Skocz do zawartości
Kamyk_^

Czy Ktos Ma Doswiadczenia Z Firma Blasc ?

Rekomendowane odpowiedzi

cześć, jak możesz to napisz, jakie miałeś wczesniej temp przy korzystaniu tylko z netu, gg itp, bo rozumiem, że te 70 st na procku było w czasie grania... Ja na procku jak korzystam z netu, gg, emule mam trochę ponad 50 a dysku 40-42 i nie wiem, czy wysłanie do serwisu coś da, ostatecznie mogę dostać rachunek za bezpodstawne zgłoszenie sprzętu do serwisu.

 

pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanko: czy jak wysylaliscie swoje laptopy do Blasca to:

 

a) kasowaliscie zawartosc dysku twardego ?

B) czy mozna skasowac wszystkie partycje lacznie z partycja recovery ?

 

Slyszalem opinie nie pamietam gdzie ze moga nie przyjac laptopa jesli partycja recovery jest skasowana ! Czy to prawda ?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 razy w sumie ponad 100 dni poje*** naprawiali komputer mojego klienta. Za każdym razem te same objawy przed wysłaniem jak i po wysłaniu - komputer sie wieszał (ponoc za każdym razem wymieniali HDD - tak było na karcie). W końcu sie wqr** i stwierdziłem, i stwierdziłem, że nie wysyłam tylko robie na miejscu. Efekt? Po 10 minutach wykryłem walnięta kośc RAM. Komputer dzisiai rano zakończył 80 godzinny test jaki zarzyciłem mu jeszcze w zeszłym tygodniu. Zero błędów i zwisów. Takie są kompetencje BLASC Polska. Otake se Polske zbudowaliśmy.

Edytowane przez Excray

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanko: czy jak wysylaliscie swoje laptopy do Blasca to:

 

a) kasowaliscie zawartosc dysku twardego ?

B) czy mozna skasowac wszystkie partycje lacznie z partycja recovery ?

 

Slyszalem opinie nie pamietam gdzie ze moga nie przyjac laptopa jesli partycja recovery jest skasowana ! Czy to prawda ?

 

Pozdrawiam

Ja wysylalem bez hdd, gdyz ten im nie byl potrzebny przy moim zgloszeniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://hacking.pl/5961

 

Czytal ktos :) ??? niedlugo nasza kochana firma pozwie nas za obelgi na forum :) Hehee

 

Pozdrawiam i zycze milego dnia

Gdzie tam niby ta obelga...

"To SPAM, nie ta grupa dyskusyjna"

Nie mam wiecej pytan, ta firma to jakies oszolomy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moj aspire 5014 jest juz 3 tygodnie w Blasc, ciagle czekaja na plyte glowna i nic nie mowia o przewidywanych terminach :/

 

Po tym jak slysze jaka jest awaryjnosc - orientuje sie ktos czy mozna dokupic gwarancje w trakcie uzytkowania sprzetu? (tzn. poki jeszcze trwa pierwszy rok gwarancji). Gdyby nie awaryjnosc to strasznie podoba mi sie ten komputer i nie chcialbym go wymieniac na nic innego, boje sie tylko, ze za jakis czas jak sie skonczy gwarancja to znow cos sie popsuje i nie bedzie mnie stac na naprawe :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moj aspire 5014 jest juz 3 tygodnie w Blasc, ciagle czekaja na plyte glowna i nic nie mowia o przewidywanych terminach :/

 

Po tym jak slysze jaka jest awaryjnosc - orientuje sie ktos czy mozna dokupic gwarancje w trakcie uzytkowania sprzetu? (tzn. poki jeszcze trwa pierwszy rok gwarancji). Gdyby nie awaryjnosc to strasznie podoba mi sie ten komputer i nie chcialbym go wymieniac na nic innego, boje sie tylko, ze za jakis czas jak sie skonczy gwarancja to znow cos sie popsuje i nie bedzie mnie stac na naprawe :/

zabierać sprzęt z blasca i pchać go do serwisu acera. ja już wysłałem fax z prikazem zwrotu i czekam jutro na notebooka.

Edytowane przez VoyTECH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega czeka juz miesiąć, i nie wiadomo ile jescze, na swojego FSC, a niby taka porzadna firma B)

 

pekły mu zawiasy tak ze matryca odpadła od całośći hahaha :lol2: , razem go odwozilismy na gwarancje.

 

Porownywalem go z moim Acerem... plastiki tej samej jakosci, w Acer chyba nawet lepsze:)

 

Wiec jesli chodzi o czas serwisu to nawet taka "niby" porzadna marka umie przedluzac:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BŁEHEHEHEHEHEHE PANOWIE!!!!!!!!!!!!!!!! ALE SIĘ DZIŚ UŚMIAŁEM!!!!!!!!!!

no i wku*wiłem przy okazji na te paniusie co tam siedzą na recepcji i powtarzają jak mantrę "czekamy na części"

 

zadzwoniłem na logistykę. odebrał pan RAFAŁ GŁOWA. (rafal.glowa@blasc.pl) po przedstawieniu mu sprawy obiecał że załatwi co się da.

 

oddzwonił po godzinie że płyta na którą czekałem 6 tygodni znalazła się gdzieś tam... nie wiem gdzie :) i dzisiaj jeszcze będzie założona, przetestowana i notebook odesłany!!!!!!!

 

ZWYCIĘSTWO!!!!!!!!!!!!!!!! W WALCE Z ACEREM!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BŁEHEHEHEHEHEHE PANOWIE!!!!!!!!!!!!!!!! ALE SIĘ DZIŚ UŚMIAŁEM!!!!!!!!!!

no i wku*wiłem przy okazji na te paniusie co tam siedzą na recepcji i powtarzają jak mantrę "czekamy na części"

 

zadzwoniłem na logistykę. odebrał pan RAFAŁ GŁOWA. (rafal.glowa@blasc.pl) po przedstawieniu mu sprawy obiecał że załatwi co się da.

 

oddzwonił po godzinie że płyta na którą czekałem 6 tygodni znalazła się gdzieś tam... nie wiem gdzie :) i dzisiaj jeszcze będzie założona, przetestowana i notebook odesłany!!!!!!!

 

ZWYCIĘSTWO!!!!!!!!!!!!!!!! W WALCE Z ACEREM!!!!!!!!!!!!!!!

 

moze serwis tyle by nie trwal, gdyby nie mieli by tam takiego burdelu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rozmawiałem ze sprzedawcą w BINO (u nich kupowałem mojego lapka) o serwisie ACER-a.

Powiedziano mi że ślą na Słowacje, a nie do żadnego BLASc-a.

 

Ciekaw jestem jakiej jakości są ich usługi. Czy podobne do BLASC-owych czy o niebo lepsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BŁEHEHEHEHEHEHE PANOWIE!!!!!!!!!!!!!!!! ALE SIĘ DZIŚ UŚMIAŁEM!!!!!!!!!!

no i wku*wiłem przy okazji na te paniusie co tam siedzą na recepcji i powtarzają jak mantrę "czekamy na części"

 

zadzwoniłem na logistykę. odebrał pan RAFAŁ GŁOWA. (rafal.glowa@blasc.pl) po przedstawieniu mu sprawy obiecał że załatwi co się da.

 

oddzwonił po godzinie że płyta na którą czekałem 6 tygodni znalazła się gdzieś tam... nie wiem gdzie :) i dzisiaj jeszcze będzie założona, przetestowana i notebook odesłany!!!!!!!

 

ZWYCIĘSTWO!!!!!!!!!!!!!!!! W WALCE Z ACEREM!!!!!!!!!!!!!!!

nie ciesz, nie ciesz

kumplowi wymienili na płytę z zepsutym tv-outem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ciesz, nie ciesz

kumplowi wymienili na płytę z zepsutym tv-outem :D

przestałem się cieszyć dziś rano..... zadzwoniłem zapytać paniusię kiedy do mnie wróci laptop a pani odpowiedziała jak zwykle swoją mantrę... "czekamy na części".....

 

okazało się że płyta którą mi wsadzili jest z[ciach!]a i tyle......

 

upadłem na podłogę i z tej pozycji piszę do was....

 

NIE WYSYŁAĆ NIC DO BLASCA. TO GOOWNO A NIE SERWIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ahahaha wiem ze nei powinienem sie smiac ale to juz jest szczyt. Sluchaj a moze tam po tej drugiej stronie kabla nie ma babki tylko taki automat zwykly z jedna kwestia : "czekamy na czesci". A wiecie co jest jeszcze dobre? Nie wiem kto z Was byl osobiscie w Blascu ale oni nie serwisuja tylko Acera - maja tez umowy na bodajze naprawy IBM!! God save us all!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ahahaha wiem ze nei powinienem sie smiac ale to juz jest szczyt. Sluchaj a moze tam po tej drugiej stronie kabla nie ma babki tylko taki automat zwykly z jedna kwestia : "czekamy na czesci". A wiecie co jest jeszcze dobre? Nie wiem kto z Was byl osobiscie w Blascu ale oni nie serwisuja tylko Acera - maja tez umowy na bodajze naprawy IBM!! God save us all!!

 

hahaha meksyk;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przestałem się cieszyć dziś rano..... zadzwoniłem zapytać paniusię kiedy do mnie wróci laptop a pani odpowiedziała jak zwykle swoją mantrę... "czekamy na części".....

 

okazało się że płyta którą mi wsadzili jest z[ciach!]a i tyle......

 

upadłem na podłogę i z tej pozycji piszę do was....

 

NIE WYSYŁAĆ NIC DO BLASCA. TO GOOWNO A NIE SERWIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:lol:

n/c

:rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega czeka juz miesiąć, i nie wiadomo ile jescze, na swojego FSC, a niby taka porzadna firma B)

 

pekły mu zawiasy tak ze matryca odpadła od całośći hahaha :lol2: , razem go odwozilismy na gwarancje.

 

Porownywalem go z moim Acerem... plastiki tej samej jakosci, w Acer chyba nawet lepsze:)

 

Wiec jesli chodzi o czas serwisu to nawet taka "niby" porzadna marka umie przedluzac:)

To co za problem. Jak naprawiaja [ponad 3 tygodnie to piszesz tutaj: reklamacje@fujitsu-siemens.com

i masz nowego kompika.

 

Dzisiaj wysłałem Acerka do Brna. jak wróci to dam znać co i jak. Jak na razie obiecali 2 tygodnie. Pozdrowionka i wesołych Świąt życzę.

 

Ahahaha wiem ze nei powinienem sie smiac ale to juz jest szczyt. Sluchaj a moze tam po tej drugiej stronie kabla nie ma babki tylko taki automat zwykly z jedna kwestia : "czekamy na czesci". A wiecie co jest jeszcze dobre? Nie wiem kto z Was byl osobiscie w Blascu ale oni nie serwisuja tylko Acera - maja tez umowy na bodajze naprawy IBM!! God save us all!!

IBMa naprawia AC Serwis. BLASC ma pod swoimi skrzydłami dodatkowo Brothera. Edytowane przez Excray

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przestałem się cieszyć dziś rano..... zadzwoniłem zapytać paniusię kiedy do mnie wróci laptop a pani odpowiedziała jak zwykle swoją mantrę... "czekamy na części".....

 

okazało się że płyta którą mi wsadzili jest z[ciach!]a i tyle......

 

upadłem na podłogę i z tej pozycji piszę do was....

 

NIE WYSYŁAĆ NIC DO BLASCA. TO GOOWNO A NIE SERWIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Żeby było śmieszniej - w środę napisałem mail'a do biura Blasc, napisano mi, że sprzęt został naprawiony i zostanie odesłany - tak też się stało, wszystko działa narazie bez zarzutu. A co w tym śmiesznego? To, że czekałem 3 tygodnie na płytę do 5014 WLMi, na taką samą jak VoyTECH czeka już 6 tygodni - nawet zgłoszenia rozpatrują w innej kolejności niż do nich przychodzą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...