Skocz do zawartości
LCC

Test Drive Unlimited

Rekomendowane odpowiedzi

Gość JestemNoobem

1.Co chcesz od Atari??? Przecież to zaj****ta firma!!!

2.Co chcesz od CRASHDAY??? Przecież to zaj****ta gra!!!

3.Jeśli nie jestęś pewien punktu 1 to porozglądaj się po tej stonie http://www.uk.atari.com/

jak masz na to czas to sobie odpowiedz ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.Co chcesz od Atari??? Przecież to zaj****ta firma!!!

No szczegolnie z popisem a la Boiling Point i Path of Neo oraz Driv3r'em

 

2.Co chcesz od CRASHDAY??? Przecież to zaj****ta gra!!!

Co najwyzej przecietna. Zaloze sie ze recenzenci pojada z nia ostro.

 

3.Jeśli nie jestęś pewien punktu 1 to porozglądaj się po tej stonie http://www.uk.atari.com/

Tutaj nic nie odpowiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, to nie temat na to, czy Atari jest dobre, czy Crashday jest dobry. Ja tam sądzę, że Test Drive Unlimited będzie świetną grą, ale dla tych, którzy wiedza czego po niej oczekiwać. Na pewno nie będzie to symulacja. Grafika jest naprawdę świetna, jeśli będzie taka grywalność, zabawa jak np. w 4 (najbliższe porównanie, bo 1,2,3, to inna historia) to jest na co czekać. Wypatruję tej gry, bo może być naprawdę baaardzo przyjemna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

No szczegolnie z popisem a la Boiling Point i Path of Neo oraz Driv3r'em

Co najwyzej przecietna. Zaloze sie ze recenzenci pojada z nia ostro.

Tutaj nic nie odpowiem.

widzisz ten pan odrazu zrozumiał o co chodzi :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to gnoje:

Atari today announced that Test Drive: Unlimited will be launched for the PC this fall. Developed by Eden Games, Test Drive Unlimited will offer more than 125 licensed vehicles from exclusive manufacturers including Lamborghini, Ducati, Aston Martin, Mercedes, Saleen, Shelby, and Jaguar. It will also feature more than 1000 miles of Hawaiian roads, and realistic cars and bikes. The Xbox 360 version is planned for an earlier summer release.

Related Resources:

http://www.gamershell.com/news/28825.html

 

TDU latem na klocka, jesienią na PC :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

TDU konwersja z konsol ? jak tak to 100% arcade, eznadziejne sterowanie na klaw. Czyli gowno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hydro2

TDU konwersja z konsol ? jak tak to 100% arcade, eznadziejne sterowanie na klaw. Czyli gowno

Nie ma to jak realizm,z ktorego nie masz zabawy,ble,tez tak moge powiedziec wiec bez takich mi tu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

Nie ma to jak realizm,z ktorego nie masz zabawy,ble,tez tak moge powiedziec wiec bez takich mi tu

Jak chce zabawy to wole konsole , a jak nie ma realizmu to wole kupic paliwo do samohodu :lol:

Grales w PGR2 na Xa? Tam model jazdy jest swietny a zabawy tyle niewidzialem w zadnej innej grze wyscigowej.

 

Kolejna gra z typu jedz na maxa odbijaj sie od bandy i wygrywaj? Mnie takie cos nie bawi i tyle.

 

Ps. mam prawo do swojej opini.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TDU konwersja z konsol ? jak tak to 100% arcade, eznadziejne sterowanie na klaw. Czyli gowno

Podobnie jak RBR, prawda?

 

Nie ma to jak realizm,z ktorego nie masz zabawy,ble,tez tak moge powiedziec wiec bez takich mi t

Ja akurat czerpię największą przyjemność z symulatorów. W arkadówki też mogę pograć, ale nie w takie, w których sztuczne sterowanie KALECZY całą grę, tylko takie, w których sterowanie nie jest zbyt skomplikowane, ale podstawowe zasady fizyki są (patrz World Racing 2 w trybie sim).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

Podobnie jak RBR, prawda?

Ja akurat czerpię największą przyjemność z symulatorów. W arkadówki też mogę pograć, ale nie w takie, w których sztuczne sterowanie KALECZY całą grę, tylko takie, w których sterowanie nie jest zbyt skomplikowane, ale podstawowe zasady fizyki są (patrz World Racing 2 w trybie sim).

RBR nie grałem, rajdy mnie nie pociągają :P I tak colin 1 rządził

 

Dokładnie jak już samochód to niech sie prowadzi jak samochód a nie jak X-Wing z SW.

Jak nie grałeś w PGR3 to żałuj oj żałuj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki RBR jest na pewno milion razy realistyczniejszy od Colina 1 :-P

PGR3 nie jest też zbyt realistyczny (chociaż na pewno bardziej niż np. TRD3), polecam LFS, jak nie grałeś to żałuj :-P

Edytowane przez _q_b_a_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hydro2

A ja NfS2SE i tak mozemy gadac bez konca.Lepiej podajcie jakies info o tej grze,ktora wg mnie moze okazac sie hitem i wszystko bylo by ok gdyby nie ta wiadomosc o dacie premiery pecetowej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

Taki RBR jest na pewno milion razy realistyczniejszy od Colina 1 :-P

PGR3 nie jest też zbyt realistyczny (chociaż na pewno bardziej niż np. TRD3), polecam LFS, jak nie grałeś to żałuj :-P

:mur: w szkole was nie uczą ironii?

 

A tak pozatym porównojesz gre z czasów Voodo do gry z czasów Ati 9800?

Na mnie większe wrażenie zrobił Colin. W roku chyba 98?

 

W LFSa 1 i 2 grałem ale to symulator. A mi chodzi arcade.

Nie porównój tych gier bo to dwa inne gatunki, to tak jak porównywać kota z koniem i mówić że koń jest szybszy ;]

 

A PGR2 (nie ten klawisz i wyszło że PGR3 ) miał świetną grywalność. NIe jestem fanatykiem konsol. Na początku je nie nawidziłem ale przez PGRa nie mogłem oderwać się od pada. Po prostu balans pomiędzy realizmem a grywalnością był świetny. W bardziej grywalne wyścigi nie grałem. No i jazda SUVem Volvo na dwóch kułkach na zakrętach :).

 

 

Wracając do Test Drivera to po screenach zapowiada się obiecująco.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:mur: w szkole was nie uczą ironii?

Mnie nie uczyli, a w Twojej uczą? Na jakim przedmiocie? Chyba nie na tym samym na którym uczą poprawnej pisowni wyrazów: porównojesz, porównój, kułkach, że o Voodo nie wspomnę? No offence ;)

 

Nie mów, że w Colinie samochód prowadził się jak samochód, a nie jak wspomniany X-wing. Nie twierdzę, że to była kiepska gra, bo sam sporo w niego grałem (jak chyba w każdą grę o rajdach), ale jakąś próbę realistycznego odwzorowania zachowania samochodu WRC znalazłem dopiero w RBR.

 

Co do TDU, bo o tej grze mówimy (a nie o Test Driver ;)) to graficzka sądząc po screenach rzeczywiście wygląda całkiem przyzwoicie. Tyle, że w screeny się nie gra. Na jakąś super fizykę to bym tam nie liczył, ale o tym będzie można pogadać jak/jeśli będzie demko. Jeżeli o mnie chodzi to nawet mało realistyczna gra może być super grywalna. Podobnie było z Undergroundami pomimo iż fizyka taka sobie, to grało się całkiem przyjemnie. Zgadzam się tu z _q_b_a_; problem w tym, żeby model jazdy nie uprzykrzał nam giercowania bo takie gry też bywają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

Mnie nie uczyli, a w Twojej uczą? Na jakim przedmiocie? Chyba nie na tym samym na którym uczą poprawnej pisowni wyrazów: porównojesz, porównój, kułkach, że o Voodo nie wspomnę? No offence ;)

 

Nie mów, że w Colinie samochód prowadził się jak samochód, a nie jak wspomniany X-wing. Nie twierdzę, że to była kiepska gra, bo sam sporo w niego grałem (jak chyba w każdą grę o rajdach), ale jakąś próbę realistycznego odwzorowania zachowania samochodu WRC znalazłem dopiero w RBR.

 

Co do TDU, bo o tej grze mówimy (a nie o Test Driver ;)) to graficzka sądząc po screenach rzeczywiście wygląda całkiem przyzwoicie. Tyle, że w screeny się nie gra. Na jakąś super fizykę to bym tam nie liczył, ale o tym będzie można pogadać jak/jeśli będzie demko. Jeżeli o mnie chodzi to nawet mało realistyczna gra może być super grywalna. Podobnie było z Undergroundami pomimo iż fizyka taka sobie, to grało się całkiem przyjemnie. Zgadzam się tu z _q_b_a_; problem w tym, żeby model jazdy nie uprzykrzał nam giercowania bo takie gry też bywają.

Przy monitorze każdy mądry?

 

Przeczytaj jeszcze raz o co chodzi z tym Colinem.

Ja gram w screeny wiesz. Serio na padzie gra sie w nie świetnie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy monitorze każdy mądry?

Jak patrzę na Twoje wypowiedzi to odpowiedź, że 'nie każdy' nasuwa się sama ;)

Na przykład na tą: "Ja gram w screeny wiesz. Serio na padzie gra sie w nie świetnie!"

To, że nie gra się w screeny akurat było stwierdzeniem oczywistego faktu, nie było skierowane bezpośrednio do Ciebie więc nie rozumiem Twojej reakcji, ale skoro Ty grasz w screeny to rzeczywiście dalsza dyskusja może być stratą czasu.

 

Napisałeś: "I tak colin 1 rządził Dokładnie jak już samochód to niech sie prowadzi jak samochód, a nie jak X-Wing z SW." więc sądziłem, że masz Colina za wzór realizmu prowadzenia. Sorry, jeżeli źle odgadłem Twoje zawiłe przesłanie.

Szkoda, że nie odpowiedziałeś na pytanie na temat szkoły bo bardzo mnie to interesuje. Chiałem dać Ci do zrozumienia, że lepiej jest nie poruszać tematu szkoły gdy popełnia się takie błędy ortograficzne i tylko tyle, napisałem żebyś się nie obrażał, dałem emotke nawet, ale ok. Teraz już możesz po mnie jechać (zapewne to zrobisz). Przepraszam wszystkich za o/t.

 

Screeny podane przez qqrydza IMO stwiają TDU w coraz lepszym świetle jeżeli chodzi o oprawę graficzną, szkoda tylko, że ja w screeny grać nie potrafię ;). Widzę, że do dyspozycji gracza będą również jednoślady, co jeszcze wyżej ustawia poprzeczkę programistom od modelu jazdy. Wydaje mi się, że odwzorowanie zachowania motoru do łatwych też nie należy. Poza tym na żadnym ze screenshotów nie zauważyłem modelu zniszczeń. Widać za to licencjonowane auta więc można domniemać, że karoseria samochodów nie będzie ulegała jakimś znacznym zniszczeniom, jeżeli wogóle będą widoczne zniszczenia poważniejsze niż np. otarcia lakieru. Tak jak każdy mam nadzieję, że gra będzie super i spełni oczekiwania każdego z nas. Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

dla mnie kiedy ogladnalem kiedys pierwsze filmiki z gameplaya gra zostawila niezatarte wrazenie ,graficznie gra wyglada przepieknie ,bedzie luz i zwiedzanie wyspy,albo wyscigi i zbieranie na wozki i nowe chaty z wielkimi garazami albo nowe ciuchy hehe , ogolnie gra ma fajny klimat i napewno bede wolal ja niz debilne nfs-mw i podobne ,zadna gra nie pokazala i tak swietnych modeli ,w filmikach poprstu modele miazdza ,jak babka ogladala w sklepie kilka aut ,grzebiac gdzie sie dalo to porostu szczeka opadla -dla mnie wyscigi tego roku :), a wszystkicm ktorzy czekaja na wersje pc moge powiedziec ze zal mi was bo tyle czekania i jeszcze te ciagle majstrowanie w ustawieniach -konsole rzadza hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

Mogiel :*

 

Co do motorków to mam nadzieję, że kierowca nie będzie przyklejony do siedzenia i będzie mógł spaść. 2 kołowce na silniku z 4 kółkami hmm chyba motorki będą dziwnie jeździć.

Screeny screenami ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Most Wanted też ma piękną grafike ale ten model jazdy ;/ skutecznie mnie zniechęcił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przez te motorki gra przypomina mi midnight club 2 :D Ale że motorów nie lubie to wciąż będę zasuwał lamborghini tylko gdzie jest diablo i ?

 

EDIT A jednak jest gallardo ;]

Edytowane przez Shiningami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojawilo sie demo na XL. Posiadacze X360 do ssania :) Demo dziala tylko do 11 maja wiec trzeba sie spieszyc. Wazy okolo 450MB. Auta sa troche za lekkie ale prowadza sie fajnie, zdecydowanie wiekszy realizm niz w NFS MW.

 

Dla nie posiadajacych konsol - http://xboxyde.com/news_2943_en.html paredziesiat screenow z konsoli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

naprawdę ta gra tak wyglada jak na tych screnach? pytania dla posiadaczy xboxa 360! jak tak wyglada to już nie moge się doczekać, ale za kilka dni bede miał 360 tke :)

a co ty widzisz na tych screenach? bo ja widze nawet niezłe wózki i hdr , poza tym textury takie sobie(na drodze nie zaciekawe) , ale nie tylko grafa się liczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najnowsze filmiki z prywatnej prezentacji TDU :

część pierwsza :

http://www.xboxyde.com/news_3006_en.html

część druga :

http://www.xboxyde.com/news_3019_en.html

część trzecia :

http://www.xboxyde.com/news_3023_en.html

 

ja jestem w szoku, takich detali niewidziałem w ŻADNEJ grze wyścigowej.Jak to dobrze powiedział komentator :

" to co chcieliśmy zrobić w TDU, to naprawdę zmienić sposób w jaki gra się w gry wyścigowe, powrót do doświadczeń i pasji".

Niemoge się doczekać tego tytułu, na niemieckiej stronie podano wymagania jakie będzie miała na PC :

 

Minimum :

- Pentium 4 2GHz albo wyżej

- 512MB/Ram

- Direct3D 128MB albo karta kompatybilna

- Windows XP

 

Rekomendowane :

- Pentium 4 3GHz lub AMD Athlon 64 3200+

- 1024MB/Ram

- ATi Radeon X800 Series albo GeForce 6800 Series

- Windows XP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...