JROX Opublikowano 16 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2006 A ja myśle że 2.7 to będzie optymalne minimum ;) Nawet teraz najlepiej gra mi się przy takich taktach... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 16 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2006 Zwolnienia na filmiku nie są kwestią jego jakości, bo w niektórych miejscach jest całkiem płynnie, a w niektórych 15 fps. Gra zachowuje się bardzo podobnie jak FC jeśli chodzi o płynność - na otwarten przestrzeni gdy się patrzy na duży obszar (i jest na nim wiele roślin) to klatki na sekundę spadaja niemiłosiernie. Także według mnie do płynnej gry nie wystarczy procek 2.7ghz, na którym miejscami nawet w Far Cry'u spadało poniżej 30fps. Tym bardziej z lepszą fizyką Crysis z pewnością znowu będzie "CPU limited", oczywiście zakładając, że mamy dobrą kartę graficzną :wink: Sprawę pewnie rozwiązałby jakiś x2 (mam nadzieję). Co do wersji na różne konsole, to w tym przypadku sprawa może wyglądać całkiem inaczej niż w przypadku FC, ponieważ Crysyisa od początku do końca robi Crytek, a nie Ubisoft (w FC Crytek był twórcą silnika z tego co wiem, natomiast lokacje, misje, fabułe itp. dorobiło Ubisoft). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 16 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2006 A ja myśle że 2.7 to będzie optymalne minimum ;) Nawet teraz najlepiej gra mi się przy takich taktach... ja tam do tej pory nie widziałem gierki , która wymaga bardzo mocnego cpu (nie licząc nieszczęsnego cell factor) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 16 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2006 ja tam do tej pory nie widziałem gierki , która wymaga bardzo mocnego cpu (nie licząc nieszczęsnego cell factor)A o Far Cry to zapomniałeś jeszcze: na otwartych przestrzeniach z widokiem na wodę i przyrodę mam tyle samo fps w 1280x1024, jak i w 640x480. Dopiero w 1600x1200 jest zmiana ról i grafa bardziej niedomaga od procesora. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 16 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2006 takich dziwnych spadków fps w far cry sobie nie przypominam , a niedawno grałem to już w sin episodes były jakieś dziwne spadki fps w dość głupich miejscach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 16 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2006 Dokładnie, tak jak napisał WDK, zgadzam się w 100% Po prostu teraz każdy jak mu trochę gra zwalnia to mysli, że jego 7800GTX nie wyrabia, bo przecież procesor to mu aż nadto do każdej gry wystarcza :wink: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 16 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2006 (edytowane) Tzn takim zupełnym niegrywalnym zwalnianiem to bym tego nie nazwał, ale z prockiem ustawionym defaultowo już bym nie pograł komfortowo ze wszystkim na V. high. Jest jeszce taka sprawa, że grałem z paczem 64 b. zwiększającym zasięg widzenia i polepszającym wygląd wody, może dlatego tak było. Edytowane 16 Maja 2006 przez WDK Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JestemNoobem Opublikowano 16 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2006 Spokojnie chłopaki kto pamięta bete HL2? Mi się ciała niemiłosiernie za to pełna wersja HL2 śmigała aż miło :wink: Tak mi się zdaje, że optymalizację robi się dopiero pod koniec no i jeszcze jedna kwestia to co widzimy na tym filmiku to jest Direct 9 czy Direct 10? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 To co na filmiku to jest Directx 9 w pewnym momencie koleś nawet mówi, że to co widać odpalone zostało na sprzęcie dostępnym w sklepie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDR_o Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 Panowie,nie przesadzajmy.2.7ghz w amd64 to jest porownywalne do 64 bitowego PIV 4200mhz wiec tak jak byscie grali na 4Ghz.Przy dobrej karcie graficznej i odpowiedniej liczbie ram ma nie starczyc? Panowie - nie przesadzajta Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 Właśnie tutaj jest m.in. A64 2,7Ghz i potrafi wymięknąć: http://egielda.com.pl/?str=art&id=124 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 (edytowane) nie physx'a w cryengine nie ma zaimplementowanego wiec hardwareowa ageia nic nie da bo jesli crytek uzylby ich api jak np epic uzyl to by ageia trabila o tym wszedzie a napewno bylaby informacja na stronie ageia a tego nie ma- zapewne jakis ich autorski engine fizyczny jak w cryengine 1 ( czy moze tam byl havok), Tak wiec piszac takie texty ze sie nieobedzie bez physx'a forumowicze okazuja tylko poziom swojej glupoty bez dobrego procka a64 2.7ghz sie nie obedzie Wiem o tym doskonale. Chodziło mi o podkreślenie faktu, że można zrobić odjazdowy engine bez wsparcia sprzętowego PPU :wink: Crysis po prostu powala efektami. Edytowane 17 Maja 2006 przez Grimlock Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 Powszechnie uważa się, że Far Cry nie jest wymagający, jeśli chodzi o procesor, w przeciwieństwie do karty graficznej. Z naszych testów wynika jednak, że stosując relatywnie słabą kartę graficzną różnice między procesorami są kolosalne. Należy zauważyć, że karta grafiki należy do średniego segmentu rynku, zaś Pentium 4 3800 MHz czy Athlon 64 2700 MHz to co najmniej najwyższy model dostępny w sprzedaży, który kosztuje astronomiczne sumy. W przypadku AMD – procesor o takim taktowaniu nawet nie istnieje. Widać wyraźnie, że winowajcą za częste spadki FPS jest nie karta graficzna, lecz i tak bardzo szybkie procesory. Wniosek z tego jest jeden – procesor ma bardzo duże znaczenie w przypadku strzelanin, bo tym jest Far Cry. Konfiguracja składająca się z mocnej karty graficznej i słabego procesora nie sprawdzi się! Gdybyśmy dysponowali procesorem rzędu np. Athlon 64 taktowany zegarem 3500 MHz przypuszczalnie gra na GF 6600 GT w tej rozdzielczości byłaby w zupełności płynna. Niestety żaden sprzedawany na dzień dzisiejszy procesor przy konwencjonalnym chłodzeniu nie jest w stanie osiągnąć takiego taktowania. Teraz ciekawe co powiedzą osoby, z którymi się chyba przez 5 stron w temacie o FC kłóciłem, że w tej grze bardzo ważny jest procesor :wink: Według mnie skoro Crysis jest robiony na ulepszonym silniku do FC (CryEngine 2.0), to będzie się podobnie zachowywał (bardzo wysokie wymagania w stosunku do CPU). Za to karty graficznej nie trzeba będzie mieć super wypasionej, żeby pograć w 1024 high details. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość #Mreko Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 A ja myśle że 2.7 to będzie optymalne minimum ;) Nawet teraz najlepiej gra mi się przy takich taktach... a co ma piernik do wiatraka z twoja karta wiekszosc gier i tak jest gpu limited wiec niekoniecznie do wina proca A to ze ci sie nienajlepiej gra to moze wynika z faktu ze jestes juz za stary na glupawe gry a64 2.7 ghz to duzo przesadzona specyfikacja w/g cryteka dema prezentowane lecialy na a64 3500+ ( nie na zadnych 2 jajowcach ) Procek bedzie o tyle istotny ze w przypadku 1 bedzie podczas wybuchu 5 klatek spadku a w innym 7-8 Zreszta widze tu wypowiedzi ludzi ktorzy naprawde nieznaja mocy a64 3500+ w grach ktora jest odpowiednikiem p4 3.8 ghz wiec wymagania niskie nie sa i nie beda Nie wspominajac ze bedzie tez 64 bitowa wersja crysisa Teraz ciekawe co powiedzą osoby, z którymi się chyba przez 5 stron w temacie o FC kłóciłem, że w tej grze bardzo ważny jest procesor :wink: Według mnie skoro Crysis jest robiony na ulepszonym silniku do FC (CryEngine 2.0), to będzie się podobnie zachowywał (bardzo wysokie wymagania w stosunku do CPU). Za to karty graficznej nie trzeba będzie mieć super wypasionej, żeby pograć w 1024 high details. dziwne ze tylko ty z twoja 6600 na agp miales ten problem. Podaj dokladne levele miejsca ilu % spadek ( ile masz ramu w ogole na karcie i w kompie)Biorac analogie z graw i fear gry chrupia na kartach z 128mb vram o unreal engine 3.0 juz strach myslec farcryz very high detail textures tez postrafi taka 6600 przytkac nawet jesli sa w grze kilka miejsc gdzie potrafi zwolnic nie nalezy siac paniki bo wiekszosc gry i tak bedzie chodzila cacy Z drugiej strony jesli cos bylo w cryengine 1.0 nie znaczy ze musi byc w 2.0. Panowie z cryteka sporo czasu poswiecili optymalizacji kodu szczegolnie pod multiplayer . Tak wiec podaj konkretne levele i lokalizacje Wiem o tym doskonale. Chodziło mi o podkreślenie faktu, że można zrobić odjazdowy engine bez wsparcia sprzętowego PPU :wink: Crysis po prostu powala efektami. wlasnie bo to nie jest zwykly przerost formy nad trescia jak to cale phsyx. Koszenie drzewek bedzie extra Uwidacznia sie tu zmysl innowacyjnosci panow z cryteka i nieudolnosc innych developerow . Panowie poszli o kilka krokow dalej niz tworcy hl2 Właśnie tutaj jest m.in. A64 2,7Ghz i potrafi wymięknąć: 2137303[/snapback] Panowie,nie przesadzajmy.2.7ghz w amd64 to jest porownywalne do 64 bitowego PIV 4200mhz wiec tak jak byscie grali na 4Ghz.Przy dobrej karcie graficznej i odpowiedniej liczbie ram ma nie starczyc? Panowie - nie przesadzajta no swego czasu tu byly tezy o 4rdzniowcach do tej gry Spokojnie chłopaki kto pamięta bete HL2? Mi się ciała niemiłosiernie za to pełna wersja HL2 śmigała aż miło :wink: Tak mi się zdaje, że optymalizację robi się dopiero pod koniec no i jeszcze jedna kwestia to co widzimy na tym filmiku to jest Direct 9 czy Direct 10?dx 9 dx 10 robili przez jakas emulacje na pokazie dla gamesporta ale wiekoszc filmikow z grywalnych demek to dx9 Zwolnienia na filmiku nie są kwestią jego jakości, bo w niektórych miejscach jest całkiem płynnie, a w niektórych 15 fps. Gra zachowuje się bardzo podobnie jak FC jeśli chodzi o płynność - na otwarten przestrzeni gdy się patrzy na duży obszar (i jest na nim wiele roślin) to klatki na sekundę spadaja niemiłosiernie. Także według mnie do płynnej gry nie wystarczy procek 2.7ghz, na którym miejscami nawet w Far Cry'u spadało poniżej 30fps. Tym bardziej z lepszą fizyką Crysis z pewnością znowu będzie "CPU limited", oczywiście zakładając, że mamy dobrą kartę graficzną :wink: Sprawę pewnie rozwiązałby jakiś x2 (mam nadzieję). Co do wersji na różne konsole, to w tym przypadku sprawa może wyglądać całkiem inaczej niż w przypadku FC, ponieważ Crysyisa od początku do końca robi Crytek, a nie Ubisoft (w FC Crytek był twórcą silnika z tego co wiem, natomiast lokacje, misje, fabułe itp. dorobiło Ubisoft). :mur: :mur: :mur: :mur: widze ze masz lepsze informacje niz sami panowie z cryteka naprawde bardzo dziwne ostatnio przeszedzlem gre takich problemow nie mialem czy przypadkiem panowie z epica cie przyslali aby podkopywac cryteka. Czy to nie jest przypadkiem agenturalna propaganda ze to jest ble ze na moim nienajlepszym sprzecie cos mi przycina i tylko ja mam ten problem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 Mam 1GB ramu i 128mb na karcie... Tak trudno zobaczyć w podpisie :lol: ? Nie rozumiem co w tym niby dziwnego, że przezentacja Crysis chodziła na jednordzeniowym A3500. Przecież widać na tych filmikach, że gra bardzo często zwalniała, czasami nawet do jakichś 15fps. Co to za prównanie jakiegoś FEARa, który jak powszechnie widomo korzysta głównie z karty graficznej, do FC, dla którego ważny jest CPU? Levele, na których są ZWOLNIENIA (nie PRZYCIĘCIA, bo widzę, żę jak się tak napisze to Tobie od razu kojarzy się z brakiem RAMu albo pamięci w grafice) to prawie wszystkie, na których jest otwarta przestrzeń. Weźmy chociażby pierwszy - Training, czy jakoś tak się nazywa. Póki jesteśmy w pomieszczeniu mam grubo ponad 60 fps, zaraz po wyjściu na pole jest mnie niż trzydzieści, dwadzieścia parę. Podobnie jest w późniejszej bazie (z pewnością z powodu dużej liczby przeciwników). Oprócz tego lokacja z dema - Fort. Zaraz na początku jak podjedziemy do jakiejś wysepki i nas zauważą to zwalnia niemiłosiernie. Na ostatni akapit nie mogę niestety odpowiedzieć, bo go nie za bardzo rozumiem :wink: Napiszesz po polsku to odpowiem. W każdym razie nie, nie przysłali mnie "z epica" :wink: :lol: I nie rozumiem, dlaczego znowu uparcie jak nie wiem co piszesz, że gra zwalnia przez małą ilość pamięci na karcie? Przecież w tym artykule nawet masz czarno na białym napisane, że do gry jest potrzebny naprawdę potężny procesor, a karta wystarczy w miarę dobra. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 Weźcie jeszcze pod uwagę rozmiar monitora i rozdzielczość w jakiej gra była prezentowana. W kwestiach technicznych się nie będę wypowiadał ponieważ nie posiadam takiej wiedzy o tym silniku jak niektórzy w tym temacie. :huh: Pisać bzdury każdy może tylko teraz zależy w jaki sposób te banialuki przedstawi i ile osób podłapie taki głupawy tok myślenia. :lol: Napiszę tylko, że po obejrzeniu wywiadu i gameplay'a panowie idą w bardzo dobrym kierunku. Phi... w dobrym. W najlepszym. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sialala Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 na E3 jeden z developerów w wywiadzie pokazywanym na gametrailers powiedział, że na chwile obecną skupiają się tylko na wersji PC (bo jak powiedział w wolnym tłumaczeniu "prawdziwe next geny to PC"), chociaż sam engine jest multiplatformowy :) To zdanie jest prawdziwe. Z tym, ze pecety beda miec mozliwosci konsol nextgenowych gdzies za 2 lata (mniej wiecej), a dopiero za kolejne 2 bedzie widac roznice w jakosci gier, a na taka przepasc technologiczna jaka mamy teraz poczekamy jeszcze nastepne 2 latka. Wiec prawdziwy nextgen to PC, zgadzam sie w pelni. PC ma jeszcze jedna zalete nad konsolami: to prawdziwa skarbonka. Co do filmikow z FarCry - prezentuja sie powalajaco. Pozsotaje miec nadzieje, ze autorzy silniczka nie pojda na latwizne i zrobia cud na miare pierwszego FarCry - i gra bedzie dzialac takze na srednim sprzecie, a ja sobie pogram w 1280x1024 w medium ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 #Mreko No może XT PE to to nie jest, ale przy 460/1180 to chyba nie jest gpu limited... A tak wogule to nie ma co zgadywać tylko trzeba poczekać na demko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDR_o Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 Napiszę tylko, że po obejrzeniu wywiadu i gameplay'a panowie idą w bardzo dobrym kierunku. Phi... w dobrym. W najlepszym. Zgadzam sie :) Crytek zawsze byl dobrym silnikiem i zobaczycie,ze nie bedziecie narzekac,ze gra ma spore wymagania i nie mowie to dlatego,ze mam taki a nie inny komp,ale mowie to bo wierze,ze praktycznie kazdy,kto dyskutuje w tym temacie (patrzalem na Wasze sigi) pogra w jakichs przyzwoitych detalach z przyzwoita plynnoscia animacji :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sialala Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 Zgadzam sie :) Crytek zawsze byl dobrym silnikiem i zobaczycie,ze nie bedziecie narzekac,ze gra ma spore wymagania i nie mowie to dlatego,ze mam taki a nie inny komp,ale mowie to bo wierze,ze praktycznie kazdy,kto dyskutuje w tym temacie (patrzalem na Wasze sigi) pogra w jakichs przyzwoitych detalach z przyzwoita plynnoscia animacji :) A ja wierze, ze kiedys wygram w Lotto 3 miliony Funtow :) Wiara ponoc czyni cuda, ale nie zawsze to, w co wierzymy sie spelnia... A nadchodzi Vista, ktora pewnie (sledzac watek na temat Bety) spowoduje koniecznosc dokupienia dodatkowgo Giga przez posiadaczy 1GB RAMu... Obym krakal i okazalo sie, ze jestem w bledzie... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 juz to widze jak gry przestaja dzialac pod xp i vista potrzebna - lol. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość #Mreko Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 (edytowane) #Mreko No może XT PE to to nie jest, ale przy 460/1180 to chyba nie jest gpu limited... A tak wogule to nie ma co zgadywać tylko trzeba poczekać na demko. zalezy od gry rozdzialki dzisiaj nawet 7800gtx sli potrafi byc gpu limited w niektorych grach To zdanie jest prawdziwe. Z tym, ze pecety beda miec mozliwosci konsol nextgenowych gdzies za 2 lata (mniej wiecej), a dopiero za kolejne 2 bedzie widac roznice w jakosci gier, a na taka przepasc technologiczna jaka mamy teraz poczekamy jeszcze nastepne 2 latka. Wiec prawdziwy nextgen to PC, zgadzam sie w pelni. PC ma jeszcze jedna zalete nad konsolami: to prawdziwa skarbonka. Co do filmikow z FarCry - prezentuja sie powalajaco. Pozsotaje miec nadzieje, ze autorzy silniczka nie pojda na latwizne i zrobia cud na miare pierwszego FarCry - i gra bedzie dzialac takze na srednim sprzecie, a ja sobie pogram w 1280x1024 w medium ;) a czemu 2 lata wrozbita jestes moze wrozyles z fusow .masz dar jasnowidzenia ? Tak naprawde mozliwosci pc ps3 xbox360 sa podobne w tym ze pc to najdrosze rozwiazanie 3 krotna cena ps3 i jesli za xbox360 damy te 300$ to w komputerze moze nam na 1 dobra karte graficzna nie starczyc to ze pan z cryteku mowil ze pc to nextgen wiaze sie glownie z kampania reklamowa visty ( i jej fenomenalnych mozliosci) oraz dx10 Mam 1GB ramu i 128mb na karcie... Tak trudno zobaczyć w podpisie :lol: ? Nie rozumiem co w tym niby dziwnego, że przezentacja Crysis chodziła na jednordzeniowym A3500. Przecież widać na tych filmikach, że gra bardzo często zwalniała, czasami nawet do jakichś 15fps. Co to za prównanie jakiegoś FEARa, który jak powszechnie widomo korzysta głównie z karty graficznej, do FC, dla którego ważny jest CPU? Levele, na których są ZWOLNIENIA (nie PRZYCIĘCIA, bo widzę, żę jak się tak napisze to Tobie od razu kojarzy się z brakiem RAMu albo pamięci w grafice) to prawie wszystkie, na których jest otwarta przestrzeń. Weźmy chociażby pierwszy - Training, czy jakoś tak się nazywa. Póki jesteśmy w pomieszczeniu mam grubo ponad 60 fps, zaraz po wyjściu na pole jest mnie niż trzydzieści, dwadzieścia parę. Podobnie jest w późniejszej bazie (z pewnością z powodu dużej liczby przeciwników). Oprócz tego lokacja z dema - Fort. Zaraz na początku jak podjedziemy do jakiejś wysepki i nas zauważą to zwalnia niemiłosiernie. Na ostatni akapit nie mogę niestety odpowiedzieć, bo go nie za bardzo rozumiem :wink: Napiszesz po polsku to odpowiem. W każdym razie nie, nie przysłali mnie "z epica" :wink: :lol: I nie rozumiem, dlaczego znowu uparcie jak nie wiem co piszesz, że gra zwalnia przez małą ilość pamięci na karcie? Przecież w tym artykule nawet masz czarno na białym napisane, że do gry jest potrzebny naprawdę potężny procesor, a karta wystarczy w miarę dobra. przypominasz mi takiego czolgiste z filmu kellys horses ( clint eastwood telly savalas), ktory tylko krakac i narzekac potrafil. Spadki fpsow w roznych scenach sa rzecza normalna wazne zeby nie byly ponizej np tych 30fps'ow Na prezentacjach w oklienku frapsa nie widzialem moze jestes jasnowidzem ze widziales te 15 fpsow No a ze to nie jest finalny produkt tylko demo to chyba pisac nie musze z drugiej strony te spadki moga byc wynikiem wykastrowania twojego semprona w stosunku do np venica 939, plyty karty graficznej Tak wiec jako 1 osoba majace jakies problemy raczej nie jestes proba reprezentatywna zeby wyciagac jakies wnioski. Bo cos tam komus zawsze zle chodzic bo tamto bo siamto bo system zasyfiony 5 programow w tle przy sempronie 128kb cachu Ktos zacznie dawac tezy ze agp8x nie wyrabia aby dowartosciowac pciexpress itd itd Edytowane 17 Maja 2006 przez #Mreko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockers Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 a czemu 2 lata wrozbita jestes moze wrozyles z fusow .masz dar jasnowidzenia ? Tak naprawde mozliwosci pc ps3 xbox360 sa podobne w tym ze pc to najdrosze rozwiazanie 3 krotna cena ps3 i jesli za xbox360 damy te 300$ to w komputerze moze nam na 1 dobra karte graficzna nie starczyc to ze pan z cryteku mowil ze pc to nextgen wiaze sie glownie z kampania reklamowa visty ( i jej fenomenalnych mozliosci) oraz dx10 sory, że się czepiam ale ty chyba bardzie wrózysz od niego :) skad wiesz jakie możliwośći ma ps3 jak jeszcze nie wyszła? i na dobrą sprawe nie wiadomo do konca jak w praktyce okaze się mocna... xbox 360 ma 3 rdzeniowy procek. w którym pc na domowy użytek masz teraz 3 rdzeniowe tak wydajny proc ? tutaj macie skreny i filmik z wersji na xboxa 360. http://games.teamxbox.com/xbox-360/1396/Crysis/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 przypominasz mi takiego czolgiste z filmu kellys horses ( clint eastwood telly savalas), ktory tylko krakac i narzekac potrafil. Spadki fpsow w roznych scenach sa rzecza normalna wazne zeby nie byly ponizej np tych 30fps'ow Na prezentacjach w oklienku frapsa nie widzialem moze jestes jasnowidzem ze widziales te 15 fpsow No a ze to nie jest finalny produkt tylko demo to chyba pisac nie musze z drugiej strony te spadki moga byc wynikiem wykastrowania twojego semprona w stosunku do np venica 939, plyty karty graficznej Tak wiec jako 1 osoba majace jakies problemy raczej nie jestes proba reprezentatywna zeby wyciagac jakies wnioski. Bo cos tam komus zawsze zle chodzic bo tamto bo siamto bo system zasyfiony 5 programow w tle przy sempronie 128kb cachu Ktos zacznie dawac tezy ze agp8x nie wyrabia aby dowartosciowac pciexpress itd itd Hehe chyba źle mnie zrozumiałeś :) Ja jak najbardziej jestem optymistycznie nastawiony do Crysisa i w żadnym wypadku nie krakam i nie narzekam :) Ja tylko chcę Ci i niektórym osobom uświadomić parę rzeczy, na przykład że gry nie kręcą się jedynie wokół karty graficznej. Co do mojego sprzętu, to już przestaje się na niego powoływać, bo to się tylko do tego cały czas sprowadza, że podejrzewasz jakieś zasyfienie systemu itp. A więć po raz trzeci w tym temacie mówię grzecznie, żebyś zobaczyć artykuł o FC i CPU, do którego linka podał ktoś wyrzej - tam masz wykresy FPS zrobione na różnych poziomach z A64 2.7ghz i widać, że spada poniżej 30 (podczas różnych wybuchów, co jest mniej ważne, ale też właśnie na otwartych przestrzeniach i przy dużej ilości przeciwników, co już jest ważne), oraz masz napisane jasno i wyraźnie, że karta graficzna nie jest tu wąskim gardłem. Więc nijak ma się do tego Twoja teza, że na Athlonie 2.7ghz będzie się super w Crysisa grało, bo to jest po prostu nawet teoretycznie niemożliwe, musieliby chyba zoptymalizować engine o 200% :wink: Sorry, że tak zaśmiecam wątek o Crysisie takimi rzeczami, ale po prostu denerwuje mnie, jak ktoś pisze takie rzeczy i później niektórzy kupuję jednordzeniowy procek podkręcony do 2.4ghz i 2x G 7800 256MB w SLI, "bo do gier potrzebna jest tylko dobra karta graficzna, procesor jest prawie nieważny". Podrawiam :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 (edytowane) sory, że się czepiam ale ty chyba bardzie wrózysz od niego :) skad wiesz jakie możliwośći ma ps3 jak jeszcze nie wyszła? i na dobrą sprawe nie wiadomo do konca jak w praktyce okaze się mocna... xbox 360 ma 3 rdzeniowy procek. w którym pc na domowy użytek masz teraz 3 rdzeniowe tak wydajny proc ? tutaj macie skreny i filmik z wersji na xboxa 360. http://games.teamxbox.com/xbox-360/1396/Crysis/ Ciekawe przecież te screeny to są te same, które były pokazywane z miesiąc temu na PC, poza tym panowie z Crytek mówili że w najbliższym czasie (a może wogóle) gry nie będzie na żadną konsole, więc dziwi mnie skąd panowie z teamxbox mają takie informacje. Edit: Oblukałem filmik i sytuacja taka sama jak ze screenami panowie z teamxbox ewidentnie wprowadzają ludzi w błąd pisząc, że jest to z xbox-a 360. Edytowane 17 Maja 2006 przez mastertab Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 W najnowszym CD - Actionie jest w temacie numeru 8 stron o Crysis i jest napisane, że twórcy poweidzieli że Crysis ukarze się TYLKO I WYŁĄCZNIE NA PC. Ja w jakimś wywiadzie czytałem, że narazie tylko skupiają się na wersji PC, a później być może będzie wersja na next geny. No ale wiadomo, w CDA mogło im się coś popieprzyć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość #Mreko Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 (edytowane) sory, że się czepiam ale ty chyba bardzie wrózysz od niego :) skad wiesz jakie możliwośći ma ps3 jak jeszcze nie wyszła? i na dobrą sprawe nie wiadomo do konca jak w praktyce okaze się mocna... xbox 360 ma 3 rdzeniowy procek. w którym pc na domowy użytek masz teraz 3 rdzeniowe tak wydajny proc ? tutaj macie skreny i filmik z wersji na xboxa 360. http://games.teamxbox.com/xbox-360/1396/Crysis/ NO ma ten 1 rdzen wiecej. Tylko czy musi sie to przelozyc na lepsza grafike skoro dzisaj najwazniejsze sa karty graficzne rsx oferuje podobna moc co 7800gtx ( 2x 6800ultra) glowna przewaga to cell ( glownie marketingowa) 1 gra jaka robia wrazenie na konsolach to mgs4 a reszta to nic czego by nie mozna ujrzec na pc z ageia physx efekty fizyczne jak w resistance sa mozliwe na pc kwestia jest ze ageia kosztuje prawie tyle co cala konsola Edytowane 17 Maja 2006 przez #Mreko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 imho chlopcy od Crysis musieli by byc niezlymi kozakami zeby puscic kolo nosa taka gore pieniedzy jaka by zaoferowal i pewnie oferuje M$ i sony za konwersje na ich maszynki do łojenia kasy. Moim zdaniem Crysis wyjdzie na konsole, co najwyzej bedzie kilku miesieczy poslizg. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość #Mreko Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 (edytowane) imho chlopcy od Crysis musieli by byc niezlymi kozakami zeby puscic kolo nosa taka gore pieniedzy jaka by zaoferowal i pewnie oferuje M$ i sony za konwersje na ich maszynki do łojenia kasy. Moim zdaniem Crysis wyjdzie na konsole, co najwyzej bedzie kilku miesieczy poslizg. tak i w te kilka miesiecy pewnie ta konwersje zrobia sami kosmici taka konwersja pod nowe platformy moze nawet rok trwac. :lol2: dla przykladu kiedy wyszedl farcry na pc i na xbox'a reszte dopowiedz sobie sam Edytowane 17 Maja 2006 przez #Mreko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 imho chlopcy od Crysis musieli by byc niezlymi kozakami zeby puscic kolo nosa taka gore pieniedzy jaka by zaoferowal i pewnie oferuje M$ i sony za konwersje na ich maszynki do łojenia kasy. Moim zdaniem Crysis wyjdzie na konsole, co najwyzej bedzie kilku miesieczy poslizg. To samo piszą ortodoksyjni pc'towcy o grach z konsol. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...