maSTHa212 Opublikowano 18 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2006 Niestety na razie tylko BLASC, ale maja otworzyc drugi. Kiedy i czy lepszy to nie wiadomo. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 18 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2006 (edytowane) Dobra panowie, a teraz ja opowiadam swoją historię czekałem z tym do samego końca, wstrzymywająć się z @#wami i #$%jami przed wysyłką i teraz mogę opisać swoją sytuację Jakieś dwa tygodnie temu mój lapek zaczął miewać dziwne objawy choroby - po przyciśnięciu klawisza od włączenia nie zawsze startował do końca - przeważnie za pierwszym razem tylko zakręcił się wiatrak na 5 sek a na panelu zima, pomagało wyłączenie i ponowne włączenie z czasem choroba postępowała do przodu, było co raz gorzej, dnia 11.02 laptop w oglóle się nie włączał - ani za drugim, ani za piątym, ani za pięćdziesiątym razem :cry: decyzja prosta - wysyłka na serwis OMG opisałem pięknie całą sytuację i dnia 14.02 wręczyłem przesyłkę kurierowi dzięki trackingowi paczki :D ustaliłem, że laptop dnia 15.02 rano znalazł się w serwisie BLASC jakież zdziwienie moje było wielke gdy dnia 16.02 w godzinach do południowych otrzymałem smsa z informacją, że laptop został naprawiony! i tutaj ogromny minus - chciałem dowiedzieć sę kiedy laptop zostanie do mnie wysłany, co naprawiono itp - nie ma takiej możliwości, telefon milczy, na maile nikt nie odpisuje, ZGROZA jak się potem okazało jeszcze tego samego dnia 16.02 został wysłany przez BLASC do mnie, dnia 17.02 odebrałem go z rąk kuriera po otworzeniu pudełka moim oczom ukazał się mój kochany laptopik :oops: z pięknie zabezpieczoną pokrywą górną jakąś zieloną folią przylepną - ogromny PLUS za ten szczegół, w stanie idealnym - takim w jakim go odesłałem otwieram i wsio działa, postawiłem system, włączałem i wyłączałem go kilka razy i wszystko jest ok - "naprawiono brak styku na lutach na płycie głównej" nawet gratis w postaci kalendarzyka kieszonkowego firmy BLASC dostałem B) podsumowując jest dobrze, ogromny plus za tą folię - widać, że serwis zaczyna dbać o sprzęt jeszcze większy plus za ekspresową naprawę plus za system powiadomień sms minus - zero ZERO możliwości kontaktu, dla mnie to jakieś nieporozumienie :blink: zakładając, ze laptop zginął by gdzieś po drodze do mnie to chyba nawet nie miałbym jak uzyskać numeru listu przewozowego :mur: ogólnie - nie taki BLASC zły jak go malują i w dniu dzisiejszym mogę się podpisać pod tym ręcami i nogami B) Edytowane 18 Lutego 2006 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limerro Opublikowano 18 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2006 ... a zostawili liscik z dopiskiem "Podmienilismy Ci plyte glowna" ? ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 18 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2006 limerro napisał(a): ... a zostawili liscik z dopiskiem "Podmienilismy Ci plyte glowna" ? ;)hehe, właśnie nie, tym razem to płyta została naprawiona - przynajmniej tak pisze na rewersie gwarancyjnym który otrzymałem, tak jak pisałem wyżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciasWojtas Opublikowano 18 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2006 Oczywiście nie można twierdzić że firma blasc nie umie naprawić komputera. Czasem to się napewno zdarza, mam nadzieję, że dość często. Istnieje jednak patologia taka że jest to jedyny servis dla acera i mają przez to klientów w 'nosie': - nie odbierają telefonów - nie przyykładają sie do napraw - 2 razy byłem w blascu, bo servisant zapomniał czegoś zrobić co wyszło przy późniejszym użytkowaniu - są poprostu niechlujni Pani ta która mowi, że w lapach acera nie ma biosu usprawiedliwiała, że to są bardzo młodzi servisanci i trzeba im wybaczyć - znaczy się chciała powiedzieć: zatrudniamy studentów płacimy 6pln za godzinę więc czego pan wymagasz. I pan z Acer jest nie poważny mówiąc dużo sprzedajemy to i dużo skarg mamy - błędy servisu są często banalne, wynikające z niechciejstwa. A no i na koniec kobieto siedząca za biurkiem w BLASC nie wypowiadaj się na tematy techniczne to servis będzie chociaż wyglądać profesjonalnie. PS Prawda jest taka acer kontra DELL to nie tak jak z dosią, widać różnicę więc warto zapłacić więcej. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flak Opublikowano 19 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2006 (edytowane) Ma ktos moze informacje jaka firma przyjmuje gwarancje lapkow GERICOM ? jakis pick-up service czy cos niby... dokladnie nie wiem , bo to wujka laptop , ale podobno dzwonil do nich 4 razy i 3 razy OBIECYWALI I PRZEPRASZALI, ze tym razem ktos napewno przyjedzie po laptopa... no i na obietnicach sie skonczylo , wiem , ze niby GERICOM to nie HP/IBM/DELL czy cos, ale k. mogli by przyjechac chociaz po tego laptopa... Nie wiem co teraz robic... dzwonic to do nich juz mi sie nie chce... MOZE JAKIES PRAWA KONSUMENTOW ? PS. w laptopie w ogole nie widzi modemu i na martycy pojawily sie plamki ( z tego dwie obok siebie - a w gwarancji bylo napisane, ze jesli obok siebie to wymienia martyce...) Pozdro Edytowane 19 Lutego 2006 przez flak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freez Opublikowano 19 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2006 (edytowane) MaciasWojtas napisał(a): Prawda jest taka acer kontra DELL to nie tak jak z dosią, widać różnicę więc warto zapłacić więcej.Bez urazy ale wypowiadajmy się rzeczowo jakoś nie widziałem na forum wątku o serwisie DELL'a, i ty pewnie też nie miąłeś z nim kontaktu, więc takie porównanie jest nie na miejscu. Poza tym proponowałbym zrobić jakąś ankietę na forum to pewnie wyjdzie ze ACERy ma jakieś 80% użytkowników forum i stąd te komentarze, a tak na prawdę nie wiemy jak jest gdzie indziej. Pozdro P.S. Ja osobiście mam ze wszystkimi serwisami złe doświadczenia. A mój ACER jest nowy więc z BLASC nie miałem jeszcze kontaktu. Tak samo jak 3 moich znajomych z ACERAMI, a oni mają już je ponad 2 lata, więc z tymi lapkami nie jest tak źle. Edytowane 19 Lutego 2006 przez freez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciasWojtas Opublikowano 19 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2006 Cytat Bez urazy ale wypowiadajmy się rzeczowo jakoś nie widziałem na forum wątku o serwisie DELL'a, i ty pewnie też nie miąłeś z nim kontaktu Polegam na opini człowieka (brata) który w firmie ma delle i zdarzało mu się servisować i DELLe i ACERy - przepraszam, że nie napisałem tego w poprzednim poście Cytat Ja osobiście mam ze wszystkimi serwisami złe doświadczenia Naprawdę nie odbierz tego za złośliwość ale cżhyba w takim razie po twojej stronie leży wina Cytat Tak samo jak 3 moich znajomych z ACERAMI, a oni mają już je ponad 2 lata, więc z tymi lapkami nie jest tak źle No i masz racje, że mój pojedynczy przypadek nie obrazuje jakości całego servisu ale w tym wątku chodzi o opinie i doswiadczenia jednostek. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freez Opublikowano 19 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2006 MaciasWojtas napisał(a): Naprawdę nie odbierz tego za złośliwość ale cżhyba w takim razie po twojej stronie leży winaNo trochę przesadziłem, gdzieniegdzie byłby nawet dobre serwisy, ale jestem zrażony do serwisów po serwisie pralek BOSCH'a. MaciasWojtas napisał(a): No i masz racje, że mój pojedynczy przypadek nie obrazuje jakości całego servisu ale w tym wątku chodzi o opinie i doswiadczenia jednostek.Żeby było jasne to wcale nie bronię serwisu, bo jak widać nie należy do najlepszych, bo zdążają się mu wpadki. Ale te opinie o nim może być przesadzona, ze względu na popularność ACERów wśród użytkowników forum. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk_^ Opublikowano 20 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2006 no zobaczymy :) Ja chyba jeszcze troche poczekam z wysylaniem mojego ACERA z popsuta nagrywarka do BLASC-u :) Zobaczymy :) A moze do Czech w takim razie wyslac ?? ;p Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limerro Opublikowano 20 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2006 (edytowane) Bezrobocie mamy wysokie - pelno ludzi chetnych do pracy z pasja, wiedza i umiejetnosciami mogloby zajac miejsca partaczy z serwisow, ktorym nie zalezy na swojej pracy. Patologia na maksa :/ Edytowane 20 Lutego 2006 przez limerro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lspider Opublikowano 21 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2006 Nieustanne marudzenie, to dopiero patologia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limerro Opublikowano 21 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2006 (edytowane) To nie marudzenie to realia. Edytowane 21 Lutego 2006 przez limerro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x-trail Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2006 mi sie zepsuło wyjście sluchawkowe przy odlaczaniu sluchawek (troszke sie rusza), po tym co przeczytalem boje sie go oddac do serwisu, gwarancje mam jeszcze nie podbita. Moglo cos sie odlutowac?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x-trail Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2006 sorry za drugi post z rzędu ale ile może kosztować u nich naprawa wyjścia słuchawkowego jeśli nie uznają gwarancji (jakieś dodatkowe koszty ekspertyzy) :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2006 po pierwsze teraz nie podbija się gwarancji - musisz mieć fakturę, po za tym dlaczego jej mają nie uznać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TarzaN Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2006 Ja tez czekam z wysylka , moze powstanie jakies nowe centrum serwisowe. Nagrywarka normalnie mieli piach, przynajmniej takie sa odglosy podczas procesu nagrywaniu, przy odczycie wszystko jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2006 Sam jestem serwisantem to może wypowiem się w kilku kwestiach. Z firmą BLASC mam niezbyt częste kontakty bo zasadniczo nie sprzedajemy zbyt wiele ACER'ów. Firma jak na standarty serwisów jest dość szybka. Uwierzcie mi ale rozpatrzenie naprawy w ciągu 7 dni jest naprawdę szybkie jeśli chodzi o serwisy. Ten kto miał do czynienia z firmami takimi jak ANOVO (szczególnie ostatnio) czy RAM Serwis (kiedyś) wie o czym mówię. Cytat mi sie zepsuło wyjście sluchawkowe przy odlaczaniu sluchawek (troszke sie rusza), po tym co przeczytalem boje sie go oddac do serwisu, gwarancje mam jeszcze nie podbita. Moglo cos sie odlutowac??... ...sorry za drugi post z rzędu ale ile może kosztować u nich naprawa wyjścia słuchawkowego jeśli nie uznają gwarancji (jakieś dodatkowe koszty ekspertyzy) mur.gif Muszą uznać. Typowe uszkodzenie z winy producenta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderMAN Opublikowano 28 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2006 (edytowane) A ja wyslalem zgloszenie 9tego lutego. Dzisiatego otrzymalem potwierdzenie. Takze 10tego kurier zabral lapciaka, 13tego byl w serwisie, czego potwierdzenie uzyskalem dzwoniac kilkanascie razy pod numery firmowe. Nikt nie raczyl mnie o tym fakcie powiadomic. Po tygodniu, nadal nie bylo informacji o sprzecie, wiec zadzwonilem, dowiedzialem sie, ze zostal wymieniony touchpad, ale czekaja na matryce i ze ma byc ona najpozniej we czwartek/piatek, a laptop u mnie w zwiazku z tym bedzie na poniedzialek/wtorek (czyli 27/28). Wczoraj zadzwonilem do serwisu i ku mojemu zdziwieniu nadal nie wymieniono matrycy, nadal nie dotarla. Laptop ma nadal status "czeka na czesci". Pani odbierajaca telefon z koncowka 30 nie potrafi mi powiedziec, kiedy czesci dotra, kiedy laptop bedzie zrobiony. Na moje argumenty, ze przekroczony zostanie termin ustawowy, stwierdza, ze Acer nie okresla zadnego terminu naprawy, a z e oni czekaja na czesci do 14stu dni. Zagotowalem w tym momencie... poprosilem o polaczenie z kierownikiem serwisu, pani mnie przelacza i co i nic, zamiast rozmow z kierownikiem serwisu jest glucha cisza, a po chwili sygnal wolnej linii, tak jak po odlozeniu sluchawki z drugiej strony. Kolejne proby dodzwonienie sie do serwisu nie powiodly sie, nikt kompletnie nie odbiera tam telefonu. Pracownicy infolinii sa niekompetentni i nieprofesjonalni. Co uderza przy pierwszym kontakcie to to, ze sie nie przedstawiaja, a wiec nie wiadomo na kogo donosic szefostwu firmy. Dzisiaj sprobuje zadzwonic ponownie i porozmawiac z szefem serwisu. Sprzet zgloszony jest przez firme wiec bede sie domagal naprawy w terminie do 14 dni, albo sprzetu zastepczego badz wymiany na nowy. Nie odpuszcze tej sprawy. Dalszy ciag wydarzen postaram sie zrelacjonowac wkrotce. Ponadto uwazam, ze taki serwis powinien miec na magazynie zapas czesci zamiennych. Edytowane 28 Lutego 2006 przez SpiderMAN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazel85 Opublikowano 28 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2006 Daj znać SpiderMAN czy udało Ci się coś wywalczyć. Ja niestety też musiałem odesłać mojego acer'a do serwisu. Jest już tam 1,5 tygodnia i nadal czekają na części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderMAN Opublikowano 5 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2006 Azazel85 napisał(a): Daj znać SpiderMAN czy udało Ci się coś wywalczyć. Ja niestety też musiałem odesłać mojego acer'a do serwisu. Jest już tam 1,5 tygodnia i nadal czekają na części.Narazie bieda... Pracownicy tej firmy sa totalnie niekompetetni i dalej nikt nie potrafi mi powiedziec, kiedy sprzet bedzie naprawiony. Nadal nie dotarla matryca do serwisu... Juz naprawde nie wiem jak mam z nimi gadac, twardo trzymaja sie tego, ze ACer w gwarancji nie podaje terminu naprawy gwarancyjnej. Jutro ma dzwonic moj kumpel - wlasciciel firmy, ktora mi go sciagala rok temu, na nich zglaszalem bedac swiecie przekonanym, ze inaczej traktuja firmy, jednak bylem w duzym bledzie. Moj juz jest w serisie ponad 3 tygodnie i nic z tego nie wynika jak narazie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 5 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2006 Zmartwie Cie - u mnie tez interweniowal wlasciciel firmy w ktorej kupilem, faktycznie rozmowa byla troche inna ale czy odniosla skutek to mozesz sie domysli...A co do zwrotu to nei wiem jak teraz, ale kiedys na tych kwitach ktore wydaja chyba bylo cos o 14 dniach od zgloszenia, ale glowy nie dam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderMAN Opublikowano 5 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2006 maSTHa212 napisał(a): Zmartwie Cie - u mnie tez interweniowal wlasciciel firmy w ktorej kupilem, faktycznie rozmowa byla troche inna ale czy odniosla skutek to mozesz sie domysli...A co do zwrotu to nei wiem jak teraz, ale kiedys na tych kwitach ktore wydaja chyba bylo cos o 14 dniach od zgloszenia, ale glowy nie dam.Malo mnie ich podejscie obchodzi. Chca miec kupe problemow, to ja sie poswiece... Nie ma najmniejszego problemu... Jesli laptopa nie zrobia do konca tego tygodnis, to znaczy jak nie wroci do piatku, to sprawa zotoczy szersze kolo. Ja sie z nimi patyczkowac nie bede. Zglosze problem gdzie sie da, do przedstawicielstwa ACera, do mediow internetowych, i.t.p. Jestem w stanie tak sie poswiecic, ze straca kontrakt z ACerem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobo0 Opublikowano 5 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2006 hmm... jeden konsument nic wielkiego nie zwojuje, ale cala rzesza tak :) wiec nie pozostaje nic innego jak zjednoczyć siły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2006 Cytat Malo mnie ich podejscie obchodzi. Chca miec kupe problemow, to ja sie poswiece... Nie ma najmniejszego problemu... Jesli laptopa nie zrobia do konca tego tygodnis, to znaczy jak nie wroci do piatku, to sprawa zotoczy szersze kolo. Ja sie z nimi patyczkowac nie bede. Zglosze problem gdzie sie da, do przedstawicielstwa ACera, do mediow internetowych, i.t.p. Jestem w stanie tak sie poswiecic, ze straca kontrakt z ACerem. Powodzenia. Nie tacy jak Ty się im już odgrażali. A Acer i tak będzie dalej z nimi miał umowę bo są najtańsi i o to chodzi Acerowi. Tylko sobie krwi zepsujesz. Cytat A co do zwrotu to nei wiem jak teraz, ale kiedys na tych kwitach ktore wydaja chyba bylo cos o 14 dniach od zgloszenia, ale glowy nie dam.Tak, jest 14 dni. Tylko, że za te 14 dni roboczych odpowiada sklep w którym laptopa kupiłeś. Serwis może sobie i pół roku trzymać. Oni nie mają żadnych zobowiązań i terminów. Jedyne miejsce gdzie się możesz ubiegać o zwrot albo wydanie sprzętu zastępczego to sklep gdzie notka kupiłeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderMAN Opublikowano 5 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2006 lobo0 napisał(a): hmm... jeden konsument nic wielkiego nie zwojuje, ale cala rzesza tak :) wiec nie pozostaje nic innego jak zjednoczyć siłyZglaszali mi go wlasnie znajomi z firmy ktora mi go sciagala... Excray napisał(a): Powodzenia. Nie tacy jak Ty się im już odgrażali. A Acer i tak będzie dalej z nimi miał umowę bo są najtańsi i o to chodzi Acerowi. Tylko sobie krwi zepsujesz. Tak, jest 14 dni. Tylko, że za te 14 dni roboczych odpowiada sklep w którym laptopa kupiłeś. Serwis może sobie i pół roku trzymać. Oni nie mają żadnych zobowiązań i terminów. Jedyne miejsce gdzie się możesz ubiegać o zwrot albo wydanie sprzętu zastępczego to sklep gdzie notka kupiłeś. Jak myslisz, po co tu to pisze. Zrobimy petycje do ACera. A o wymiane sprzetu to faktycznie chyba bede musial pogadac z tymi moimi znajomymi co mi go zalatwiali, postawie im ultimatum i juz. Narazie to walcze z tym powalonym blasciem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 5 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2006 Excray napisał(a): Tak, jest 14 dni. Tylko, że za te 14 dni roboczych odpowiada sklep w którym laptopa kupiłeś. Serwis może sobie i pół roku trzymać. Oni nie mają żadnych zobowiązań i terminów. Jedyne miejsce gdzie się możesz ubiegać o zwrot albo wydanie sprzętu zastępczego to sklep gdzie notka kupiłeś.Nie nie, wyraznie bylo ze zobowiazuja sie naprawic przyjety sprzet w przeciagu 14 dni od pobrania. Postaram sie znalesc, moze jeszcze gdzies mam kwity od nich to sprawdze na 100%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk_^ Opublikowano 7 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2006 SpiderMAN: masz moje calkowite poparcie :) I sadze ze dalo by rade im napsuc krwi ... moze Acer w koncu sie obudzi i zobaczy ze przez taki servis traca klientow :( bo ja jak narazie nie polecilem nikomu Acera :( i to wlasnie przez Blasc. Pociesze was: zaden servis nie jest idealny :( czytalem juz wiele o roznych firmach i nawet HP czy Asus robi czasami klopoty. Nie otkryje ameryki ale najgorsze jest to ze wiekszosc producentow ma swoich podwykonawcow - polskie "badziewne" firmy :( - patrz. BLAscierwoSC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk_^ Opublikowano 8 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2006 Wlasnie wyslalem z firmy Acera Ferrari ... zobaczymy jakie beda newsy z naszego kochanego serwisu :( Firmowego wyslalem a swojej nagrywarki narazie nie mam odwagi ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderMAN Opublikowano 8 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2006 NO ja nadal bez lapa... Najwczesniej bedzie w polowie przyszlego tygodnia... Dostalem od znajomkow z firmy strasznego pascia Della w zastepstwie... Ledwie to chodzi... porazka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...