kurek Opublikowano 14 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2006 (edytowane) najpierw to musisz przeczytac warunki gwarancji bo prawo konsumenckie prawem konsumenckim, a to co masz w gwarancji to osobna rzeczywisctosc prawna. Ja musze poszukac sobie papierow i poczytac warunki gwarancji, powiem wam ze sytuacja jest az niewiarygodna, a co najlepsze naprawde im nic nie da rady zrobic, tak jest polskie prawo skonstruowane. Niestety musze stwierdzic ze teraz kupowanie Acera to jest zajcie dla kogos o mocnych nerwach, szczegolnie jak sie kpuje drogiego lapa. Na dzien dzisiejszy niekomu nie doradze kupna Acera, sytuacja wyglada zle, naprawde zle, wrecz tragicznie. Edytowane 14 Marca 2006 przez kurek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Obsydian Opublikowano 14 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2006 (edytowane) Jestem w sytuacji ze kupilem juz prawie rok temu drogiego acera i mnie szlak trafia ... jak mi babka pisze o matrycy a mieli wymienic hdd ... Edytowane 14 Marca 2006 przez Obsydian Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderMAN Opublikowano 14 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2006 tak jak napisalem wyzej. Jak czekaja na czesci to nasze prawo konumenckie ich... chroni. Moga przeciagac w nieskonczonosc naprawe zaslaniajac sie tym ze czekaja na czesci.W moim przypadku prawo konsumenckie sie nie stosuje... Firma moich znajomych kupowala lapka w California Computer, nie sa traktowani w mysl umowy z dystrybutorem koncowym jako ostateczny uzytkownik. Oni tym sprzetem handluja, a poniewaz ten moj laptop, kupiony przez nich za moja kase na ich firme z rabatami u dystrybutora "jest na ich wyposazeniu", to jest to zupelnie inaczej traktowane, oni nie sa i nie moga byc traktowani jak konsument. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2006 (edytowane) Kilka słów 1. Firma BLASC nie może tak o sobie trzymać w nieskończoność laptopa jak pisał kurek. Zagranie ze sprawą sądową jest bardzo dobre ponieważ masz wygraną w takiej sytuacji w kieszeni. 2. Dlaczego firma Acer jest tak dobra? Bo są najtańsi. Sprzęt firmy A. wcale nie jest taki najlepszy. Często zdarzają sie uszkodzenia. Jedno jest faktem, że w takiej cenie nie kupimy porównywalnego laptopa innych firm. Tylko właśnie o to chodzi; że oni są tani ponieważ oszczędzają kasę na serwisie. Średnio 20% kosztów lapciaka to koszt utrzymania serwisu. Acer jak widać ma te 20% z głowy. IMHO w najbliższym czasie Acer straci na popularności właśnie na serwisie. A na razie nic się nie zapowiada w tej materii. W ciągu roku Acer założy tylko jeszcze jeden serwis - na Czechach. Tak więc Panowie będzie można swojego lapciaka wysłać (oddać) albo do BLASC albo pepiczkom (ciekawe ile kosztuje kurier do Czech). Blasc jego mać. Krótko mówiąc mój kumpel mawia: "Nie stać mnie na kupowanie tanich rzeczy." Edytowane 14 Marca 2006 przez Excray Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 14 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2006 oczywiscie "w nieskonczonosc" odpada bo wiadomo ze jak lapa nie dostanie za pol roku to moze isc do sadu i pewnie po kilku latach wygra... Chodzi o to ze polski kodeks nie przewiduje szywnej i nieprzekraczalnej gornej granicy do kiedy ma trwac gwarancja i w momencie w ktorym serwis stwierdza ze musi czekac na czesci z zagranicy (nie zawsze tak jest ale tak pisza ze musza czekac) to automatycznie te 14 czy 21 dni zaczyna byc fikcja i zaczyna sie laska badz nielaska serwisu: po miesiacu naprawia? a moze po 2 a moze po 3 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastersit Opublikowano 14 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2006 Mojego notebooka zakupiłem w USA i własnie dlatego jutro wybieram się po fachową pomoc w tej sprawie, bo wysyłając go tam napisałem, że towar reklamuję, a skoro dzwoniąc pózniej do firmy Blasc i pytając czy reklamacja została przyjęta nieświadoma pewnie tego co mówi pani powiedziała że tak i że czekają obecnie na nową matryce dla mojego komputera (lipa tylko, że nie mam tego na piśmie ale prawo konsumenckie mówi także ze jeśli w ciągu 2 tygodni od zgłoszenia nie otrzymamy pisemnej odpowiedzi na nasze pytanie to reklamacja taka jest przyjęta. A skoro tak to muszą stosować się do terminów jakie daje Ustawa Konsumencka!!! Ciekaw jestem tylko czy moge tą ustawę konsumencką stosować na komputer zakupiony w USA (mam też roczną gwarancję międzynarodową). Pamietajcie też, że gwarancja to tylko chwyt marketingowy, a wy godząc się na nią tracicie podstawowe prawa. ZAWSZE reklamujcie towar! I tak: na rzeczy ruchome a taką jest notebook obowiązuje 2 LATA reklamacji. Serwis ma 14 dni roboczych na naprawienie usterki i tylko trzy razy ów przedmiot może być naprawiany, pózniej macie prawo zażądać nowego, a w ostateczności zwrotu pieniędzy, ale o tym czy dostaniemy kase decyduje producent, czy sprzedający zależy gdzie przedkładamy reklamacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
contradanza Opublikowano 14 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2006 (edytowane) Po co robić tyle szumu WARUNKI GWARANCJI ACER POLSKA Warunki sprzedaży konsumenckiej reguluje ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176) zmieniona 1 stycznia 2003 r. Przepisy Kodeksu Cywilnego regulujące ... rękojmie i gwarancję ... WNIOSKI w wielkim skrócie: Przeczytaj ustawe :) Edytowane 14 Marca 2006 przez contradanza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 14 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2006 skoro jest tak pieknie to czego jest tak zle :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrzanek Opublikowano 14 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2006 ciekawe czy relacja klient - serwis podpada pod klient - sprzedawca,mysle ze tgu moze byc problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
contradanza Opublikowano 14 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2006 skoro jest tak pieknie to czego jest tak zle :-) Jeżeli korzystamy z gwarancji ACER to niestety nie jest już tak kolorowo bo przepisy o gwarancji nie definiują jednoznacznie przepisów o terminach i wtedy mogiła :cry: Gwarant jest obowiązany wykonać obowiązki wynikające z gwarancji w odpowiednim terminie i dostarczyć uprawnionemu z gwarancji rzecz na swój koszt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcio_wroc Opublikowano 14 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2006 (edytowane) Po co robić tyle szumu WNIOSKI w wielkim skrócie: 1. Jeżeli jesteś osobą fizyczną korzystaj z rejkomi a nie z gwarancji firmy ACER 2. Sprzedawca jest obowiązany przyjąć i rozpatrzyć reklamację dotyczącą wady artykułu 3. W przypadku gdy sprzedawca nie załatwia reklamacji natychmiast, jest obowiązany potwierdzić jej przyjęcie na piśmie i poinformować konsumenta o sposobie jej załatwienia 4. Sprzedawca nie może odmówić przyjęcia reklamacji i żądać, by konsument zgłosił ją wytwórcy lub dostawcy 5. Jeżeli jest wymagane dodatkowe sprawdzenie zasadności reklamacji (np. opinia rzeczoznawcy, badanie w miejscu używania wyrobu) lub sprowadzenie nowego towaru na wymianę albo reklamacja jest załatwiana przez usunięcie wady. sprzedawca załatwi reklamację najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia, chyba że konsument wyraził na piśmie zgodę na przedłużenie tego terminu 6. termin załatwienia reklamacji nie może przekroczyć 21 dni od dnia jej zgłoszenia 7. W razie nieuwzględnienia reklamacji sprzedawca jest obowiązany zawiadomić o tym pisemnie konsumenta z podaniem uzasadnienia oraz zwrócić mu dostarczony wraz z reklamacją towar (Niedokonanie zawiadomienia, o którym mowa w ust. 1. w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji uważa się za uznanie tej reklamacji z obowiązkiem załatwienia jej zgodnie z żądaniem konsumenta) I jeśli dalej po 14 lub 21 dniach sprzętu nie ma to możemy od umowy odstąpić 8. Jeżeli kupujący odstępuje od umowy z powodu wady rzeczy sprzedanej, strony powinny sobie nawzajem zwrócić otrzymane świadczenia według przepisów o odstąpieniu od umowy wzajemnej. witam, pozwole sobie dorzucic moje 3 grosze, jako ze mialem okazje scierac sie juz z serwisem ( chociaz innym i w innej sprawie ) 1. po pierwsze primo "...ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 30 maja 1995 r. (Dz.U. Nr 64, poz. 328) w sprawie szczegółowych warunków zawierania i wykonywania umów sprzedaży rzeczy ruchomych z udziałem konsumentów... "... taka ustawa nie obowiazuje sprzedazy konsumenckiej... zastapila ja ustawa DzU 2002 Nr141, poz.1176 ktora weszla w zycie 1 stycznia 2003r 2. po drugie primo: zgodnie z powyzszym obowiazuje tzw. odpowiedzialnosc sprzedawcy ( nie mylic z gwarancja) w ramach ktorej sprzedawca odpowiada przed kupujacym za wady towaru istniejace w chwili zakupu ( do rozstrzygniecia sadowego nadaje sie sprawa czy np padniety dysk byl uszkodzony w chwili zakupu czy nie itp.) ale jesli usterka ujawni sie w ciagu pierwszych 6 miesiecy ( uwzgledniajac 2 miesiace na zgloszenie = 8 ) to wada istniala w chwili zakupu. mozna wtedy zadac od sprzedawcy zwrotu kosztow zakupu, naprawy albo wymiany na sprzet wolny od wad :) na ustosunkowanie sie do naszych roszczen ma 14 dni, a jesli przekroczy ten czas to znaczy ze uznal je za zasadne. TRZEBA TYLKO WYRAZNIE ZAZNACZYC ZE ZADAMY NAPRAWY LUB WYMIANY W TRYBIE SPRZEDAWCY ZGODNYM Z DZIENNIKIEM USTAW. jesli juz sprzet poszedl do serwisu to przykro mi bardzo.... nastepna okazja do skorzystania z wymiany sprztu przy nastepnej awarii. 3. i wkoncu po trzecie Prmo-ultimo!!! serwis acera nie ma wobec nas zadnych wiazacych terminow poniewaz gwarancja zgodnie z powyzsza ustawa jest zupelnie dobrowolnym zobowiazaniem producenta sprzetu i obowiazuja warunki ktore okresla producent... a w warunkach polskiej gwarancji ACER nie podaje jednoznacznego terminu naprawy pozdrawiam wszystkich zyczac milego zygania na caly ten system :lol2: Edytowane 14 Marca 2006 przez tomcio_wroc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
contradanza Opublikowano 14 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2006 (edytowane) ustawa DzU 2002 Nr141, poz.1176 ktora weszla w zycie 1 stycznia 2003r prawda powołałem się nie ta ustawę co trzeba podaje prawidłową 2017110[/snapback] 2. po drugie primo: zgodnie z powyzszym obowiazuje tzw. odpowiedzialnosc sprzedawcy ( nie mylic z gwarancja) w ramach ktorej sprzedawca odpowiada przed kupujacym za wady towaru istniejace w chwili zakupu ( do rozstrzygniecia sadowego nadaje sie sprawa czy np padniety dysk byl uszkodzony w chwili zakupu czy nie itp.) ale jesli usterka ujawni sie w ciagu pierwszych 6 miesiecy ( uwzgledniajac 2 miesiace na zgloszenie = 8 ) to wada istniala w chwili zakupu. mozna wtedy zadac od sprzedawcy zwrotu kosztow zakupu, naprawy albo wymiany na sprzet wolny od wad :) na ustosunkowanie sie do naszych roszczen ma 14 dni, a jesli przekroczy ten czas to znaczy ze uznal je za zasadne. TRZEBA TYLKO WYRAZNIE ZAZNACZYC ZE ZADAMY NAPRAWY LUB WYMIANY W TRYBIE SPRZEDAWCY ZGODNYM Z DZIENNIKIEM USTAW. jesli juz sprzet poszedl do serwisu to przykro mi bardzo.... nastepna okazja do skorzystania z wymiany sprztu przy nastepnej awarii. No to mamy klops (tylko 8mc a nie rok) na zgloszenie Link do poczytania o przepisach Edytowane 14 Marca 2006 przez contradanza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcio_wroc Opublikowano 14 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2006 No to mamy klops (tylko 8mc a nie rok) na zgloszenie czas odpowiedzialnosci sprzedawcy to 2 lata + 2 miesiace na zgloszenie... tyle tylko ze po uplywie tych 100% 8 miesiecy trzeba bedzie udowodnic ze sprzet posiadal wade w momencie zakupu a nie zawsze sprzedawca dobrowolnie przyzna nam racje i wymieni laptopa za np 8tys. ale sprawa nie jest przegrana - sad konsumencki lub cywilny i mozna sprawe wygrac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderMAN Opublikowano 14 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2006 No, a mozecie mi pomoc, co w przypadku, gdy zglaszajacy usterke jest osoba prawna (prowadzaca dzialalnosc)??? Szukam i szukam i znalezc nie moge. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
contradanza Opublikowano 14 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2006 (edytowane) No, a mozecie mi pomoc, co w przypadku, gdy zglaszajacy usterke jest osoba prawna (prowadzaca dzialalnosc)??? Szukam i szukam i znalezc nie moge. Myślę że musisz się zwrócić o pomoc do Rzecznika Konsumentów i może on podsunie jakiś pomysł Albo ... Skierować sprawę do rozstrzygnięcia przez sąd powszechny Edytowane 14 Marca 2006 przez contradanza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderMAN Opublikowano 14 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2006 Myślę że musisz się zwrócić o pomoc do Rzecznika Konsumentów i może on podsunie jakiś pomsł Albo ... Skierować sprawę do rozstrzygnięcia przez sąd powszechny Ok. Dzieki, jesli nic nie wywalczymy jutro, to zdaje sie do tego dojdzie. Juz sie na to szykuje nawiasem mowiac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
contradanza Opublikowano 14 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2006 A dzwonił ktoś na infolinię - 0 800 309 409 może tam będą odbierać :-P Blasc na swojej stronie podaje informacje że ma punkty serwisowe w różnym miejscach, ktoś był kiedyś w takim punkcie (jakie wrażenia) ? Nasze punkty serwisowe zlokalizowane są na terenie całego kraju: Gdańsk Wrocław Kraków Lublin Poznań Białystok Szczecin Gorzów Wielkopolski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limerro Opublikowano 14 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2006 To sa raczej tylko miejsca odbioru uszkodzonego sprzetu ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderMAN Opublikowano 15 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2006 To sa raczej tylko miejsca odbioru uszkodzonego sprzetu ;)Ktorych adresow raczej nie podaja... Kiedys jak pytalem, czy mozna w Krakowie oddac lapciaka do naprawy, to dostalem odpowiedz negatywna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk_^ Opublikowano 15 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2006 Powiem tak: jeszcze rok temu acera mozna bylo oddac w Bydgoszczy. Byla to firma chyba nie zalezna od bla-scierwo-sca. Wtedy doslownie mozna bylo sie dogadac, pan z serwisu byl mily i nawet udawalo sie na miesjcu zalatwic np wymiane nagrywarki. Ale te czasy minely ... :( ost jak dzwonilem do tej firmy to powiedzieli mi ze juz nie wspolpracuja z acerem :( szkoda :( a co do tych punktow serwisowych to smiech na sali. Chyba nie ma czegos takiego :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarkom Opublikowano 15 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2006 re up: I to sie bedzie rozszezac. Moj kolega prowadzacy sklep komputerowy, juz Acerami nie handluje. Rozradza jak tylko moze zakup kazdemu potecjalnemu klientowi, powod? co 4 lapek wracal do niego w pierwszym miesiacu od sprzedazy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gorgus Opublikowano 15 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2006 Moja dziewczyna ma podobny problem z serwisem acera w wawie. Naped DVD do wymiany. Czesci sprowadzaja juz ponad 40 dni roboczych i caly czas ta sama odpowiedz, jeszcze czesci nie doszly. Zastanawiam sie by podac icho do sadu konsumenckiego. Ma ktos moze jakies wzory pism i tp? Przekroczyli ustawowe 30dni i to sporo ale widac czuja sie bezkarni i olewaja klientow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarkom Opublikowano 15 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2006 Z tego co pamietam to klijent kupujacy ma 2 mozliwosci do wybrania: - rekojme -gwarancje A gwarancja to obopulna umowa zawierana miedzy sprzedawca a kupujacym. Z tego co widze czytajac ten post w/w firma nie jest strona w umowie. Czy moze mimowolna strona bo gwarancji pisze ze sprzedawca ceduje sprawy gwarancyjne na firme B? Generalnie sprawa pokrecona.... bo rw 14 dni to obowiazuja chyba sprzedawce a nie serwis trzeci. Ale moze sie myle dawno juz nie jestem w temacie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
contradanza Opublikowano 15 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2006 Przekroczyli ustawowe 30dni i to sporo Na jaka ustawę się powołujesz ? Ma ktos moze jakies wzory pism Znaczna część spraw konsumenckich może być rozpatrywana w trybie uproszczonym, które jest stosowane w należących do właściwości sądów rejonowych, sprawach o roszczenia wynikające z umów jeżeli wartość przedmiotu sporu nie przekracza 5 000 złotych, a w sprawach wynikających z dochodzenia roszczeń z tytułu rękojmi lub gwarancji jakości - jeżeli wartość reklamowanego przedmiotu nie przekracza tej kwoty. Pozwy w sprawach toczących się w trybie uproszczonym należy wnosić na formularzach, których wzory zostały opublikowane w Dzienniku Ustaw Nr 80 z dnia 20 czerwca 2002 r. Pozwy w sprawach, w których wartość przedmiotu sporu jest wyższa niż 5.000 złotych nie są składane na formularzach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limerro Opublikowano 15 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2006 (edytowane) Proponuje, aby pare osob obeznanych w temacie (np. Contradanza) napisalo jakis mini art jak nalezy postepowac w razie problemu respektowania praw gwarancyjnych. Jakie sa plusy rekojmi, a jakie gwarancji i jaka droge postepowania najlepiej wybrac. Przykleimy pozniej taki temacik na stale. Edytowane 15 Marca 2006 przez limerro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
contradanza Opublikowano 15 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2006 Proponuje, aby pare osob obeznanych w temacie (np. Contradanza) napisalo jakis mini art jak nalezy postepowac w razie problemu reflektowania praw gwarancyjnych. Jakie sa plusy rekojmi, a jakie gwarancji i jaka droge postepowania najlepiej wybrac. Przykleimy pozniej taki temacik na stale. w wolnej chwili postaram się cos napisać :) a teraz niespodzianka dla wkurzonych (to jest dzika szefowa firmy blasc) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 15 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2006 Ej Contra bez kitu to ona czy taki joke? :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
contradanza Opublikowano 15 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2006 Ej Contra bez kitu to ona czy taki joke? :blink: Poważnie znalazłem na jednym forum opis imprezy pracowników firmy blasc i tam było jej zdjęcie (hehe dobre nie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limerro Opublikowano 15 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2006 (edytowane) A ta pani rozumiem z pokoju erotycznego na Polchacie - "Bierz mnie ostro Ty zwierzaku" ;) Ze strony firmy Blasc: "NAJWIĘKSZE CENTRUM NAPRAW NOTEBOOKÓW Na mocy podpisanych umów autoryzacyjnych Centrum Serwisowe BLASC realizuje naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne urządzeń największych światowych liderów w zakresie produkcji sprzętu informatycznego: (tutaj pokazna lista sprzetu komputerowego) W ramach dokonywanych z klientami uzgodnień przygotowujemy ofertę uwzględniając indywidualne potrzeby naszych klientów. Główne ustalenia obejmują takie pozycje jak: czas reakcji serwisu czas usunięcia awarii czas gotowości serwisu realizacja przeglądów prewencyjnych możliwość podstawienia sprzętu zastępczego przegląd zerowy określenie miejsca realizacji napraw: w siedzibie klienta (on site) w centrum Serwisowym Blasc Usługi rozszerzonego serwisu obejmują sprzęt posiadający aktualną gwarancję producenta jak również sprzęt pogwarancyjny. Poprzez zbudowaną strukturę punktów serwisowych usługi rozszerzonego serwisu realizujemy na terenie całego kraju." Widocznie Acer Polska ustalil jakies pol roku na czas reakcji, pol roku gotowosci serwisu, pozostaly rok na usuniecie awarii ;) Co ciekawe z tego samego serwisu korzysta rowniez IBM Polska, wiec to chyba prawda, ze w parze z cena notebooka idzie oplata za lepszy serwis. Gowniana robota za gowniane pieniadze. Edytowane 15 Marca 2006 przez limerro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 15 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2006 (...)problemu reflektowania praw gwarancyjnych. Jakie sa plusy rekojmi, a jakie gwarancji i jaka droge postepowania najlepiej wybrac.(...) Ja sie tradycyjnie przyczepie do czegos: respektowania, jesli juz. Reflektowac mozna na browarka ;) http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=52856 A zeby nie bylo calkiem OT: pomysl bardzo mi sie podoba. Oprocz porad warto by tez podac numery aktow prawnych, na ktore sie powolywac i ew. nazwy (i moze namiary) instytucji, ktore moga nam pomoc w egzekwowaniu naszych praw (np. rzecznik praw konsumenta). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...