Skocz do zawartości
Robert B.

C/c++ Opengl Nie Działa :(

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kupiłem ksiazke OpenGl Ksiega eksperta wydanie III i co i ona jest jakas... Bo juz pierwszy program przepisany według ksiązki nie działa :( dlaczego :(

#include<OpenGl.h>

void RenderScene(void)

{

glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT);

glFlush();

}

void SetupRC(void)

{

glClearColor(0.0f. 0.0f. 1.0f. 1.0f);

}

void main (void)

{

glutInitDisplayMode(GLUT_SINGLE |GLUT_RGBA);

glutCreateWindow("Simple");

glutDisplayFunc(RenderScene);

SetupRC();

glutMainLoop();

}

Pomocy!!!!! niech mi ktos to wytłumaczy ;(

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

może jakieś szczegóły? W jakim środowisku piszesz? Jaki błąd wywala? Może biblioteki nie masz odpowiedniej? Bo co do samego kodu to nie znam się na OpenGL ;] ale wygląda w porządku no i skoro z książki jest przepisany to tym bardziej jest w porządku.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

no to tak zrobiłem :( i nic a dla visuala? Aha i jeszcze moge napisac ze plik OpenGL.h to nic innego jak gl.h i glut.h a przykłady sa pisane pod C. niech ktos mi pomoze bo normalnie !!!! grr

Edytowane przez Robert B.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja zamiast męczyć się z robieniem tego pod windowsem uruchomił bym jakiegoś Unixa (Linux or FreeBSD) ewentualnie posadził na Windowsie Cygwina żeby mieć pożądny kompilator gcc i móc wszystko ładnie konfigurować, tam takich problemó nie powinno być.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

w kompilatorze dev w wersji 4 cos to dziwnie dziala ja kopiowalem gotowe programy ze stron i nic nie chcial poprawnie uruchomic. jednak w przykladowych projektach w dev masz jeden projekt napisany pod opengl. otworz go i porownaj to znajdziesz buga.

napisz przy czym sie program wywala moze po prostu tylko mignie i znika?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi