LPKorn3324 Opublikowano 11 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2007 obejrzałem kilkanaście fotek z tej bety z ustawień high i wygląda to średniawo naturalnie nie ma startu do grafiki jaką serwowały nam różne serwisy ale to już chyab po prostu przypadłość bety ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 11 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2007 Przeciez grafika jest niezla, a poza tym kto przy zdrowych zmyslach gra z taka rozdzialka. Wiekszosc gra jeszcze w 1024x768. Niektorzy graja w 1280x1024 a wyzsze to rzadkoscJak to kto? Ktos kto ma 24" LCD i 2x8800gtx:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość v1per86 Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 Jak to kto? Ktos kto ma 24" LCD i 2x8800gtx:DCzyli bardzo malutka liczba osob. Moze pieciu na tym forum Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF11 Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 (edytowane) Chyba mi nie powiecie że z takiej grafiki zrobi się nagle taka lub taka Przecież różnica w tych screenach jest przeogromna. To jakby Extreme Low porównać do Extreme High. Edytowane 12 Września 2007 przez RALF11 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 Czyli bardzo malutka liczba osob. Moze pieciu na tym forum Już nie mogę czytać Twoich postów... uświadom sobie, że ta gra nie jest pisana wyłącznie dla uciechy użytkowników Tego forum. Kolejna inkarnacja i kolejny bełkotbełkot. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 (edytowane) Chyba mi nie powiecie że z takiej grafiki ........... zrobi się nagle taka ...... lub taka ............. Przecież różnica w tych screenach jest przeogromna. To jakby Extreme Low porównać do Extreme High. Nie podzielam zdania. Różnica jest, ale nie kolosalna. Inne lokacje, widok z daleka vs z bliska. Może być i tak: http://img254.imageshack.us/my.php?image=s...shot0018pb2.jpg Cień ładny, kolorystyka naturalna, po prostu nie jest oczojebna. Tak więc screeny różne się trafiają. Dla maniaków grafiki będzie też dx10, jak porównujecie wygląd do tego z ostatnich targów, to pamiętajcie, że tamte pokazy były w dx10. Jak się czepiać, to framerate, bo rzeczywiście za dobrze nie jest w tej becie. Edytowane 12 Września 2007 przez WDK Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość v1per86 Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 Już nie mogę czytać Twoich postów... uświadom sobie, że ta gra nie jest pisana wyłącznie dla uciechy użytkowników Tego forum. Kolejna inkarnacja i kolejny bełkotbełkot.No moze przesadzilem z tymi piecioma osobami, ale przyznaj, ze wiekszosc gra raczej w 1024x768 i w 1280x1024 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 (edytowane) Przecież różnica w tych screenach jest przeogromna. To jakby Extreme Low porównać do Extreme High.no bo tak jest - beta to zablokowany low. bardziej mnie martwi, ze na tym low to ja mam ok 20fps :huh: v1per86 odpusc sobie - w 640x480 wszystko bedzie smigac, ale nie o to tutaj chodzi. mialo byc pieknie, a jest imho delikatnie ujmujac srednio. Edytowane 12 Września 2007 przez Sulaco Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 Jesteś pewien Sulaco? Jeśli tak to wygląda bardzo ładnie jak na takie opcje ale działa tragicznie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 Jesteś pewien Sulaco? Jeśli tak to wygląda bardzo ładnie jak na takie opcje ale działa tragicznie.jezeli to jest high - to ja wysiadam, bo wyglada to tragicznie :/ ale to jest na szczecie, jezeli chodzi o wyglad, low - brak hdr, mydlane tesORT: ORT: ORT: ktury, brak interacji z zielskiem, niski LOD, bardzo slabe wybuchy. gorzej, ze framerate przy tym low jest tragiczny. na tym low w 640x480 na gtx mam ponad 60 fps, nie widze problemu, aby taki 6600gt radzil sobie w tej rozdz. na medium, tak wiec wszystkie "klocki" w miare pasuja. jestem tylko ciekaw jak bedzie wygladac dx10 i very high, bo o framerate jestem spokojny - bedzie bardzo niski ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość v1per86 Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 No jesli na takim sprzecie osiagasz 20 klatek, to nie mam pytan :o Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 (edytowane) No jesli na takim sprzecie osiagasz 20 klatek, to nie mam pytan :o20-30 (blizej 20) fps w 1920x1200, bez fsaa, na jednej karcie, vista 64. zmiana rozd daje konkretny wzrost framerate, zmiana taktowania proca (quad) o 1,6GHz - zadnego (btw: beta obciaza cztery rdzenie). tak wiec widac, ze "lezy" to na grafie. oczywiscie, mozna pisac, ze to beta, ze vista itd itp, ale watpie, aby Crytek wydal jakas bardzo wczesna bete na testy, a dwa, pliki maja daty z poczatku wrzesnia, tak wiec tez watpie, aby byly kompilowane tylko pod EA. imho scieli i zablokowali grafe i dzwiek na low, aby testowac multi, ale cudow za dwa tygodnie to ja sie nie spodziewam. na pocieszenie dodam, ze te 20fps sprawia wrazenie bardzo plynnego, gdyby nie fraps, na oko nie dal bym tyle ;) Edytowane 12 Września 2007 przez Sulaco Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość v1per86 Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 20-30 (blizej 20) fps w 1920x1200, bez fsaa, na jednej karcie, vista 64. zmiana rozd daje konkretny wzrost framerate, zmiana taktowania proca (quad) o 1,6GHz - zadnego (btw: beta obciaza cztery rdzenie). tak wiec widac, ze "lezy" to na grafie. oczywiscie, mozna pisac, ze to beta, ze vista itd itp, ale watpie, aby Crytek wydal jakas bardzo wczesna bete na testy, a dwa, pliki maja daty z poczatku wrzesnia, tak wiec tez watpie, aby byly kompilowane tylko pod EA. imho scieli i zablokowali grafe i dzwiek na low, aby testowac multi, ale cudow za dwa tygodnie to ja sie nie spodziewam. na pocieszenie dodam, ze te 20fps sprawia wrazenie bardzo plynnego, gdyby nie fraps, na oko nie dal bym tyle ;) Moze sie popsul :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 Troche niepocieszyles mnie z tym quadem... A moze i pocieszyles? :wink: Stare dobre czasy 640x480 :wub: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 (edytowane) Czytałem, że w tym MP demie nie ma możliwości wybrania opcji "Very High" czyli dla efektów, tekstur, fizyki, itd... poza tym podobno też tekstury nie są tak dobre jakie mają być w fullu ze względu na zmniejszenie objętości dema, no i to dalej jest DX9, może na Very High i DX10 ta gra wygląda zupełnie inaczej, pożyjemy zobaczymy, wszak do premiery full'a jeszcze 2 miesiące, a w demie SP 25.09 też wszystkiego najlepszego dostać nie koniecznie musimy. na pocieszenie dodam, ze te 20fps sprawia wrazenie bardzo plynnego, gdyby nie fraps, na oko nie dal bym tyle ;) Na forum, NVNEWS też piszą, że mimo małej ilości fps gra chodzi nadspodziewanie płynnie. Edytowane 12 Września 2007 przez mastertab Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 Na forum, NVNEWS też piszą, że mimo małej ilości fps gra chodzi nadspodziewanie płynnie.dokladnie. i na tym powinna polegac dobra optymalizacja, ze mimo malego fps gra "smiga" btw: zabawa "kombinezonem" jest przednia, tak przednia, ze wiekszosc woli nim sie w multi "zabawic", niz dostepnymi giwerami, ktorych wybor i tak jest bardzo ograniczony ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 Na forum, NVNEWS też piszą, że mimo małej ilości fps gra chodzi nadspodziewanie płynnie.Zawsze mnie to dziwiło, jedna gra jest przy danym fps płynna, a inna już nie, np. bioshock przy 40 fps jeszcze nie jest płynna. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 to zalezy od szybkosci rozgrywki ;) cos ala splinter cell bedzie bardziej odporne na spadek fps ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komisarz Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 Już nie mogę czytać Twoich postów... uświadom sobie, że ta gra nie jest pisana wyłącznie dla uciechy użytkowników Tego forum. Kolejna inkarnacja i kolejny bełkotbełkot. Taaa... A tymczasem przecietna konfiguracja na tym forum jest zdecydowanie lepsza niz przecietna konfiguracja gracza. Gdziekolwiek, w tym na Zachodzie. A moze gra jest pisana dla uciechy 5% uzywkonikow jakiegos znanego tylko tobie forum? Zwolnij z tym belkotembelkotembelkotem... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 O ja... teraz Ty się ładujesz z w ciekawą dyskusję... przecież wszystkie poważne testy przeprowadzane są nawet w wyższych rozdzielczościach. Teraz robić tylko w niskich by były jako takie wyniki i bronić dobrej/złej optymalizacji? Kolejną Twoją wypowiedź w moim kierunku obrońco uciśnionych po prostu komisyjnie zleję. Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 Na kiedy jest zapowiadana premiera Crysis'a? Kiedy pojawi się w sklepach? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satoshie Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 (edytowane) Prawdopodobnie 16-11-2007 ... Edytowane 12 Września 2007 przez satoshie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 to zalezy od szybkosci rozgrywki ;) cos ala splinter cell bedzie bardziej odporne na spadek fps ;)raczej engine'a :P q3/cod1/cod2 na mniej niz 100fps byly niegrywalne imho bedzie jak z farcry, za 2 lata pogra sie plynnie z detalami na maxa na sprzecie med-endowym :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość v1per86 Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 (edytowane) O ja... teraz Ty się ładujesz z w ciekawą dyskusję... przecież wszystkie poważne testy przeprowadzane są nawet w wyższych rozdzielczościach. Teraz robić tylko w niskich by były jako takie wyniki i bronić dobrej/złej optymalizacji? Kolejną Twoją wypowiedź w moim kierunku obrońco uciśnionych po prostu komisyjnie zleję. Pozdrawiam. Dla mnie i pewnie dla wielu graczy 1280x1024 zalicza sie do wysokiej rozdzielczosci i uwazam, ze na takiej powinno sie robic testy. W koncu 3dmarki zawsze byly w domysle 1024x768, dopiero w 2006 cos sie ubzduralo tworcom, ze dali 1280x1024 w domysle, a to tylko dlatego, ze poza jednym testem (i bezsensownym cpu testom) - niczym sie on nie rozni od 2005 oprocz dodanych efektow SS i HDR. Zapewne nasteopne 3dmarki tez juz beda w domysle w 1280x1024, ale wyzszej rozdzialki raczej juz nie bedzie w 3dmarkach. W 2006 od poczatku istnienia mad onion takowa rozdzialka zaistaniala w defaulcie, wiec uwazam, ze testy gier powinny byc robione w 1280x1024 Edytowane 12 Września 2007 przez v1per86 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkamil Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 raczej engine'a :P q3/cod1/cod2 na mniej niz 100fps byly niegrywalne imho bedzie jak z farcry, za 2 lata pogra sie plynnie z detalami na maxa na sprzecie med-endowym :) COD2 byl niegrywalny ponizej 100fps? To ciekawe, wyglada na to, ze poki co nadal jest kompletnie niegrywalny klik (chyba, ze w 800x600 na GTX :-) Wynikow GTX w SLI nie chcialo mi sie juz szukac ;-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 COD2 byl niegrywalny ponizej 100fps? To ciekawe, wyglada na to, ze poki co nadal jest kompletnie niegrywalny klik (chyba, ze w 800x600 na GTX :-) Wynikow GTX w SLI nie chcialo mi sie juz szukac ;-) :mur: gram w cod2 od premiery non stop kilka godzin dziennie w MP, wiec wiem o czym mowie... te testy sa w dx9, a gra ma opcje dx7 ktora kazdy uzywa grajac po necie, wiec zastanow sie zanim cos znowu napiszesz :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 Dla mnie i pewnie dla wielu graczy 1280x1024 zalicza sie do wysokiej rozdzielczosci i uwazam, ze na takiej powinno sie robic testy. W koncu 3dmarki zawsze byly w domysle 1024x768, dopiero w 2006 cos sie ubzduralo tworcom, ze dali 1280x1024 w domysle, a to tylko dlatego, ze poza jednym testem (i bezsensownym cpu testom) - niczym sie on nie rozni od 2005 oprocz dodanych efektow SS i HDR. Zapewne nasteopne 3dmarki tez juz beda w domysle w 1280x1024, ale wyzszej rozdzialki raczej juz nie bedzie w 3dmarkach. W 2006 od poczatku istnienia mad onion takowa rozdzialka zaistaniala w defaulcie, wiec uwazam, ze testy gier powinny byc robione w 1280x1024 Myślę, że powinieneś dodać słowo "też" lub "również". :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
h1jack3r Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 http://www.youtube.com/watch?v=qDK8VySlYiU wybuch na koncu mnie urzekł :D nawet fajnie to wyglada, rowniez koles czolgajacy sie w trawie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkamil Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 :mur: gram w cod2 od premiery non stop kilka godzin dziennie w MP, wiec wiem o czym mowie... te testy sa w dx9, a gra ma opcje dx7 ktora kazdy uzywa grajac po necie, wiec zastanow sie zanim cos znowu napiszesz :) Ciesze sie, ze duzo grasz w COD2, fajnie :-) Niemniej zdaje sie, ze COD2 to nie tylko tryb MP, a Crysis to przede wszystkim nie tryb MP. No i zdaje sie, ze wspomniales cos rowniez o plynnym graniu w Crysisa w full detalach na sprzecie mid-endowym ;-) Chyba, ze dla Ciebie DX7 w COD2 to full detale :-) W takim razie na pewno nie bedziesz musial czekac dwa lata na plynne granie w Crysisa, jak raz znajdzie sie taki mastah, ktory zrobi config dla Crysisa, po ktorym bedzie on wygladal jak lekko wypasiony Q1 ;-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-mess- Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 wkamil zupelnie nie rozumiesz o czym on pisze :) podam to na przykladzie q3 :) maksymalnie plynna rozgrywka, bez skokow czulosci powodowanych spadkami fps wzgledem fps capa lub tez odswiezania, wymagala w q3 stalych 120fps + 120Hz :) oprocz tego , ze wtedy bylo po prostu maksymalnie plynnie, mozna bylo robic tricki ktorych na niestabilnych fps zrobic sie po prostu nie da :) jest kilka takich wartosci w q3 (miedzy innymi 72fps/120fps). pozniej zostalo to "naprawione" niby przez pmove, jednak w praktyce gracze ze stalym 120fps mieli przewage. dlatego tez miedzy innymi robilo sie tez konfigi ze slaba grafa, aby miec rockstable 120fps. w doom3 bylo podobnie, w q4 rowniez tak jest :) nie ma to zbytniego znaczenia w grze singlowej, jednak w mp jest to niezbedne aby moc w pelni rozwinac skrzydla. w cs tez zreszta stosuje sie capy fps ;) w mp po prostu konieczna jest maksymalnie stabilna plynnosc gry, bez ktorej zaden topowy gracz nie pokaze 100% swoich umiejetnosci. of koz skaczace fps wplywaja rowniez na ping ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...