Skocz do zawartości
Lord Puchacz

Neverwinter Nights 2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Sa juz znane wymagania sprzetowe NWN2, oto one:

 

* System: Windows XP

* Procesor: 2.0 GHz (Pentium 4 bądź inny o zbliżonej wydajności)

* Grafika: 128 MB, kompatybilna z DirectX 9.0c

* RAM: 512 MB

* 4,6 GB na dysku twardym

* Karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX 8.1

 

Aby wykrzesać z gry wszystko, co przygotują dla nas programiści, należy uzbroić się w:

 

* Procesor: 3.0 GHz (Pentium 4 bądź inny o zbliżonej wydajności)

* RAM: 1 GB

* Grafikę z serii Radeon X800 lub GeForce 6800

 

Zaczely sie rowniez zapisy na beta testy

 

http://www.atari.com/nwn2betatest/toolset/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam tylko nadzieję że tym razem dadza jakąś sensowna fabułe i rozwiną SP żeby to chociaż udawalo spadkobiercę dawnych wspaniałych BG i ICW :wink: bo co do jakości rozgrywki single w pierwszym NVM to ....

Dwójka nastawia sie jeszcze bardziej na MP? Bo to by oznaczało jeszcze gorszy Sp niż w NVN a to z koleji byłaby katastrofa <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sp w nwn to byl bardzo dobry prolog do mp. ;]

Btw moduly i tak beda rzadzic.

Mgla nad Isei, Embaros to bylo cos (wtajemniczeni wiedza o czym mowie ;] ).

Czekam chyba tylko na ta gre obecnie. :wink2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sp w nwn to byl bardzo dobry prolog do mp. ;]

Ja byłem załamany i rozczarowany, takiej schematyczności, braku wyobraźni i monotonności w cRpg nie dało sie znieść.

Nowy rozdział i znowu to samo - masz cztery wyjścia z głównej lokacji i cztery zadania główne do wykonania a każde ofc znajduje swoje rozwiązanie na końcu jednej ze ściezek :| Po premierze Morowinda śiwat cRpg wyglądal juz dla mnie inaczej B-)

Jedyny moment który miło wspominam to było to widmowe miasteczko głeboko w lesie - to był klimacik, ale nic poza tym.

No ale czekam czekam, co pozostaje jak nie czekanie :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niskie? Pogięło cię? Imo w sam raz, jak zoptymalizują silnik to będzie good. A jak nie to będzie psioczenie, jak w przypadku gry Titan Quest.

no jak na produkcje ktore maja sie ukazac to niskie. Choc to jest cRpg (nie wazna grafika ;)). W "sam raz" to one powinny byc w dniu premiery. Zeby sie nie okazało jeszcze, ze gra załamie ludzi tak jak Oblivion. (mimo że w to watpie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam tylko nadzieję że tym razem dadza jakąś sensowna fabułe i rozwiną SP żeby to chociaż udawalo spadkobiercę dawnych wspaniałych BG i ICW :wink: bo co do jakości rozgrywki single w pierwszym NVM to ....

Dwójka nastawia sie jeszcze bardziej na MP? Bo to by oznaczało jeszcze gorszy Sp niż w NVN a to z koleji byłaby katastrofa <_<

...no jak ładnie :wink: - zgadzam sie w całej rozciągłości; NWN 2 będzie godne uwagi tylko pod warunkiem, że zaczerpnie z BG; nawiązania do NWN (w singlu) zrobią z gry głupawego hack' n slasha - sensowana fabuła to sprawa podstawowa a co za tym i dialogi jakieś i choćby jakaś iluzja nieliniowości ;).

 

Wymagania prezentują się nienajgorzej, byleby tylko "optymalizacja" nie położyła całości :wink:, ale żeby od razu określać je jako niskie to przesada... Pozdrawiam.

Edytowane przez Jake79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie chcecie sciagać lookajcie gamespota: o tutaj.

 

Wyglada to imo troche dziwnie i za bardzo podobnie do NwN, które zdąrzyło mi sie już znudzić. Mam nadzieje, że toolset nie bedzie polegał znówu na "klockach" bo to wcale nie jest plusem (w prawie każdym modzie miasta podobne, ulice podobne itp ;/). Wole sdk aka SourceSDK niż coś takiego (ofc jeżeli chodzi o "budowe" otoczenia).

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też tak pomyślałem. Nie jestem w RPG zwolennikiem super grafy ale z takimi wymaganiami mogli by sie bardziej postarać. Na tych filmikach co dałem wcześniej ta gra dla mnie wygląda jak na jedynke :/. Najgorsze jest jedna to, że pewnie pozostali przy "klockowej" budowie otoczenia. W takim razie bedą małe szanse, że to kupie. No nic, musimy poczekać na wiecej gameplay movie może wtedy sytuacja sie rozjaśni ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Racja, wizualnie - straszana bida :-| ; w tej sytuacji wymagania są nienaturalnie wysokie :wink: ; jeżeli strona merytoryczna nie będzie na miarę BG to całkowita kapa :mur:

Rzeczywiście nieciekawie:/ Jednakże miałem lekkie obawy o grafe jak sie dowiedziałem ze enginem znowu jest stara Aurora. No cóż teraz autorzy wreszcie będą mieć szanse wykazać sie w tym co w rpg najważniejsze, bo przecież nie jest to grafika :wink: :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta, ale jak znów bedą sie powtarzać czesto te same (podobne) lokacje (sklepy, jaskinie itp), na tych samych klockach to nie bedzie fajnie :/. Po tylu godzinach grania w NWN1 mnie by sie nie chciało ciągle wracać do tego samego znowu.

Chociaż w sumie nie ma co biadolić teraz ;) bo jeszcze za dużo gameplay movie nie było. Oby fabuła, długość gry, rozbudowanie i różnorodność questów była zadowalająca :P. Problem w tym, że tego na filmikach sie nie da zobaczyć..

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się w pełni; przy czym jeszcze większy problem w tym, że porządne rpg, o ciekawej fabule i robudowanych, zróżnicowanych questach etc. nie są ostatnio w modzie :-|...dominują płaskie, przesadnie uproszczone gierki nastawione na akcję - grafika iberalles, a reszta fullregress...mimo wszystko być może NVN 2 zaskoczy pozytywnie :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coż, po NVM2 nie spodziewam sie nic specjalnie nadzwyczajnego, na fabułe "dobrą' nie liczę mając w pamięci jedyneczkę (blech) i obserwując ogólną tendencje na rynku cRpg, wystarczy wspomnieć że według branży Oblivion to gra cRpg roku -_-

Dwójka będzie kontynułować drogę jaką wyznaczyła częśc pierwsza i nikt na to nic nie poradzi, więc singla zrobia na odp**** żeby był a skupia się na mp. System klockowatego świata zostanie, co gorsza jak już ktoś tu wspominał to nadal Aurora do której dorzucono graść efektów :|

Bardziej stawiam na Gothica ]I[.

Ale cały czas mam nadzieję że się pozytywnie zaskocze :wink:

Edytowane przez -Caleb-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można już zamawiać 129/99zł za edycję zwykłą oraz 199/159zł za kolekcjonerską. Kolekcjonerska jest w edycji good/evil.

Jak się komuś nie chce klikać to tutaj opis tego co jest w środku:

Dostępna w dwóch pudełkach do wyboru, wersja kolekcjonerska zawiera dodatkowo mapę, artbook oraz unikalne cechy w grze: nowy atut dodający bonus +1 do wszystkich rzutów na obronę, dwa specjalne przedmioty, dostęp do unikalnych broni oraz magiczną złotą aurę nad postacią gracza. W pudełku Edycji Kolekcjonerskiej wszyscy właściciele znajdą ponadto niespodziankę. Więcej szczegółów na temat polskiej premiery podamy wkrótce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zagrywałem się na NWN i dodatkach, gra bardzo mi się podobała! Żałuję tylko, że mimo posiadania oryginału nie pograłem na Internecie - miałem wtedy łącze "osiedlowe" z tak gów...nej firmy, że się ledwo strony dało oglądać, co dopiero o graniu myśleć :(

Czekam z niecierpliwością!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po zobaczeniu tego filmiku znów inaczej patrze na NWN2 ;). Tym razem z lepszej perspektywy. Wreszcze zrezygowano z "kloców" i co ważniejsze jest z toolset (i w grze to widać) displacement tool (czyli nierównosci terenu). Zmiana pór dnia prezentuje sie imo całkiem całkiem. Ehh znów czekam na nowe filmiki itp bo teraz moim zdaniem warto ;).

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Fantastyczna wiadomość dla wszystkich miłośników magii i miecza, orków, troli, elfów i całej tej menażerii spod znaku Dungeons&Dragons. Przedstawiciel firmy Atari ogłosił, że ich najnowsze dzieło - osadzona w uniwersum Forgotten Realms - druga odsłona Neverwinter Nights właśnie uzyskała status "Gold" i trafiło do tłoczni.

 

W Ameryce Północnej Neverwinter Nights 2 trafi na półki sklepowe już 31 października. Europa zwiedzi Wybrzeże Mieczy kilka dni później - 3 listopada.

 

Dystrybucją Neverwinter Nights 2 w naszym kraju zajmie się firma CD Projekt. Oficjalnej daty polskiej premiery jeszcze nie podano."

 

z Gry Wp

 

Pojawiło sie tez kilka nowych screenów które nareszcie prezentują jakiś poziom artystyczny :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojawił sie nowy, ciekawy art o NWN 2 (głownie toolset):

http://www.gamespot.com/pc/rpg/neverwinternights2/news

Głowna nową zaletą jest displacment tool (terrain editor) (nie chodzi tylko o toolset ale w ogole o gre - wreszcie beda realne pagorki, a nie płaskie i "poziomowe" wzniesienia.

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"This product is only available for North America" - raczej sobie nie pogramy jeszcze :(

 

Na gamespocie podana jest release date: 31. October, czyli w sumie w USA juz jest.

 

EDIT: z gamespot.com:

We're wrapping up our first patch, which goes live in a few hours for a same-day release with the game.

 

This first patch has a number of new goodies in it. First up is our initial release of the new Dungeon Master Client (DMC). The DMC is a powerful tool BioWare created in the original Neverwinter Nights that allows one or more players to act as a dungeon master, or DM. As a DM, a suite of tools are available for you to rapidly change content in a game, all while players are busy adventuring. The DMC being one of the multiplayer and persistent-world communities' most popular features, we're planning to continue to add more to it over the next couple patches, including interface refinements and even a few new features. With this patch, we've also included some new druid spells and fixed up a lot of things our community beta testers and quality-assurance folks have discovered along the way. For those of you picking up the game in the next few days, I highly recommend nabbing the patch.

Widze wydawanie patcha w dniu premiery robi sie powoli tradycja <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hm mnie jedynie martwi framerate w grze (nie chodzi mi o taki mały framerate z powodu słabej grafy tylko dziwne animacje którym jakby brakowało klatek ;/). Chciałbym juz zobaczyć jak to wyglada z mojej perspektywy.

 

A tak pozatym to na gamespocie pojawił sie kolejny (już ostatni) Designer Diary (@costi troche go zacytował :)): http://www.gamespot.com/pc/rpg/neverwinternights2.

Moim zdaniem bardzo ciekawy jest filmik do tego DA bo jest na temat "twierdz". Znaczy bedzie można miec swoj własny zamek :P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...