Doctor_25 Opublikowano 18 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2006 a ja wczoraj stracilem gwarancje:) obklejilem laptopa carbonem :D ale to w innym wątku, i za chwile wrzuce fotki. ale kij z tym..... trzeba byc dobrej mysli ze sie nie popsuje, a jak sie popsuje.... poniose koszty serwisu hehe:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 18 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2006 (edytowane) jak bedziesz za bardzo wylewny to ci laptopa bez matrycy odesla :-) Rypia klientow jak chca wiec ja bym uwzal :-) Edytowane 18 Maja 2006 przez kurek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doctor_25 Opublikowano 18 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2006 jak bedziesz za bardzo wylewny to ci laptopa bez matrycy odesla :-) Rypia klientow jak chca wiec ja bym uwzal :-) jak cos sie zrypie to predzej kupie czesci i sam wymienie niz wysle do tych partaczy :D:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elliotek Opublikowano 18 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2006 JA wlasnie dostalem list przewozowy z brna, spradzilem go w UPS i jutro bede miec notebooka, ale obawiam sie ze za duzo nie zrobili, bo telefonicznie dowiedzialem sie ze przeczyscili mojego lapka i dalij nowa paste termo... ale moj lapek ma 3miesciace i byl czysciutki, i mial paste na procka arctic5(czy jak to sie tam pisze), czyli jesli tylko tyle zrobili to ja moglem zrobic to samo, tak wiec jesli usterka dalej bedzie wystepowac wyslam go od razu jeszcze raz:D dam jutro znac... pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 18 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2006 a co to za awaria była? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elliotek Opublikowano 18 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2006 a co to za awaria była? cos brzeczalo w okolicach procesora i wentylatora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bule Opublikowano 18 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2006 cos brzeczalo w okolicach procesora i wentylatora Paste arcticsilver 5 sam nałożyłeś na procka?Czy też orygialnie miałeś ją? Ja też mam problem z wiatraczkiem, który ciągle wieje. Na allegro zamówię paste arctic5 i wymienie. Raz już zmieniłem paste, ale nie na arctica tylko na jakąś badziewną i nic nie pomogło. pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elliotek Opublikowano 18 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2006 Paste arcticsilver 5 sam nałożyłeś na procka?Czy też orygialnie miałeś ją? Ja też mam problem z wiatraczkiem, który ciągle wieje. Na allegro zamówię paste arctic5 i wymienie. Raz już zmieniłem paste, ale nie na arctica tylko na jakąś badziewną i nic nie pomogło. pozdro. http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=194091&st=60 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elliotek Opublikowano 19 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2006 NO i dostałem:D no i odsylam w PN znow do Brna:D totalnie nic nie zrobili zgodnie z moimi przypuszczeniami! malo tego wetylator chodzi jeszcze glosniej!! wifi byla zle podlaczona jakos tak dziwnie pod katem cud ze nie zlamali!! myslalem ze beda lepsi od Blascku ale chyba nie:D jedyne w czym sa lepsi to : ze w tydzien sie wyrobili!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sansaba Opublikowano 19 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2006 NO i dostałem:D no i odsylam w PN znow do Brna:D totalnie nic nie zrobili zgodnie z moimi przypuszczeniami! malo tego wetylator chodzi jeszcze glosniej!! wifi byla zle podlaczona jakos tak dziwnie pod katem cud ze nie zlamali!! myslalem ze beda lepsi od Blascku ale chyba nie:D jedyne w czym sa lepsi to : ze w tydzien sie wyrobili!!Jedyne co mi przychodzi na myśl po przeczytaniu tego i innych tematów o Acerze i jego serwisie - to nowe hasło reklamowe dla acera... "Obywatelu... Kupując Acera zapisz się na kurs serwisanta laptopów... Własny serwis Twojego laptopa gwarantem spokoju serwisu BLASC. Serwisuj się sam..." :mur: :lol2: :lol2: :lol2: Sorry za OT Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeQuila SunRise Opublikowano 19 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2006 Jedyne co mi przychodzi na myśl po przeczytaniu tego i innych tematów o Acerze i jego serwisie - to nowe hasło reklamowe dla acera... "Obywatelu... Kupując Acera zapisz się na kurs serwisanta laptopów... Własny serwis Twojego laptopa gwarantem spokoju serwisu BLASC. Serwisuj się sam..." :mur: :lol2: :lol2: :lol2: Sorry za OT Pozdrawiam Z hasła reklamowego ktore ma byc z zalozenia krotkie a tresciwe, wyszlo co przemowienie Fidela. elliotek >> to dopiero chyba pierwsze zwroty z Brna, poczekaj na odpowiedzi innych ktorzy tam wysyłali zanim zaczniesz ferowac wyroki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 19 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2006 NO i dostałem:D no i odsylam w PN znow do Brna:D totalnie nic nie zrobili zgodnie z moimi przypuszczeniami! malo tego wetylator chodzi jeszcze glosniej!! wifi byla zle podlaczona jakos tak dziwnie pod katem cud ze nie zlamali!! myslalem ze beda lepsi od Blascku ale chyba nie:D jedyne w czym sa lepsi to : ze w tydzien sie wyrobili!!buahhaa z wifi miałem kiedyś to samo, tylko, że wtedy szło z BLASTA :) gdyby nie moja ciekawość i rozkręcenie laptopa przed odpaleniem w celu sprawdzenia co zrobili to spaliłbym bezprzewodówkę f_pizdu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phuong Opublikowano 19 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2006 (edytowane) cos brzeczalo w okolicach procesora i wentylatora to wymaga wymiany plyty glownej... (odpowiedzialne sa za to kondensatory,dlawiki,rezystory) --albo tak jak jak--samemu mozna naprawic ten problem --leczenie objawowe-- tylko :( wymaga to obnizenia napiecia na procku i wlozeniu jakiejs karty do gniazda pcmcia--samo obnizenie napiecia na procku tez moze wystarczyc,ale wtedy na max CPU moga byc jeszcze slyszalne te piski,bzyczenia... pozdr. Edytowane 19 Maja 2006 przez Phuong Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elliotek Opublikowano 19 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2006 to wymaga wymiany plyty glownej... (odpowiedzialne sa za to kondensatory,dlawiki,rezystory) --albo tak jak jak--samemu mozna naprawic ten problem --leczenie objawowe-- tylko :( wymaga to obnizenia napiecia na procku i wlozeniu jakiejsc karty do gniazda pcmcia--samo obnizenie napiecia na procku tez moze wystarczyc,ale wtedy na max CPU moga byc jeszcze slyszalne te piski,bzyczenia... pozdr. bardzo dziekuje za diagnoze, wyslam ponownie lapka w poniedzialek tak wiec zrobie notatke dla serwisanta:D pozdrawiam, bede informowac co i jak! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlisle Opublikowano 20 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2006 odnoscnie mojego craptopa - musze uderzyc przez naszego "czlowieka w acerze" bo mi nie chca teraz dac telefonu do kogos kto sie zajmuje jakoscia uslug (list z jedynkami za obsluge juz dostali - biore za to udzial w losowaniu mp3 playera acer... hahaahah) nie zamierzam wysylac laptopa na kolejne 2 miesiace naprawy ale do tych durni na telefonie to nei dociera odnosnie mich poprzednich postow jest tak jak pisalem z dlubaniem przy samochodzie ciesze sie ze jestesmy pomyslowym narodem - tu oklejamy acera (fajny pomysl - jakby sami nie mogli takich sprzedawac) tu wycinamy dziure (pozdrawiam posiadaczy aspire 5014) tu jakies modyfikacje chlodzenia itp jak mialem toshibe uzywanie laptopa wygladalo nieco inaczej otwieralem pokrywe i zaczynalem prace. nic wiecej mnie nie interesowalo. z acerem trzeba jak z malym dzieckiem desktopy im sie tak nie psuja, ale mysle ze jak nadal beda tak laptopy padac to ta firma sie wycofa z ich produkcji albo padnie :/ moze lepiej zacisnac zeby, odeslac do moze ostatniej naprawy i jak wiecej nic nie zepsuja to sprzedac na ebay'u. zebym polowe kasy odzyskal. droga lekcja ale jak mawia moja mama: biedaka nie stac na tandete ;) to jeszcze raz ja cos mnie tknelo wszedlem na youtube i wpisalem acer to drugi wynik - i akurat acer repair uk! http://www.youtube.com/watch?v=EWQPxrguTpE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 20 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2006 jak mozna gdzies tu wyczytac servis w UK jest jeszcze gorszy niz tez w PL 8O Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 20 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2006 God save the Queen!! :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 20 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2006 (edytowane) to drugi wynik - i akurat acer repair uk! http://www.youtube.com/watch?v=EWQPxrguTpE o kurcze, chyba zamontowali mu ludzki błędnik :lol: i baterie słoneczną :D Edytowane 20 Maja 2006 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amtoni Opublikowano 23 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2006 jak cos sie zrypie to predzej kupie czesci i sam wymienie niz wysle do tych partaczy :D:)No teraz to masz możliwość wysłanie do Czech, oni pewnie ci nie spartaczą :)) Ja mam dobre wspomnienia z firmą Blasc, wysłyłam do nich duże ilości sprzętu gwarancyjnego jak i pogwarancyjnego, nie zdarzyło mi się żeby coś spartaczyli. Owszem czasami czas naprawy przedłużał sie ale z tego co wiem to nie jest ich wina tylko Acera, przecież części zamawiane są w Acerze i od nich są uzależnieni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 23 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2006 No teraz to masz możliwość wysłanie do Czech, oni pewnie ci nie spartaczą :))Dzieki za info, ale to juz jest wiadomo od dawna, mniej wiecej gdzies od polowy tego topicu <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doctor_25 Opublikowano 23 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2006 No teraz to masz możliwość wysłanie do Czech, oni pewnie ci nie spartaczą :)) Ja mam dobre wspomnienia z firmą Blasc, wysłyłam do nich duże ilości sprzętu gwarancyjnego jak i pogwarancyjnego, nie zdarzyło mi się żeby coś spartaczyli. Owszem czasami czas naprawy przedłużał sie ale z tego co wiem to nie jest ich wina tylko Acera, przecież części zamawiane są w Acerze i od nich są uzależnieni. chyba że:) ale jak oni zareaguja na obudowe oklejona folia karbonowa hahahaha:D moze odeślą mi TM 82xx ;] hihi pozatym ja nie przewiduje opcji ze mi sie cos zepsuje:) mam acerka prawie pol roku i zero problemow sprzetowych :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amtoni Opublikowano 23 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2006 JA wlasnie dostalem list przewozowy z brna, spradzilem go w UPS i jutro bede miec notebooka, ale obawiam sie ze za duzo nie zrobili, bo telefonicznie dowiedzialem sie ze przeczyscili mojego lapka i dalij nowa paste termo... ale moj lapek ma 3miesciace i byl czysciutki, i mial paste na procka arctic5(czy jak to sie tam pisze), czyli jesli tylko tyle zrobili to ja moglem zrobic to samo, tak wiec jesli usterka dalej bedzie wystepowac wyslam go od razu jeszcze raz:D dam jutro znac... pozdrawiam Ja nie ufam temu nowemu serwisowi, choc by ze względu na to że sprzet jest wysyłany poza granicę naszego kraju i strasznie nie podoba mi się procedura wysyłki sprzętu(jest dość skąplikowana dla prostego człowieka np. dziadka który kupił wnuczkowi komputer ). Na początku owszem wszystko ładnie pięknie bo chcą się przypodobać klientowi ale potem wyjdzie szydło z worka. Ilość napraw pewnie ich przybije. Ale bądźmy dobrej myśli. chyba że:) ale jak oni zareaguja na obudowe oklejona folia karbonowa hahahaha:D moze odeślą mi TM 82xx ;] hihi pozatym ja nie przewiduje opcji ze mi sie cos zepsuje:) mam acerka prawie pol roku i zero problemow sprzetowych :) Obiążą cie kosztami ekspertyzy albo kosztami transportu 100 EUR za to że naprawa nie podlega gwarancji albo ze ingerowałeś w sprzęt :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadows Opublikowano 23 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2006 Wiecie może do której godziny można zgłaszać naprawy pod numerem 0 801 080650 ??? Bo ja dzowniłem dzisiaj o 16 i ciągle słysze tego czecha który kaleczy anglieski. A swoją drogą to jest to bardzo ciekawe, że zamiast podstawić jakiś polski automat, to wita ciebie czecha. Można to określić tylko jednym słowem - ACER Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elliotek Opublikowano 23 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2006 (edytowane) Wiecie może do której godziny można zgłaszać naprawy pod numerem 0 801 080650 ??? Bo ja dzowniłem dzisiaj o 16 i ciągle słysze tego czecha który kaleczy anglieski. A swoją drogą to jest to bardzo ciekawe, że zamiast podstawić jakiś polski automat, to wita ciebie czecha. Można to określić tylko jednym słowem - ACER wlasnie to sprawdzilem i tam jakis smieszny czech mowi:D i powiem szczerze ze bardziej zrozumialem go po czesku niz ang! maja jakas awarie i dopiero jutro bedą przyjmowac zlecenia. a z tego co pamietam do 17 przyjmuja, i wszytko oczywiscie w jezyku POLSKIM! Ja wlasnie dzis wyslalem jeszcze raz mojego Acera, z dodatkowa informacja o usterce:D pierwsza moja reklamacja trwala z wyslaniem i odbiorem 7dni!! w tym sobota i niedziela! Zobaczymy jak teraz bedzie! wolalbym 14dni i zeby wszytko bylo ok, niz 7! A i mam takie pytanie, co bedzie jak wysle lapka po raz 3 i on znow bedzie mial ten sam problem? I jesli jest np. zwrot kasy to kto ja oddaje? sklep czy acer? Edytowane 23 Maja 2006 przez elliotek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderMAN Opublikowano 24 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2006 No teraz to masz możliwość wysłanie do Czech, oni pewnie ci nie spartaczą :)) Ja mam dobre wspomnienia z firmą Blasc, wysłyłam do nich duże ilości sprzętu gwarancyjnego jak i pogwarancyjnego, nie zdarzyło mi się żeby coś spartaczyli. Owszem czasami czas naprawy przedłużał sie ale z tego co wiem to nie jest ich wina tylko Acera, przecież części zamawiane są w Acerze i od nich są uzależnieni. A powiedz mi co nas uzytkownikow koncowych obchodziu w swiele ustaw i obowiazujacych rzepisow, fakt, ze oni musza czekac na czesci... Mnie o nie interesowalo, jak moj komp byl w serwisie i walczylem z dziadami ile wlezie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VoyTECH Opublikowano 24 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2006 A i mam takie pytanie, co bedzie jak wysle lapka po raz 3 i on znow bedzie mial ten sam problem? I jesli jest np. zwrot kasy to kto ja oddaje? sklep czy acer?będziesz mógł ich cmoknąć w ich acerowską dupę. bo tam mają wszystkich którzy chcą zwrotów.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 24 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2006 (edytowane) @ elliotek : To nic nie zmienia ze wyslales 3 razy. Ja smigalem 7 razy do BLASCu, wiekszosc wizyt byla w sprawie tej samej usterki i tez chcialem wymienic. W mojej sprawie interweniowal OSOBISCIE wlasciciel firmy w ktorej kupilem i generalnie nic nie zalatwil. Po prostu bedziesz musial im to wysylac az do us..nej smierci az ci w koncu to naprawia, w moim przypadku tak wlasnie bylo. Edytowane 24 Maja 2006 przez maSTHa212 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VoyTECH Opublikowano 24 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2006 no wiesz. miałeś tyle szczęścia że mieszkasz w wawie i możesz do nich podjechać. no ja wiem że wawa jest duża, mieszkają tam prawie sami krawaciarze, a ja że nie jestem z warszawy to nie orientuję się w naszej stolicy B) , ale jak miałem tam notebooka 5 tygodni z ciągłym tekstem "czekamy na części" to naprawdę chciałem tam jechać i rozpiździaj zrobić. szkoda że nasze prawo nie pozwala zrzucić odpowiedzialności na serwis, tak żeby można było im dokopać po źle załatwionej naprawie. bo jakbym miał wysłać drugi raz na 6 tygodni to bym się chyba najpierw do kontaktu podpiął.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk_^ Opublikowano 30 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2006 Pociagne jeszcze troche ten temat: z tego co widze Acer/Blasc i inne serwisy Accer ;p chyba lepiej trkatuja ludzi ktorzy maja drogie laptopy niz zwyklych ludzi z laptopami do 5 tyś. zł. Powiem z doświadczenia. Szef mój (a mowilem mu zeby nie bral) uparl sie na Acera, nie pamietam nazwy i modelu ale dal za niego wiecej niz za Ferrari Gold, wiec kolo 11 tys :( zlapalem sie za glowe jak sie o tym dowiedzialem ... ale to jego kasa ... i po doslownie tygodniu uzywania spadl mu ze schodow ... zadzwonil do Blasca ... wyslal i po kilku dnia dostal z p[owrotem naprawiony ... i gdzie tu sprawiedliwosc ? Jak widac Acer woli miec kilku klientow za duza kase zadowolonych niz setki a nawet tysiace za mala :( Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadows Opublikowano 1 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2006 (edytowane) Hmm, może twój szef miał wykupioną gwarancję Acer Advantage + pakiet napraw uszkodzeń mechanicznych. Skoro wydał 11 klocków na lapa to zdziwiłbym sie jakby przycedził te kilkaset zł na gwarancję... Ja dowiedziałem się dzisiaj, że serwis w Brnie zdecydował się wymienić mi płytę główną... mam tylko nadzieję że nie wyglada to tak jak w Blascu, że albo dostaję płytę mniej zepsutą, albo będę czekać 2 miesiące na części... A propo oczekiwania, to dowiedziałem się , że czekają na części, a po przygodach z Blasc'iem źle mi się to kojarzy. No zabaczymy jak to będzie... P.S A może ktoś już miał wymienianą płytę główną , to może mi powie ile to trwało ( chodzi o serwis w Brnie) Edytowane 1 Czerwca 2006 przez shadows Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...