Skocz do zawartości
nrl

Crysis - Zamykamy :]

Rekomendowane odpowiedzi

wiele rzeczy nie można kupić w sklepie , a są dostępne , fakt że w sklepie nie kupisz takiej karty nie znaczy , że nie istnieje

has been running on DX9 and normal hardware you can get in the shops right now

 

co tu wiecej pisac nie siej paniki i jakis przesadnych wymagan jak te dzieciory co straszyly 4 rdzeniowymi prockami niezbednymi do tej gry

Edytowane przez #Mreko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak gra ma byc zgodna z DX10 i PS 4.0 to panowie z Crytec'a musieli miec hardware jak i software pozwalajacy pracowac w tym srodowisku :-P

Niekoniecznie. A Far :cry: nie dzialal na 4ti? Przeciez wszystko wrecz latalo ,a gierka byla pod dx9... Na poczatku nie bylo mowy o obsludze efektow dostepnych w dx9c ,az tu latka i mamy HDR :D Programisci z Crytek'a to "zdolne bestie" i wierze w nich :wink: pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie. A Far :cry: nie dzialal na 4ti? Przeciez wszystko wrecz latalo ,a gierka byla pod dx9... Na poczatku nie bylo mowy o obsludze efektow dostepnych w dx9c ,az tu latka i mamy HDR :D Programisci z Crytek'a to "zdolne bestie" i wierze w nich :wink: pozdro

Tak tylko Crysis ma byc zgodny z DX10 od razu, a nie po zainstalowaniu jakiegos patcha. To ma byc produkt, ktory bedzie w "pewnym sensie" reklamowal viste wiec panowie z microsoftu na pewno udostepnili swoje biblioteki z DX10. Zreszta zobaczymy po premierze jak ta gra bedzie wygladac, jakiego sprzetu potrzebowac itd. Na razie jest to wrozenie z fusow* :-)

 

* - fusy czyli dostepne screeny i filmiki :-P

Edytowane przez Santi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko Crysis ma byc zgodny z DX10 od razu, a nie po zainstalowaniu jakiegos patcha. To ma byc produkt, ktory bedzie w "pewnym sensie" reklamowal viste wiec panowie z microsoftu na pewno udostepnili swoje biblioteki z DX10. Zreszta zobaczymy po premierze jak ta gra bedzie wygladac, jakiego sprzetu potrzebowac itd. Na razie jest to wrozenie z fusow* :-)

 

* - fusy czyli dostepne screeny i filmiki :-P

a tu mamy godnego przeciwnika cry engine 2 konkurencja nie spi

 

http://www.projectoffset.com/downloads.html

Edytowane przez #Mreko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem tylko tak: obejrzalem pierwszy trailer projektu offset i.... i zbieram wlasnie szczeke z ziemi OMG !!! poprostu zaniemowilem :shock:

--------------

wlasnieeee obejrzalem drugi trailer, i wydaje mi sie ze unreal engine 3 i cry-engine 2 dostana porzadnie po [gluteus maximus], to jest poprostu masakra :shock: te prezentacje obiektow cieniowanych w czasie rzeczywistym podcinaja nogi ogladajacemu :shock: i jaka plynnosc. szykuje sie rewolucja, mam nadzieje ze grywalnosc tej gry bedzie stala na tak samo nieosiagalnie (dla zwyklych smiertelnikow) wysokim poziomie jak grafa. sorry za OT

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

To nie będzie gra to będzie program robiący tapety w czasie rzeczywistym :lol2: Masakra wystarczy zrobić screena i juz można komuś sciemniać, że sie to robiło w photoshopie. Ale coś mi to wygląda troche jak renderowany filmik ;/ ( oglądałem w low quality 12MB)

Edytowane przez JestemNoobem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

project offset nie bedzie wygladal tak jak na tych renderach i nie wyjdzie w terminie, chyba sie czegos nauczyliscie do tej pory...

 

 

hehehehe CarsonPoland smieszny jestes. Cieniowanie 2 NIERUCHOMYCH modeli bez tla, srodowiska, AI, fizyki, ludzie czym wy sie emocjonujecie!

Edytowane przez kurek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

project offset nie bedzie wygladal tak jak na tych renderach i nie wyjdzie w terminie, chyba sie czegos nauczyliscie do tej pory...

hehehehe CarsonPoland smieszny jestes. Cieniowanie 2 NIERUCHOMYCH modeli bez tla, srodowiska, AI, fizyki, ludzie czym wy sie emocjonujecie!

prorok ;) ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe Kurek wrozka prawde ci powie. chlopie to ty jestes smieszny. a to jest najlepsze " I NIE WYJDZIE W TERMINIE" buahahaha. powiedz mi gdzie znalazles date premiery gry, to wysle Ci browca poczta. ;) widze ze kolega wstal chyba lewa noga. a szanowny pan widzial filmik na ktorym McGrath prezentuje w jakims ......show ta gre? pokazuja tam dwarf'a z toporem w jakis lochach czy cos.

-------------

cos znalazlem i troch mnie to zaciekawilo, spojrzcie sami to jest jedna klatka (wylapalem ja) w filmiku prezentujacym strzelanie z kuszy do tlumu goblinow

Dołączona grafika

a tak to wyglada dwie klatki pozniej Dołączona grafika (nie udany montaz paru roznych renderow w jedna calosc??)czyzby to faktycznie byl jakis przekret (moze 3dmax)no nie wiem juz sam co myslec. napisalem na ich forum, ciekawe co mi odpisza? :)

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe Kurek wrozka prawde ci powie. chlopie to ty jestes smieszny. a to jest najlepsze " I NIE WYJDZIE W TERMINIE" buahahaha. powiedz mi gdzie znalazles date premiery gry, to wysle Ci browca poczta. ;) widze ze kolega wstal chyba lewa noga. a szanowny pan widzial filmik na ktorym McGrath prezentuje w jakims ......show ta gre? pokazuja tam dwarf'a z toporem w jakis lochach czy cos.

-------------

cos znalazlem i troch mnie to zaciekawilo, spojrzcie sami to jest jedna klatka (wylapalem ja) w filmiku prezentujacym strzelanie z kuszy do tlumu goblinow

Dołączona grafika

a tak to wyglada dwie klatki pozniej Dołączona grafika (nie udany montaz paru roznych renderow w jedna calosc??)czyzby to faktycznie byl jakis przekret (moze 3dmax)no nie wiem juz sam co myslec. napisalem na ich forum, ciekawe co mi odpisza? :)

znajac mozliwosci crysisa unrealengine 3.0 powatpiewasz ze mozna zrobic cos lepszego

 

czy panowie z cryteca czy epic maja monopol na doskonalosc, zawsze sie znajdzie ktos cos lepszego tymbardziej ze unreal engine 3.0 jjuz jest dawno zrobiony tylko gry sa w produkcji a technologia szybko sie starzeje

 

co do trailerow to nawet prerender killzone ps3 juz nie wyglada tak wspaniale

Edytowane przez #Mreko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

http://img149.imageshack.us/my.php?image=c...scrn13a18sj.jpg

 

1. Te drzewa słabo wyglądają :wink: Troche jak bitmapa na horyzoncie.

2. Ta deska też jakoś dziwnie wygląda i nie komponuje sie z resztą nie mówiąc że tkwi w innej desce :P

3. To coś wygląda jak alien

4. To wygląda jak sylwetka postaci i jej cień

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

Mi zdaje się, że Screeny były robione w większej rozdziałce i były zmniejszane przez co ucierpiały na jakości :P

 

BTW na screenie z czołgiem zobaczcie na lewą gąsienice jak wżyna się w model drzewa. Takie coś często występuje w grach jeden model wchodzi w drugi.

 

Na screenie gdzie stoi dowódca i jakiś murzyn przed monitorami zobaczcie na jego prawą ręke, może rozjaśnijcie troche obraz i zobaczcie na końcówke jakoś to dziwnie wygląda.

 

Screeny z wodą, Fale są jakieś małe a na tym drugim to wogóle wygląda jak bitmapa

 

Screen pierwszy z góry od lewej na dole po środku leży kamień... a chyba raczej czaszka :P

 

Porównajcie sobie te 2 screeny z czołgami w dżungli ten w dzień wygląda jak by był podrasowany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dąży do tego, czego ja nie miałem czasu poruszyć. Dziwne te screeny i tyle. Belka na screenie on Nooba po prostu wygląda jak domalowana. Podobnie ma się sprawa z deskami na ziemi. Drzewa w tle zostawie, może to taki trick ^^. ale Ogólnie można wyobdrębnić obszary, w których coś sie nie zgadza. Dziwne to wszytko ;|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak zobaczę taką grafikę na 2x7900GTX,nawet w 5 klatlach na sekundę,to uwierzę że to są prawdziwe screeny.

jeszcze nie spotkałem gry,która wyglądałaby tak samo dobrze w rzeczywistości jak na screenach reklamujących grę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moje oko aby renderować to płynnie będzie potrzebna karta o wydajności minimum 4x7900GTX....

czyli jakieś minimum 30000pkt w 3Dmarku05.... na jednej karcie....

Chodzi mi oczywiście o ustawienia grafiki na maksa z geometryinstancing włączonym.

Coś czuję że z AA i Anizo to będzie trzeba SLI 4x7900GTX czyli moc 8x7900GTX...

 

I naprawdę nie przesadzam....

 

Jeżeli fizykę ma liczyć CPU to coś czuję że trzeba będzie mieć dwa jaja....chyba że fizykę policzy GPU lub dedykowana karta.... no i pytanie o AL...

 

http://worthplaying.com/press/210/CRYSpcSCRN10a.jpg

 

http://worthplaying.com/press/210/CRYSpcSCRN09a.jpg

 

Bardzo ciekawe różnice w oświetleniu pomiędzy tymi scrennami szczególnie cienie na twarach i otoczeniu..

Edytowane przez TomaszPaweł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moje oko aby renderować to płynnie będzie potrzebna karta o wydajności minimum 4x7900GTX....

czyli jakieś minimum 30000pkt w 3Dmarku05.... na jednej karcie....

Chodzi mi oczywiście o ustawienia grafiki na maksa z geometryinstancing włączonym.

Coś czuję że z AA i Anizo to będzie trzeba SLI 4x7900GTX czyli moc 8x7900GTX...

 

I naprawdę nie przesadzam....

 

Jeżeli fizykę ma liczyć CPU to coś czuję że trzeba będzie mieć dwa jaja....chyba że fizykę policzy GPU lub dedykowana karta.... no i pytanie o AL...

 

http://worthplaying.com/press/210/CRYSpcSCRN10a.jpg

 

http://worthplaying.com/press/210/CRYSpcSCRN09a.jpg

 

Bardzo ciekawe różnice w oświetleniu pomiędzy tymi scrennami szczególnie cienie na twarach i otoczeniu..

z ktorego drzewa ty sie urwales przeciez ludzi z cyteka mowili ze dema ktore byly prezentowane na filmikach oraz te screeny nie lecialy na jakims specjalnym sprzecie a64 3500 i karta klasy 7XXX, i napewno mozna liczyc na optymalizacje pod 64 bity ( lepsze textury dadza w tej wersji wieceji + cos tam jeszcze ) zadne 2 rdzeniowy procek nie jest potrzebny

pomysl zanim zaczniesz pisac glupoty niczym kilkuletnie dziecko nie majace pojecia o czym pisze

 

ludzie z cryteka to zdolni programisci i w koncu powstanie graficznie cos godnego uwagi bo obecnie poza fear cod2 oblivion graficznie jest kiepskawo i optymalizacja do [gluteus maximus]

byc moze niektore efekty+ lepsza wydajnosc zobaczymy dopiero w dx10 natomiast do tej fizy procek jak a64 4000+ w zupelnosc starczy. To nie jest cellfactor

Edytowane przez crysis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z ktorego drzewa ty sie urwales przeciez ludzi z cyteka mowili ze dema ktore byly prezentowane na filmikach oraz te screeny nie lecialy na jakims specjalnym sprzecie a64 3500 i karta klasy 7XXX zadne 2 rdzeniowy procek nie jest potrzebny

pomysl zanim zaczniesz pisac glupoty niczym kilkuletnie dziecko nie majace pojecia o czym pisze

zawsze wierzysz we wszystko co mówią producenci gier?.czas zejść na ziemię i przestać żyć złudzeniami......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CarsonPoland pisalem o project offset i gra wg tego co powiedzial czlonek teamu developerskiego w wywiadzie tv ma wyjsc po koniec tego roku :angry: jeszcze jakies glupie pytania? :angry:

Najlepiej po pierwszym demku technologicznym czy tam czym kolwiek przygotowanym pod publiczke sie spuscic i wierzyc zawzicie ze gra naprawde bedzie tak wygladac w wersji finalnej jak te modele latajace w 3d max (czesto nieanimowane nawet) i jeszcze zakladac ze wyjdzie w terminie.

Edytowane przez kurek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zawsze wierzysz we wszystko co mówią producenci gier?.czas zejść na ziemię i przestać żyć złudzeniami......

patrzac na to i wierzac w umiejetnosc cryteka wymagania beda troche wieksze niz w fear

conajwyzej sie wylaczy softshadows albo aa i bedzie git na medium high na 6800 gt w 1024x768

Dema unreal engine 3.0 spokojnie chodza na 6800 ultra wiec z crytekiem powinno byc podobnie

a dla maniakow aa x4 anizo 16x to sli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Złudzenie to sprzęt wymieniony z kosmosu. Ludzie. Oszaleliście? :D A ile osób ma takie komputery? 1? 5? 10? Programiści robią gry dla mas a nie dla 10osób. Więc zanim zaczniecie wypisywać bzdury to się zastanówcie. Jak wyszedł FarCry to każdy srał w gacie jaka to nie grafa na poczciwym 9800Pro (nie wspominając już o starszych kartach) więc przestańcie pisać bajki. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

patrzac na to i wierzac w umiejetnosc cryteka wymagania beda troche wieksze niz w fear

conajwyzej sie wylaczy softshadows albo aa i bedzie git na medium high na 6800 gt w 1024x768

Dema unreal engine 3.0 spokojnie chodza na 6800 ultra wiec z crytekiem powinno byc podobnie

a dla maniakow aa x4 anizo 16x to sli

A z checia bym sprawdzil jak mi demo u2007 by smigalo, moze daj linka gdzie je mozna zassac - wtedy zobaczymy na ile to prawda ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...