FrIkO Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Witam Sa juz znane wymagania sprzetowe NWN2, oto one: * System: Windows XP * Procesor: 2.0 GHz (Pentium 4 bądź inny o zbliżonej wydajności) * Grafika: 128 MB, kompatybilna z DirectX 9.0c * RAM: 512 MB * 4,6 GB na dysku twardym * Karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX 8.1 Aby wykrzesać z gry wszystko, co przygotują dla nas programiści, należy uzbroić się w: * Procesor: 3.0 GHz (Pentium 4 bądź inny o zbliżonej wydajności) * RAM: 1 GB * Grafikę z serii Radeon X800 lub GeForce 6800 Zaczely sie rowniez zapisy na beta testy http://www.atari.com/nwn2betatest/toolset/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2006 No wymagani sa spoko ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Coś niskie te wymagania, choc w pierwszy NWN grałem na C466 i gf4mx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Niskie? Pogięło cię? Imo w sam raz, jak zoptymalizują silnik to będzie good. A jak nie to będzie psioczenie, jak w przypadku gry Titan Quest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Zaczely sie rowniez zapisy na beta testy http://www.atari.com/nwn2betatest/toolset/ Poki co to betatesty obejmuja tylko Toolset - chco pewnie mozliwosc pogrania na wlasnorecznie stworzonych mapach tez bedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Mam tylko nadzieję że tym razem dadza jakąś sensowna fabułe i rozwiną SP żeby to chociaż udawalo spadkobiercę dawnych wspaniałych BG i ICW :wink: bo co do jakości rozgrywki single w pierwszym NVM to .... Dwójka nastawia sie jeszcze bardziej na MP? Bo to by oznaczało jeszcze gorszy Sp niż w NVN a to z koleji byłaby katastrofa <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Sp w nwn to byl bardzo dobry prolog do mp. ;] Btw moduly i tak beda rzadzic. Mgla nad Isei, Embaros to bylo cos (wtajemniczeni wiedza o czym mowie ;] ). Czekam chyba tylko na ta gre obecnie. :wink2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Sp w nwn to byl bardzo dobry prolog do mp. ;]Ja byłem załamany i rozczarowany, takiej schematyczności, braku wyobraźni i monotonności w cRpg nie dało sie znieść. Nowy rozdział i znowu to samo - masz cztery wyjścia z głównej lokacji i cztery zadania główne do wykonania a każde ofc znajduje swoje rozwiązanie na końcu jednej ze ściezek :| Po premierze Morowinda śiwat cRpg wyglądal juz dla mnie inaczej B-) Jedyny moment który miło wspominam to było to widmowe miasteczko głeboko w lesie - to był klimacik, ale nic poza tym. No ale czekam czekam, co pozostaje jak nie czekanie :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Niskie? Pogięło cię? Imo w sam raz, jak zoptymalizują silnik to będzie good. A jak nie to będzie psioczenie, jak w przypadku gry Titan Quest.no jak na produkcje ktore maja sie ukazac to niskie. Choc to jest cRpg (nie wazna grafika ;)). W "sam raz" to one powinny byc w dniu premiery. Zeby sie nie okazało jeszcze, ze gra załamie ludzi tak jak Oblivion. (mimo że w to watpie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2006 (edytowane) Mam tylko nadzieję że tym razem dadza jakąś sensowna fabułe i rozwiną SP żeby to chociaż udawalo spadkobiercę dawnych wspaniałych BG i ICW :wink: bo co do jakości rozgrywki single w pierwszym NVM to .... Dwójka nastawia sie jeszcze bardziej na MP? Bo to by oznaczało jeszcze gorszy Sp niż w NVN a to z koleji byłaby katastrofa <_< ...no jak ładnie :wink: - zgadzam sie w całej rozciągłości; NWN 2 będzie godne uwagi tylko pod warunkiem, że zaczerpnie z BG; nawiązania do NWN (w singlu) zrobią z gry głupawego hack' n slasha - sensowana fabuła to sprawa podstawowa a co za tym i dialogi jakieś i choćby jakaś iluzja nieliniowości ;). Wymagania prezentują się nienajgorzej, byleby tylko "optymalizacja" nie położyła całości :wink:, ale żeby od razu określać je jako niskie to przesada... Pozdrawiam. Edytowane 7 Sierpnia 2006 przez Jake79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ran'dall_ Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2006 (edytowane) Fajnie że twórcy NWN2 nie świrują jak ci od Crysisa bo tam minimum to w NWN2 recomended :] Edytowane 9 Sierpnia 2006 przez _Ran'dall_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2006 trailer # 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2006 (edytowane) Jak nie chcecie sciagać lookajcie gamespota: o tutaj. Wyglada to imo troche dziwnie i za bardzo podobnie do NwN, które zdąrzyło mi sie już znudzić. Mam nadzieje, że toolset nie bedzie polegał znówu na "klockach" bo to wcale nie jest plusem (w prawie każdym modzie miasta podobne, ulice podobne itp ;/). Wole sdk aka SourceSDK niż coś takiego (ofc jeżeli chodzi o "budowe" otoczenia). Edytowane 14 Sierpnia 2006 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Nowe screeny ktore pojawiły się chociażby na gry wp wyglądają żałośnie O_o jak to sie ma do tych wymagań? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Też tak pomyślałem. Nie jestem w RPG zwolennikiem super grafy ale z takimi wymaganiami mogli by sie bardziej postarać. Na tych filmikach co dałem wcześniej ta gra dla mnie wygląda jak na jedynke :/. Najgorsze jest jedna to, że pewnie pozostali przy "klockowej" budowie otoczenia. W takim razie bedą małe szanse, że to kupie. No nic, musimy poczekać na wiecej gameplay movie może wtedy sytuacja sie rozjaśni ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Racja, wizualnie - straszana bida :-| ; w tej sytuacji wymagania są nienaturalnie wysokie :wink: ; jeżeli strona merytoryczna nie będzie na miarę BG to całkowita kapa :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caehl Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Racja, wizualnie - straszana bida :-| ; w tej sytuacji wymagania są nienaturalnie wysokie :wink: ; jeżeli strona merytoryczna nie będzie na miarę BG to całkowita kapa :mur: Rzeczywiście nieciekawie:/ Jednakże miałem lekkie obawy o grafe jak sie dowiedziałem ze enginem znowu jest stara Aurora. No cóż teraz autorzy wreszcie będą mieć szanse wykazać sie w tym co w rpg najważniejsze, bo przecież nie jest to grafika :wink: :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2006 (edytowane) Ta, ale jak znów bedą sie powtarzać czesto te same (podobne) lokacje (sklepy, jaskinie itp), na tych samych klockach to nie bedzie fajnie :/. Po tylu godzinach grania w NWN1 mnie by sie nie chciało ciągle wracać do tego samego znowu. Chociaż w sumie nie ma co biadolić teraz ;) bo jeszcze za dużo gameplay movie nie było. Oby fabuła, długość gry, rozbudowanie i różnorodność questów była zadowalająca :P. Problem w tym, że tego na filmikach sie nie da zobaczyć.. Edytowane 16 Sierpnia 2006 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Zgadzam się w pełni; przy czym jeszcze większy problem w tym, że porządne rpg, o ciekawej fabule i robudowanych, zróżnicowanych questach etc. nie są ostatnio w modzie :-|...dominują płaskie, przesadnie uproszczone gierki nastawione na akcję - grafika iberalles, a reszta fullregress...mimo wszystko być może NVN 2 zaskoczy pozytywnie :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2006 (edytowane) Coż, po NVM2 nie spodziewam sie nic specjalnie nadzwyczajnego, na fabułe "dobrą' nie liczę mając w pamięci jedyneczkę (blech) i obserwując ogólną tendencje na rynku cRpg, wystarczy wspomnieć że według branży Oblivion to gra cRpg roku -_- Dwójka będzie kontynułować drogę jaką wyznaczyła częśc pierwsza i nikt na to nic nie poradzi, więc singla zrobia na odp**** żeby był a skupia się na mp. System klockowatego świata zostanie, co gorsza jak już ktoś tu wspominał to nadal Aurora do której dorzucono graść efektów :| Bardziej stawiam na Gothica ]I[. Ale cały czas mam nadzieję że się pozytywnie zaskocze :wink: Edytowane 16 Sierpnia 2006 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logray Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Można już zamawiać 129/99zł za edycję zwykłą oraz 199/159zł za kolekcjonerską. Kolekcjonerska jest w edycji good/evil. Jak się komuś nie chce klikać to tutaj opis tego co jest w środku: Dostępna w dwóch pudełkach do wyboru, wersja kolekcjonerska zawiera dodatkowo mapę, artbook oraz unikalne cechy w grze: nowy atut dodający bonus +1 do wszystkich rzutów na obronę, dwa specjalne przedmioty, dostęp do unikalnych broni oraz magiczną złotą aurę nad postacią gracza. W pudełku Edycji Kolekcjonerskiej wszyscy właściciele znajdą ponadto niespodziankę. Więcej szczegółów na temat polskiej premiery podamy wkrótce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KZI Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Ja zagrywałem się na NWN i dodatkach, gra bardzo mi się podobała! Żałuję tylko, że mimo posiadania oryginału nie pograłem na Internecie - miałem wtedy łącze "osiedlowe" z tak gów...nej firmy, że się ledwo strony dało oglądać, co dopiero o graniu myśleć :( Czekam z niecierpliwością! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2006 (edytowane) Po zobaczeniu tego filmiku znów inaczej patrze na NWN2 ;). Tym razem z lepszej perspektywy. Wreszcze zrezygowano z "kloców" i co ważniejsze jest z toolset (i w grze to widać) displacement tool (czyli nierównosci terenu). Zmiana pór dnia prezentuje sie imo całkiem całkiem. Ehh znów czekam na nowe filmiki itp bo teraz moim zdaniem warto ;). Edytowane 28 Sierpnia 2006 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr0chu Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Ciekawe czy bedzie w koncu normalne zywe MIASTO jak w BG bo w jedynce to kazde bylo dotkniete zaraza albo wojna i wszedzie byl syf i trupy na ulicach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 12 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2006 Ciekawy art plus filmik pojawiły sie na gamespocie. http://www.gamespot.com/pc/rpg/neverwinternights2/. Warto zobaczyć moim zdaniem ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 17 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2006 "Fantastyczna wiadomość dla wszystkich miłośników magii i miecza, orków, troli, elfów i całej tej menażerii spod znaku Dungeons&Dragons. Przedstawiciel firmy Atari ogłosił, że ich najnowsze dzieło - osadzona w uniwersum Forgotten Realms - druga odsłona Neverwinter Nights właśnie uzyskała status "Gold" i trafiło do tłoczni. W Ameryce Północnej Neverwinter Nights 2 trafi na półki sklepowe już 31 października. Europa zwiedzi Wybrzeże Mieczy kilka dni później - 3 listopada. Dystrybucją Neverwinter Nights 2 w naszym kraju zajmie się firma CD Projekt. Oficjalnej daty polskiej premiery jeszcze nie podano." z Gry Wp Pojawiło sie tez kilka nowych screenów które nareszcie prezentują jakiś poziom artystyczny :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 23 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2006 (edytowane) Pojawił sie nowy, ciekawy art o NWN 2 (głownie toolset): http://www.gamespot.com/pc/rpg/neverwinternights2/news Głowna nową zaletą jest displacment tool (terrain editor) (nie chodzi tylko o toolset ale w ogole o gre - wreszcie beda realne pagorki, a nie płaskie i "poziomowe" wzniesienia. Edytowane 23 Października 2006 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly83 Opublikowano 1 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2006 Hmm czemu taka cisza w temacie ? z tego co mi sie wydaje gra juz jest dostepna, przynajmniej na to wyglada http://www.direct2drive.com/3/1431/product...ghts-2-Download ... ktos juz gral ? albo mial jakas stycznosc z gra ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 1 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2006 "This product is only available for North America" - raczej sobie nie pogramy jeszcze :( Na gamespocie podana jest release date: 31. October, czyli w sumie w USA juz jest. EDIT: z gamespot.com: We're wrapping up our first patch, which goes live in a few hours for a same-day release with the game. This first patch has a number of new goodies in it. First up is our initial release of the new Dungeon Master Client (DMC). The DMC is a powerful tool BioWare created in the original Neverwinter Nights that allows one or more players to act as a dungeon master, or DM. As a DM, a suite of tools are available for you to rapidly change content in a game, all while players are busy adventuring. The DMC being one of the multiplayer and persistent-world communities' most popular features, we're planning to continue to add more to it over the next couple patches, including interface refinements and even a few new features. With this patch, we've also included some new druid spells and fixed up a lot of things our community beta testers and quality-assurance folks have discovered along the way. For those of you picking up the game in the next few days, I highly recommend nabbing the patch. Widze wydawanie patcha w dniu premiery robi sie powoli tradycja <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 1 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2006 Hm mnie jedynie martwi framerate w grze (nie chodzi mi o taki mały framerate z powodu słabej grafy tylko dziwne animacje którym jakby brakowało klatek ;/). Chciałbym juz zobaczyć jak to wyglada z mojej perspektywy. A tak pozatym to na gamespocie pojawił sie kolejny (już ostatni) Designer Diary (@costi troche go zacytował :)): http://www.gamespot.com/pc/rpg/neverwinternights2. Moim zdaniem bardzo ciekawy jest filmik do tego DA bo jest na temat "twierdz". Znaczy bedzie można miec swoj własny zamek :P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...