Skocz do zawartości
Kamyk_^

Czy Ktos Ma Doswiadczenia Z Firma Blasc ?

Rekomendowane odpowiedzi

Dostalem kartke swiateczna od BLASC :lol:

ROTFL&ROLL

 

a jak przebiegl serwis lapa?..... ze ci kartke przyslali.... :lol:

 

ps. posyp waglikiem i odeslij moze sie bydlaki wytruja i nadejdzie nowe.

Edytowane przez kurek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostalem kartke swiateczna od BLASC :lol:

nie tylko ty :)

ale to i tak pikus z moja swiateczna przygoda, do lapka wlala mi sie lampka wina, centralnie w klawaiture i otoczeniu!!!! DZIALAJACEGO!!!! powera przytrzymalem te 10sec, wylaczyl sie, przekrecilem go do gory nogami by wylac, dobe posechl i lapek dziala!!!! niech mi ktos powie ze acer robi shit.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja napisałem przed świętami im życzenia:

 

"W związku z przedłużającym się terminem naprawy nie z mojej winy, uporczywym odpisywaniem i odpowiadaniem z waszej strony "czekamy na części", odstępuję od umowy naprawy serwisowej, gwarancyjnej i zwracam się o zwrot mojego notebook acer aspire 5014wlmi nr naprawy 604754 w dotychczasowym stanie.

 

Pomimo, że jesteście autoryzowanym serwisem firmy acer, jak widać nie jesteście w stanie przez 6 tygodni naprawić mojego notebooka, zrzucając winę na firmę acer polska.

 

W poniedziałek wysłałem faks z żądaniem zwrotu mojego notebooka. Do tej pory notebooka nie otrzymałem.

 

Od 2 dni próbuje ponaglić wysyłkę mojego notebooka. Jeśli do środy 19.04.06 nie otrzymam notebooka zgłoszę fakt przywłaszczenia mojego mienia przez firmę blasc na policję"

do tego wysłałem jeszcze dziś faks, ale już dużo ostrzejszy....

 

i dziś otrzymałem taką "wiązankę":

 

"Witam w związku z emailem i faksem wysłanym do nas informuje Pana, że sprzęt zostaje w dniu dzisiejszym wysłany.

 

Sprzęt jest naprawiony wszystkie testy przeszedł pomyślnie.

 

 

 

Z Poważaniem

 

 

 

Sebastian Paluszewski"

 

I JAK???? B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dziś do 16ej przyjdzie to git. a jak nie to posterunek policji jest naprawdę niedaleko. a nawet jakby był 50 km stąd to na kolanach bym poszedł................

 

edit: panowie! dostałem nawet numer listu przewozowego. przesyłka nawet jest już przekazana kurierowi który obsługuje chrzanów!! JESTEM NIEBYWALE PODNIECONY!!!!

Edytowane przez VoyTECH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja babiczka pohazi z Chrzanowa hyhy.

Pewnie lapek juz dawno byl naprawiony i wyslany, tylko na granicy slasko-malopolskiej za malownicza Byczyna gorole i hanysy se laptoka wyrywali (ew. kurier jechal linia E i zapomnial, ze nie obejmuje Chrzanow) ;)

Edytowane przez limerro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja babiczka pohazi z Chrzanowa hyhy.

Pewnie lapek juz dawno byl naprawiony i wyslany, tylko na granicy slasko-malopolskiej za malownicza Byczyna gorole i hanysy se laptoka wyrywali (ew. kurier jechal linia E i zapomnial, ze nie obejmuje Chrzanow) ;)

nie znasz się :wink: kurier po prostu nie był cabanem i dlatego nie przyjeżdżał....

 

a poza tym wszystko działa... na razie.

 

AHA. DOSTAŁEM TEŻ KARTKĘ ŚWIĄTECZNĄ :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wzruszyla mnie twoja historia... :mur:

Nie no mowie szczerze, z nimi sie inaczej nie da...

A tak powaznmie, to w tym szalenstwie jest metoda, ja im sie juz tez konkretnie odgrazalem, az poskutkowalo...

Narazie musze przebidowac sie do jesieni, a potem, jak tylko interesy powypalaja zakupie HP nx8220... z matryca WSXGA+ :D

A Acera dostanie moja zona :D

Edytowane przez SpiderMAN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do samego serwisu powiem jedno

Acer ma najgorszy serwis z jakim przyszlo mi sie spotkac.

To co tam odchodzi jest poprostu paranoja.

 

Kumpel ladnie sprawe zalatwil

"Go$%no mnie obchodzi ze dlugo czekacie na czesci, za laptopa dalem 7 kafli. Daje panstwu 21 dni roboczych pozniej przyjezdzam po swojego laptopa albo nowy egzemplarz"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie po 5 tygodniach oczekiwan i 2 reklamacjach pod rzad (1 - wyslalem bo chcialem zeby naprawili hdd, touchpad, i peknieta obudowe. 2- odebralem z pierwszej naprawy komputer ktory niechcial dzialac na baterii! i to byl powod drugiej reklamacji) wkoncu do mnie wrocil - o ile znowu nie wyjdzie nic ukrytego ... moze jakas mine srodku ukryli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WAŻNA INFORMACJA.

na pudełku w którym mi przysłali notebooka z naprawy była taśma firmowa blasca.

i na niej jest numer tel. INFOLINIA 0800 309 409. nie dzwoniłem ale jeśli działa, to po co płacić za impulsy skoro można za darmo ich je*ać???? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

leże i kwicze, zobaczcie co przed chwilą wytargałem ze swojej skrzynki pocztowej:

Dołączona grafika

 

 

 

 

jak w HEYAH, ładują podwójnie, boże co za burdel, udzielił się nawet w kartach z życzeniami :D

dodam, że dwa razy serwisowałem u nich laptopa, może dlatego dostałem dwie kartki :D

i jeszcze ten dobijający napis - BLASC - Professional Service Center :lol: dobrze, że zakończyłem przygodę z nimi, bo czytając to i mając laptopa na serwisie dostałbym chyba palpitacji :blink:

ale mi porpawili humor :rolleyes:

Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm...,nie tylko userzy Acera mają swoją Golgotę [lub Blasc jak kto woli]...Płacz i zgrzytanie zębów słychać również wśród posiadaczy Asus'ów...

http://www.forum.asus.pl/viewtopic.php?t=795

http://www.forum.asus.pl/viewtopic.php?t=799

... i kilka innych wątków...

I pytanie:czy jest w Polsce firma,która będzie wdzięczna za wydanie ok. 5-7 tysięcy za kupno jej notebook'a na czas dłuższy niż trwa liczenie tej kwoty w trakcie zakupu ? Nie mamy wielkich wymagań.Szanujcie nas TYLKO 24 miesiące...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może się komuś przyda B)

Centrum_Serwisowe_Brno.pdf

Zdaje sie, że coś takiego już udostępniłem w tym topicu. Dodatkowo dorzuciłem druk zlecenia/opisu usterki.

 

Własnie wrócił z czech nasz acerek. Problem - jasnozielone kropki na matrycy. Efekt - 2 tygodnie czekania - naprawiony. Nie widać większych zarysowań/porysowań. Klientka odebrała i na razie nie wraca - widać nic więcej nie zepsuli przy okazji. Ogólnie jestem zadowolony. Uwaga - Brno odsyła we własnych pudełkach a wię c jak macie jakieś sentymentalne opakowanie to nie wysyłajcie w nim bo nie wróci :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...