Skocz do zawartości
nrl

Crysis - Zamykamy :]

Rekomendowane odpowiedzi

Nie jestem zbytnio w temacie ale na logike to napewno zaraz po wersji na Pieca

powinni wypuscic wersje na Xboxa360 , tu i owdzie mozna przeczytac ze z punktu widzenia

programisty i codu gry obydwa sprzety maja wiele wspolnego ,

ponoc 90% codu gry nie trzeba wogole zmieniac , przeciez XBox360 sprzetowo to prawie komp pc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość HDR_o

Nie jestem zbytnio w temacie ale na logike to napewno zaraz po wersji na Pieca

powinni wypuscic wersje na Xboxa360 , tu i owdzie mozna przeczytac ze z punktu widzenia

programisty i codu gry obydwa sprzety maja wiele wspolnego ,

ponoc 90% codu gry nie trzeba wogole zmieniac , przeciez XBox360 sprzetowo to prawie komp pc

No taki jak Twoj,ew jak moj to tak,ale co maja powiedziec typy z 6600GT i nizej ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie ,moze ktos zapoda specyfikacje XBoxa360 ?

z tego c owiem to GPU ATI troche szybsze od R580 ;)

proc to chyba jakis IBM ???? a ile ramu ???

 

Gdzies czytalem ze ogolnie to nie jest znacznie szybsze od szybkiego peceta

szybkosc uzyskuje glownie dzieki ogolnej sprawnosci architektury XBoxa360 ale przedewszystkim

w wymogach jakie stawia Microsoft tworcom gier a za tym idzie dopracowaniu codu

tego na pececie nigdy nie zobaczymy ,bo tu gry sie pisze jak leci ,

jak zle zoptymizowana gra chodzi kiepsko na najszybszym sprzecie to tworcy zamiast

zajac sie trudna optymizacja codu poprostu czekaja do premiery kolejnego szybszego GPU

dobry przyklad Obvilion i bycmoze S.T.A.L.K.E.R ktory po dodaniu bajerow Shadermodel 3.0

dlawi sie nawet na podkreconej ATI 1900XTX :/

Edytowane przez Bemx2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No taki jak Twoj,ew jak moj to tak,ale co maja powiedziec typy z 6600GT i nizej ??

lol??

 

niby gdzie xbox360 przypomina pc?? i co z tego że ma układ graficzny podobny do tych z pc jak konstrukcja całej konsoli jest kompletnie inna. Pisząc takie durne wypowiedzi tylko się ośmieszasz, a twoje przechwalanie nową kartą już zaczyna być nużące (w co drugim poście jest jakaś wzmianka o twojej nowej karcie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nierealny

 

 

 

Co do Xboxa to na strona Microsoftu mozna przeczytac

o systemie operacyjnym XBoxa i podobienstwie do XP

 

Zreszta juz jakas grupa hackerow probowala ( onoc odpalila ) Xpeka na Xbox'ie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

No taki jak Twoj,ew jak moj to tak,ale co maja powiedziec typy z 6600GT i nizej ??

...Pisząc takie durne wypowiedzi tylko się ośmieszasz, a twoje przechwalanie nową kartą już zaczyna być nużące (w co drugim poście jest jakaś wzmianka o twojej nowej karcie).

 

spoko i tak na tej jego karcioszce nie odpali crysis w full detalach, bo nie ma pełnego DX10, jak gra wyjdzie będzie się mógł tylko ślinić na widok screenów porobionych na byle jakiej nowej main streem'owej karcie za 600zł :lol:

 

Co do nowego X-Pudła i wogóle konsol, to napewno mają wiele elementów zaporzyczonych z PC, w końcu nikt nie będzie wyważał otwartych drzwi, jednak sumarycznie tworzą zupełnie inne użądzenie, które jest zoptymalizowane tylko dla płynnego wyświetlania animacji. Kożystając z przykładu PS2 dopiero komp o 2-3 krotnie większej mocy obliczeniowej od konsoli będzie w stanie wyświetlać gry z podobną jakością i szybkością. Po części pewnie winny jest brak optymalizacji kodu gier. Ale spoko myślę ,że niekoniecznie Hi-Eendowe kompy z przyszłego roku będą już lajtowo łykać konwersje z 360'tki i jakoś sobie radzić z PS3 ;)

Edytowane przez M4TEUSZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

M4TEUSZ

 

Ta , pewnie Crysis bedzie smigal na niskobudrzetowej grafie Intel Extreme 128MB za 119 USD obslugujacej DX10

ktora ma wyjsc jesienia tego roku :)

---to pewne info z pewnego zrodla

 

tak samo jak twoje ;)

 

teraz na temat:

Pamieta ktos jak w w Marcu 2004 wyszlo demko FAR CRY ??

mialem wtedy Radka 9100

i po jakims czasie zamienilem na ciut szybszego 8500pro , proc Athlon XP1700+ oc 2350MHz 1GB Ramu

i w medium-high detalach przeszedlem calego FAR CRY 800x600 na grafie z obsluga tylko DX8.1

na owczesnych chyba najszybszych kartach

czyli Radeonach 9800pro/xt mozna bylo smialo grac w 1024x768 High/VeryHigh detalach

 

tak samo bedzie z Crysis ,jak wyjdzie to spoko da rade zagrac w prawie maxymalnych detalach na najszybszych obecnie kartach 1900xt czy 7900GT , taka mam poprostu "czutke" ;)

i ide o zaklad z kazdym lolem oderwanym od pluga

jesli takowi sa na tym forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bemx2k i co z tego.. na telefonach komurkowych i PDA też jest coś w stylu Windy.. hmm... niezbyt rozumiem twoje podejście do sprawy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boro ,

poczytaj prosze troche o XBokxie

 

Nie wyssalem tego z palca ,tylko z wielu portali

poczytaj uzyj google potem zabieraj glos

Edytowane przez Bemx2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

M4TEUSZ

 

Ta , pewnie Crysis bedzie smigal na niskobudrzetowej grafie Intel Extreme 128MB za 119 USD obslugujacej DX10

ktora ma wyjsc jesienia tego roku :)

---to pewne info z pewnego zrodla

 

tak samo jak twoje ;)

Czy ja pisałem że będzie to płynny obraz :P Zwyczajnie żal będzie doopę ściskał że nie będziesz widział jakiegoś mega wypaśnego efektu. Zresztą bardziej mi chodziło o coś w stylu GF8600GT niż jakiś nadający się tylko do biura wynalazek intela.

teraz na temat:

Pamieta ktos jak w w Marcu 2004 wyszlo demko FAR CRY ??

mialem wtedy Radka 9100

i po jakims czasie zamienilem na ciut szybszego 8500pro , proc Athlon XP1700+ oc 2350MHz 1GB Ramu

i w medium-high detalach przeszedlem calego FAR CRY 800x600 na grafie z obsluga tylko DX8.1

na owczesnych chyba najszybszych kartach

czyli Radeonach 9800pro/xt mozna bylo smialo grac w 1024x768 High/VeryHigh detalach

 

tak samo bedzie z Crysis ,jak wyjdzie to spoko da rade zagrac w prawie maxymalnych detalach na najszybszych obecnie kartach 1900xt czy 7900GT , taka mam poprostu "czutke" ;)

i ide o zaklad z kazdym lolem oderwanym od pluga

jesli takowi sa na tym forum

Ja tam nie miałem problemów z płynnością w FC na Radku 9500@pro@(całkiem niezłe oc). Zresztą nawet na leciwym GF2Ti dzięki temu że nie wyświetlał żadnych bardziej zaawansowanych efektów FC całkiem ładnie chodził, być może będzie tak samo z dzisiejszymi Hi-End kartami :banana:

 

PS. Chwalipięctwu mówimy stanowcze NIE! "Typy z 6600GT" wszystkich krajów, łączcie się!

Edytowane przez M4TEUSZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nierealny

Co do Xboxa to na strona Microsoftu mozna przeczytac

o systemie operacyjnym XBoxa i podobienstwie do XP

 

Zreszta juz jakas grupa hackerow probowala ( onoc odpalila ) Xpeka na Xbox'ie

Xbox czy X360? W sumie nie wazne bo to i tak bzdury. System xboxa1 czy 360 podobny do Windowsa XP? Ty sie dobrze czujesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwyczajnie żal będzie doopę ściskał że nie będziesz widział jakiegoś mega wypaśnego efektu.

:lol:

O jakich to mega wypasionych efektach piszesz? Człowiek z crytek'a powiedział podczas prezentacji, że różnica będzie w prędkości działania silnika co pozwoli na większą szczegółowość grafiki i na lepsze "odbieranie" gry.

Coś musiał powiedzieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

NO ma ten 1 rdzen wiecej. Tylko czy musi sie to przelozyc na lepsza grafike skoro dzisaj najwazniejsze sa karty graficzne

rsx oferuje podobna moc co 7800gtx ( 2x 6800ultra) glowna przewaga to cell ( glownie marketingowa)

1 gra jaka robia wrazenie na konsolach to mgs4 a reszta to nic czego by nie mozna ujrzec na pc

 

z ageia physx efekty fizyczne jak w resistance sa mozliwe na pc kwestia jest ze ageia kosztuje prawie tyle co cala konsola

No faktycznie - ma ten jeden rdzen wiecej. I grafe podobna do tego x1800/x1900. Tylko powiedz mi CO Z TEGO?

 

XBox1 ma grafe podobna do GF3 Ti. RAMu tyle, ze nawet Windows by sie nie odpalil. Proc taki, ze Quake II by go zarznal. A mozna pograc w FarCry, NFS:MW, SP:CT, POPy oraz gry, ktorych prozno szukac na PC, a ktore wygladaja tak, ze do tej pory malo ktora piecowa gierka moze sie z nimi rownac. Wspomnialem, ze zdecydowana wiekszosc tych gier hula w 60 ramkach? I taki Far Cry jakos nie zwalnia podczas wybuchow, czy na otwartych przestrzeniach. Co z tego, ze PC ma juz teraz podobna moc do konsoli next genowych, skoro co najmniej polowa tej pary idzie w gwizdek? Widzieliscie demka technologiczne kart graficznych z najwyzszej polki? W zasadzie nic nie stoi na przeszkodzie, zeby gry wygladaly tak samo: po prostu zoptymalizowac gre pod dana karte i dane sterowniki. Problem w tym, ze inni posiadacze innej konfiguracji jej nie odpala.

No i uprzejmie prosze o wskazanie jednego choc tytulu na PC, ktory wyglada lepiej niz X360owy RAW czy Kameo. Ewentualnie Lost Planet (widzialem demko - po prostu urywa leb!). Nawet COD2 wyglada i dziala gorzej na PC niz na XBoxie 360, mimo, ze nie jest na tej platformie jakas specjalnie oczojebna gierka.

Przepasci moze nie ma - ale jest roznica. I na razie ta roznica jest na korzysc X360.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krótka specyfikacja Xbox360:

CPU – oparte na procesorze IBM PowerPC

3 rdzenie 3.2 GHz każdy

sprzętowa obróbka 2 wątków jednocześnie na rdzeń

VMX-128 wektorowa jednostka na każdy rdzeń; 3 w sumie 128 VMX-128 rejestry na każdy sprzętowy wątek 1 MB L2 cache

 

CPU – procesor wspomagający wydajność w grach 9 miliardów operacji na sekundę

 

Procesor ATI Graphics 500 MHz

10 MB DRAM

48 równoległych potoków Shader ujednolicona architektura dla opcji Shader

 

Wydajność w polygonach 500 milionów trójkątów na sekundę

 

Wydajność Pixel Fill 16 gigasampli na sekundę przy użyciu 4X MSAA

 

Wydajność Shader 48 miliardów operacji Shader na sekundę

 

Pamięć 512 MB GDDR3 RAM

700 MHz DDR

ujednolicona architektura pamięci

 

Pamięć Bandwidth (szerokopasmowa)

22.4 GB/s pamięć sprzężona z pasmem Bandwidth

256 GB/s Bandwidth dla EDRAM

21.6 GB/s podstawowa szyna

 

Całkowita wydajność systemu Floating-Point 1 TFLOP

 

Wyposażenie: wymienialny dysk 20 GB z możliwością zwiększania jego rozmiaru 12X dual-layer DVD-ROM pamięć dodatkowa 64MB

 

I/O: Porty dla 4 kontrolerów 3 porty USB 2.0 2 sloty dla pamięci dodatkowej

 

Optymalizacja Online: natychmiastowy, wewnętrzny, dostęp do Xbox Live który obejmuje Xbox Live Marketplace - pobieranie danych z sieci, Gamer Profile - cyfrowa tożsamość oraz chat z możliwością rozmowy za pomocą głosu, oglądania filmów albo słuchania muzyki Wbudowany Ethernet Port Sieć bezprzewodowa Wi-Fi w standardzie 802.11 A, B oraz G Możliwość podpięcia kamery

 

Wsparcie Digital Media: DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, JPEG Photo CD Odtwarzanie z przenośnych urządzeń muzycznych, kamer oraz danych z Windows XP Zgrywanie muzyki na dysk twardy konsoli Tworzenie własnych playlist dla każdej gry wbudowany Windows Media Center Extender Interaktywne, pełno ekranowe menu 3D

 

Wsparcie gier: Wszystkie gry posiadają wsparcie dla formatu 16:9, 720p oraz 1080i, anti-aliasing Możliwość wyświetlania obrazu w trybie Standard Definition oraz High Definition

 

Audio: Dźwięk surround Wsparcie dla 48 KHz 16-bit audio 32 bitowy procesor dźwięku Ponad 256 kanałów

 

Orientacja systemu: Konsola może stać w poziomie i w pionie

 

Przedni panel konsoli: Możliwość zmiany koloru w postaci dodatkowych nakładek

 

 

 

Jak widac, konsolka oparta jest na CPU PowerPC czyli na podobnej architekturze jak PowerMac...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość HDR_o

Dobra,co by nie bylo i tak wyjdzie na to,ze kazdy w to pogra,jeszcze w historii sie nie zdarzyla taka gra,ktora by nie poszla w przyzwoitych detalach u ludzi , ktorzy sie czynnie wypowiadali w topiku na jej temat.Tak samo Oblivion, jakie to mialo miec kosmiczne wymagania, co jeszcze - spellforce 2 - o jej toz to bedzie ciac w kazdych detalach,co dalej - Far Cry, HL2, Riddick i wszystkie gry, ktore ladnie wylgadaja.W rzeczywistosci okazalo sie,ze kazdy z tego forum moze spokojnie grac w te gry.Tak samo bedzie z Crysisem - nie wiem czemu w kazdym temacie ludzie martwa sie wymaganiami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra uwaga hydro.

 

Ja pamietam jeszcze jak przeszedłem far cry na 2mx 400 ;p ... i tak wyglądało obżydliwie pięknie jak na tamtą grafe :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo FC ma bardzo elastyczny silnik i na tym GF2 chodziło w trybie DX7, ale faktycznie i tak nieźle wygląda wtedy (no może oprócz wody).

 

Na gry.wp.pl pojawiły się 3 ponad 100mb trailery z E3, chyba nagrywane kamerą pokazy. Ściągam pierwszy z nich, jak obejrzę, to napiszę czy warto ściągać.

http://gry.wp.pl/filtr;1,0;x;gra,48,11448,...rysis;core.html

Edytowane przez _q_b_a_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też nie wiem :blink:

Teraz to już w każdym temacie musi być wątek o Xklocku :/

 

Hehe też pamiętam jak grałem w FC na GF4 MX440 SE. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wiem co x tu robi... wielki OT :P hehe

 

Znając życie to jak wyjdzie Crysis to bedzie można go odpalić na radziu 9800 jak niegdyś na MX,ach :P

 

Ale gdybanie zostawmy innym :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

Też nie wiem :blink:

Teraz to już w każdym temacie musi być wątek o Xklocku :/

 

Hehe też pamiętam jak grałem w FC na GF4 MX440 SE. :)

Z calym szacunkiem, ale nie sadze, zeby okreslenie "gralem" bylo adekwatnym do tego, co sie dzialo na ekranie. Bo powyzej 30 klatek w 800x600 to moglo byc gdy sie patrzylo w ziemie. Sam mialem Far Cry za czasow Radka 9100 i Bartona 3200, wiec mniej wiecej wiem o jakiej jakosci tu mowa. I sam tez "gralem", bo gra byla fajna, ale ile sie naklnalem na zacinki w grze, na spadki FPS ot tak bez powodu (mialem 768 RAMu), nawet przy obnizonych detalach, to moje. To tak na marginesie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość #Mreko

mi na pc w prockach brakuje wlasnie VMX-128 wektorowa jednostka na każdy rdzeń; 3 w sumie 128 VMX-128 rejestry

bez tego liczenie fizy to jak jedzenie zupy widelcem i dlatego sa potrzebne takie drogawe cuda jak ageia physx bo wielordzeniowe procki pc z g warte i tyle marketingowy pic na wode

Edytowane przez #Mreko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sialala - u kumpla na Athlonie 1700 & 768 DDR266 i G4MX440 chodzi bardzo płynnie na low / medium... Może to jest spowodowane tym, że z początku FC miał problemy z niekórymi (szczególnie starszymi) Radeonami i dlatego Tobie tak słabo chodziło...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sialala Jednak "grałem" jest najlepszym określeniem, ba nawet nmiałem niektóre opcje na medium ustawione i gra chodziła pieknie..., ale trzeba było się troche w OC bawić itd. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FC u kumpla na Athlonie XP 2400+, 512 MB RAM, Radek 8500 i ustawieniach low/medium 800x600 chodzi bardzo fajnie, więc nie ma czegoś takiego jak problem starszych Radków.

 

Mam nadzieje, że może jakieś małe demko Crysisa pojawi się w okolicach września-listopada, przynajmniej będe wiedział w jaki sprzęt mam się zaopatrzyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość HDR_o

FC u kumpla na Athlonie XP 2400+, 512 MB RAM, Radek 8500 i ustawieniach low/medium 800x600 chodzi bardzo fajnie, więc nie ma czegoś takiego jak problem starszych Radków.

 

Mam nadzieje, że może jakieś małe demko Crysisa pojawi się w okolicach września-listopada, przynajmniej będe wiedział w jaki sprzęt mam się zaopatrzyć.

To niby kiedy ma to wyjsc - w grudniu 2007??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

Tez przeszedlem Far Cry na GF2 MX i nie chodzilo zle...

Jezeli to Crytek, to ja bym sie o wymagania nie bal. Licze na to, ze dobrze zoptymalizuja silnik i utrzymaja swoja marke ;]

 

No i pewnie nie jeden z nas zdazy grafe jeszcze zmienic do wyjscia Crysisa...

Jezu, ludzie opanujcie sie, wymyslacie cuda ze do full detali bedzie potrzebne cos w sli... nie no bez przesady, ludzie z radkiem x1900xtx (czy jak to sie zwie) na bank w to pograja na luzie w pozadnych detalach... hydro idealnie to ujal, wiele osob wyolbrzymialo wymagania obliviona a tak na prawde wiele osob gralo w med + hdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość HDR_o

Tez przeszedlem Far Cry na GF2 MX i nie chodzilo zle...

Jezeli to Crytek, to ja bym sie o wymagania nie bal. Licze na to, ze dobrze zoptymalizuja silnik i utrzymaja swoja marke ;]

 

No i pewnie nie jeden z nas zdazy grafe jeszcze zmienic do wyjscia Crysisa...

Jezu, ludzie opanujcie sie, wymyslacie cuda ze do full detali bedzie potrzebne cos w sli... nie no bez przesady, ludzie z radkiem x1900xtx (czy jak to sie zwie) na bank w to pograja na luzie w pozadnych detalach... hydro idealnie to ujal, wiele osob wyolbrzymialo wymagania obliviona a tak na prawde wiele osob gralo w med + hdr.

Nie tylko Obliviona ale i inne gry.Poprostu martwia sie o wymagania.Ostatnio przecyztalem posta kogos z 1 str,ze jak dobrze pojdzie to za 3 lata moze na low pojdzie Oblivion (post z przed roku).To jest dopiero smiech na sali.D3 - to samo,a teraz to jest jedna z najmniej wymagajacych sprzetowo gier,przed nia stoi HL2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...