Skocz do zawartości
DarkKnight

Pomoc W Zakupie Cyfrówki ( 250-300 Pln )

Rekomendowane odpowiedzi

Chcem kupic aparat , bo juz nie chcem dręczyc moich kolegów telefonami typu " Yyy wiesz co potrzebny mi aparat". Ma byc to aparat do robienia zwykłych zdjęc nie wymagam od niego bóg wie czego , dlatego chcem aby cena była niska :P Na aparacik chcem przeznaczyc nie wiecej niz 250-300zł dlatego nie bedzie to zadne cudo. Ale zdjęcia ma robic :) W temacie aparatów cyfrowych jestem kompletnym laikiem więc w 99% zdaje sie na wasze podpowiedzi. Czekam na jakies podpowiedzi. ( mile widziane linki )

pzdr.

Edytowane przez DarkKnight

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

W tym temacie są same aparaty po 400zł albo powyżej. A mnie interesuje aparat nie drozszy niz 250-300zł. Pozatym z czasem ceny sie zmieniają , dlatego prosze o wyrozumiałośc i pomoc. Jak juz mowilem totalny jest ze mnie laik.

pzdr.

posiadałem kiedys jenoptika nie znana firma ale naprawde dobre aparaciki robii, szukaj wersji zoomem optycznym. udany aparacik.bardzo dobry wyswietlacz, bardzo dobre macro

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Chcem kupic aparat , bo juz nie chcem dręczyc moich kolegów telefonami typu " Yyy wiesz co potrzebny mi aparat". Ma byc to aparat do robienia zwykłych zdjęc nie wymagam od niego bóg wie czego , dlatego chcem aby cena była niska :P Na aparacik chcem przeznaczyc nie wiecej niz 250-300zł dlatego nie bedzie to zadne cudo. Ale zdjęcia ma robic :) W temacie aparatów cyfrowych jestem kompletnym laikiem więc w 99% zdaje sie na wasze podpowiedzi. Czekam na jakies podpowiedzi. ( mile widziane linki )

pzdr.

zmień temat !! w temacie wpisz że aparat ma być do 250-300zł !!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ok a więc możemy porozmawiać ;)

-Canon Powershot A200

-Fuji FinePix A310

-Olympus C2000

-Kodak EasyShare C300