Skocz do zawartości
soppel

Serwis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

ze względu na chęć kupna w najbliższym czasie Laptopa, chciałbym usłyszeć opinie ludzi na temat serwisów poszczególnych firm. Ludzi którzy zetkneli się z serwisami. Najbardziej interesują mnie firmy: HP, Toschiba, Asus i Acer. Wiem, że o serwisie Acera już było kilka opini, dlatego w szczególności interesują mnie inne firmy. W szczególności interesuje mnie serwis Asusa, bo na laptopa tej firmy mam największą ochotę :)

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i się stało...

Laptop mi się rozkraczył...

 

Ale do rzeczy...

Pewnego dnia podczas pracy na moim lapsie nagle "coś" stało się z obrazem wyświetlanym na matrycy. Był totalnie biały. Biel i nic poza nią. Więc cyk i reset... Niby pomogło, ale do czasu. Następnego dnia to samo, i następnego, i następnego... Powoli zaczynałem się wk@*#iać, ale rozpracowałem nieco to, co się działo. Otóż zauważyłem, że po zamknieciu klapy (hibernacja) i ponownym odpaleniu lapsa obraz się pojawiał...

Krótki telefon do serwisu ORIKA we Wrocławiu - koleś (jak wywnioskowałem z gadki raczej kumaty) polecił mi sprawdzenie, czy podczas gdy obraz na matrycy jest biały, na podłączonym monitorze jest wszystko OK. Jako że takiego nie posiadam - podłączyłem do telewizora - tam obraz był...

 

Niemniej jednak cała ta sytuacja zaczynała mnie irytować - i to mocno...

Więc z obawy, że w przypływie adrenaliny sam go jeszcze bardziej uszkodzę - postanowiłem wysłać lapciaka do serwisu...

 

Powiem szczerze, że trochę się bałem - naczytałem się sporo o różnych serwisach ( dobrze że mam ASUSA a nie ACERA )..

 

Wybrałem się do sklepu w którym nabyłem moje "cudo", i pytam sprzedawców ( właściwie moich znajomych ) jak to wygląda z serwisem ASUSA i czy też mogę się spodziewać takich ceregieli jak to jest w przypadku serwisu BLASC. Odpowiedz: Będzie to pierwszy ASUS wysyłany przez nich do serwisu... Dodam, że sklep prowadzi swoją działalność już od kilku lat i sprawia wrażenie, że nie jest to garażowy sklepik w którym ewentualnie kupiłbym płytę CD, tylko porządny i zaufany sklep.

 

Więc wysyłamy...

 

Zanim jednak go wysłałem - dokładniutko i z najmniejszymi szczegółami opisałem problem. Zawarłem tam swoje uwagi, spostrzeżenia, wnioski... Nakręciłem kilka filmików aparatem fotograficznym (żeby nie było, że prowadzę z serwisem jakąś grę i chcę np, żeby wymienili mi jakąś część na nową).

Uzbrojony w kartkę formatu A4 z opisem usterki i płytkę CD z nagranymi filmikami (w razie gdyby laps w serwisie odmówił współpracy i nie było możliwości obejrzenia filmików na matrycy) zaniosłem komputer do sklepu. (była to sobota - godziny poranne).

 

Chłopaki dali mi jeszcze numer RMA (numer identyfikacyjny laptopa w serwisie) żebym mógł na bierząco śledzić co się z nim dzieje.

 

I tak - data przyjęcia lapsa do serwisu: 30-05-2006 (wtorek), data naprawy: 01-06.2006 (czwartek). Właścicieli ACER'ów którzy aktualnie mają swoje notebooki w serwisie proszę o powstrzymanie się od płaczu...

 

Została wymieniona matryca... Przy okazji wymienili chyba pokrywę matrycy, bo była zabezpieczona folią samoprzylepną tak jak po wyjściu z fabryki...

 

Ogólnie serwis pozostawia po sobie niezłe wrażenie, chociaż jest jedno ALE !!!

Otóż niejaki pan Jacek S. który rzekomo naprawiał mojego laptopa zapomniał wkręcić 2 małe śrubki z tyłu obudowy...

Może powiecie, że się czepiam, ale jak full serwis to full serwis... Śrubki oczywiście sobie już zorganizowałem...

 

Gdyby nie ten mały szczegół dałbym ORICE 10/10 jednak za te 2 śrubki odejmuję 2 punkty i w rezultacie mamy 8/10... Porządek musi być!!!

 

 

 

Tego posta nie napisałem tylko po to, żeby sobie popisać, lecz żeby uświadomić ludzi jak to jest s serwiasmi notebooków ( w moim przypadku serwisem ASUSA ).

 

Chciałbym również żebyście i Wy opisali swoje doświadczenia z serwiasami...( Nie zakładałem nowego topica - bo i po co?? - można wykorzystać ten. )

 

Nie ma to być topic gdzie padają pytania czy dana usterka kwalifiluje się do serwisowania, czy też nie, ale swego rodzaju kompedium wiedzy o serwisach laptopów.

 

Miło by było, gdybyście w miarę dokładnie opisali problem, i to w jaki sposób podszedł do tego serwis danego producenta...

 

Pozdrawiam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...