KAMILcom Opublikowano 25 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2006 witam mam do ws pytanie kupiłem dysk ten co w podpisie 27.11.05 i mam gwarancje 3 miesiące to czy w takim razie naparawią mi dysk po czymś takim że podczas pracy kompa ruszyłem dysk i elektronika dotchneła kawałka obudowy blachy z dysku poleciał bardzo mały dymek (z miejsca zwarcia) i od tej pory dysku wogule nie wykrywa tależe chyba sie nieruszją stają w miejscu na płytce z elektroniką nie widać nic śladu spalenia kompletni dysk wyglonda jak nowy oprócz boków od wkładania i wyjmowania sie porysowały czy przyjmą mi to na gwarancji czy sie nie skapną PS. czy strace z niego dane? prosze o pomoc :cry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekservice Opublikowano 25 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2006 Witam. Powinni przyjąć ale sprawdz dobrze czy naprawdę nic nie widać po zwarciu. Z danymi różnie bywa ale w przypadku zmiany elektroniki dysku (korpus dysku zostaje), a jak wymienią na nowy to niestety po ptakach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAMILcom Opublikowano 25 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2006 wielkie dzieki za szybką odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DruidusMaximus Opublikowano 26 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2006 (edytowane) Witam, sprawdz czy nie ma śladów "Twojej ingerencji" nie przyznawaj sie do błędu i reklamuj towar "jako niezgodny z umową sprzedaży" jeśli sytuacja miala miejsce do 6 mies po zakupie. Zareklamowanie towaru jako niezgodnego z umową sprzedaży pozwala Ci na żadanie zwrotu kasy. Pozdrawiam, Druid Polecam artykuł: http://www.pohid.pl/print.asp?id=2553 Edytowane 26 Stycznia 2006 przez DruidusMaximus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...