soppel Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 Witam, ze względu na chęć kupna w najbliższym czasie Laptopa, chciałbym usłyszeć opinie ludzi na temat serwisów poszczególnych firm. Ludzi którzy zetkneli się z serwisami. Najbardziej interesują mnie firmy: HP, Toschiba, Asus i Acer. Wiem, że o serwisie Acera już było kilka opini, dlatego w szczególności interesują mnie inne firmy. W szczególności interesuje mnie serwis Asusa, bo na laptopa tej firmy mam największą ochotę :) Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus85 Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 No i się stało... Laptop mi się rozkraczył... Ale do rzeczy... Pewnego dnia podczas pracy na moim lapsie nagle "coś" stało się z obrazem wyświetlanym na matrycy. Był totalnie biały. Biel i nic poza nią. Więc cyk i reset... Niby pomogło, ale do czasu. Następnego dnia to samo, i następnego, i następnego... Powoli zaczynałem się wk@*#iać, ale rozpracowałem nieco to, co się działo. Otóż zauważyłem, że po zamknieciu klapy (hibernacja) i ponownym odpaleniu lapsa obraz się pojawiał... Krótki telefon do serwisu ORIKA we Wrocławiu - koleś (jak wywnioskowałem z gadki raczej kumaty) polecił mi sprawdzenie, czy podczas gdy obraz na matrycy jest biały, na podłączonym monitorze jest wszystko OK. Jako że takiego nie posiadam - podłączyłem do telewizora - tam obraz był... Niemniej jednak cała ta sytuacja zaczynała mnie irytować - i to mocno... Więc z obawy, że w przypływie adrenaliny sam go jeszcze bardziej uszkodzę - postanowiłem wysłać lapciaka do serwisu... Powiem szczerze, że trochę się bałem - naczytałem się sporo o różnych serwisach ( dobrze że mam ASUSA a nie ACERA ).. Wybrałem się do sklepu w którym nabyłem moje "cudo", i pytam sprzedawców ( właściwie moich znajomych ) jak to wygląda z serwisem ASUSA i czy też mogę się spodziewać takich ceregieli jak to jest w przypadku serwisu BLASC. Odpowiedz: Będzie to pierwszy ASUS wysyłany przez nich do serwisu... Dodam, że sklep prowadzi swoją działalność już od kilku lat i sprawia wrażenie, że nie jest to garażowy sklepik w którym ewentualnie kupiłbym płytę CD, tylko porządny i zaufany sklep. Więc wysyłamy... Zanim jednak go wysłałem - dokładniutko i z najmniejszymi szczegółami opisałem problem. Zawarłem tam swoje uwagi, spostrzeżenia, wnioski... Nakręciłem kilka filmików aparatem fotograficznym (żeby nie było, że prowadzę z serwisem jakąś grę i chcę np, żeby wymienili mi jakąś część na nową). Uzbrojony w kartkę formatu A4 z opisem usterki i płytkę CD z nagranymi filmikami (w razie gdyby laps w serwisie odmówił współpracy i nie było możliwości obejrzenia filmików na matrycy) zaniosłem komputer do sklepu. (była to sobota - godziny poranne). Chłopaki dali mi jeszcze numer RMA (numer identyfikacyjny laptopa w serwisie) żebym mógł na bierząco śledzić co się z nim dzieje. I tak - data przyjęcia lapsa do serwisu: 30-05-2006 (wtorek), data naprawy: 01-06.2006 (czwartek). Właścicieli ACER'ów którzy aktualnie mają swoje notebooki w serwisie proszę o powstrzymanie się od płaczu... Została wymieniona matryca... Przy okazji wymienili chyba pokrywę matrycy, bo była zabezpieczona folią samoprzylepną tak jak po wyjściu z fabryki... Ogólnie serwis pozostawia po sobie niezłe wrażenie, chociaż jest jedno ALE !!! Otóż niejaki pan Jacek S. który rzekomo naprawiał mojego laptopa zapomniał wkręcić 2 małe śrubki z tyłu obudowy... Może powiecie, że się czepiam, ale jak full serwis to full serwis... Śrubki oczywiście sobie już zorganizowałem... Gdyby nie ten mały szczegół dałbym ORICE 10/10 jednak za te 2 śrubki odejmuję 2 punkty i w rezultacie mamy 8/10... Porządek musi być!!! Tego posta nie napisałem tylko po to, żeby sobie popisać, lecz żeby uświadomić ludzi jak to jest s serwiasmi notebooków ( w moim przypadku serwisem ASUSA ). Chciałbym również żebyście i Wy opisali swoje doświadczenia z serwiasami...( Nie zakładałem nowego topica - bo i po co?? - można wykorzystać ten. ) Nie ma to być topic gdzie padają pytania czy dana usterka kwalifiluje się do serwisowania, czy też nie, ale swego rodzaju kompedium wiedzy o serwisach laptopów. Miło by było, gdybyście w miarę dokładnie opisali problem, i to w jaki sposób podszedł do tego serwis danego producenta... Pozdrawiam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...