Jump to content
nrl

Crysis - Zamykamy :]

Recommended Posts

No wlasnie co innego ostatnio widzialem w sklepach ;) Znaczy co do 720p to sie zgodze, przyzwyczajenie z kompa ;) .

Co do HD ready to widzialem cala nase TV, LCD, zwykle, ktore mialy wielkimi literami napisane HD Ready a malym druczkiem rozdzielczosc, ktora nie odpowiadala nawet 720p <_< sklep MM.

 

EDIT:/

BTW: jakie gry zaliczysz do miana "fajnych" z tych, co wyszly na PC w ciagu ostatnich dwoch lat?

Nie bede juz robil OT. Edited by Buu

Share this post


Link to post
Share on other sites

a czy ty człowieku ogaraniasz czasem, ze...

a ) X360 NIE MIAŁ PREMIERY W POLSCE, i ceny są windowane w góre przez sklepy, ktore to sprowadzaja na wlasna reke?

B ) ze kupowanie w ultimie, to tak jak kupowanie w komputroniku, czyli + chora marża?

c ) ze nigdy nie widziałem gry droższej niż 300 zł na żadną konsole, a Ty mi tu wyjezdzasz jeszcze z ceną 400 zł i tylko dlatego, ze "w ultimie jest drogo" :F Toz to głupota niewąska ;f Tak jakbyś usilnie chciał pokazać, jakie te konsole nie są złe i drogie :F

ale na ps3 napewno beda drozsze gierki niz na xbox360

a dlaczego

ps3 to jakby jedzenie w drozszej restauracji ( text z wywiadu)

 

i w tej restaruracji vide blueray na dziendobry za herbatke dostaniesz 300zl

 

400 to moze przesadzilem ale skoro 250-260zl to cena standardowa ( pozniej w promocjach lecaca do 200zl w niektory tytulach)

to z 300zl za killzone 2 bedzie trzeba zabulic

 

dla mnie to i tak fantastyka nieomal science ficition bo musialbym byc niezle po*ebany zeby kupic gierke za 200-300zl

 

ja w zyciu nawet nie trzymalem orginalnej gierki w reku :) i chyba nie predko to nastapi

ta kase lepiej inwestowac w sprzet

przed piractwem na pc moze chronic jedynie zajefany multi + bardzo dobre zabezpieczenia ktore najczesciej dopiero z jakims n-tym patchem kilka miehow po premierze

Edited by crysis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do HD ready to widzialem cala nase TV, LCD, zwykle, ktore mialy wielkimi literami napisane HD Ready a malym druczkiem rozdzielczosc, ktora nie odpowiadala nawet 720p <_< sklep MM.

Co do HD Ready, to znaczek ten ma ustalona wielkosc i wynosi ona ok. 2cmx2cm - i tylko on gwarantuje, ze TV ma zlacze HDMI i potrafi wyswietlic co najmniej 720p. Taki znak towarowy jakby ;)

A to, ze ktos sobie postawi karteczke HD Ready przy plazmie 42" ktora ma rozdzialke 960x480 to juz problem kupujacego...

Share this post


Link to post
Share on other sites

oj moze dojsc do rekoczynow juz widze ten widok placz krzyk

z drugiej strony czy chcesz miec za 10lat w domu cyborga

nowe technologie w mlodym wieku trzeba dawkowac rozsadnie

 

bo pokusa dzisaj wieksza niz np w 94 roku kiedy ja chodzilem do podstawowki a z racji posiadania 286 i jakies tam wycigowki 2d 16 kolorowej formula mialem alternatywe gra w kosza z kumplami albo szkola

a dzisaj przypadki smierci przy komputerze ( korea) itp

 

a teraz jak slysze szczyle 6-8 letnie tylko o pc konsolach grach rozmawiaja to az strach pomyslec jakie cyborgi za 10 lat to beda mieli utrudniony kontakt z rzeczywistoscia

OT

Nie no dajze spokoj, gdzie ty slyszysz 6 letnich szczyli, chodzisz do przedszkola? :-)

A powaznie rzecz ujmujac, nie widze nic zlego w tym, ze dzieci maja szybciej teraz dostep do komputerow i nowoczesnych technologii, oczywistoscia jest, ze przesada jest niezdrowa we wszystkim nie tylko w "informatyce". Grajac w kosza tez mozna sobie noge zlamac. Poza tym, to nieladnie pouczac starszego (duzo, jak mniemam ;-) kolege jak ma wychowyac swoje dziecko :lol2:

 

[OT]

Wyciaga to chociaz 768i cz yjest to tylko HDTV z nazwy? (HD ready) ?

[/OT]

 

EDIT:/

@sialala pojecie FAJNE gry jest wzgledne, imo nie wydaje mi sie aby na konsole powstawalo wiecej fajnych gier ale to imo ;)

 

BTW: Czemu w temacie o Crysis, grze ktora ma powstac tylko na PC nagle pojawil sie watek konsol?

Uwielbiam taki niczym nieuzasadniony sakrazm :-) http://digitalo.pl/product_info.php/manufa...products_id/264 masz jeszcze jakies pytania? :-)

 

BTW, fajnie sie gra w Day of Defeat:Source w rozdzielczosci 1920 x 1080 na 37" ekranie :-)

 

(a coz to za fotmat 768i, pierwsze o nim slysze)

Share this post


Link to post
Share on other sites

na temat PC vs Konsole piszcie gdzie indziej!

 

Musicie się kłócić ciągle konsole i PC? Zaśmiecacie prawie każdy temat i widze, że na początku ktoś wyjeżdża, że konsole są do D a potem Snake lub Sialalalala ich naprostowuje ( często mając racje ) ale dyskusja toczy się dalej. Za monitorkiem każdy mądry i drugiemu nawrzucać potrafi? Ale czego się można spodziewać bo pewnie wiek piszących na podforum GRY nie przekracza 15 lat.

 

BTW Snake i Sialalal naprostowywanie co poniektórych na forum na którym 100% ma PCty jest chyba za odważnym (by nie powiedzieć głupim) pomysłem?

Edited by JestemNoobem

Share this post


Link to post
Share on other sites

crysis - plyta blu-ray w hurcie kosztuje ok 4$, i to ma niby podniesc cene gry XD XD XD XD

 

 

Co do crysisa (gry) to wcale tez jakas wypasiona nie jest bo poza fizyka i grafika nic innego nie oferuje fajnego (narazie), a przynajmniej nic innego nie pokazali.

 

na temat PC vs Konsole piszcie gdzie indziej!

niby gdzie? Wszedzie takie watki sa zamykane

Edited by urwał_nać

Share this post


Link to post
Share on other sites

crysis - plyta blu-ray w hurcie kosztuje ok 4$, i to ma niby podniesc cene gry XD XD XD XD

Co do crysisa (gry) to wcale tez jakas wypasiona nie jest bo poza fizyka i grafika nic innego nie oferuje fajnego (narazie), a przynajmniej nic innego nie pokazali.

niby gdzie? Wszedzie takie watki sa zamykane

TO niby se idz na inne forum nie?

Edited by JestemNoobem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale czemu w topiku o grze, ktora ma powstac tylko na PC ?

 

Uwielbiam taki niczym nieuzasadniony sakrazm http://digitalo.pl/product_info.php/manufa...products_id/264 masz jeszcze jakies pytania?

 

BTW, fajnie sie gra w Day of Defeat:Source w rozdzielczosci 1920 x 1080 na 37" ekranie

 

(a coz to za fotmat 768i, pierwsze o nim slysze)

Niezła maszynka ;) o 768i juz wyjasnilem, zwykla pomylka <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

BTW Snake i Sialalal naprostowywanie co poniektórych na forum na którym 100% ma PCty jest chyba za odważnym (by nie powiedzieć głupim) pomysłem?

Bede pisal wszedzie, gdzie mowi sie bzdury o konsolach. I nie, nie uwazam ze jest to głupi pomysł, bo nie wyznaje zasady, ze wiekszość ma zawsze racje.

W tematach, w ktorych bzdur o konsolach sie nie pisze, jakos nie ma takich OT, wiec moze warto sie zastanowic, czy zanim sie napisze jakas bzdure w temacie w ktorym sie nie jest ocykanym, moze lepiej ugryzc sie w jezyk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bede pisal wszedzie, gdzie mowi sie bzdury o konsolach. I nie, nie uwazam ze jest to głupi pomysł, bo nie wyznaje zasady, ze wiekszość ma zawsze racje.

W tematach, w ktorych bzdur o konsolach sie nie pisze, jakos nie ma takich OT, wiec moze warto sie zastanowic, czy zanim sie napisze jakas bzdure w temacie w ktorym sie nie jest ocykanym, moze lepiej ugryzc sie w jezyk?

Też nie wyznaje takiej zasady, chodziło o to, że to walka z wiatrakami :wink: Tak ale ludzie piszą głupoty na tym forum i będą pisać więc ustąpić musi mądrzejszy ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja w zyciu nawet nie trzymalem orginalnej gierki w reku (IMG:style_emoticons/default/icon_smile3.gif) i chyba nie predko to nastapi

ta kase lepiej inwestowac w sprzet

przed piractwem na pc moze chronic jedynie zajefany multi + bardzo dobre zabezpieczenia ktore najczesciej dopiero z jakims n-tym patchem kilka miehow po premierze

 

za takie wypowiedzi powienieneś dostać z miejsca bana. Przez takich jak ty coraz mniej robis ię gier na pc, bo się poprostu nie opłaca - jak i tak ukradna.

 

 

Jezeli kradniesz to przyjnajmniej nie oświadczaj tego publicznie.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

za takie wypowiedzi powienieneś dostać z miejsca bana. Przez takich jak ty coraz mniej robis ię gier na pc, bo się poprostu nie opłaca - jak i tak ukradna.

Jezeli kradniesz to przyjnajmniej nie oświadczaj tego publicznie.......

:mur: :mur:

oj chlopczyku to by trzeba cala polska banowac lacznie z toba skryto zlodzieju

i nie osadzaj abys sam nie zostal osadzony

znalazl sie ostatni sprawiedliwy(kazik spiewa o takich - wegetarianin co wpier*ala schabowe).

 

Przeczytaj lepiej sobie Moralnosc Pani Dulskiej i potem praw komus moraly

:mur: :mur: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

 

i wlasnie offtop o konsolach jest zbedny bo oficialnie crysis only pc i prawdopodobnie nie bedzie na zadna badziewna konsole bo z tym ramem to niezle beda musieli poleciec w dol z texturami a to sie mija z celem w takiej grze.

ewentualnie w takim odstepie czasowym jak farcry pc ---- > farcry xbox czyli troche wiosen minie

a konsolarzom slinka cieknie na dywan

I jak panowie z cryteka stwierdzili pc to prawdziwy nextgen

Edited by crysis

Share this post


Link to post
Share on other sites

@crysis przez pewien czas nie bylo cie na forum, nie udzialales sie i bylo spokojniej, pojawiles sie i znowu widac jaki niski poziom prezentujesz.

 

W regulaminie jasno jest napisane co i jak jest na tym forum z piractwem.

Ze ty kradniesz (piracisz) to nie oceniaj nnych na podstawie swojego zachowania.

 

ehhh dzieci neostrady <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeczytaj lepiej sobie Moralnosc Pani Dulskiej i potem praw komus moraly

Wlasnie z powodu podobnych wiadomosci na priv (ktore zreszta regularnie kasowalem) dalem sobie spokoj z nawracaniem wiary na oryginaly. Ty tez powinienes przeczytac pare ksiazek, moze dowiedzialbys sie, ze nie nalezy sadzic innych podlug wlasnej miary... BTW, zeby nie bylo: nie posiadam nawet skrawka "pirata" u siebie - juz nie, bo mialem na emu Nintendo64 Super Mario 64, a od dwoch dni posiadam te gre takze w oryginale. Byc moze jakies filmiki przesylane przez znajomych na maila (typu smieszne kotki itp) podpadaja pod paragraf "nie do publicznego uzytku", ale tego sie sila rzeczy nie da uniknac. I uprzedzam pytanie: mp3 tez nie mam pirackich.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a konsolarzom slinka cieknie na dywan

buahaha wez dzieciaku wracaj do przedszkola, "konsolarze" xd maja za miast crysisa 2000 innych lepszych gier. Ty grales chociaz raz na konsoli?

 

Zeby nie bylo offtopa. Czemu tak sie wszyscy podniecacie? IMO jeszcze nic naprawde mocnego nie pokazali. Jesli zobacze trailer z rozwalaniem budynku w czasie rzeczywistym to wtedy sie zaczne napalac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i wlasnie offtop o konsolach jest zbedny bo oficialnie crysis only pc i prawdopodobnie nie bedzie na zadna badziewna konsole bo z tym ramem to niezle beda musieli poleciec w dol z texturami a to sie mija z celem w takiej grze.

Khm khm, wiem ze mialo nie byc off topa, ale chyba nie widziales tekstur w GRAW i Kameo na X360 skoro piszesz takie herezje.

Zeby nie bylo total OT: opis gry o ratowaniu ludzkosci rozbraja. Fabula zapowiada sie na poziomie gier z C64 - ja rozumiem, ze byly mega miodne, ale przez te 20 lat to mozna bylo cos bardziej ambitnego wymyslec. Boje sie jednego: Far Cry tak zaszokowal, bo wyskoczyl jak Filip z konopii: bez zapowiedzi, uderzyl z grubej rury. A 90% gier, ktore sie szumnie zapowiada jako przelom okazuje sie kaszanka. Nawet nie z grilla, tylko taka z gara, nie przyprawiona. Obym sie mylil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja w zyciu nawet nie trzymalem orginalnej gierki w reku i chyba nie predko to nastapi

ta kase lepiej inwestowac w sprzet

W takim razie za tydzien jak juz będziesz mógł pisać na forum, idz na działy sprzętowe i nie pokazuj się na grach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

[OT]Crysis'a nie było na forum, bo miał ZPP na dwa tygodnie i jak widac znowu dostał nagrode :lol: Może on tak lubi :lol2: [/OT]

 

Co do Crysis'a (gry :wink: ) to mam podobne obawy co sialala... Far Cry był niesamowity i zamiótł konkurencje (D3 i HL2) jeszcze przed ich pojawieniem, a teraz może nie być zaciekawie :? Ale bądźmy dobrej myśli, historia lubi się powtarzać... :D pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

[OT]Crysis'a nie było na forum, bo miał ZPP na dwa tygodnie i jak widac znowu dostał nagrode :lol: Może on tak lubi :lol2: [/OT]

 

Co do Crysis'a (gry :wink: ) to mam podobne obawy co sialala... Far Cry był niesamowity i zamiótł konkurencje (D3 i HL2) jeszcze przed ich pojawieniem, a teraz może nie być zaciekawie :? Ale bądźmy dobrej myśli, historia lubi się powtarzać... :D pozdro

W tym przypadku historia moze przypominac ta z HL - jedynka zmiotla wszystko co bylo na rynku, a dwojka... byla zwykla "szczelankom"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem,a przynajmniej nie zauważyłem żeby ktoś dawał podobnego linka,wiec :

 

http://www.gamershell.com/pc/crysis/screenshots.html

 

sa tu zebrane bodajże wszystkie screeny,które zostałe pokazane do tej pory plus kilka nowych... , niektóre screene miażdżą,a niektóre są dość przeciętne,pożyjemy zobaczymy :)

 

Pozdrawiam i życze miłego oglądania, jak było to usune post bo szkoda bardziej zaśmiecać temat niż już jest :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze jedna dość ciekawa wiadomość dotycząca wymagań ww gry:

 

Minimum Requirements

 

CPU: Athlon 64 3200+/Intel 5xx series

Graphics: Nvidia 6600/X800GTO (SM 2.0)

RAM: 768Mb/1Gb on Windows Vista

HDD: 6GB

Internet: 256k+

Optical Drive : DVD

Software: DX9.0c with Windows XP

 

Recommended Requirements

 

CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D)

Graphics: Nvidia 7600GT/ATI X1800GTO (SM 3.0)

RAM: 1.5Gb

HDD: 6GB

Internet: 512k+ (128k+ upstream)

Optical Drive : DVD

Software: DX10 with Windows Vista

 

 

źródło: http://crysis-online.com/Information/Requirements/

Share this post


Link to post
Share on other sites

No proszę, będzie wykorzystywać dwujajowce nareszcie. Nawet te rekomendowane są całkiem znośne.

 

Ale tego nie rozumiem:

Minimum Requirements

 

CPU: Athlon 64 3200+/Intel 5xx series

Graphics: Nvidia 6600/X800GTO (SM 2.0)

RAM: 768Mb/1Gb on Windows Vista

HDD: 6GB

Internet: 256k+

Optical Drive : DVD

Software: DX9.0c with Windows XP

 

Skoro ma działać na XP z dx9.0c, to co ma oznaczać 768Mb/1Gb on Windows Vista?

Edited by WDK

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tak pewnie do zalecanych to raczej 2x 7600GT jak już co bo śmiem wątpić czy w 1280 z aa i af będzie śmigać na pojedyńczym 7600GT.

X2 i ta karta?

Why not?

Przecież jest stosunkowo mocna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No proszę, będzie wykorzystywać dwujajowce nareszcie. Nawet te rekomendowane są całkiem znośne.

 

Ale tego nie rozumiem:

[/b]

 

Skoro ma działać na XP z dx9.0c, to co ma oznaczać 768Mb/1Gb on Windows Vista?

to że potrzebuje minimalnie 768MB RAM, ale jeśli ktoś ma Vistę to już 1GB, ten system jest "odrobinę" bardziej zasobożerny od XP-ka ;)

 

o qrcze! mój obecny proc lekko nie mieści się w minimum :( a jak jeszcze zabraknie mu jakiś instrukcji to będzie lipa, będę musiał się przesiąść z s.A na jakiegoś conroe, lub K9 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.