Skocz do zawartości
Pawel_mily

Epson Stylu Photo R300 - Potrzebna Pomoc :(:(

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

 

Miesiąc temu zakupiłem drukarkę Epson Stylu Photo R300 i mam poważny problem. Pisałem do ludzi na generacji gg od drukarek, ale nikt nie potrafił mi pomóc. Byłem nawet w labie pokazać wydrukowane zdjęcia, ale czego się tam dowiedziałem napisze później. Gdy wchodzę we właściwości wydruku mam 6 "profili" a raczej trybów (nie wiem jak to nazwać :D): kopia robocza, tekst, tekst i obrazki, fotografia, najlepsza i użytkownik. Pierwszych trzech i ostatniego trybu zastosowanie wszystkim znane. Ale jeżeli chodzi o samą grafikę jest już troszkę gorzej. Poniżej mam orientacje i opcje papieru, poziom tuszu i OPCJE DRUKOWANIA, które posiadają 3 podopcje: PhotoEnhance, Odwróć kolejność oraz podgląd wydruku.

 

Dołączona grafika

 

Daje dodatkowo 2 screen’y z ekranami jakie mam dostępne :D

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Aaa teraz o samej postaci problemu otóż dostałem w zestawie 10 arkuszy papieru „Premium Glossy Photo Paper” i postanowiłem wykonać pewne wydruki. Niestety obojętnie jakbym skonfigurował ustawienia są one zbyt ciemne, nienaturalne, widoczne piksele eTc :/ wręcz masakra… zdjęcia były różne… począwszy od zdjęc wujka z lustrzanki cyfrowej (obróbka zaawansowana) po zdjęcia z neta dla testów. Są one jak dla mnie straszne. Brakuje jasności. W labie jak im tata pokazał wydruki powiedzieli żebym po wydruku dostosował jasność monitora aby był identyczny jak wydrukowane zdjęcia i dopiero potem próbował :/ Nie rozumiem… nie wiem co mam zrobić i nie podoba mi się że to że wydałem tyle kasy na dobrą drukarke a nie mogę wykorzystać w pełni jej potencjału. Może ktoś z was wyśle mi ładnie obronione zdjęcie które u was drukuje się jasne; poda mi optymalne ustawienia i wtedy spróbuje. Mam jeszcze 4 wolne arkusze tego papieru. Bardzo prosze o pomoc i czekam na jakiekolwiek wskazówki. Napisałem chyba wszystko co mogłem. Zależy mi na Waszej pomocy!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również mam w 100% ten sam problem. Słyszałem że trzeba skonfigurować drukarkę według szczegółowych profili. Profile takie są ponoć trudno dostępne i trzeba by wysłać drukarkę do serwisu.

Ja niestety teraz nie mam czasu by się tym zająć. :? Zobaczymy co mają inni forumowicze do powiedzenia.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...