Skocz do zawartości
Lord Puchacz

Neverwinter Nights 2

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie:

http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=3164

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

Już się nie mogę doczekać...

Mam nadzieję, że będzie chodziło na max na moim sprzęcie :). I oby singiel na prawdę był lepszy niż w jedynce....

Jeśli zapowiedzi się sprawdzą to będzie hicior. Poczytajcie też w nowym (01/06) CD-A.

Edytowane przez Lord Puchacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skriny są śliczniutkie, jak dobrze widzę to jest hdr. Jak będzie silnik dobrze zoptymalizowany to jestem przekonany, że będzie hit na miarę pierwszej części. O resztę nie ma co sie obawiać :>

 

pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

juz czytalem w cd action ze bedzie nieziemska gierca tylko beda znacznie roznice co do nwn1 ktora przeszedlem wczoraj o polnocy:) hehehe

czkeam i pewnie inni rowniez czekaja na najlpesza gre na swiecie aka jest NWN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi sie nie spieszy do tej gry. Pierwsza czesc byla fajna, ale jakos po pierwszym przejsciu tak mi sie ona znudzila, ze przez baardzo dlugi okres czasu nie moglem na nia patrzec. Tak samo Dunegon Siege. Z pierwszej czesci NWN wspominam swietna muzyke i od sequela tez takiej oczekuje. Mam nadzieje, ze w ta czesc troche dluzej pogram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no no swiat zrobiony ladnie, ale mam nadzieje ze gra bedzie lepsza niz nwn 1. na tamto czekalem bardzo dlugo i niestety mnie rozczarowalo. zabraklo klimatu baldura, zabraklo druzyny :(

 

jelsi w drugiej cesci bedzie znow mozna miec 6 postaci w druzynie to napewno zagam w ta gre :D mogli by zrobic z niej rozwiniecie w baldura w 3d, ale baldur jest chyba niepowtarzlany ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bg 1-2 sa niepowtarzalne , jak gralem w nwn to mialem wrazenie ze gram w kiepskiego klona bg w 3d a nie nowa gre , nwn juz nie mial takiego klimatu , wialo nuda od nwn nawet go nie ukonczylem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bg 1-2 sa niepowtarzalne , jak gralem w nwn to mialem wrazenie ze gram w kiepskiego klona bg w 3d a nie nowa gre , nwn juz nie mial takiego klimatu , wialo nuda od nwn nawet go nie ukonczylem

SP w nwn to tylko taki maly tutorial przed rozgrywka MP (tak na marginesie). Tak samo jak podczas 'papierowej' sesji, gdy zbierzesz dobra druzyne, dobrego mg to w ta gre mozna loic wiekami i wtedy odkrywa sie jej prawdziwe przeznaczenie. Jeden z nielicznych rpg, gdzie mozna grac w porzadnym trybie cooperative. Niestety SP juz mnie od dawna nie jara i przy takim morro zasypiam, bo jakos zbrzydla mi gra tylko ze skryptami, wole z ludzmi. ;]

Edytowane przez ath

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc tak mam all NWN (podstawka HoA i SoU) orginały i spedziełem na 1 nwn naprawde dużo godzin. Nie tylko grajać ofc ale robiąc mody też :P. Skriny są naprawde ładne. HDR to wielkie nieporozumienie i badziew :E ale akurat tutaj w takim "bajecznym" świecie może być nawet fajny. Mam tylko nadzieje, że forma nie przerośnie treści jak to ma miejsce dzisiaj :e. Dobra gra rpg to:

 

1. fabuła

2. klimat

3 gameplay

4 i dopiero grafika.

 

Narazie zadna gra (nie tylko rpg) nie dorasta falloutowi 2 nawet do pięt :/.

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm teraz przeszlo pare gorzkich slo o nwn ale to pewnie tak na rozstanie a zeby mozna mowic o nwn2 i spodziewanych poprawkach tez sie troskze rozczarowalem nwn ale i tak milo sie gralo! jak graklem w baldura to pamietam jak sobie wydrukowalem mape i powiesilem nad monitrem to bylo poswecenie tyle tuszu wydac :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że fabuła i klimacik zostaną poprawione bo w jedynce faktycznie trudno je było porównać z takimi klasykami jak Baldur...

Najbardzie denerwowało mnie to "tylko ty możesz nas uratować" na początku... a potem giniesz zabity przez goblina itp. :(

No ale jeśli zapowiedzi się spełnią, to lecę do sklepu w dniu premiery :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No coz, D&D to z definicji "heroic fantasy" i tak naprawde "only you can save mankind" to mniej wiecej standard dla tej gry...

 

Glowny watek NWN byl niestety nudnawy - jak dla mnie troche za duzo schematu a za malo ciekawych i niebanalnych pomyslow (w stylu udzialu w procesie sadowym na poczatku 3. aktu). Dodatki sa pod tym wzgledem duzo lepsze.

 

Mam nadzieje, zze w dwojce rowniez bedzie Toolset, bo wiele modow do jedynki zdecydowanie pzrewyzsza glowna historie... poza tym takie rozwiazanie znaczaco wydluza gre bez dodatkowych kosztow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam edycje kolekcjonerska NWN i bez przerwy gralem chyba z 2-3 miesiace, od pol roku brakuje czasu, a szkoda bo gra naprawde wysmienita. BG1i2 tesh mialem, ale chyba bylem za mlody i nie umialem zabardzo w to grac (za trudne) komus tam pozyczylem i gry jush do mnie nie wrocily, tylko pudelka mi zostaly :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gralem w NWN bez zadnych dodatków i szczerze jedna rzecz mnie denerwowała .... pamietacie moze takie wielkie skrzynie w których było zawsze cos ciekawego? Np jakis mieczyc 1K6 + 1K6 od ognia, denerwujące było to, że jesli miałem na tyle cierpliwosci mogłes zapisac gre jeszcze przed otworzeniem skrzyni a jesli nie podobała ci sie jej zawatosc zawsze po wczytaniu było cos innego <_<

moze dla niektórych to jest fajne, ale mi sczerze to do gustu nie przypadło

 

co do skrinów :

 

zapowiadaja sie bardzo ładnie i soczyscie :D ciekaw jestem tylko wymagac, mam nadzieje ze nie bedzie to tak przesadzone jak w Gothicu III :D

 

do zo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze byłoby gdyby NWN 2 czerpało inspiracje z wysokich lotów serii BG/BG2, a nie ze sztampowego i schematycznego NWN (które w singlu jest poprostu poniżej krytyki).

 

Nawiązując do powyższego - jak sądzicie w jakim kierunku pójdzie NWN 2?

 

Przy okazji - link do stronki z najnowszymi materiałami na temat NWN 2 - http://pc.ign.com/articles/704/704146p1.html . Życzę miłej leORT: ORT: ORT: ktury, zachęcam do dyskusji na proponowany temat i pozdrawiam :wink: .

Edytowane przez Jake79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodze sie z pierwszym zdaniem - o ile podstawka byla przecietna, to Shadows Of Undrentide bylo juz bardzo dobre, a Hordes Of The Underdark sa IMHO super.

 

No i mody... polecam trylogie Shadowlord-Dreamcatcher-Demon, kupa zabawy na bardzo wysokim poziomie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodze sie z pierwszym zdaniem - o ile podstawka byla przecietna, to Shadows Of Undrentide bylo juz bardzo dobre, a Hordes Of The Underdark sa IMHO super.

 

No i mody... polecam trylogie Shadowlord-Dreamcatcher-Demon, kupa zabawy na bardzo wysokim poziomie.

Równiez się zgadzam. Podstawka nużyła ale dodatki wciągły mnie masakrycznie, w których rzezi było zdecydowanie mniej ale fabuła, giermkowie i zagadki były dużo lepsze. Mam nadzieje ze NWN pójdzie własnie w tą strone i mnie nie zawiedzie;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodze sie z pierwszym zdaniem - o ile podstawka byla przecietna, to Shadows Of Undrentide bylo juz bardzo dobre, a Hordes Of The Underdark sa IMHO super.

 

No i mody... polecam trylogie Shadowlord-Dreamcatcher-Demon, kupa zabawy na bardzo wysokim poziomie.

Zwróćcie uwagę, że mowa była o NWN, a nie o modach :wink: .

 

Poza tym pytanie o kierunek inspiracji NWN 2 jest nadal aktualne :wink: .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sie tylko zastanawiam czy w NVN 2 beda takie same debilizmy jak w jedynce, typu:

- okradam goscia na jego oczach a ten nic sobie z tego nie robi

- krasnolud czy ork moze zostac paladynem lub mnichem o_O

Ktora to ma byc edycja AD&D? 3.0 czy 3.5?

Edytowane przez -Caleb-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwróćcie uwagę, że mowa była o NWN, a nie o modach :wink: .

 

Poza tym pytanie o kierunek inspiracji NWN 2 jest nadal aktualne :wink: .

To troche jak z morrowindem, bez modow jest przecietny. ;]

Dla mnie nwn to only MP, wlasny swiat, itp.

Polecam serwerki: http://isei.vdi.pl/ , http://embaros.mm.pl/ , sa tam takie bajerki jak system glodu, crafting i naprawde duzo innych bajerow, pomyslowi mistrzowie gry i naprawde niesamowity klimat przez duze k.

 

Na nevera drugiego czekam, bo tak prawde mowiac nie ma narazie nic godnego jedynki. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- krasnolud czy ork moze zostac paladynem lub mnichem o_O

To juz wada, albo zaleta, trzeciej edycji zasad. IMHO nie jest to wada, a zdziwienie wynika raczej z przyzwyczajenia do Baldurow i ogolnie drugiej edycji i jej ograniczen. Jak dla mnie pomysly w stylu "mag nie moze wziac do reki miecza, koniec kropka i nic z tym nie zrobisz", czyli druga edycja, sa bez sensu i swoboda wyboru trojki mi sie duzo nbardziej podoba. Rzecz gustu.

 

3.0 i 3.5 roznia sie tylko w kosmetyce, ale poniewaz 3.5 jest aktualna wersja oficjalna, podejrzewam ze wlasie te zasady beda stosowane.

 

Co do okradania - w Falloucie 2 robie to samo. Staje obok goscia i wyjmuje mu shotguna z kieszeni, a ten nic. W papierowym RPG pewnie mistrz gry by bardziej rozbudowal taka sytuacje, w grze komputerowej sila rzeczy mozliwosci sa skonczone, zreszta chyba kazdemu znudziloby sie sluchanie/czytanie dluzszej historyjki przy kazdej kradziezy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To juz wada, albo zaleta, trzeciej edycji zasad. IMHO nie jest to wada, a zdziwienie wynika raczej z przyzwyczajenia do Baldurow i ogolnie drugiej edycji i jej ograniczen. Jak dla mnie pomysly w stylu "mag nie moze wziac do reki miecza, koniec kropka i nic z tym nie zrobisz", czyli druga edycja, sa bez sensu i swoboda wyboru trojki mi sie duzo nbardziej podoba. Rzecz gustu.

No to ze mag nie mogl wziac miecza do lapy bylo glupawe, ale ze ork moze zostac paladynem jak dla mnie jest bezsensowne straszliwie bo zakon paladynow (np Helma) mial min. szerzyc kanon wiary w bogow ludzi i ta profesja jakby narzucala przymus ze czlonkiem takiego zakonu winien byc czlowiek.

A jakby ci sie podobal krasnolud - lucznik w gwardii strazy elfickiej? :]

Czasami przesadna swoboda psuje klimacik, no ale komu co tam pasuje.

Edytowane przez -Caleb-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaraz, to orkowie/polorkowie nie moga miec swoich bogow i swoich paladynow? Albo nie moze byc polorka-innowiercy, ktory za jakies tam wybitne zaslugi dostapil zaszczytu wkroczenia w szeregi zakonu?

 

Wszystko da sie zrobic, byle z glowa. Pewnie, ze krasnolud w elfickiej gwardii wywoluje smiech na sali, ale sam krasnolud-lucznik przeciez nie jest niczym strasznym (zaraz pewnie ktos wyskoczy, ze w glowie mu sie nie miesci krasnolud-mag ;] )?

 

Trzecia edycja ma tez wbrew pozorom swoje ograniczenia w mechanice - pewne featy sa dostepne tylko dla wybranych klas, tak samo niektore skille. A multiklasowosc nie zawsze sie oplaca.

 

Zmierzam do tego, ze trzecia edycja daje szanse na wieksza roznorodnosc postaci i mniejsza ich schematycznosc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaraz, to orkowie/polorkowie nie moga miec swoich bogow i swoich paladynow? Albo nie moze byc polorka-innowiercy, ktory za jakies tam wybitne zaslugi dostapil zaszczytu wkroczenia w szeregi zakonu?

 

Wszystko da sie zrobic, byle z glowa. Pewnie, ze krasnolud w elfickiej gwardii wywoluje smiech na sali, ale sam krasnolud-lucznik przeciez nie jest niczym strasznym (zaraz pewnie ktos wyskoczy, ze w glowie mu sie nie miesci krasnolud-mag ;] )?

 

Trzecia edycja ma tez wbrew pozorom swoje ograniczenia w mechanice - pewne featy sa dostepne tylko dla wybranych klas, tak samo niektore skille. A multiklasowosc nie zawsze sie oplaca.

 

Zmierzam do tego, ze trzecia edycja daje szanse na wieksza roznorodnosc postaci i mniejsza ich schematycznosc.

Być może bardziej liberalny system rozwoju postaci (w tym min. dobór profesji) jest ciekawy, niemniej sposób jego wykorzystania w NWN nie był udany (jakby bez głowy :wink: ). Zgadzam się min. z Caleb'em - rozwiązania przyjęte w NWN psują niepowtarzalny klimat serii Baldurs Gate. Większa różnorodność oznacza w NWN - mniejszą wiarygodność i chaos, pomieszanie z poplątaniem :wink:

 

Poza tym NWN ogólnie poszedł zdecydowanie za mocno w kierunku action-rpg (a stąd niedaleko do banalnej sieczki :wink: ). Zwolennicy poważniejszych rpg (jak wskazane BG czy inne Planscape Tornment) byli rozczarowani - byłem zatem i ja :wink:

 

Oby NWN 2 nie przeszedł wstecznej (w stosunku do BG), rozpłaszczającej ewolucji jaką zaliczył np. Oblivion (wobec Morrowinda):wink:

 

Czy są znane szczególy dotyczące kompeltowania drużyny (ilość postaci, dobór etc.)?

Edytowane przez Jake79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaraz, to orkowie/polorkowie nie moga miec swoich bogow i swoich paladynow? Albo nie moze byc polorka-innowiercy, ktory za jakies tam wybitne zaslugi dostapil zaszczytu wkroczenia w szeregi zakonu?

 

Wszystko da sie zrobic, byle z glowa. Pewnie, ze krasnolud w elfickiej gwardii wywoluje smiech na sali, ale sam krasnolud-lucznik przeciez nie jest niczym strasznym (zaraz pewnie ktos wyskoczy, ze w glowie mu sie nie miesci krasnolud-mag ;] )?

 

Trzecia edycja ma tez wbrew pozorom swoje ograniczenia w mechanice - pewne featy sa dostepne tylko dla wybranych klas, tak samo niektore skille. A multiklasowosc nie zawsze sie oplaca.

 

Zmierzam do tego, ze trzecia edycja daje szanse na wieksza roznorodnosc postaci i mniejsza ich schematycznosc.

Nie do konca sie zrozumielismy, oczywiscie ze ork/polork ma swoich Bogow i moze im sluzyc w jakiejs frakcji przez orkow powolanej ale na Boga ;] Ork - Paladyn w zakonie zalozonym przez ludzi, sluzacym ludzkim bogom mnie osobiscie sie nie podoba.

O ile zgadzam sie z toba ze jakas wybitna jednostka np taki Ork moze na drodze wyjatku i uhonorowania jego zaslug zostac do takiej frakcji przyjeta to juz wybor na poczatku gry Orka-Paladyna nijak ma sie do twojego zalozenia bo zaczynajac NVM bylismy nikim wiec dlaczego mieliby nas przyjac - o to mi chodzi generalnie.

Podczas gry, jezeli tak przewiduje fabula to czemu nie przeciez nikt nie mowi to o sztywnych regolach - to w koncu heroic fantasy a nie lektury szkolne ;]

 

Kazdy sobie patrzy na to ze swojej perspektywy wiec kazdemu co innego przypada do gustu, Costi dla ciebie to wieksza roznorodnosc, dla mnie to przesadne wyrocenie rogol ktore mnie sie w ICW, BG 1 i 2 bardzo podobaly, oczywiscie najlepszy bylby mix 2 i 3 edycji ale takj sie nie da.

 

Np z ICW 2 zajeb**** podaobal mi sie pomysl z podrasa, poprostu miodzio - moglem zagac sobie tarczowym czy zlotym krasnoludem ;] - a w innych grach na AD&D pomyslu tego nie preferuja, dlaczego? :|

 

Krasnolud mag to sredni pomysl na postac ;], ale kaplanow mieli juz znacznie lepszych.

 

Poza tym NWN ogólnie poszedł zdecydowanie za mocno w kierunku action-rpg (a stąd niedaleko do banalnej sieczki :wink: ). Zwolennicy poważniejszych rpg (jak wskazane BG czy inne Planscape Tornment) byli rozczarowani - byłem zatem i ja :wink:

W tym kontekscie zgadzam sie calkowicie z Jake79

Edytowane przez -Caleb-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...