Skocz do zawartości
Kamyk_^

Czy Ktos Ma Doswiadczenia Z Firma Blasc ?

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra panowie, a teraz ja opowiadam swoją historię

czekałem z tym do samego końca, wstrzymywająć się z @#wami i #$%jami przed wysyłką i teraz mogę opisać swoją sytuację

 

Jakieś dwa tygodnie temu mój lapek zaczął miewać dziwne objawy choroby - po przyciśnięciu klawisza od włączenia nie zawsze startował do końca - przeważnie za pierwszym razem tylko zakręcił się wiatrak na 5 sek a na panelu zima, pomagało wyłączenie i ponowne włączenie

z czasem choroba postępowała do przodu, było co raz gorzej, dnia 11.02 laptop w oglóle się nie włączał - ani za drugim, ani za piątym, ani za pięćdziesiątym razem :cry:

decyzja prosta - wysyłka na serwis OMG

opisałem pięknie całą sytuację i dnia 14.02 wręczyłem przesyłkę kurierowi

dzięki trackingowi paczki :D ustaliłem, że laptop dnia 15.02 rano znalazł się w serwisie BLASC

jakież zdziwienie moje było wielke gdy dnia 16.02 w godzinach do południowych otrzymałem smsa z informacją, że laptop został naprawiony!

i tutaj ogromny minus - chciałem dowiedzieć sę kiedy laptop zostanie do mnie wysłany, co naprawiono itp - nie ma takiej możliwości, telefon milczy, na maile nikt nie odpisuje, ZGROZA

 

jak się potem okazało jeszcze tego samego dnia 16.02 został wysłany przez BLASC do mnie, dnia 17.02 odebrałem go z rąk kuriera

po otworzeniu pudełka moim oczom ukazał się mój kochany laptopik :oops: z pięknie zabezpieczoną pokrywą górną jakąś zieloną folią przylepną - ogromny PLUS za ten szczegół, w stanie idealnym - takim w jakim go odesłałem

otwieram i wsio działa, postawiłem system, włączałem i wyłączałem go kilka razy i wszystko jest ok - "naprawiono brak styku na lutach na płycie głównej"

nawet gratis w postaci kalendarzyka kieszonkowego firmy BLASC dostałem B)

 

podsumowując

jest dobrze, ogromny plus za tą folię - widać, że serwis zaczyna dbać o sprzęt

jeszcze większy plus za ekspresową naprawę

plus za system powiadomień sms

 

minus - zero ZERO możliwości kontaktu, dla mnie to jakieś nieporozumienie :blink:

zakładając, ze laptop zginął by gdzieś po drodze do mnie to chyba nawet nie miałbym jak uzyskać numeru listu przewozowego :mur:

 

ogólnie - nie taki BLASC zły jak go malują i w dniu dzisiejszym mogę się podpisać pod tym ręcami i nogami B)

Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... a zostawili liscik z dopiskiem "Podmienilismy Ci plyte glowna" ? ;)

hehe, właśnie nie, tym razem to płyta została naprawiona - przynajmniej tak pisze na rewersie gwarancyjnym który otrzymałem, tak jak pisałem wyżej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście nie można twierdzić że firma blasc nie umie naprawić komputera. Czasem to się napewno zdarza, mam nadzieję, że dość często.

 

Istnieje jednak patologia taka że jest to jedyny servis dla acera i mają przez to klientów w 'nosie':

- nie odbierają telefonów

- nie przyykładają sie do napraw - 2 razy byłem w blascu, bo servisant zapomniał czegoś zrobić co wyszło przy późniejszym użytkowaniu - są poprostu niechlujni

 

Pani ta która mowi, że w lapach acera nie ma biosu usprawiedliwiała, że to są bardzo młodzi servisanci i trzeba im wybaczyć - znaczy się chciała powiedzieć: zatrudniamy studentów płacimy 6pln za godzinę więc czego pan wymagasz.

 

I pan z Acer jest nie poważny mówiąc dużo sprzedajemy to i dużo skarg mamy - błędy servisu są często banalne, wynikające z niechciejstwa.

 

A no i na koniec kobieto siedząca za biurkiem w BLASC nie wypowiadaj się na tematy techniczne to servis będzie chociaż wyglądać profesjonalnie.

 

PS

Prawda jest taka acer kontra DELL to nie tak jak z dosią, widać różnicę więc warto zapłacić więcej.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktos moze informacje jaka firma przyjmuje gwarancje lapkow GERICOM ? jakis pick-up service czy cos niby...

dokladnie nie wiem , bo to wujka laptop , ale podobno dzwonil do nich 4 razy i 3 razy OBIECYWALI I PRZEPRASZALI,

ze tym razem ktos napewno przyjedzie po laptopa... no i na obietnicach sie skonczylo , wiem , ze niby GERICOM to nie HP/IBM/DELL czy cos, ale k. mogli by przyjechac chociaz po tego laptopa... Nie wiem co teraz robic... dzwonic to do nich juz mi sie nie chce... MOZE JAKIES PRAWA KONSUMENTOW ?

PS. w laptopie w ogole nie widzi modemu i na martycy pojawily sie plamki ( z tego dwie obok siebie - a w gwarancji bylo napisane, ze jesli obok siebie to wymienia martyce...)

Pozdro

Edytowane przez flak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka acer kontra DELL to nie tak jak z dosią, widać różnicę więc warto zapłacić więcej.

Bez urazy ale wypowiadajmy się rzeczowo jakoś nie widziałem na forum wątku o serwisie DELL'a, i ty pewnie też nie miąłeś z nim kontaktu, więc takie porównanie jest nie na miejscu. Poza tym proponowałbym zrobić jakąś ankietę na forum to pewnie wyjdzie ze ACERy ma jakieś 80% użytkowników forum i stąd te komentarze, a tak na prawdę nie wiemy jak jest gdzie indziej.

Pozdro

 

 

P.S.

Ja osobiście mam ze wszystkimi serwisami złe doświadczenia.

A mój ACER jest nowy więc z BLASC nie miałem jeszcze kontaktu. Tak samo jak 3 moich znajomych z ACERAMI, a oni mają już je ponad 2 lata, więc z tymi lapkami nie jest tak źle.

Edytowane przez freez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez urazy ale wypowiadajmy się rzeczowo jakoś nie widziałem na forum wątku o serwisie DELL'a, i ty pewnie też nie miąłeś z nim kontaktu

Polegam na opini człowieka (brata) który w firmie ma delle i zdarzało mu się servisować i DELLe i ACERy - przepraszam, że nie napisałem tego w poprzednim poście

 

Ja osobiście mam ze wszystkimi serwisami złe doświadczenia

Naprawdę nie odbierz tego za złośliwość ale cżhyba w takim razie po twojej stronie leży wina

 

Tak samo jak 3 moich znajomych z ACERAMI, a oni mają już je ponad 2 lata, więc z tymi lapkami nie jest tak źle

No i masz racje, że mój pojedynczy przypadek nie obrazuje jakości całego servisu ale w tym wątku chodzi o opinie i doswiadczenia jednostek.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę nie odbierz tego za złośliwość ale cżhyba w takim razie po twojej stronie leży wina

No trochę przesadziłem, gdzieniegdzie byłby nawet dobre serwisy, ale jestem zrażony do serwisów po serwisie pralek BOSCH'a.

No i masz racje, że mój pojedynczy przypadek nie obrazuje jakości całego servisu ale w tym wątku chodzi o opinie i doswiadczenia jednostek.

Żeby było jasne to wcale nie bronię serwisu, bo jak widać nie należy do najlepszych, bo zdążają się mu wpadki.

Ale te opinie o nim może być przesadzona, ze względu na popularność ACERów wśród użytkowników forum.

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bezrobocie mamy wysokie - pelno ludzi chetnych do pracy z pasja, wiedza i umiejetnosciami mogloby zajac miejsca partaczy z serwisow, ktorym nie zalezy na swojej pracy. Patologia na maksa :/

Edytowane przez limerro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez czekam z wysylka , moze powstanie jakies nowe centrum serwisowe. Nagrywarka normalnie mieli piach, przynajmniej takie sa odglosy podczas procesu nagrywaniu, przy odczycie wszystko jest OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam jestem serwisantem to może wypowiem się w kilku kwestiach. Z firmą BLASC mam niezbyt częste kontakty bo zasadniczo nie sprzedajemy zbyt wiele ACER'ów. Firma jak na standarty serwisów jest dość szybka. Uwierzcie mi ale rozpatrzenie naprawy w ciągu 7 dni jest naprawdę szybkie jeśli chodzi o serwisy. Ten kto miał do czynienia z firmami takimi jak ANOVO (szczególnie ostatnio) czy RAM Serwis (kiedyś) wie o czym mówię.

mi sie zepsuło wyjście sluchawkowe przy odlaczaniu sluchawek (troszke sie rusza), po tym co przeczytalem boje sie go oddac do serwisu, gwarancje mam jeszcze nie podbita.

Moglo cos sie odlutowac??...

...sorry za drugi post z rzędu ale ile może kosztować u nich naprawa wyjścia słuchawkowego jeśli nie uznają gwarancji (jakieś dodatkowe koszty ekspertyzy) mur.gif

Muszą uznać. Typowe uszkodzenie z winy producenta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja wyslalem zgloszenie 9tego lutego. Dzisiatego otrzymalem potwierdzenie.

Takze 10tego kurier zabral lapciaka, 13tego byl w serwisie, czego potwierdzenie uzyskalem dzwoniac kilkanascie razy pod numery firmowe. Nikt nie raczyl mnie o tym fakcie powiadomic. Po tygodniu, nadal nie bylo informacji o sprzecie, wiec zadzwonilem, dowiedzialem sie, ze zostal wymieniony touchpad, ale czekaja na matryce i ze ma byc ona najpozniej we czwartek/piatek, a laptop u mnie w zwiazku z tym bedzie na poniedzialek/wtorek (czyli 27/28).

Wczoraj zadzwonilem do serwisu i ku mojemu zdziwieniu nadal nie wymieniono matrycy, nadal nie dotarla. Laptop ma nadal status "czeka na czesci".

Pani odbierajaca telefon z koncowka 30 nie potrafi mi powiedziec, kiedy czesci dotra, kiedy laptop bedzie zrobiony. Na moje argumenty, ze przekroczony zostanie termin ustawowy, stwierdza, ze Acer nie okresla zadnego terminu naprawy, a z e oni czekaja na czesci do 14stu dni.

Zagotowalem w tym momencie... poprosilem o polaczenie z kierownikiem serwisu, pani mnie przelacza i co i nic, zamiast rozmow z kierownikiem serwisu jest glucha cisza, a po chwili sygnal wolnej linii, tak jak po odlozeniu sluchawki z drugiej strony.

Kolejne proby dodzwonienie sie do serwisu nie powiodly sie, nikt kompletnie nie odbiera tam telefonu. Pracownicy infolinii sa niekompetentni i nieprofesjonalni. Co uderza przy pierwszym kontakcie to to, ze sie nie przedstawiaja, a wiec nie wiadomo na kogo donosic szefostwu firmy. Dzisiaj sprobuje zadzwonic ponownie i porozmawiac z szefem serwisu. Sprzet zgloszony jest przez firme wiec bede sie domagal naprawy w terminie do 14 dni, albo sprzetu zastepczego badz wymiany na nowy. Nie odpuszcze tej sprawy.

Dalszy ciag wydarzen postaram sie zrelacjonowac wkrotce.

Ponadto uwazam, ze taki serwis powinien miec na magazynie zapas czesci zamiennych.

Edytowane przez SpiderMAN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj znać SpiderMAN czy udało Ci się coś wywalczyć. Ja niestety też musiałem odesłać mojego acer'a do serwisu. Jest już tam 1,5 tygodnia i nadal czekają na części.

Narazie bieda...

Pracownicy tej firmy sa totalnie niekompetetni i dalej nikt nie potrafi mi powiedziec, kiedy sprzet bedzie naprawiony. Nadal nie dotarla matryca do serwisu...

Juz naprawde nie wiem jak mam z nimi gadac, twardo trzymaja sie tego, ze ACer w gwarancji nie podaje terminu naprawy gwarancyjnej. Jutro ma dzwonic moj kumpel - wlasciciel firmy, ktora mi go sciagala rok temu, na nich zglaszalem bedac swiecie przekonanym, ze inaczej traktuja firmy, jednak bylem w duzym bledzie. Moj juz jest w serisie ponad 3 tygodnie i nic z tego nie wynika jak narazie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmartwie Cie - u mnie tez interweniowal wlasciciel firmy w ktorej kupilem, faktycznie rozmowa byla troche inna ale czy odniosla skutek to mozesz sie domysli...A co do zwrotu to nei wiem jak teraz, ale kiedys na tych kwitach ktore wydaja chyba bylo cos o 14 dniach od zgloszenia, ale glowy nie dam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmartwie Cie - u mnie tez interweniowal wlasciciel firmy w ktorej kupilem, faktycznie rozmowa byla troche inna ale czy odniosla skutek to mozesz sie domysli...A co do zwrotu to nei wiem jak teraz, ale kiedys na tych kwitach ktore wydaja chyba bylo cos o 14 dniach od zgloszenia, ale glowy nie dam.

Malo mnie ich podejscie obchodzi. Chca miec kupe problemow, to ja sie poswiece... Nie ma najmniejszego problemu...

Jesli laptopa nie zrobia do konca tego tygodnis, to znaczy jak nie wroci do piatku, to sprawa zotoczy szersze kolo. Ja sie z nimi patyczkowac nie bede. Zglosze problem gdzie sie da, do przedstawicielstwa ACera, do mediow internetowych, i.t.p.

Jestem w stanie tak sie poswiecic, ze straca kontrakt z ACerem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Malo mnie ich podejscie obchodzi. Chca miec kupe problemow, to ja sie poswiece... Nie ma najmniejszego problemu...

Jesli laptopa nie zrobia do konca tego tygodnis, to znaczy jak nie wroci do piatku, to sprawa zotoczy szersze kolo. Ja sie z nimi patyczkowac nie bede. Zglosze problem gdzie sie da, do przedstawicielstwa ACera, do mediow internetowych, i.t.p.

Jestem w stanie tak sie poswiecic, ze straca kontrakt z ACerem.

Powodzenia. Nie tacy jak Ty się im już odgrażali. A Acer i tak będzie dalej z nimi miał umowę bo są najtańsi i o to chodzi Acerowi. Tylko sobie krwi zepsujesz.

A co do zwrotu to nei wiem jak teraz, ale kiedys na tych kwitach ktore wydaja chyba bylo cos o 14 dniach od zgloszenia, ale glowy nie dam.

Tak, jest 14 dni. Tylko, że za te 14 dni roboczych odpowiada sklep w którym laptopa kupiłeś. Serwis może sobie i pół roku trzymać. Oni nie mają żadnych zobowiązań i terminów. Jedyne miejsce gdzie się możesz ubiegać o zwrot albo wydanie sprzętu zastępczego to sklep gdzie notka kupiłeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm... jeden konsument nic wielkiego nie zwojuje, ale cala rzesza tak :) wiec nie pozostaje nic innego jak zjednoczyć siły

Zglaszali mi go wlasnie znajomi z firmy ktora mi go sciagala...

 

Powodzenia. Nie tacy jak Ty się im już odgrażali. A Acer i tak będzie dalej z nimi miał umowę bo są najtańsi i o to chodzi Acerowi. Tylko sobie krwi zepsujesz.

 

Tak, jest 14 dni. Tylko, że za te 14 dni roboczych odpowiada sklep w którym laptopa kupiłeś. Serwis może sobie i pół roku trzymać. Oni nie mają żadnych zobowiązań i terminów. Jedyne miejsce gdzie się możesz ubiegać o zwrot albo wydanie sprzętu zastępczego to sklep gdzie notka kupiłeś.

Jak myslisz, po co tu to pisze. Zrobimy petycje do ACera. A o wymiane sprzetu to faktycznie chyba bede musial pogadac z tymi moimi znajomymi co mi go zalatwiali, postawie im ultimatum i juz. Narazie to walcze z tym powalonym blasciem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, jest 14 dni. Tylko, że za te 14 dni roboczych odpowiada sklep w którym laptopa kupiłeś. Serwis może sobie i pół roku trzymać. Oni nie mają żadnych zobowiązań i terminów. Jedyne miejsce gdzie się możesz ubiegać o zwrot albo wydanie sprzętu zastępczego to sklep gdzie notka kupiłeś.

Nie nie, wyraznie bylo ze zobowiazuja sie naprawic przyjety sprzet w przeciagu 14 dni od pobrania. Postaram sie znalesc, moze jeszcze gdzies mam kwity od nich to sprawdze na 100%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SpiderMAN: masz moje calkowite poparcie :) I sadze ze dalo by rade im napsuc krwi ... moze Acer w koncu sie obudzi i zobaczy ze przez taki servis traca klientow :( bo ja jak narazie nie polecilem nikomu Acera :( i to wlasnie przez Blasc.

 

Pociesze was: zaden servis nie jest idealny :( czytalem juz wiele o roznych firmach i nawet HP czy Asus robi czasami klopoty. Nie otkryje ameryki ale najgorsze jest to ze wiekszosc producentow ma swoich podwykonawcow - polskie "badziewne" firmy :( - patrz. BLAscierwoSC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...