Lord Puchacz Opublikowano 23 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2006 (edytowane) No właśnie: http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=3164 Już się nie mogę doczekać... Mam nadzieję, że będzie chodziło na max na moim sprzęcie :). I oby singiel na prawdę był lepszy niż w jedynce.... Jeśli zapowiedzi się sprawdzą to będzie hicior. Poczytajcie też w nowym (01/06) CD-A. Edytowane 23 Stycznia 2006 przez Lord Puchacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 23 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2006 Skriny są śliczniutkie, jak dobrze widzę to jest hdr. Jak będzie silnik dobrze zoptymalizowany to jestem przekonany, że będzie hit na miarę pierwszej części. O resztę nie ma co sie obawiać :> pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcmax Opublikowano 23 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2006 juz czytalem w cd action ze bedzie nieziemska gierca tylko beda znacznie roznice co do nwn1 ktora przeszedlem wczoraj o polnocy:) hehehe czkeam i pewnie inni rowniez czekaja na najlpesza gre na swiecie aka jest NWN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 23 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2006 Mi sie nie spieszy do tej gry. Pierwsza czesc byla fajna, ale jakos po pierwszym przejsciu tak mi sie ona znudzila, ze przez baardzo dlugi okres czasu nie moglem na nia patrzec. Tak samo Dunegon Siege. Z pierwszej czesci NWN wspominam swietna muzyke i od sequela tez takiej oczekuje. Mam nadzieje, ze w ta czesc troche dluzej pogram. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonheart Opublikowano 23 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2006 no no swiat zrobiony ladnie, ale mam nadzieje ze gra bedzie lepsza niz nwn 1. na tamto czekalem bardzo dlugo i niestety mnie rozczarowalo. zabraklo klimatu baldura, zabraklo druzyny :( jelsi w drugiej cesci bedzie znow mozna miec 6 postaci w druzynie to napewno zagam w ta gre :D mogli by zrobic z niej rozwiniecie w baldura w 3d, ale baldur jest chyba niepowtarzlany ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcmax Opublikowano 24 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2006 nom zabraklo druzyny baldur jedynka i dwojka byly znacznie trudniejsze! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tek9 Opublikowano 24 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2006 bg 1-2 sa niepowtarzalne , jak gralem w nwn to mialem wrazenie ze gram w kiepskiego klona bg w 3d a nie nowa gre , nwn juz nie mial takiego klimatu , wialo nuda od nwn nawet go nie ukonczylem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 24 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2006 (edytowane) bg 1-2 sa niepowtarzalne , jak gralem w nwn to mialem wrazenie ze gram w kiepskiego klona bg w 3d a nie nowa gre , nwn juz nie mial takiego klimatu , wialo nuda od nwn nawet go nie ukonczylem SP w nwn to tylko taki maly tutorial przed rozgrywka MP (tak na marginesie). Tak samo jak podczas 'papierowej' sesji, gdy zbierzesz dobra druzyne, dobrego mg to w ta gre mozna loic wiekami i wtedy odkrywa sie jej prawdziwe przeznaczenie. Jeden z nielicznych rpg, gdzie mozna grac w porzadnym trybie cooperative. Niestety SP juz mnie od dawna nie jara i przy takim morro zasypiam, bo jakos zbrzydla mi gra tylko ze skryptami, wole z ludzmi. ;] Edytowane 24 Stycznia 2006 przez ath Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 24 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2006 (edytowane) A więc tak mam all NWN (podstawka HoA i SoU) orginały i spedziełem na 1 nwn naprawde dużo godzin. Nie tylko grajać ofc ale robiąc mody też :P. Skriny są naprawde ładne. HDR to wielkie nieporozumienie i badziew :E ale akurat tutaj w takim "bajecznym" świecie może być nawet fajny. Mam tylko nadzieje, że forma nie przerośnie treści jak to ma miejsce dzisiaj :e. Dobra gra rpg to: 1. fabuła 2. klimat 3 gameplay 4 i dopiero grafika. Narazie zadna gra (nie tylko rpg) nie dorasta falloutowi 2 nawet do pięt :/. Edytowane 24 Stycznia 2006 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcmax Opublikowano 24 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2006 hmm teraz przeszlo pare gorzkich slo o nwn ale to pewnie tak na rozstanie a zeby mozna mowic o nwn2 i spodziewanych poprawkach tez sie troskze rozczarowalem nwn ale i tak milo sie gralo! jak graklem w baldura to pamietam jak sobie wydrukowalem mape i powiesilem nad monitrem to bylo poswecenie tyle tuszu wydac :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Puchacz Opublikowano 24 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2006 Mam nadzieję, że fabuła i klimacik zostaną poprawione bo w jedynce faktycznie trudno je było porównać z takimi klasykami jak Baldur... Najbardzie denerwowało mnie to "tylko ty możesz nas uratować" na początku... a potem giniesz zabity przez goblina itp. :( No ale jeśli zapowiedzi się spełnią, to lecę do sklepu w dniu premiery :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 24 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2006 No coz, D&D to z definicji "heroic fantasy" i tak naprawde "only you can save mankind" to mniej wiecej standard dla tej gry... Glowny watek NWN byl niestety nudnawy - jak dla mnie troche za duzo schematu a za malo ciekawych i niebanalnych pomyslow (w stylu udzialu w procesie sadowym na poczatku 3. aktu). Dodatki sa pod tym wzgledem duzo lepsze. Mam nadzieje, zze w dwojce rowniez bedzie Toolset, bo wiele modow do jedynki zdecydowanie pzrewyzsza glowna historie... poza tym takie rozwiazanie znaczaco wydluza gre bez dodatkowych kosztow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcmax Opublikowano 25 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2006 costi madre slowa! zgadzam sie z Toba w 100% a co do tej rozprawy to ja przegralem ale to taka dygresja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[eM] Opublikowano 25 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2006 mam edycje kolekcjonerska NWN i bez przerwy gralem chyba z 2-3 miesiace, od pol roku brakuje czasu, a szkoda bo gra naprawde wysmienita. BG1i2 tesh mialem, ale chyba bylem za mlody i nie umialem zabardzo w to grac (za trudne) komus tam pozyczylem i gry jush do mnie nie wrocily, tylko pudelka mi zostaly :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Puchacz Opublikowano 25 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2006 W zapowiedziach podają, że edytor ma być nie tylko prostszy w obsłudze ale znacznie bardziej rozbudowany. Jeśli tak, to znowu można będzie grać w singla przez nawet kilka lat po premierze :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 25 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2006 Szkoda,ze ja jestem cienki jak barszcz w rpgi :( bo graficzka i otoczenie wrecz miodzio :( wiec chyba sobie nie pogram :| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekR Opublikowano 25 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2006 gralem w NWN bez zadnych dodatków i szczerze jedna rzecz mnie denerwowała .... pamietacie moze takie wielkie skrzynie w których było zawsze cos ciekawego? Np jakis mieczyc 1K6 + 1K6 od ognia, denerwujące było to, że jesli miałem na tyle cierpliwosci mogłes zapisac gre jeszcze przed otworzeniem skrzyni a jesli nie podobała ci sie jej zawatosc zawsze po wczytaniu było cos innego <_< moze dla niektórych to jest fajne, ale mi sczerze to do gustu nie przypadło co do skrinów : zapowiadaja sie bardzo ładnie i soczyscie :D ciekaw jestem tylko wymagac, mam nadzieje ze nie bedzie to tak przesadzone jak w Gothicu III :D do zo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 2 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2006 (edytowane) Dobrze byłoby gdyby NWN 2 czerpało inspiracje z wysokich lotów serii BG/BG2, a nie ze sztampowego i schematycznego NWN (które w singlu jest poprostu poniżej krytyki). Nawiązując do powyższego - jak sądzicie w jakim kierunku pójdzie NWN 2? Przy okazji - link do stronki z najnowszymi materiałami na temat NWN 2 - http://pc.ign.com/articles/704/704146p1.html . Życzę miłej leORT: ORT: ORT: ktury, zachęcam do dyskusji na proponowany temat i pozdrawiam :wink: . Edytowane 2 Maja 2006 przez Jake79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 2 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2006 Nie zgodze sie z pierwszym zdaniem - o ile podstawka byla przecietna, to Shadows Of Undrentide bylo juz bardzo dobre, a Hordes Of The Underdark sa IMHO super. No i mody... polecam trylogie Shadowlord-Dreamcatcher-Demon, kupa zabawy na bardzo wysokim poziomie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caehl Opublikowano 2 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2006 Nie zgodze sie z pierwszym zdaniem - o ile podstawka byla przecietna, to Shadows Of Undrentide bylo juz bardzo dobre, a Hordes Of The Underdark sa IMHO super. No i mody... polecam trylogie Shadowlord-Dreamcatcher-Demon, kupa zabawy na bardzo wysokim poziomie. Równiez się zgadzam. Podstawka nużyła ale dodatki wciągły mnie masakrycznie, w których rzezi było zdecydowanie mniej ale fabuła, giermkowie i zagadki były dużo lepsze. Mam nadzieje ze NWN pójdzie własnie w tą strone i mnie nie zawiedzie;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 2 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2006 Nie zgodze sie z pierwszym zdaniem - o ile podstawka byla przecietna, to Shadows Of Undrentide bylo juz bardzo dobre, a Hordes Of The Underdark sa IMHO super. No i mody... polecam trylogie Shadowlord-Dreamcatcher-Demon, kupa zabawy na bardzo wysokim poziomie. Zwróćcie uwagę, że mowa była o NWN, a nie o modach :wink: . Poza tym pytanie o kierunek inspiracji NWN 2 jest nadal aktualne :wink: . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 2 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2006 (edytowane) Ja sie tylko zastanawiam czy w NVN 2 beda takie same debilizmy jak w jedynce, typu: - okradam goscia na jego oczach a ten nic sobie z tego nie robi - krasnolud czy ork moze zostac paladynem lub mnichem o_O Ktora to ma byc edycja AD&D? 3.0 czy 3.5? Edytowane 2 Maja 2006 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 2 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2006 (edytowane) zywie szacunek do NVN i przeszedlem gre z 2 dodatkami ale nie sadze zeby przebili bliviona z jego szerokim spektrum dzialania. Edytowane 2 Maja 2006 przez kurek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 2 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2006 Zwróćcie uwagę, że mowa była o NWN, a nie o modach :wink: . Poza tym pytanie o kierunek inspiracji NWN 2 jest nadal aktualne :wink: . To troche jak z morrowindem, bez modow jest przecietny. ;] Dla mnie nwn to only MP, wlasny swiat, itp. Polecam serwerki: http://isei.vdi.pl/ , http://embaros.mm.pl/ , sa tam takie bajerki jak system glodu, crafting i naprawde duzo innych bajerow, pomyslowi mistrzowie gry i naprawde niesamowity klimat przez duze k. Na nevera drugiego czekam, bo tak prawde mowiac nie ma narazie nic godnego jedynki. ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 2 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2006 - krasnolud czy ork moze zostac paladynem lub mnichem o_O To juz wada, albo zaleta, trzeciej edycji zasad. IMHO nie jest to wada, a zdziwienie wynika raczej z przyzwyczajenia do Baldurow i ogolnie drugiej edycji i jej ograniczen. Jak dla mnie pomysly w stylu "mag nie moze wziac do reki miecza, koniec kropka i nic z tym nie zrobisz", czyli druga edycja, sa bez sensu i swoboda wyboru trojki mi sie duzo nbardziej podoba. Rzecz gustu. 3.0 i 3.5 roznia sie tylko w kosmetyce, ale poniewaz 3.5 jest aktualna wersja oficjalna, podejrzewam ze wlasie te zasady beda stosowane. Co do okradania - w Falloucie 2 robie to samo. Staje obok goscia i wyjmuje mu shotguna z kieszeni, a ten nic. W papierowym RPG pewnie mistrz gry by bardziej rozbudowal taka sytuacje, w grze komputerowej sila rzeczy mozliwosci sa skonczone, zreszta chyba kazdemu znudziloby sie sluchanie/czytanie dluzszej historyjki przy kazdej kradziezy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 3 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2006 (edytowane) To juz wada, albo zaleta, trzeciej edycji zasad. IMHO nie jest to wada, a zdziwienie wynika raczej z przyzwyczajenia do Baldurow i ogolnie drugiej edycji i jej ograniczen. Jak dla mnie pomysly w stylu "mag nie moze wziac do reki miecza, koniec kropka i nic z tym nie zrobisz", czyli druga edycja, sa bez sensu i swoboda wyboru trojki mi sie duzo nbardziej podoba. Rzecz gustu. No to ze mag nie mogl wziac miecza do lapy bylo glupawe, ale ze ork moze zostac paladynem jak dla mnie jest bezsensowne straszliwie bo zakon paladynow (np Helma) mial min. szerzyc kanon wiary w bogow ludzi i ta profesja jakby narzucala przymus ze czlonkiem takiego zakonu winien byc czlowiek. A jakby ci sie podobal krasnolud - lucznik w gwardii strazy elfickiej? :] Czasami przesadna swoboda psuje klimacik, no ale komu co tam pasuje. Edytowane 3 Maja 2006 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 3 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2006 Zaraz, to orkowie/polorkowie nie moga miec swoich bogow i swoich paladynow? Albo nie moze byc polorka-innowiercy, ktory za jakies tam wybitne zaslugi dostapil zaszczytu wkroczenia w szeregi zakonu? Wszystko da sie zrobic, byle z glowa. Pewnie, ze krasnolud w elfickiej gwardii wywoluje smiech na sali, ale sam krasnolud-lucznik przeciez nie jest niczym strasznym (zaraz pewnie ktos wyskoczy, ze w glowie mu sie nie miesci krasnolud-mag ;] )? Trzecia edycja ma tez wbrew pozorom swoje ograniczenia w mechanice - pewne featy sa dostepne tylko dla wybranych klas, tak samo niektore skille. A multiklasowosc nie zawsze sie oplaca. Zmierzam do tego, ze trzecia edycja daje szanse na wieksza roznorodnosc postaci i mniejsza ich schematycznosc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 3 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2006 (edytowane) Zaraz, to orkowie/polorkowie nie moga miec swoich bogow i swoich paladynow? Albo nie moze byc polorka-innowiercy, ktory za jakies tam wybitne zaslugi dostapil zaszczytu wkroczenia w szeregi zakonu? Wszystko da sie zrobic, byle z glowa. Pewnie, ze krasnolud w elfickiej gwardii wywoluje smiech na sali, ale sam krasnolud-lucznik przeciez nie jest niczym strasznym (zaraz pewnie ktos wyskoczy, ze w glowie mu sie nie miesci krasnolud-mag ;] )? Trzecia edycja ma tez wbrew pozorom swoje ograniczenia w mechanice - pewne featy sa dostepne tylko dla wybranych klas, tak samo niektore skille. A multiklasowosc nie zawsze sie oplaca. Zmierzam do tego, ze trzecia edycja daje szanse na wieksza roznorodnosc postaci i mniejsza ich schematycznosc. Być może bardziej liberalny system rozwoju postaci (w tym min. dobór profesji) jest ciekawy, niemniej sposób jego wykorzystania w NWN nie był udany (jakby bez głowy :wink: ). Zgadzam się min. z Caleb'em - rozwiązania przyjęte w NWN psują niepowtarzalny klimat serii Baldurs Gate. Większa różnorodność oznacza w NWN - mniejszą wiarygodność i chaos, pomieszanie z poplątaniem :wink: Poza tym NWN ogólnie poszedł zdecydowanie za mocno w kierunku action-rpg (a stąd niedaleko do banalnej sieczki :wink: ). Zwolennicy poważniejszych rpg (jak wskazane BG czy inne Planscape Tornment) byli rozczarowani - byłem zatem i ja :wink: Oby NWN 2 nie przeszedł wstecznej (w stosunku do BG), rozpłaszczającej ewolucji jaką zaliczył np. Oblivion (wobec Morrowinda):wink: Czy są znane szczególy dotyczące kompeltowania drużyny (ilość postaci, dobór etc.)? Edytowane 3 Maja 2006 przez Jake79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 4 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2006 (edytowane) Zaraz, to orkowie/polorkowie nie moga miec swoich bogow i swoich paladynow? Albo nie moze byc polorka-innowiercy, ktory za jakies tam wybitne zaslugi dostapil zaszczytu wkroczenia w szeregi zakonu? Wszystko da sie zrobic, byle z glowa. Pewnie, ze krasnolud w elfickiej gwardii wywoluje smiech na sali, ale sam krasnolud-lucznik przeciez nie jest niczym strasznym (zaraz pewnie ktos wyskoczy, ze w glowie mu sie nie miesci krasnolud-mag ;] )? Trzecia edycja ma tez wbrew pozorom swoje ograniczenia w mechanice - pewne featy sa dostepne tylko dla wybranych klas, tak samo niektore skille. A multiklasowosc nie zawsze sie oplaca. Zmierzam do tego, ze trzecia edycja daje szanse na wieksza roznorodnosc postaci i mniejsza ich schematycznosc. Nie do konca sie zrozumielismy, oczywiscie ze ork/polork ma swoich Bogow i moze im sluzyc w jakiejs frakcji przez orkow powolanej ale na Boga ;] Ork - Paladyn w zakonie zalozonym przez ludzi, sluzacym ludzkim bogom mnie osobiscie sie nie podoba. O ile zgadzam sie z toba ze jakas wybitna jednostka np taki Ork moze na drodze wyjatku i uhonorowania jego zaslug zostac do takiej frakcji przyjeta to juz wybor na poczatku gry Orka-Paladyna nijak ma sie do twojego zalozenia bo zaczynajac NVM bylismy nikim wiec dlaczego mieliby nas przyjac - o to mi chodzi generalnie. Podczas gry, jezeli tak przewiduje fabula to czemu nie przeciez nikt nie mowi to o sztywnych regolach - to w koncu heroic fantasy a nie lektury szkolne ;] Kazdy sobie patrzy na to ze swojej perspektywy wiec kazdemu co innego przypada do gustu, Costi dla ciebie to wieksza roznorodnosc, dla mnie to przesadne wyrocenie rogol ktore mnie sie w ICW, BG 1 i 2 bardzo podobaly, oczywiscie najlepszy bylby mix 2 i 3 edycji ale takj sie nie da. Np z ICW 2 zajeb**** podaobal mi sie pomysl z podrasa, poprostu miodzio - moglem zagac sobie tarczowym czy zlotym krasnoludem ;] - a w innych grach na AD&D pomyslu tego nie preferuja, dlaczego? :| Krasnolud mag to sredni pomysl na postac ;], ale kaplanow mieli juz znacznie lepszych. Poza tym NWN ogólnie poszedł zdecydowanie za mocno w kierunku action-rpg (a stąd niedaleko do banalnej sieczki :wink: ). Zwolennicy poważniejszych rpg (jak wskazane BG czy inne Planscape Tornment) byli rozczarowani - byłem zatem i ja :wink: W tym kontekscie zgadzam sie calkowicie z Jake79 Edytowane 4 Maja 2006 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 4 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2006 Oto link do jednego z ostanich wywiadów z twórcami NWN 2 - http://www.rpgdot.com/index.php?hsaction=10053&ID=1220. Zapowiada się całkiem ciekawie...może nie wyjdzie z tego następna quasi erpegowa nawalanka :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...