Skocz do zawartości
nrl

Crysis - Zamykamy :]

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba mi nie powiecie że z takiej grafiki

 

Dołączona grafika

 

 

Dołączona grafika

 

 

zrobi się nagle taka

 

Dołączona grafika

 

lub taka

 

Dołączona grafika

 

Przecież różnica w tych screenach jest przeogromna. To jakby Extreme Low porównać do Extreme High.

Edytowane przez RALF11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli bardzo malutka liczba osob. Moze pieciu na tym forum

 

Już nie mogę czytać Twoich postów... uświadom sobie, że ta gra nie jest pisana wyłącznie dla uciechy użytkowników Tego forum. Kolejna inkarnacja i kolejny bełkotbełkot.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba mi nie powiecie że z takiej grafiki

...........

zrobi się nagle taka

......

lub taka

.............

Przecież różnica w tych screenach jest przeogromna. To jakby Extreme Low porównać do Extreme High.

Nie podzielam zdania. Różnica jest, ale nie kolosalna.

Inne lokacje, widok z daleka vs z bliska.

Może być i tak:

http://img254.imageshack.us/my.php?image=s...shot0018pb2.jpg

Cień ładny, kolorystyka naturalna, po prostu nie jest oczojebna. Tak więc screeny różne się trafiają.

Dla maniaków grafiki będzie też dx10, jak porównujecie wygląd do tego z ostatnich targów, to pamiętajcie, że tamte pokazy były w dx10.

Jak się czepiać, to framerate, bo rzeczywiście za dobrze nie jest w tej becie.

Edytowane przez WDK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już nie mogę czytać Twoich postów... uświadom sobie, że ta gra nie jest pisana wyłącznie dla uciechy użytkowników Tego forum. Kolejna inkarnacja i kolejny bełkotbełkot.

No moze przesadzilem z tymi piecioma osobami, ale przyznaj, ze wiekszosc gra raczej w 1024x768 i w 1280x1024

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież różnica w tych screenach jest przeogromna. To jakby Extreme Low porównać do Extreme High.

no bo tak jest - beta to zablokowany low. bardziej mnie martwi, ze na tym low to ja mam ok 20fps :huh:

 

v1per86 odpusc sobie - w 640x480 wszystko bedzie smigac, ale nie o to tutaj chodzi. mialo byc pieknie, a jest imho delikatnie ujmujac srednio.

Edytowane przez Sulaco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien Sulaco? Jeśli tak to wygląda bardzo ładnie jak na takie opcje ale działa tragicznie.

jezeli to jest high - to ja wysiadam, bo wyglada to tragicznie :/ ale to jest na szczecie, jezeli chodzi o wyglad, low - brak hdr, mydlane tesORT: ORT: ORT: ktury, brak interacji z zielskiem, niski LOD, bardzo slabe wybuchy. gorzej, ze framerate przy tym low jest tragiczny. na tym low w 640x480 na gtx mam ponad 60 fps, nie widze problemu, aby taki 6600gt radzil sobie w tej rozdz. na medium, tak wiec wszystkie "klocki" w miare pasuja. jestem tylko ciekaw jak bedzie wygladac dx10 i very high, bo o framerate jestem spokojny - bedzie bardzo niski ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jesli na takim sprzecie osiagasz 20 klatek, to nie mam pytan :o

20-30 (blizej 20) fps w 1920x1200, bez fsaa, na jednej karcie, vista 64. zmiana rozd daje konkretny wzrost framerate, zmiana taktowania proca (quad) o 1,6GHz - zadnego (btw: beta obciaza cztery rdzenie). tak wiec widac, ze "lezy" to na grafie. oczywiscie, mozna pisac, ze to beta, ze vista itd itp, ale watpie, aby Crytek wydal jakas bardzo wczesna bete na testy, a dwa, pliki maja daty z poczatku wrzesnia, tak wiec tez watpie, aby byly kompilowane tylko pod EA. imho scieli i zablokowali grafe i dzwiek na low, aby testowac multi, ale cudow za dwa tygodnie to ja sie nie spodziewam.

na pocieszenie dodam, ze te 20fps sprawia wrazenie bardzo plynnego, gdyby nie fraps, na oko nie dal bym tyle ;)

Edytowane przez Sulaco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

20-30 (blizej 20) fps w 1920x1200, bez fsaa, na jednej karcie, vista 64. zmiana rozd daje konkretny wzrost framerate, zmiana taktowania proca (quad) o 1,6GHz - zadnego (btw: beta obciaza cztery rdzenie). tak wiec widac, ze "lezy" to na grafie. oczywiscie, mozna pisac, ze to beta, ze vista itd itp, ale watpie, aby Crytek wydal jakas bardzo wczesna bete na testy, a dwa, pliki maja daty z poczatku wrzesnia, tak wiec tez watpie, aby byly kompilowane tylko pod EA. imho scieli i zablokowali grafe i dzwiek na low, aby testowac multi, ale cudow za dwa tygodnie to ja sie nie spodziewam.

na pocieszenie dodam, ze te 20fps sprawia wrazenie bardzo plynnego, gdyby nie fraps, na oko nie dal bym tyle ;)

Moze sie popsul :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem, że w tym MP demie nie ma możliwości wybrania opcji "Very High" czyli dla efektów, tekstur, fizyki, itd... poza tym podobno też tekstury nie są tak dobre jakie mają być w fullu ze względu na zmniejszenie objętości dema, no i to dalej jest DX9, może na Very High i DX10 ta gra wygląda zupełnie inaczej, pożyjemy zobaczymy, wszak do premiery full'a jeszcze 2 miesiące, a w demie SP 25.09 też wszystkiego najlepszego dostać nie koniecznie musimy.

 

na pocieszenie dodam, ze te 20fps sprawia wrazenie bardzo plynnego, gdyby nie fraps, na oko nie dal bym tyle ;)

Na forum, NVNEWS też piszą, że mimo małej ilości fps gra chodzi nadspodziewanie płynnie.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na forum, NVNEWS też piszą, że mimo małej ilości fps gra chodzi nadspodziewanie płynnie.

dokladnie. i na tym powinna polegac dobra optymalizacja, ze mimo malego fps gra "smiga"

btw: zabawa "kombinezonem" jest przednia, tak przednia, ze wiekszosc woli nim sie w multi "zabawic", niz dostepnymi giwerami, ktorych wybor i tak jest bardzo ograniczony ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już nie mogę czytać Twoich postów... uświadom sobie, że ta gra nie jest pisana wyłącznie dla uciechy użytkowników Tego forum. Kolejna inkarnacja i kolejny bełkotbełkot.

Taaa... A tymczasem przecietna konfiguracja na tym forum jest zdecydowanie lepsza niz przecietna konfiguracja gracza. Gdziekolwiek, w tym na Zachodzie. A moze gra jest pisana dla uciechy 5% uzywkonikow jakiegos znanego tylko tobie forum? Zwolnij z tym belkotembelkotembelkotem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ja... teraz Ty się ładujesz z w ciekawą dyskusję... przecież wszystkie poważne testy przeprowadzane są nawet w wyższych rozdzielczościach. Teraz robić tylko w niskich by były jako takie wyniki i bronić dobrej/złej optymalizacji? Kolejną Twoją wypowiedź w moim kierunku obrońco uciśnionych po prostu komisyjnie zleję.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to zalezy od szybkosci rozgrywki ;) cos ala splinter cell bedzie bardziej odporne na spadek fps ;)

raczej engine'a :P q3/cod1/cod2 na mniej niz 100fps byly niegrywalne

 

imho bedzie jak z farcry, za 2 lata pogra sie plynnie z detalami na maxa na sprzecie med-endowym :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ja... teraz Ty się ładujesz z w ciekawą dyskusję... przecież wszystkie poważne testy przeprowadzane są nawet w wyższych rozdzielczościach. Teraz robić tylko w niskich by były jako takie wyniki i bronić dobrej/złej optymalizacji? Kolejną Twoją wypowiedź w moim kierunku obrońco uciśnionych po prostu komisyjnie zleję.

 

Pozdrawiam.

Dla mnie i pewnie dla wielu graczy 1280x1024 zalicza sie do wysokiej rozdzielczosci i uwazam, ze na takiej powinno sie robic testy. W koncu 3dmarki zawsze byly w domysle 1024x768, dopiero w 2006 cos sie ubzduralo tworcom, ze dali 1280x1024 w domysle, a to tylko dlatego, ze poza jednym testem (i bezsensownym cpu testom) - niczym sie on nie rozni od 2005 oprocz dodanych efektow SS i HDR. Zapewne nasteopne 3dmarki tez juz beda w domysle w 1280x1024, ale wyzszej rozdzialki raczej juz nie bedzie w 3dmarkach. W 2006 od poczatku istnienia mad onion takowa rozdzialka zaistaniala w defaulcie, wiec uwazam, ze testy gier powinny byc robione w 1280x1024 Edytowane przez v1per86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej engine'a :P q3/cod1/cod2 na mniej niz 100fps byly niegrywalne

 

imho bedzie jak z farcry, za 2 lata pogra sie plynnie z detalami na maxa na sprzecie med-endowym :)

COD2 byl niegrywalny ponizej 100fps? To ciekawe, wyglada na to, ze poki co nadal jest kompletnie niegrywalny klik (chyba, ze w 800x600 na GTX :-) Wynikow GTX w SLI nie chcialo mi sie juz szukac ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

COD2 byl niegrywalny ponizej 100fps? To ciekawe, wyglada na to, ze poki co nadal jest kompletnie niegrywalny klik (chyba, ze w 800x600 na GTX :-) Wynikow GTX w SLI nie chcialo mi sie juz szukac ;-)

:mur:

 

gram w cod2 od premiery non stop kilka godzin dziennie w MP, wiec wiem o czym mowie...

 

te testy sa w dx9, a gra ma opcje dx7 ktora kazdy uzywa grajac po necie, wiec zastanow sie zanim cos znowu napiszesz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie i pewnie dla wielu graczy 1280x1024 zalicza sie do wysokiej rozdzielczosci i uwazam, ze na takiej powinno sie robic testy. W koncu 3dmarki zawsze byly w domysle 1024x768, dopiero w 2006 cos sie ubzduralo tworcom, ze dali 1280x1024 w domysle, a to tylko dlatego, ze poza jednym testem (i bezsensownym cpu testom) - niczym sie on nie rozni od 2005 oprocz dodanych efektow SS i HDR. Zapewne nasteopne 3dmarki tez juz beda w domysle w 1280x1024, ale wyzszej rozdzialki raczej juz nie bedzie w 3dmarkach. W 2006 od poczatku istnienia mad onion takowa rozdzialka zaistaniala w defaulcie, wiec uwazam, ze testy gier powinny byc robione w 1280x1024

Myślę, że powinieneś dodać słowo "też" lub "również".

 

:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:mur:

 

gram w cod2 od premiery non stop kilka godzin dziennie w MP, wiec wiem o czym mowie...

 

te testy sa w dx9, a gra ma opcje dx7 ktora kazdy uzywa grajac po necie, wiec zastanow sie zanim cos znowu napiszesz :)

Ciesze sie, ze duzo grasz w COD2, fajnie :-) Niemniej zdaje sie, ze COD2 to nie tylko tryb MP, a Crysis to przede wszystkim nie tryb MP. No i zdaje sie, ze wspomniales cos rowniez o plynnym graniu w Crysisa w full detalach na sprzecie mid-endowym ;-) Chyba, ze dla Ciebie DX7 w COD2 to full detale :-) W takim razie na pewno nie bedziesz musial czekac dwa lata na plynne granie w Crysisa, jak raz znajdzie sie taki mastah, ktory zrobi config dla Crysisa, po ktorym bedzie on wygladal jak lekko wypasiony Q1 ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wkamil zupelnie nie rozumiesz o czym on pisze :)

 

podam to na przykladzie q3 :)

maksymalnie plynna rozgrywka, bez skokow czulosci powodowanych spadkami fps wzgledem fps capa lub tez odswiezania, wymagala w q3 stalych 120fps + 120Hz :) oprocz tego , ze wtedy bylo po prostu maksymalnie plynnie, mozna bylo robic tricki ktorych na niestabilnych fps zrobic sie po prostu nie da :)

jest kilka takich wartosci w q3 (miedzy innymi 72fps/120fps). pozniej zostalo to "naprawione" niby przez pmove, jednak w praktyce gracze ze stalym 120fps mieli przewage. dlatego tez miedzy innymi robilo sie tez konfigi ze slaba grafa, aby miec rockstable 120fps. w doom3 bylo podobnie, w q4 rowniez tak jest :)

 

nie ma to zbytniego znaczenia w grze singlowej, jednak w mp jest to niezbedne aby moc w pelni rozwinac skrzydla.

 

w cs tez zreszta stosuje sie capy fps ;)

 

w mp po prostu konieczna jest maksymalnie stabilna plynnosc gry, bez ktorej zaden topowy gracz nie pokaze 100% swoich umiejetnosci. of koz skaczace fps wplywaja rowniez na ping ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...