Skocz do zawartości
nrl

Crysis - Zamykamy :]

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety w większości gier po zmianie z High na Low...

Gra chodzi niby lepiej...

Często jednak wymagania nie zmniejszają się proporcjonalnie do generowanego obrazu.

Wygląda to tak, że gra wygląda koszmarnie a chodzi niewiele lepiej.

 

Co kogo obchodzi optymalizacja...

Ma chodzić przyzwoicie na najlepszych komputerach, reszta to...

Albo nie ! Ma chodzić przyzwoicie na przyszłych komputerach, o tak !

 

Tak to wygląda ostatnio... :mur:

 

@CarsonPoland

Niby jest i chodzi dużo lepiej niż poprzednie beta buildy ;)

Przynajmniej w moim wypadku.

Edytowane przez Aran

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przypominam ,że podczas pokazów Crysis na E3(?),działał na pojedynczej karcie 1900XTX,mówił o tym główny programista CryTek.Nie chce mi się teraz przekopywać netu gdzie to było zarejestrowane(w formie wywiadu). SLI/Crossfire ?Dajcie spokój-ta gra ma sie sprzedawać,sprze-da-wać,najlepiej z Vistą :wink: .Oczywiście taki konfig będzie wskazany...jak zresztą w każdej dzisiejszej grze z max ustawieniami i/lub max FSAA i AF.

 

Moja opinia dotycząca opoźnienia jest taka:panowie z CryTek dostali właśnie nowe zabaweczki w postaci 8800GTX i pierwszych próbek R600.Zobaczyli co to potrafi-spojrzeli na siebie-i zabrali się ponownie do pracy.Być może poprzednio nie mogli zrealizować jakiegoś pomysłu .

Z uwagi na brak wiedzy o nowym sprzęcie , mogli tylko symulować zachowanie się nowych kart i widocznie z tych danych wynikało ,że z czegoś musieli zrezygnować.

Teraz,gdy karty już mają ,okazało się ,że mogą sobie pozwolić na więcej.Zwłaszcza ,że specyfikacja Direct 3d10 jest już gotowa(skoro pierwsza karta zgodna z D3D10 jest na rynku to musi tak być).

 

A jak to będzie chodzić na konkretnym sprzęcie?Okaże się.Wiem tylko jedno-lepiej kupić sprzęt po premierze gry niż "na zapas" po niej... to bezpieczniejsza i często tańsza opcja,lecz tylko dla cierpliwych...

Edytowane przez BezbronnyPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz,gdy karty już mają ,okazało się ,że mogą sobie pozwolić na więcej

panowie od STALKERA pozwalaja sobie na wiecej (jesli chodzi o grafike) juz od paru lat jak widzimy i nic z tego dobrego nie wychodz. tak mozna w nieskonczonosc ciagnac dany tytul

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widocznie panowie od STALKERA,chcą za dużo (lub od nich za dużo wymagają),nie mają przy tym aż takich umiejętności no i pewnie budżetu.

Wszystkie te czynniki powodują opóźnienia.

 

A CryTEK?Takie Crysis,każdy wydawca chciałby mieć w swoim planie wydawniczym,więc obecny(jesli takowego mają) woli stulić pysk, niż wymuszać cokolwiek na programistach z tej firmy.Po prostu goście po FarCry mają wyjątkową renomę,z którą liczą się wielcy wydawcy, producenci kart itd.Mają własny Engine-jeżeli nie najbardziej zaawansowany ,to na pewno będący w ścisłej czołówce. Nikomu nie muszą płacić haraczu Havoc?Wystarczy ich własny moduł fizyki,podobnie renderer 3D,który obsługuje praktycznie wszystkie dostępne programistom efekty.

Maja wolną rękę-robią co chcą i wydadzą Crysis kiedy zechcą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Santi oby to byla optymalizacja :) bo po ostatnich wielkich tytulach widac ze optymalizacja w nowych grach odeszla do lamusa ;)

No wlasnie trzeba wierzyc w to, a noz sie spelni. ;] Jezli silnik Crysisa bedzie bardzo dobrze zoptymalizowany to jest szansa na to, ze w niedalekiej przyszlosci wyjada na nim jakies inne gierki z lux graficzka i dobra optymalizacja. Tego by chcial chyba kazdy 'giercoman'. ;) Edytowane przez Santi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy sie podniecaja i zachwycaja jaki ten Crysis bedzie piekny, taki oh i ah, ale kto tak naprawde bedzie w stanie uruchomic ja w takich detalach jak pokazuja screeny? (na pewno Sulaco :) ).

Niestety trzeba wylozyc ze 2000zl, zeby moc sie nacieszyc ta grafika.

 

Podobna sytucacja byla z Doomem 3, kazdy pial z zachwytu nad grafika, a pozniej setki postow, z jakimi detalami najlepiej zjechac, zeby na moim 9550 dobrze dzialalo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy sie podniecaja i zachwycaja jaki ten Crysis bedzie piekny, taki oh i ah, ale kto tak naprawde bedzie w stanie uruchomic ja w takich detalach jak pokazuja screeny? (na pewno Sulaco :) ).

Niestety trzeba wylozyc ze 2000zl, zeby moc sie nacieszyc ta grafika.

 

Podobna sytucacja byla z Doomem 3, kazdy pial z zachwytu nad grafika, a pozniej setki postow, z jakimi detalami najlepiej zjechac, zeby na moim 9550 dobrze dzialalo?

Na pewno nie kupię od razu GF 8800GTS/GTX po premierze Crysisa. Poczekam cierpliwie na testy również na DX9 i pozostałych kartach. Do tego może dojdzie właśnie możliwość zmian w plikach *cfg/ini czy patche/mody ,które mogą przyspieszyć jak to (przykładowo) miało miejsce w D3 czy też w Oblivionie.Ja tam jestem dobrej myśli. Wiem że na XP będzie śmigać a co do wymagań to się okaże... nie ma co tego ciągnąć w nieskończoność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale sie zlapaliscie tej Visty, juz wam SQJ udowodnil, ze wcale nie pozera tak duzo pamieci, ktos w temacie chyba o 8800 robil testy w XP i Vista i wyniki byly bardzo zblizone, a po za tym to po co ta gadka - zanim Crysis wyjdzie, to Viste jedna dziura bedzie wciagal co drugi komputer stojacy na markecie w Realu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

64bity dadzą wzrost wydajności na poziomie 30-50% :lol: , będzie sukces jak będzie 10%

 

ale sie zlapaliscie tej Visty, juz wam SQJ udowodnil, ze wcale nie pozera tak duzo pamieci, ktos w temacie chyba o 8800 robil testy w XP i Vista i wyniki byly bardzo zblizone

Chyba nie czytałeś tematu nie ma sterów do visty dla serii 8 , jedynie dla serii 7 i w dół.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

64bity dadzą wzrost wydajności na poziomie 30-50% :lol: , będzie sukces jak będzie 10%

Chyba nie czytałeś tematu nie ma sterów do visty dla serii 8 , jedynie dla serii 7 i w dół.

masz rację, pomyliło mi się, chodziło mi o serię 7xxx, a dokładnie o:

http://forum.purepc.pl/index.php?s=&sh...t&p=2394014

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sterowników nie ma a nie mówiąc o DX 10 który ma się pojawić Q1 2007. Crysis może nie być pierwszą grą na DX 10... http://www.nvnews.net/vbulletin/showpost.p...amp;postcount=1

 

A na tej liście jeszcze nie ma KONANA :wink:

TAK

FS będzie na pewno tak wyglądał, wierze w to :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

9500-9700 radzą sobie z nowymi grami że tak powiem średnio na jeża. W FarCry czyli pierwszej grze korzystającej w dużej skali z shaderów, w full detalach te karty działają na granicy wydolności, a było to tylko rok po ich premierze. Tak samo GF6xxx obrywają mocno po zadzie od gier z Pixel Shader 3.0. Więc nie widzę powodu dlaczego z GF8xxx ma być inaczej.

No tak, ale rok czasu to całkiem duzo czasu ;) Za rok to pod DX10 bedziemy mieli zapewne ulepszona serie 8900 czyli cos ala za czasów Dx9 seria 9800.

Uprzedzenia do wydajnosci w nowym DX'ie masz zapewne od tego jakie jaja były z seria fx :wink:

Edytowane przez Popiół

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale rok czasu to całkiem duzo czasu ;) Za rok to pod DX10 bedziemy mieli zapewne ulepszona serie 8900 czyli cos ala za czasów Dx9 seria 9800.

No i GF8900 powinien już bez większych problemów poradzić sobie z Crysisem i innymi grami na DX10, do tego pewnie w tym czasie pojawi się pierwszy SP do Visty i śmiało będzie można przestawiać się na nowy api :)

 

Zresztą podejrzewam że poprawione wersje 8xxx pojawią się krótko po premierze Crysisa, nie mówiąc już o polskiej lokalizacji, więc nie ma co się rzucać na nie już dzisiaj, mam też nadzieję że ATI trzyma asa w rękawie, w postaci R600.

Edytowane przez M4TEUSZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No fajny, fajny tylko nie wiadomo czy to puścili w SLI czy nie...

Moim zdaniem nie... Za bardzo "przycina" momentami...

A nie wierze aby na SLI 8800setek to tak chodziło, bez AA.

 

O takie wcześniej dałem screen'y z tego filmiku:

 

http://img85.imageshack.us/my.php?image=crysis1zv9.jpg

 

http://img153.imageshack.us/my.php?image=crysistz6.jpg

Edytowane przez Aran

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filmik ładny -puszczany na 8800GTX-ale nic nie wspominano o SLI.

 

Z tego o czym mówili:

Ilość i poziom obliczeń związanych tylko z wodą,oraz z drzewami jest większy niż w całym FarCry.

Każde drzewo wykorzystuje takie efekty jak bump-mapping,oraz subsurface scattering(rozpraszanie / przenikanie intensywnego światła przez przeszkody ).

Rozmycie w ruchu,oraz deph of field są stałym elementem gry.

Hmm,i właśnie po to opracowano DX10(direct3d10),być może za kilka miechów będzie można porównać wydajność Crysis na tym samym sprzęcie na różnych API(i systemach).I wtedy już będzie wiadomo ,co potrafią nowe karty z nowym directem...Bo z tego co widze i na DX9 może być kłopot z uzyskaniem płynności gry(zakładając-> all maxed),ale byc może CryTek zastosuje taki sam zaawansowany konfigurator jak w FarCry ,to można będzie sporo dopasować.

Edytowane przez BezbronnyPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na screenach nic nie widać ;)

Ściągnąłem, szok, ładne, piękne!

No tak.. pięknie i spore przestrzenie. Ale dla mnie to i tak tylko filmik... dopóki nie zobaczę demka jakiegoś z samego engine'u to nie będę wiedział na czym stoję .Nie wiem na czym grali i jakie detale ustawione... (pewnie max ale.. ? ) Jak już napisałem co będzie to będzie. Dalej nie rozumiem po co ta dyskusja dalej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na mnie ten filmik nie zrobił większego wrażenia, tyle się przed tą prezentacją podniecali wodą, a wcale nie widać, aby była taka rewealacyjna, po za tym odnoszę wrażenie, że Crysis będzie trochę przebajerzony efektami, widać, że 8800 nie wyrabia (oby nie dwa), bo animacja przy cut-scenkach nieco zwalniała, więc chyba jeszcze pełno roboty zostało...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w kazdym razie crysis i tak bije na glowe kazda inna produkcje lacznie z Gears of War i unreal engine 3.0

Grales? Widziales? Masz u siebie na dysku twardym?! Chyba nie, wiec STFU, bo Crysis wyjdzie Q3 2007 a GOW wtedy bedzie juz roczna gra takze jednym slowem - opowiadasz smieszne rzeczy :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obejrzalem najnowszy filmik w HD 296mb- i filmik naprawde pokazuje jak dla mnie power tego tytulu,przejazd kamery nad plazami(swietne fale i woda) a przedewszystkim fizyka gry(elastycznosc powierzchni) lamanie sie palm i uginanie galezi naprawde daje rade i wyglada znakomicie

Jesli bede mial upgrade'owac PC to wlasnie dla takich tytulow-bo jesli mam juz wyrzucac kase to niech to bedzie tytul ktory pokazuje mozliwosci GPU.

Trzymam kciuki za ten tytul ,a panowie z CRYTEK'a zasuguja na aplauz za to ze rozwijaja swoje pomysly a nie bezmyslnie powielaja-oczywiscie ktos powie mamy te same scenerie tylko inna fabule i to bedzie racja ,ale za to w jakiej oprawie i z jaka grywalnoscia ,bo nie ukrywajmy ze to wlasnie tworcy FarCry wprowadzili powiew swiezosci w gatunku FPP i zachwyty kiedy wydali FarCry dlugo nie ustawaly

 

maly ot

 

Grales? Widziales? Masz u siebie na dysku twardym?! Chyba nie, wiec STFU, bo Crysis wyjdzie Q3 2007 a GOW wtedy bedzie juz roczna gra takze jednym slowem - opowiadasz smieszne rzeczy :lol:

 

i to ma byc moderator??? -teksty w stylu STFU :mur:

Edytowane przez gladiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...