Skocz do zawartości
nrl

Crysis - Zamykamy :]

Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem to sciema, najbardziej rzuca sie w oczy brak strumieni swiatla, tylko dlaczego?, przecierz w grach napisanych w DX9 takie efekty juz widzialem. Wiec albo specjalnie nie implementuja tych efektow, aby przyciagnac ludzi do Visty i kart DX10, albo nie potrafia ich zaimplementowac (w co watpie).

 

IMO czysty marketing.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość jipikijajej

Moim zdaniem to sciema, najbardziej rzuca sie w oczy brak strumieni swiatla, tylko dlaczego?, przecierz w grach napisanych w DX9 takie efekty juz widzialem. Wiec albo specjalnie nie implementuja tych efektow, aby przyciagnac ludzi do Visty i kart DX10, albo nie potrafia ich zaimplementowac (w co watpie).

 

IMO czysty marketing.

pozostaje jedna kwestia ktora nie obejrzymy na screenach a mianowicie wydajnosc przy implementacji danych efektow

 

 

 

opinie ludzi z cryteka co do dx10 vs dx9 na forach (devsow) byly tak zaskakujace:

na swoim silniku osiagneli sztywne 60 FPS na DX10 (karta 8800gtx, 2gb ram jakis C2D) w rozdzielczosci 2048 x 1500 iles tam.

Po przelaczeniu na DX9 uzyskali ponizej 5 FPS w 1280 x 1024 - trzeba bylo ostro zjechac z detalami aby uzyskac stabilne 25+

Edytowane przez jipikijajej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jipikijajej

 

Powiedz szczerze , wierzysz w to co zacytowałeś z jakiejś tam strony o wydajności DX10 w CryEngine2 ??

Bo wedle tego to by była poprostu zagłada wszystkiego co nie jest zgodne z DX10 :)

chciałbym żeby to była prawda , ale nie daje wiary żeby w rozdziałce 2048 x 1500 w max detalach

Crysis śmigał nonstop 60fps na pojedyńczej 8800GTX , to poprostu Marketingowa lipa

jak kto woli obiecanki cacanki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedz szczerze , wierzysz w to co zacytowałeś z jakiejś tam strony o wydajności DX10 w CryEngine2 ??

A co, trzeba wierzyc tobie i twoich wróżbom? :lol2:

 

A co, myslisz ze do optymalnej gry w high detalach KONIECZNE jest 2x8800GTX? Wybacz, ale to nierealne. Ta gra ma być masowa, a nie elitarna. Samo EA o to zadba, zeby wszyscy mogli zagrac w Crysisa, a nie nieliczni.

 

Nie wierze w tą rozdziałkę, ale 60fps na 8800GTX w DX10 jest bardzo realne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MaZZeo nie bulwersuj sie tak, mysle ze Mario2k przyczepil sie raczej do tego zdania:

"Po przelaczeniu na DX9 uzyskali ponizej 5 FPS w 1280 x 1024 - trzeba bylo ostro zjechac z detalami aby uzyskac stabilne 25+"

 

Bo jest to glupota i przeczy temu co ty sam piszesz, mianowicie:

"Ta gra ma być masowa, a nie elitarna. Samo EA o to zadba, zeby wszyscy mogli zagrac w Crysisa, a nie nieliczni."

 

IMO, EA to moglaby raz na zawsze zadbac o to, zeby zniknac z rynku, nie pamietam kiedy ostatnio wydali cos dobrego, co nie byloby kotletem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

thuGG

 

Właśnie oto mi chodziło . widać niektórzy myślą "inaczej" ;)

Nie trzeba być wróżką ,wystarczy przez kilka lat obserwować rynek gier na pc

potem wystarczy pomyśleć i wyciągnąć wnioski .

 

Jasne że Crysis nie koniecznie musi być grą dla bogatych elit ,

wystarczy Detale ciachnąć na minimum i będzie grą dla mas :)

w wyższych rozdziałkach z bajerami 2x8800GTX

i niech mi nikt nie zarzuca wróżb , bo to nie ciemnogród i 15 wiek

 

Wymagania poprostu widać na screenach i filmach z gameplaye ,

a jeśli ktoś nie ma wiedzy i pojęcia o grafice to jego problem ,nie mój .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludwiczek

A co, trzeba wierzyc tobie i twoich wróżbom? :lol2:

 

A co, myslisz ze do optymalnej gry w high detalach KONIECZNE jest 2x8800GTX? Wybacz, ale to nierealne. Ta gra ma być masowa, a nie elitarna. Samo EA o to zadba, zeby wszyscy mogli zagrac w Crysisa, a nie nieliczni.

 

Nie wierze w tą rozdziałkę, ale 60fps na 8800GTX w DX10 jest bardzo realne.

No masz trochę racji FC w dniu premiery chodził dobrze nawet na starych kompach ale na LOW na max detale trzeba było mieć jednak porządny sprzęt. A na EA to ja bym nie liczył :lol: niech lepiej patrzą tylko na ludzi z Cryteka i się od nich uczą bo nie wiem jak to zorbili, że Carbon nie wygląda jakoś piękniej od MW a chodzi o wiele gorzej nie wspominając, że karty NV bez powodu nie radzą sobie tak dobrze jak ich odpowiedniki konkurenji( czyli karty ATI o podobej wydajności).

 

@Orgiusz masz też mnie ja tu jestem na stałe :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No masz trochę racji FC w dniu premiery chodził dobrze nawet na starych kompach ale na LOW na max detale trzeba było mieć jednak porządny sprzęt. A na EA to ja bym nie liczył :lol: niech lepiej patrzą tylko na ludzi z Cryteka i się od nich uczą bo nie wiem jak to zorbili, że Carbon nie wygląda jakoś piękniej od MW a chodzi o wiele gorzej nie wspominając, że karty NV bez powodu nie radzą sobie tak dobrze jak ich odpowiedniki konkurenji( czyli karty ATI o podobej wydajności).

 

@Orgiusz masz też mnie ja tu jestem na stałe :)

no nie wiem ja nigdy nie miałem jakiegoś specjalnego sprzętu ba zawsze kupowałem hardware z niższej półki i tak FC na ówczesnym R9500@Pro ładnie działał na średnio wysokich detalach karcie wtedy za 550zł. Myślę, że z Crysisem powinno być umiarkowanie pod wzg wymagań czyli ani nie za szybko ani nie za wolno (mówiąc oczywiście o normalnym sprzęcie a nie potworze za nie wiem ile $$$)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry Mario2k, za bardzo naskoczyłem ;)

 

Ale pomyśl - nie wydadzą gry, która w high detalach z upiekszaczami w duzej rozdziałce działa płynnie tylko na 2x8800GTX! Czy było tak z Far Cry? HL2? Doom 3? Czy było tak z jakąkolwiek inną grą? (nie wymieniać Gothica 3, on sie nie liczy :lol2: ).

 

A z tymi rozdziałkami na DX10, i 5fpsami na DX9 o ściema jest, ale nie jest pewnie ściemą to, ze gra chodzi lepiej na DX10.

 

Słuchaj, oni głupi nie są, skoro decyduja sie na taki duzy krok w przód pod względem grafiki, to znaczy, ze ten DX10 naprawdę coś daje. Poaptrz chociażby na te durne miękkie cienie. W Fearze każdą kartę mocno dławią, a popatrz gdzie miękkie cienie w głupim pomieszczeniu (i ich ilość), a gdzie wielka dżungla, gdzie każdy krzew ma swój cień?

 

Druga sprawa to pokaz na E3 2006. Niezpotymalizowany engine, nie było jeszcze C2D, a najwydajniejszą kartą była X1900XTX, więc conajwyżej mogli oni mieć 2xX1900XTX + mocnego dwujajowca od AMD. Pamiętaj też, że gra chodziła na DX9, no i na pokazach był to ogromny monitor, a co za tym idzie, rozdziałka...

 

Po prostu nie wierze w takie wymagania, to byłby strzał w swoją stopę :lol2: nie po to wydają grę, by tylko garstka ludzi mogła nacieszyć się full detalami. Bo sorry, czym ta gra by sie wyróżniała w medium/low detalach? W Far Cry'a mozna byłoby zagrać.

Edytowane przez MaZZeo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak crysis wyjdzie ro 8800 gtx bdzie po 1200 zl ...

 

Elity BUHAHA na zachodzi ludzi stac na 8800 tam zarobki sa normalne w porownaniu do cen :D

 

Niemniej ja do karty z siga dostalem farcry i dopiero nasli zaczelo dzialac plynnie na max detalach :D

jak ja kupowalem na zl wyszla 1020 zl na allegro mozna bylo puscic za 1800 a w sklepach tez tania nie byla :D

 

Jakies nowe pojecie ELITARNA GRA :PPP szkoda chlopie ze w sc nie grasz bo znam takich co naja w 1.6 od 10 do 30 fps :P. W gre singiel da sie grac z takim fps ale juz w multi nie :DP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak crysis wyjdzie ro 8800 gtx bdzie po 1200 zl ...

otóż to, kupowanie czegokolwiek na zapas do kompa nie ma sensu, jak crysis wyjdzie to i będzie dostępny dla każdego sprzęt pod niego. Doom3 też się wszyscy podniecali, że megakiller sprzętów się szykuje, a jak już wyszedł byle main-streemowa karta sobie z nim radziła.

 

Elity BUHAHA na zachodzi ludzi stac na 8800 tam zarobki sa normalne w porownaniu do cen :D

na zachodzi ludzi majo tu samo co u nos, albo i gorzej (bo masowo kupujom sprzynt w marketach) wbrew pozorom pinćset ojro to tyż dla nich jakieś pieniundze, za które lepij kupić se piwo ;)

 

Niemniej ja do karty z siga dostalem farcry i dopiero nasli zaczelo dzialac plynnie na max detalach :D

jak ja kupowalem na zl wyszla 1020 zl na allegro mozna bylo puscic za 1800 a w sklepach tez tania nie byla :D

Mogę cię zapewnić że na gorszych kartach niż GF7900GT (gdzieś od R9800XT/GF6600GT) FC też chodzi idealnie płynnie, no chyba że masz na myśli 64bit patch, SM3.0 i inne późniejsze dodatki, które sprawiają że gra po tylu (trzech?) latach ciągle trzyma formę.

 

Jakies nowe pojecie ELITARNA GRA :PPP szkoda chlopie ze w sc nie grasz bo znam takich co naja w 1.6 od 10 do 30 fps :P. W gre singiel da sie grac z takim fps ale juz w multi nie :DP

W multi to się po pierwsze wyłącza wszelkie bajery bo tylko przeszkadzają, są tacy którzy i dzisiaj kastrują Quake3 do wyglądu jak za voodoo1 łupanego mimo że mają kompa który ciągnie tą grę w max detalach kilkaset klatek na sekundę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę przyznać że fajnie wyglądają te wybuchy. Chociaż wciąż się zastanawiam czemu na niektórych filmikach widać takie co tu dużo mówić słabe tekstury ,a już w innym miejscu takie wypaśne. Jak już coś robić dobrego to porządnie ;)

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość energopol

Może być, aż tak źle nie jest. Za dwa lata na takich detalach może sobie pogram bo nie mam zamiaru modernizowac kompa dla jednej gry, [;

tzn rodzice nie chca finansowac modernizacji :lol2:

 

kuzwa... ;) graficzny skok przy tej grze jest niesamowity. Mysle, ze nawet za 2 moze 3 lata dalej bedzie to dobry graficznie tytul.

przecietny zywot silnikow graficznych to 2-3 latka ( bez modernizacji)

 

w 2008 roku cryengine bezie jeszcze wiodl prymm ale w 2009 juz moze wcale nie byc tak rozowo bo zaczna sie pojawiac pierwsze silniki dx10 only i patrzac na historie ile lat musielismy czekac na takie silniki jak unreal engine 3.0 ktory wycisnely z dx9 soki

te wszystkie patchowane gry pod dx10 to dopiero lizna dx10 i bardziej beda do usprawnienia wydajnosciowe

 

Muszę przyznać że fajnie wyglądają te wybuchy. Chociaż wciąż się zastanawiam czemu na niektórych filmikach widać takie co tu dużo mówić słabe tekstury ,a już w innym miejscu takie wypaśne. Jak już coś robić dobrego to porządnie ;)

:lol2:

czy aby nie jestes przypadkiem gimazjalista ? ktoremu na filmiku sie textury nie podobaja pol roku przed premiera :mur:

moze zglos sie do cryteka prowadza nabor napewno przydadza sie im twoje umiejetnosci

Edytowane przez energopol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

screeny bardzo ładne ... jak większosc z Crysisa zresztą ... przydałby się jakis trailer nowy :]

 

PS: energopol a w jakim wieku jestem ja? aha i wywróż mi moją przyszlosc, bo jestem ciekawy. Przepraszam za OT

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

Te 'skriny' to jakies arty pomieszane ze screenshotami i w ogóle render na renderze [; ;]]]]... :lol:

 

energopol - juz sie tak nie denerwuj... wiem ze Crysis to nadzieja pecetowych graczy, ale juz nie musisz sie tak wkurzac... :)

 

Nie wiem czemu ale ja jakos sie nie napalam na ten tytul. Gierka moze bedzie miala fajna grafe, ale szybko pojdzie w odstawke... przynajmniej w moim wypadku pewnie tak bedzie [; ale to nigdy nie wiadomo, moze gra mnie zmiazdzy jednak moja krysztalowa kula mowi co innego.

Edytowane przez Pioorek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a nie lepiej poczekać na 3dMarka 2k7, ten dopiero zamęczy i zmiesza z błotem najpotężniejsze nawet kompy wyświetlając parę obrazków i kilkaset pkt. By pooglądać choć te minimalne 30fps poczeka się dobre 2-3lata, nie to co jakaś gierka, która może nawet chodzić na granicy grywalności :>

 

Obrazki piękne, no ale jak to wiadomo z kawału o zmarłym amigowcu screenami i renderami piekło jest usłane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

M4TEUSZ tu sie zgodze bo pamietam jak sam zaczynalem w 1.6 na durniu 700 z 256 mega ramu i gf2 gts .... makabra :P. A co do samej gry, to jak ktos pisal w bf 2 zdaje sie ze w markach sli duzo nie dalo punktow ale w samej grze nie bylo scinek i spadkow (duzych)fps. Niemniej pisac to oni moga sobie co chca, tak jak my spekulowac. Jescze sie nie spotkalem zeby pisali ze gra bdzie plynnie (mam tu na mysli 40 -60 fps) chodzila na danym sprzecie i zeby to sie zgadzalo :P na konsoli to nie bedzie problemu, ale rynek PC napedzany jest grami z nieoptymalizowanym maxymalnie kodem pod dany sprzet. Tak to sie szybko rozwija ze sie nie oplaca bo zaraz intel wyda 8 rdzeniowy proc zmienia 100 razy soket na slot nvidia zrobi octasli a my doprowadzimy sobie do budy 3 fazt y bedzie jazda jak za oknem ... chyba konsole zaczynaja wygrywac ... ciekawe kiedy world of warcraft wyjdzie na XO albo ps3 :D

 

Nie pekajcie za rok i tak zmienicie 7-0 % bebechow :Lp

 

Pozdro Syzyf :D :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tzn rodzice nie chca finansowac modernizacji :lol2:

przecietny zywot silnikow graficznych to 2-3 latka ( bez modernizacji)

 

w 2008 roku cryengine bezie jeszcze wiodl prymm ale w 2009 juz moze wcale nie byc tak rozowo bo zaczna sie pojawiac pierwsze silniki dx10 only i patrzac na historie ile lat musielismy czekac na takie silniki jak unreal engine 3.0 ktory wycisnely z dx9 soki

te wszystkie patchowane gry pod dx10 to dopiero lizna dx10 i bardziej beda do usprawnienia wydajnosciowe

:lol2:

czy aby nie jestes przypadkiem gimazjalista ? ktoremu na filmiku sie textury nie podobaja pol roku przed premiera :mur:

moze zglos sie do cryteka prowadza nabor napewno przydadza sie im twoje umiejetnosci

 

W wieku 23 lat to raczej ciężko by było ,a ty jednak nim jesteś ,bo nie umiesz mądralo czytać ze zrozumieniem i sposób twojej wypowiedzi świadczy o tym dobitnie.

 

Czy ja napisałem gdzieś że mi tekstury się nie podobają ? Powtarzam : na niektórych filmikach tekstury wyglądają słabiej i tylko o to mi chodziło ;) Nie wiem czy to z DX9 czy z DX10 było ,czy też to była kwestia takiego ujęcia , ,ale wyglądały kiepsko co nic nie znaczy, bo na większości screenów/filmików z gameplaya wyglądają dużo lepiej . I tyle na temat grafiki widzianej na dotychczasowych filmikach. Jedyne na co czekam to na premierę i mam nadzieję ,że optymalizacja będzie szła w parze z oprawą graficzną i fizyką.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość energopol

M4TEUSZ tu sie zgodze bo pamietam jak sam zaczynalem w 1.6 na durniu 700 z 256 mega ramu i gf2 gts .... makabra :P. A co do samej gry, to jak ktos pisal w bf 2 zdaje sie ze w markach sli duzo nie dalo punktow ale w samej grze nie bylo scinek i spadkow (duzych)fps. Niemniej pisac to oni moga sobie co chca, tak jak my spekulowac. Jescze sie nie spotkalem zeby pisali ze gra bdzie plynnie (mam tu na mysli 40 -60 fps) chodzila na danym sprzecie i zeby to sie zgadzalo :P na konsoli to nie bedzie problemu, ale rynek PC napedzany jest grami z nieoptymalizowanym maxymalnie kodem pod dany sprzet. Tak to sie szybko rozwija ze sie nie oplaca bo zaraz intel wyda 8 rdzeniowy proc zmienia 100 razy soket na slot nvidia zrobi octasli a my doprowadzimy sobie do budy 3 fazt y bedzie jazda jak za oknem ... chyba konsole zaczynaja wygrywac ... ciekawe kiedy world of warcraft wyjdzie na XO albo ps3 :D

 

Nie pekajcie za rok i tak zmienicie 7-0 % bebechow :Lp

 

Pozdro Syzyf :D :P

idea dx10 jest taka ze nie bedzie pisac pod ati czy nvdidia programista ma to gdzies on bedzie pisal pod dx10 a problem juz ati i invidia aby byly zgodne sprzetowo. Tak wiec przynajmnie problem roznorodnych kart bedzie z glowy gdy zaczna powstwac silniki graficzne dx10 only ( nie jakies patche ale strikte silniki dx10 - a na to przyjdzie nam troche poczekac)

 

a co do przycinek ja to widze tak :

brak czesto defragmentacji twardziela a w szczegolnosci pliku swapa

zbyt mala ilosc pamieci ram

 

do tego dochodzi czesto zwalona optymalizacja i bledy ktorych namacalnym dowodem jest srednio wydawanie z srednio 5 patchy w 1 roku od premiery danej gry ( bf2 to chyba rekordzista)

poniekad dzieki wiscie powoli idziemy w strone konsol i ma to jakis sens w tym calym obecnym burdelu technologicznym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej, skoro wypowiadacie się o DX10 to wrzućcie swoje uwagi do tego topicu...

grafika ładna, marketing gry sam się nakręca ale ja nie wróżę jej wielkiej kariery jeśli nie będzie miała tego czegoś co przyciąga...

mam A64, 6600GT i 1786 MB RAM i nie zamierzam kupować nic przez rok albo dwa, niech się wyjaśni sprawa z Vistą i DX10 - wtedy się zobaczy...

wymieniać BF2 dla ładnej grafiki i możliwości skakania na 4 metry ?

NIE, dzięki w BF2 też jest bunny hopping..... B-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem dx 10 nic nie zmieni jak robili doma i pare innych gier to gry byly pisane z optymalizacja pod karte danej firmy. skoro robili to pod dx 8 i 8 to nie sadze zeby to sie zmienilo przy dx 9.

2 sprawa to to ze wymienilem te firmy przykladowo a nie zebym chcial sie konkretnie opierac na danej 1 czy 2 firmie:D

cezkam na ta gre tak samo jak na stalkera ale im blizej premiery tym bardziej watpie w ich niskie wymagania :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

idea dx10 jest taka ze nie bedzie pisac pod ati czy nvdidia programista ma to gdzies on bedzie pisal pod dx10 a problem juz ati i invidia aby byly zgodne sprzetowo.

A teraz jak jest? Bo ja myślałem, że od kiedy powstał DX to się pod niego pisze, a reszta leży w kwestii sterowników? Nie widziałem gry napisanej tylko pod konkretne GPU ATI czy nVidię a Ty? :) Oczywiście nie biorę pod uwagę VooDoo bo to inna liga! :]

Edytowane przez kojak_ct

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...