FalcoParker Opublikowano 5 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2006 Witam! Chce zainstalowac System Mandrive 2006 Official Power Pack 64bit....,a ze jestem zupełnie zielony jesli chodzi o systemy linux...zwracam sie do Was z gorąca prosbą o pomoc...Przegladałem rózne artykuły...ale tak naprawde zaden mnie jeszcze w pełni nie zadowolił....Moze wyjasnie o co chodzi: Mam 2 dyski...jeden 80 GB oraz drógi SATA 120GB który jest podzielony na 2 partycje...i na którym jest zainstalowany obecnie Windows XP Professional. Dysk 80GB zawierał dotychczas filmy..gry i mp3....Wszystkie partycje maja system plików NTFS Chciałem jednak zainstalowac na nim włąsnie (80GB) Mandrive....Kwestia tylko, jak? Z tego co sie dowiedziałem serfujac po necie.....przy isntalacji.....powinienem usunac to jedna partycje reprezentowana przez dysk 80 GB...a nastepnie z wolnej przestrzeni...utworzyc 3 partycje po linuxa..czy tak?Podobno...równiez na pliki nie trzeba tworzyc....oddzielnej partycji bo niby moge korzystac z partycji windowsa? (oczywiscie moge tylko bajki mówic)Tylko kwestia jest taka..ze nie bardzo moge sobie to wyobrazic....boje sie tez aby nie stracic danych na pozostałych partycjach:( Czy mógłby mi ktos z was...napisac...schamat postepowania przy instalacji Mandrive...?Interesuje..mnie głównie to jak to jest z tymi partycjami? jakie musza one miec nazwy i jakiej pojemnosci powinny byc? No i oczywiscie...schemat czyli w co wchodze..jak sie nazywaja poszczególne opcje co wybieram itd Chciałbym zeby to było w miare jasne....zeby gdy juz zaczne instalowac..czegos nie spiepszyc..Z góry dziekuje! Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...