a w skali 40 to z reguły rezygnuję z takiej gry lub takiej procedury.

Wkleję Ci przykładowe wyniki z Far Cry:

 

==============================================================TimeDemo Play Started , (Total Frames: 1731, Recorded Time: 81.27s)!TimeDemo Run 0 Finished.	Play Time: 20.31s, Average FPS: 85.21	Min FPS: 55.73 at frame 79, Max FPS: 108.45 at frame 1709	Average Tri/Sec: 9409702, Tri/Frame: 110426	Recorded/Played Tris ratio: 0.97!TimeDemo Run 1 Finished.	Play Time: 17.98s, Average FPS: 96.25	Min FPS: 55.73 at frame 79, Max FPS: 108.86 at frame 1721	Average Tri/Sec: 11109963, Tri/Frame: 115428	Recorded/Played Tris ratio: 0.93!TimeDemo Run 2 Finished.	Play Time: 17.65s, Average FPS: 98.06	Min FPS: 55.73 at frame 79, Max FPS: 108.86 at frame 1721	Average Tri/Sec: 11311949, Tri/Frame: 115354	Recorded/Played Tris ratio: 0.93TimeDemo Play Ended, (3 Runs Performed)==============================================================

masz super powtarzalność! Ja wpisuję średnią z dwóch ostatnich wyników, a z tego co mi wiadomo niemal wszyscy redaktorzy na całym świecie używają aplikacji hardware oc benchmark, która charakteryzuje się większymi rozrzutami właśnie z powodu jednego przejścia testu. Ale do nich oczywiście zastrzeżeń nie masz. Tak samo jak zewnętrzna aplikacja do testownia Prey'a - ta sama kwestia. half life 2 również powtarzalny jakoś specjalnie nie jest - a i tak jest to jeden z bardziej miarodajnych benchmarków.

 

 

Jeszcze co do Far Cry - więcej na temat tej procedury pisałem tutaj: http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=124-3

I właśnie chodzi o to, że pierwsze powtórzenie to goście stoją np. obok siebie, a już w drugim przejściu ich w ogóle nie ma albo się rozeszli - i jeszcze nie widziałem by ktoś krytycznie odniósł się do metody benchmarkowania w Far Cry, której używają wszyscy!

Edytowane przez focus_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najwyższy czas włożyć kartę, która ma przynajmniej 512 MB pamięci i zobaczyć te wg Ciebie takie same tekstury.

ja mam karte 512 MB (Palit X1950GT@PRO 512 MB ), jesli ktos mi uzyczy keya to chetnie przetestuje i zdam relacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dalibyście jakieś wyniki albo puentę, bo serwer e-giełdy, jak to b. często ostatnio bywa, nie odpowiada.

DNS jeszcze Ci się nie przepisał - spróbuj wejść przez proxy - na 100% zadziała bo egielda od 2 tygodni działa w zasadzie bez przerwy - bo właśnie wtedy przenieśliśmy stronę na inny serwer.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi kochane robaczki czy mozna jeszcze skads sciagnac bete? i ktos by kluczyka użyczył? bo na fileplanet juz widze ze tylko dla sabskrajbersów :P

nie mam czasu grac w multi chcialem tylko looknac jak to wyglada na moim leciwym gx2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najwyższy czas włożyć kartę, która ma przynajmniej 512 MB pamięci i zobaczyć te wg Ciebie takie same tekstury.

Wkleję zaraz screna z piaskiem tylko dla sprawdzenia jakości textur , potem może ktoś z 512 mb kartą to zrobi ? Zobaczymy czy jest różnica .

post-7299-1191678645_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wkleję zaraz screna z piaskiem tylko dla sprawdzenia jakości textur , potem może ktoś z 512 mb kartą to zrobi ? Zobaczymy czy jest różnica .

Mowa była głównie o skałach.

 

Zresztą przy detalach tekstur na high zajętość pamięci VRAM wynosi 400 MB, więc na kartach z mniejsza ilością tej pamięci wystepowałyby niesamowite zacinki - takie mocne skakanie jakby dysk dotyczywał, jeśli takie coś nie wystepuje to znaczy, że tekstury są niższej jakości - proste. Tak to wygląda w GRAWie i nie tylko.

Edytowane przez focus_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Screen z plazy wyglada na Texture -Medium

Jak chcecie porownywac jakosc textur to proponuje przykucnac podczas robienia screena ;)

Jakos nie daje wiary ze z ustawieniami textur na High owe 320MB bedzie wystarczajace

gdzies czytalem ze do Textur z ustawieniami Ultra 512MB na grafie bedzie nie wystarczajace .

Edytowane przez Mario2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zresztą przy detalach tekstur na high zajętość pamięci VRAM wynosi 400 MB, więc na kartach z mniejsza ilością tej pamięci wystepowałyby niesamowite zacinki - takie mocne skakanie jakby dysk dotyczywał, jeśli takie coś nie wystepuje to znaczy, że tekstury są niższej jakości - proste. Tak to wygląda w GRAWie i nie tylko.

To sobie sprawdż stalkera lub inne gry , które zabierają pomiędzy 400-500mb na textury i nie ma żadnych zacięc , bo reszte łyka z ramu systemowego(texturowanie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To sobie sprawdż stalkera lub inne gry , które zabierają pomiędzy 400-500mb na textury i nie ma żadnych zacięc , bo reszte łyka z ramu systemowego(texturowanie).

W Stalkerze jest to jakoś zrealizowane w dziwny sposób - tak jakby gra zwalniała całościowy framerate wiedząc, że treba czekac na dane z głównej pamięci RAM. Tak jest w Crysis - jak ktoś ma kartę 256 i 512 to to potwierdzi - a tak to wszyscy tylko dywagują.

 

Crysis z reguły, choć nie zawsze po załadowaniu mapy na kartach z 256 lub 320 MB pamięci RAM przy detalach high i wtedy wyskoczeniu do opcji pokazywał "custom" przy teksturach - dla mnie jest to wystarczajacy dowód i fakt, że tekstury faktycznie były gorsze i też to, żę 8800 GTS 320 MB uzyskał w niektórych rozdzielczościach więcej FPSów niż wersja 640 - w innych już nie, więc świadczy to o tym, że nie zawsze było włączane to "custom".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...