Skocz do zawartości
Kamyk_^

Czy Ktos Ma Doswiadczenia Z Firma Blasc ?

Rekomendowane odpowiedzi

27.03.06 minie 3 tygodnie kiedy wysłałem swojego hebla do blasc'a. ostatnio na mejla w którym szanownie pytałem kiedy wreszcie dostanę go z powrotem, jakaś damulka mi odpisała że oni czekają na części bo padła płyta, grafika i procek. myślę sobie - strasznie namieszałem. dobrze że na gwarancji...

ale przy pytaniu ile to im jeszcze zajmie dama mi odpisała że oni czekają na części 14 dni roboczych!!!! nie no, kur*wica myślałem że mnie strzeli. zjechałem ich tam równo ale nic sobie z tego nie robią.

mają w doopie wszystko i wszystkich.

najgorsze jest to że tak naprawdę te 14dni ustawowych jest po to że serwisujący ma się ustosunkować co do uszkodzenia, ale to ile ma trwać naprawa nikt nigdzie nie zaznaczył :(

 

ktoś pytał jak wysyłać laptopa - ja wysłałem w oryginalnym pudle - ale bez niczego - wszystkie kable i płytki zostały u mnie. dysk też wyjąłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myslalem ze sprzedales swojego 5014, no ladnie, mam nadzieje ze szybko ruszy ten serwis poza granicami naszego kochanego kraju.

sprzedałem na allegro... gościu wylicytował a jeszcze tego samego dnia komp umarł.... :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprzedałem na allegro... gościu wylicytował a jeszcze tego samego dnia komp umarł.... :mur:

Wspolczuje. A mozesz zdradzic za ile wylicytowal zebysmy ewentualnie mogli sie zorientowac co do aktualnej wartosci swoich kochanych 5014 ?

Edytowane przez walker214

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

18.01.2006 roku Wysłałem do serwisu BLASC lapka Acer Aspire 5014 WLMi z uszkodzonym dyskiem i baterią , dysk miał problemy z pozycjonowaniem głowic a bateria trzymała 20 min zamiast 2 godzin .Oczywiście notebook jest na gwarancji bo kupiony został 1.09.2005 i dokupiłem rozszerzenie gwarancji do 3 lat z ubezpieczeniem ( co mnie podkusiło nie wiem ) otrzymałem od Blasca potwierdzenie przyjęcia sprzętu. Kolejna wymiana informacji między serwisem a mną polegało na zapytaniu o stan zlecenia naprawy nr. XXXXXX a w odpowiedzi otrzymywałem informację „wciąż czekamy na części” trochę to trwało potem próby telefonicznego załatwienia sprawy też nie wpłynęły na szybsze załatwienie sprawy po dwóch miesiącach gdy moja cierpliwość dogasała otrzymałem odpowiedź od Blasca że czekają na procesor 3400+ pomyślałem sobie że cholera są dokładni bo nie zauważyłem żeby były jakieś problemy z procesorem ( no może mi umknęło ) no dobra ale czemu 3400+ skoro był w nim procek 3700 ??? wiec na pytanie o powód wymiany procka 3700 na 3400 poproszono mnie o kontakt telefoniczny .Dodzwonienie się do firmy graniczy z cudem to chyba wiedzą wszyscy którzy próbowali ,ale udało się po rozmowie z panem Darkiem zapewnił mnie ze to nieporozumienie zostanie wyjaśnione i dopilnuje osobiście by naprawa została ukończona jak najszybciej dzisiaj odebrałem od kuriera mojego lapka dzisiaj to znaczy 29.03.2006 Myślicie że powinienem być szczęśliwy nic z tego komputer wrócił do mnie w takim stanie w jakim go wysłałem poza tym ze ma tłuste plamy na karteczce ze specyfikacją . Dysk dalej jest nie do pracy komputer nie zdąży się włączyć zanim bateria się nie rozładuje. Bateria nie została nawet wyciągnięta z foli w którą zawinąłem ją by zapobiedz uszkodzeniu . Na karcie informacyjnej z serwisu jest napisane „wymieniono płytę główną w ramach gwarancji” ???????? Co wy na to ?????? Co dalej z tym Co robić dla tych którzy doszukują się jakiegoś błędu w moim postępowaniu powiem ze wraz ze sprzętem wysłałem dokładny opis usterki wraz z testami S.M.A.R.T na których bardzo dokładnie była widoczna praca dysku . Co będzie dalej na pewno napiszę jutro a właściwie dzisiaj kolejny telefon do blasca i do firmy acer .;( dzisiaj dodzwoniłem się do blaska sukces bo nie często to się udaje i gościu powiedział ze sprawdzał sprzęt osobiście i był ok heheh 3dmark dwa dni chodził bez przerwy do acera jeszcze mi sie nie udało dodzwonić :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a u mnie tez jest jakas farsa - nie moga odeslac laptopa bo nie wiedza na kogo maja fakture wystawic ? ... no lol fakture za co ? za kuriera ?

 

na stronach acera w dziale dotyczacym serisu i postanowien gwarancyjnych jest punkt C8:

 

8. W przypadku naprawy z wysyłką produktu należy przesłać produkt do autoryzowanego punktu serwisowego firmy Acer wskazanego przez pracownika firmy Acer podczas przydzielania numeru autoryzacji serwisu. Użytkownik, który wybierze tę opcję, zostanie także poinformowany, jak skontaktować się z przewoźnikiem, który bezpłatnie dostarczy sprzęt do naprawy. Acer zwróci naprawiony produkt na własny koszt. W razie skorzystania z usług przewoźnika innego niż wskazany przez firmę Acer użytkownik zostanie obciążony wynikłymi kosztami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm coz za dobra firma, kazdemu wymienia plyty glowne, nie wazne czy padnieta matryca czy wykasowany BIOS :blink: :lol:

lepiej acera omijac dalekim krokiem i kupowac inne produkty

dziwne, ze inne firmy serwisowe potrafia wywiazac sie z umowy i czasu, a ta nie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm coz za dobra firma, kazdemu wymienia plyty glowne, nie wazne czy padnieta matryca czy wykasowany BIOS :blink: :lol:

lepiej acera omijac dalekim krokiem i kupowac inne produkty

dziwne, ze inne firmy serwisowe potrafia wywiazac sie z umowy i czasu, a ta nie...

Nie jest to dziwne...

Skoro za realizacje takiej sporej umowy bierze sie firma, ktora ma za male doswiadczenia w takich duzych umowach, a dwa, ze nie maja odpowiedniego zaplecza.

Blasc-a po prostu ta umowa przerasta!!!

 

Ale to Polska wlasnie, a nie elegancja Francja i w naszym kraju w przetargach wygrywaja zawsze najtansze oferty, znam to z autopsji, bo pracuje w budzetowce, u nas jest to wlasnie tak jak napisalem.

Sam odpowiadm ze strony mojej fimy za realizacje umowy na serwis i konserwacje z firma zewnetrzna i wiem co za lepkow nam na poczatku przyslali do konserwacji wiellich ilosci sprzetu (kompy, drukarki, skanery, sprzet sieciowy, i.t.p.), wszystkiego ich trzeba bylo nauczyc...

Edytowane przez SpiderMAN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja nie rozumiem jednego... skoro jest tylu nie zadowolonych klientow z Acera, a raczej z zerwisu, bo do lapkow nic nie mam:)

 

to czemu Acer nie zmieni serwisanta?

 

trzeba by bylo zrobic akcje i zbombardowac acera mailami:)

postraszyc, poklnąć itp, moze cos sie wkoncu ruszy hehe:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na chwile obecna to wszyscy tu "pierdza" na forum jak to zle a nikt nic nie robi. Ilu z Was wyslalo polecony ze skarga do przedstawicielstwa? Mozna by sie zorganizowac i w jeden dzien , konkretna data wysylamy polecone o tej samej tresci do przedstawicielstwa, tyle ze kazdy sie podpisze, w ten sposob pod jedna trescia podpisze sie mnostwo osob.

Edytowane przez TarzaN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na chwile obecna to wszyscy tu "pierdza" na forum jak to zle a nikt nic nie robi. Ilu z Was wyslalo polecony ze skarga do przedstawicielstwa? Mozna by sie zorganizowac i w jeden dzien , konkretna data wysylamy polecone o tej samej tresci do przedstawicielstwa, tyle ze kazdy sie podpisze, w ten sposob pod jedna trescia podpisze sie mnostwo osob.

Ja wyslalem i to nie jeden, myslisz, ze odpisali... LOL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wyslalem i to nie jeden, myslisz, ze odpisali... LOL

hehe. mi odpisali :D a właściwie dostałem autoodpowiedź że "ja, leszek wnuk jestem na urlopie, będę 03.04.06 :)"

 

mój laptop leży w blascu prawie 4 tygodnie. oni ciągle czekają na części. wku8wiony na maksa napisałem reklamację na ich usługi i dopiero wtedy mi wyjaśnili że czekają na części z acera, bo acer podobno nie ma, dlatego napisałem do acera co jest. że skoro nie moga mi zapewnić serwisu to niech wymienią całego notebooka na taki sam albo zbliżony. no i dostałem odpowiedź :)

 

muszę ich popędzać bo sprzedałem na allegro i kupujący jest taki uparty że nawet po serwisie chce tego notebooka.

co ciekawe mój kumpel ma identycznego i nic się nigdy nie działo z nim a mój już drugi raz spalił grafikę. :/

 

chcę to załatwić i pozbyć się tego hebla. mimo że jest dość potężną maszyną mam dość acera, blasca i wszystkiego związanego z acerem.

 

zbieram na chilligreena m570 :D zwłaszcza że zarejestrowałem się jako partner do dalszej odsprzedaży i mogę liczyć na 7% upustu od cen na stronie www.euronotebook.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe a tak a propo : wczoraj bylem w EMPiKu, mialem chwile czasu wiec poszedlem do magazynow komputerowych itp. Wzialem PIERWSZA LEPSZA gazetke a tam artykul wlasnie o Blascu - zgadnijcie jaka byla tresc i przeslanie artykulu?<_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja juz swoj komp odebralem po miesiacu czekania na plyte glowna i jest wszystko ok, mam nadzieje ze wiecej nie bede musial tam zawitac.

 

Byc moze winna za brak dostepnosci czesci odpowiada acer?

 

Najgorsza z tego serwisu jest oplata 122 + vat jesli nie uznaja gwarancji lub rezygnujecie z naprawy platnej.

Edytowane przez x-trail

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wyslalem tydzien temu i nadal zyje nadzieja, ze w moim przypadku bedzie alternatywnie (czyt. dobrze)... jutro zamierzam zadzwonic do nich i uslyszec, ze czekaja na plyte glowna i hdd (babka nie potrafila mi powiedziec dlaczego, skoro reklamowalem hdd i karte wifi...)

puki co jestem dobrej mysli...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra rada dla wszystkich tutaj - nigdy nie rozmawiajcie z zadnymi kobietami w blascu - odrazu walic do facetow w serwisie albo najepiej do kierownika serwisu - babki sa niekompetentne nie doinformowane i bardzo czesto przekrecaja i plota co im slina na jezyk przyniesie. Czysto definicyjne blondynki w zlym tego slowa znaczeniu ...

Edytowane przez Obsydian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra rada dla wszystkich tutaj - nigdy nie rozmawiajcie z zadnymi kobietami w blascu - odrazu walic do facetow w serwisie albo najepiej do kierownika serwisu - babki sa niekompetentne nie doinformowane i bardzo czesto przekrecaja i plota co im slina na jezyk przyniesie. Czysto definicyjne blondynki w zlym tego slowa znaczeniu ...

Potwierdzam...

Wedlug Pani Marzeny Koroś, moj touchpad byl wymieniony juz 20 lutego....

Co ciekawe, sprzet mam z serwisu wydany warunkowo na pismo z prosba o to, takze na pismie mam, tym razem od nich, ze aktualny status jest "czeka na czesci", bo czekaja na touchpad... od 13 lutego... LOL jak dojdzie, oby za mojego zycia ;), nie chce wnukow stresowac... to mam dostac info, ze jest czesc i wyslac lapka, a oni mi maja wymienic i odeslac lapka w ciagu dwoch dni, okaze sie...

A matryce wymienili mi dopiero w marcu, juz nie pamietam ktorego, ale pozno jak cholera...

Edytowane przez SpiderMAN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...