voyteckk Opublikowano 26 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2006 Mam od ponad miesiąca dysk twardy Samsung HD160JJ 160GB SATA II. Moje spostrzeżenia i zastrzeżenia opisałem w tym temacie. W skrócie: miało być cicho, chłodno, wydajnie i przyjemnie, a niestety nie jest. Dochodzę jednak do wniosku że nie mogę tego tak zostawić bo nie po to wykładałem kasę na wysoko oceniany sprzęt żeby teraz męczyć się z modelem - bublem. Problem z tym że wg Smarta dysk jest supermeńcio, ok debeściak. Ma ktoś pomysł co powiedzieć w sklepie żeby mi wymienili ten dysk? Czy mam w ogóle na to jakieś szanse? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekservice Opublikowano 26 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2006 Witam. Szanse na wymianę są ale trzeba dobrze pogadać ze sprzedawcą , napewno będziesz musał coś dopłacić ale to temat do załatwienia. Rozwalanie dysku, uszkodzenia nie wchodzą w grę dostaniesz taki sam nowy, a tego poprostu szkoda. W ostateczności sprzedaj (niestety ze stratą). I to tyle. :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DruidusMaximus Opublikowano 26 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2006 (edytowane) Witam, zapoznaj się z artykulem: http://www.pohid.pl/print.asp?id=2553 "jako towar niegodny z umową sprzedaży" (nie może minąć 6 mies od daty zakupu) Pozdr. Druid Edytowane 26 Stycznia 2006 przez DruidusMaximus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bellum Opublikowano 26 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2006 (edytowane) zawsze pozostaje Allegro mi ostatnio jakieś 4 dni temu udało sprzedać dysk WD ze stratą 30zł w stosunku do ceny nowego (był na gwarancji itd...) jest duża szansa ze tobie się również uda Edytowane 27 Stycznia 2006 przez Zawadaki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danrok Opublikowano 26 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2006 Witam, zapoznaj się z artykulem: http://www.pohid.pl/print.asp?id=2553 ew. uszkodź dysk i reklamuja "jako towar niegodny z umową sprzedaży" (nie może minąć 6 mies od daty zakupu) Pozdr. Druid Żartujesz sobie chyba? Tak tylko umiesz załatwiać sprawy? Rozwalić dysk i wciskac kit, że nie działa? Wg mnie lepiej porozmawiać ze sprzedawcą, powinniście się dogadać spokojnie. Nie niszcz tego dysku tylko, bo i po co? :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAMILcom Opublikowano 26 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2006 bo sie dostanie drugi tylko tżeba by było dysk jakoś włączyć żeby sie tależe posypały może wypad nadwór z kompem ? wtedy jest duże ryzyko uszkodzenia dysku tylko czy ci na gwarancji przyjmą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scazi Opublikowano 26 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2006 Uwazajcie bo Was jakis moderator dopadnie za to gadanie o niszczeniu dyskow. Niektorym to sie nie podoba... pewnie pracuja w serwisach :wink: A tak na serio. Jestem w stanie zrozumiec "dobijanie" dysku, kiedy jest on uszkodzony a serwis nie chce tego uznac, ale niszczenie sprawnego dysku tylko dlatego ze jest za glosny to juz lekka przasada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danrok Opublikowano 26 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2006 Dokładnie. Ja nie pracuje w serwisie, ale jak słysze, że ktoś psuje dobry dysk, tylko dlatego, że jest za głośny, czyli pomylił się w wyborze to przecież scyzoryk sie w kieszeni otwiera :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DruidusMaximus Opublikowano 26 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2006 Dokładnie. Ja nie pracuje w serwisie, ale jak słysze, że ktoś psuje dobry dysk, tylko dlatego, że jest za głośny, czyli pomylił się w wyborze to przecież scyzoryk sie w kieszeni otwiera :) Masz rację, nie stosuję "złych" praktyk... powiedzmy ze było to teoretyzowanie, pokazujące prawa konsumenta niż uczenie przebiegłości... Jesli zostało to tak zrozumiane to przepraszam :(. Z pozdrowieniami, Druid P.S. Wymyslcie coś co z moim dyskiem zewnetrznym via USB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bellum Opublikowano 26 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2006 (edytowane) "DruidusMaximus" a od kiedy to do praw konsumenta zaliczamy niszczenie sprawnego urządzenia, w celu zaspokojenia widzimisię ? raczej jest to próbą oszustwa która ma swoje miejsce w kodeksie karnym pod paragrafem 286 podany artykuł nie ma tu zastosowania dziwi mnie twoja postaw skoro tak dobrze jesteś rozeznany w przepisach prawa, ale chyba umkną tobie jeden szczegół: frustra legis auxilium quaerit, qui in legem committit Edytowane 26 Stycznia 2006 przez Zawadaki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scazi Opublikowano 27 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2006 (...) dziwi mnie twoja postaw skoro tak dobrze jesteś rozeznany w przepisach prawa, ale chyba umkną tobie jeden szczegół: frustra legis auxilium quaerit, qui in legem committit ... a po polsku? Nie wszyscy znaja lacine i nie wszyscy znaja prawo. Ja na przyklad znam jedynie taryfikator mandatow <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bellum Opublikowano 27 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2006 ... a po polsku? Nie wszyscy znaja lacine i nie wszyscy znaja prawo. Ja na przyklad znam jedynie taryfikator mandatow <_<nadaremnie szuka oparcia w prawie ten, kto je gwałci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DruidusMaximus Opublikowano 27 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2006 (edytowane) nadaremnie szuka oparcia w prawie ten, kto je gwałci hmm.... posta zedytowałem, wyciąlem kontrowersyjny zapis, przyznalem sie do błędu, przeprosilem... a Ty nadal drążysz temat.... nie rozumiem. Gdybym postępował tak jak napisaleś to bym mocno polemizował.... a ja tego nie robie.... Poza tym napisałem tam"ew." = ewentualnie czyli wtedy jak sprzedawca nie bedzie szanował praw kupującego. pls: czytaj ze zrozumieniem P.S. Uważam temat za skończony Edytowane 27 Stycznia 2006 przez DruidusMaximus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyteckk Opublikowano 30 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2006 (edytowane) tylko dlatego, że jest za głośny, czyli pomylił się w wyborze No właśnie wybierając dysk kierowałem się mocno ocenami glosnosci jego dzialania wiec albo większość uzytkownikow tego dysku jest glucha albo nie wie jak pracuje cichy dysk. Z temperaturą pracy też jest gorzej niż wiekszosc uzytkownikow pisze (36 stopni z wiatrem skierowanym wprost na niego). Potrafi także zrobić taki niespodzianki: Sprzedaz na allegro tez zapewne wiazalaby sie z niedopowiedzeniem wszystkich faktów a ja do handlu tam podchodzę serio i nie chce nikogo oszukiwać. Pozostaje próba dogadania się ze sprzedawcą mam nadzieję że sprawdzi się powiedzenie "sprzedawca też maniak ciszy" :D Edytowane 30 Stycznia 2006 przez voyteckk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...