Skocz do zawartości
Kamyk_^

Czy Ktos Ma Doswiadczenia Z Firma Blasc ?

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

nei tylko ja mam przygody w UK

 

jesli ktos chce kupic Acera to zapraszam do zapoznania sie z ta lektura

http://www.privatehealth.co.uk/aboutus/dis...eview/episode-1

 

jesli tak dalej pojdzie to chyba tylko w bulgarii beda sprzedawac laptopy. nie znam nikogo kto kupil laptopa acera i kupujac nowego po pewnym czasie decyduje sie znow na ta firme

 

pozdrawiam i zycze milego czytania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Wiec tak. Jestem obecnie w UK i mam problemy z moim "wspanialym" 3613WLMi a raczej jego nagrywarka.

 

Odeslalem im w ch... nagrywarke, niech sprawdza ze nie nagrywa i dadza nowa albo cos.

 

Poszlo szybko z wyslaniem, na nastepny dzien mieli wiec pozytywka :) dzwonie godzine temu bo zadnych wiesci od berysow nie mam a tu mi mowia ze calego lapa chca bo nie maja gdzie przetestowac nagrywarki :mur: zenada...

 

narazie nie wiem czy bede wysylac lapa bo 2 miechy bez niego to mi sie nie usmiechaja...

 

a do tego nie wiem jak mi zareaguja na odkrecenie obudowy... wszystkie srubki oprocz jednej mocujacej klape z matryca bo sie ruszyc nei chciala :?

 

Co myslicie??

Zastanawialem sie nad tym serwisem w Brnie...??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawialem sie nad tym serwisem w Brnie...??

własnie mam tam notebooka, drugi raz, pierwszy raz odesłąli po 7dniach!! nie naprawiony tylko przeczyszczony. a teraz dzieki mnie zlokalizowali usterke, ale nie ma czesci zeby naprawic! czekam juz 3tyg! wlasnie przed chwila skarge wyslalem do Acer POLSKA. zobaczymy co bedzie!

A skarge poslalem dlatego, ze nei chca mi w Brnie powiedziec kiedy czesc przyjdzie, i ze oni nie maja takiego obowiazku!! paranoja!!

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi to sie wogole nie usmiecha kompa wysylac bo zostane bez netu i kompa na jakis czas... :(

 

Zastanawia mnie to ich glupie gadanie ze nie maja gdzie przetestowac tej mojej nagrywarki :mur: idiotyzm... wyglada na to ze ja musze dorwac jakis naped i sprawdzic czy wypala :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eltiotek u mnie to samo, wciąż mówią że czekają na części, a zgodnie z tym co mówią to nawaliła płyta główna... a więc czekam, bo nic innego nie wymyślę, no ale mój lap siedzi już tam 2 tydzień, jutro zadzwonie i niestety spodziewam się co mi powiedzą :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eltiotek u mnie to samo, wciąż mówią że czekają na części, a zgodnie z tym co mówią to nawaliła płyta główna... a więc czekam, bo nic innego nie wymyślę, no ale mój lap siedzi już tam 2 tydzień, jutro zadzwonie i niestety spodziewam się co mi powiedzą :(

ja tak jak pisalem wczesniej wyslalem dzis skarge, jutro dzownie do rzecznika praw konsumenckich. i dowiem sie dokladnie jak to jest. bo wydaje mi sie ze mi jako wlacicielowi sprzetu nalezy udzielic informacji kiedy bedzie sprzet sprawny. i mowienie ze nie musza udzielac takich informacji jest bez sensu!!i nie zgodne z prawem tak mi sie wydaje!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie, czytałem ostatnio w jakiejś gazecie branżowej (zdaje się IT Reseller), że sytuacja nie jest różowa dlatego, że po prostu Acer ma zadyszkę finansową. do końca nie doczytałem dokładnie, ale mają problem.

Inna sprawa że je*ią Blasca strasznie przez cały czas. Czasem faktycznie zawini Acer ale wiecie jak jest :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z chęcią przeczytał bym ten artykuł bo w necie nic nie mogłem znalesc na ten temat ... A co do dzwonienia do Brna, to koles mi powiedział że najlepiej dzwonić w środy i piątki, bo we wtorki i czwartki mają dostawy części...Zdziwiło mnie to bardzo bo skoro 2 razy w tygodniu mają dostawy to dlaczego czekam 2 tygodnie na części?!? Na to pytanie nie umiał mi odpowiedzieć...

A pozatym wprowadzili bajer na swojej stronie, że można sprawdzać status naprawy. W zakładce Serwis jest "Repair Status Check". Szkoda tylko że nic konkretnego tam nie napisali....U mnie ciągle Under Repair

Edytowane przez shadows

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skargi konsumenckie nic nie dadza

 

ja juz pisalem zazalenie. straszyc ich tez nei ma co. zatrudniaja na telefon osoby z podejsciem (i to po nich splywa)

 

moj craptop dzis pojedzie do naprawy kolejny raz.

 

przypomne ze byl wyslany 4go kwietnia

byl w naprawie 1,5 miesiaca

 

wrocil porysowany i z niewlasciwym ekranem

kazali mi teraz zdobyc numer referencyjny (do wymiany kompa na nowy). nic o tym numerze nei wiedza w polsce i czechach. Odpowiedz na maila z UK trwa 7 dni. Mi tyle tez to zajumuje. Dziwie sie bo wydaje mi sie ze sprawy z @acer-euro.com powinny byc rozpatrywane szybciej.

dzis zadzwonilem (laptop w koncu juz 3 tygodnie lezy w kartonie tak jak przyjechal)

nic nie dopisali do mojej sprawy - ich zdaniem wszystko bylo ok jak go wyslali do mnie (17 maj)

teraz jzu nie chca wymienic sprzetu na nowy, ale laskawie wymienia mi matryce njak dobrze pojdzie

zobaczymy ile to potrwa

 

dla mnie sa rekordzistami i to jest moj ostatni produkt acera w zyciu. nawet kabla usb z napisem acer NIE KUPIE.

niewiele moge ale postaram sie odpowiednio zareklamowac firme klientom

 

sporo mnie kosztuje nerwow ta sprawa. droga lekcja, ale bede im go odsylal i odsylal z kazda najmniejsza usterka. Pracowac na tym "prawie" laptopie juz nie bede bo stracilem zaufanie.

 

Ta firma musi upasc z takim podjesciem do klienta (albo zmienic nazwe). i tak juz odsprzedali BENQ (prawdopodobnie wlasnie z powodu problemow finansowych)

Edytowane przez carlisle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mialem do wymainy naped plyte glowna i matryce.

pewnei gdybym mojego zloma dokladnie przetestowal to by jeszcze bylo cos innego do wymiany

 

matryca crystalbright tez do tanich nei nalezy

 

czy ktos z forumowiczow kto szarpie sie z esplexem (acer uk) ma namiary na jakas organizacje praw konsumenta?

 

moze oni cos moga? a jak nie to moze chociaz moga pozawracac glowe acerowi. niech sie chociaz denerwuja tak jak ja :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem skad wy ceny bierzecie:D

 

DVD-RW do lapka 300 zika LITE-on.

Matryce na allegro widzialem za 700

 

MOBO juz gorzej:)

 

 

z du.perelami bym nie jechal na serwis:)

bo przekalkulujcie sobie czy warto tyle nerwow stracic + pozniejsze leczenie depresji;)

 

takie cos jak DVD czy klawiatura i inne du.perelki to wole na wlasny koszt wymienic:)

Edytowane przez Doctor_25

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

crystal bright za 700 zl? 15'4 cala? I kwestia czy bedzie pasowac.

Wpasuj lite-ona z tacka do niektorych Acerow z napedem slot-in.

 

 

Poza tym 700 zl to warto zainwestowac od razu w lepszego producenta ktory dba o klientow.

BLASC to super firma przy esplexie.

 

Jesli tu w uk Anglicy nie moga sie o nic doprosic przy travelmatech 8100 i ferrari to co ja szaraczek z zabawkowym laptopem za 860 funtow mam zrobic.

 

tu kolejna ciekawa lektura

 

http://www.itreviews.co.uk/discuss/1356

 

pozdrawiam z obczyzny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od wczoraj blasc przestal dla nas istniec jako centrum serwisowe acera. dzis chcialem do nich pojechac i oddac swojego lapka a oni mnie poinformowali ze teraz wykonuja juz tylko naprawy pogwarancyjne!

dzwonilem w zwiazku z tym do brna. zglosilem awarie i zamowilem kuriera z UPC (byl po 4 h) i laptop juz udal sie w droge do Brna! Mam nadzieje ze dlugo to nie potrwa... Zglosilem ze laptop sie strasznie grzeje i nie przestaje wyc wiatrak, ze nawala nagrywarka i wnioskowalem o nowa (inny model) i zglosilem grzanie sie dysku. Moze wymienia rowniez (anoz cos szybszego wsadza, bo mialem 4200 ob/min.) co sadzicie?? ile to moze potrwac??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od wczoraj blasc przestal dla nas istniec jako centrum serwisowe acera. dzis chcialem do nich pojechac i oddac swojego lapka a oni mnie poinformowali ze teraz wykonuja juz tylko naprawy pogwarancyjne!

dzwonilem w zwiazku z tym do brna. zglosilem awarie i zamowilem kuriera z UPC (byl po 4 h) i laptop juz udal sie w droge do Brna! Mam nadzieje ze dlugo to nie potrwa... Zglosilem ze laptop sie strasznie grzeje i nie przestaje wyc wiatrak, ze nawala nagrywarka i wnioskowalem o nowa (inny model) i zglosilem grzanie sie dysku. Moze wymienia rowniez (anoz cos szybszego wsadza, bo mialem 4200 ob/min.) co sadzicie?? ile to moze potrwac??

Do dyskusji o serwisie z Brna jest inny watek... :> :mur: :mur: :mur: :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zglosilem ze laptop sie strasznie grzeje i nie przestaje wyc wiatrak, ze nawala nagrywarka i wnioskowalem o nowa (inny model) i zglosilem grzanie sie dysku. Moze wymienia rowniez (anoz cos szybszego wsadza, bo mialem 4200 ob/min.) co sadzicie?? ile to moze potrwac??

Jak czytam takie wypowiedzi to z drugiej strony mysle sobie jacy biedni musieli byc ci serwisanci ktorzy takich zgłoszen musieli rozpatrywac dziennie dziesiatki... nie dziwie sie ze natłok pracy ich przygniatal.

Na jakiej podstawie chcesz wymiany na inny ? bo wiatrak ciagle pracuje ? jesli to nie usterka to widocznei tak ma. A dysk sie grzeje ? dyski juz tak maja ze sie grzeja... no ludzie opamietajcie sie troche, chyba szukacie na siłe usterek. Tylko w takim razie po co kupowaliscie akurat Acera ?

 

Nawiazujac jeszcze do tematu ś.p. juz Blasca. Ciekaw jestem takiej sytuacji - gdy np. po oddaniu do naprawy laptopa, serwis mowi ze koneiczna wymiana jakiejs czesci i czekaja na nowa. Rownoczesnie jakis znajomy idzie do serwisu z checia kupna takiej wlasnie czesci. Ciekawe co by szybciej sciagneli ;) czy to taka polityka serwisowa Blasca, czy to niekonczace sie czekanie moze faktycznie bylo nieuniknione bo Acer to tak zorganizował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie - no to wkońcu do kogo ja mam teraz wysłać mojego Acer'a ?? Gwarancja kończy mi się 16 sierpnia a lista usterek jest duża.

 

I jak to jest z tymi bateriami. Moja trzyma już ledwo godzinę (na początku trzymała 3h). Można reklamować ?

Edytowane przez Kwiecień

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie - no to wkońcu do kogo ja mam teraz wysłać mojego Acer'a ?? Gwarancja kończy mi się 16 sierpnia a lista usterek jest duża.

 

I jak to jest z tymi bateriami. Moja trzyma już ledwo godzinę (na początku trzymała 3h). Można reklamować ?

z baterią nic nie zrobisz... na baterię jest 6 miesięcy gwarancji. Poza tym odpowiedzą Ci że to element który się zużywa i to normalny ubytek eksploatacyjny. Nie wiem jakie pozostałe usterki chcesz zgłaszać. Podobno ten nowy serwis zmienił nieco postać rzeczy. Szybsze naprawy, lepsza obsługa i dostęp do informacji. najlepiej zadzwoń na infolinię i sam się dowiedz.

http://www.acer.pl/acereuro/page6.do?sp=pa...;crc=1577153348

Edytowane przez tomcio_wroc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Usterki:

 

2. Laptop przegrzewa się.

3. Klawiatura się zacina czasami.

4. Pęknięcia obudowy przy zawiasach.

 

przeciez to jest standard u Acera :wink:

Edytowane przez Phuong

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...